Persoonlijke service

Persoonlijke service voor een goede prijs. Netjes gebeld over gedane service voor deze werd uitgevoerd en kosten besproken.

Altijd prima geholpen ben zeer tevreden.

Er wordt een extra stap gezet om de klus te klaren. Je wordt ook altijd snel geholpen. Ik ben tevreden. Vandaag werd mijn auto zelfs thuis afgeleverd zodat ik niet op mijn fiets hoefde te stappen.

Goed vakkundig garage

Weer 2 auto's in onderhoud gegeven, deze zijn weer perfect van service en onderhoud voorzien

Zeer goede service

Goed en professioneel.

Degelijk en no nonsens

Ik kende het bedrijf niet totdat ik zocht naar een adres voor montage van een trekhaak. Door te bellen en mailen snel een trekhaak geselecteerd (met offerte) en een afspraak voor montage gemaakt. Wijziging van de afspraak was geen probleem. Inmiddels is de trekhaak gemonteerd en alles ziet er goed uit. Prima!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfecte service en kennis

ik kom al jaren bij Guus autoservice, zeer grote tevredenheid over service en kennis, zeer vriendelijk Team bij Guus

• Reden bezoek Andere reden

Een aanrader voor iedereen

Top service, en overal en oplossing voor.

Uitstekend!

Vervangend vervoer was super fijn en de auto was eerder klaar dan verwacht

Het is goed

wordt altijd op mijn wenken bediend

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Fijne garage, deskundig en eerlijk advies

Vlak voor onze vakantie werden we geconfronteerd met een flinke rammel die onder de motorkap van onze camperbus kwam. Goede raad is dan iets wat je nodig heb. Na eerst de vakantie uitgesteld te hebben ben ik op zoek gegaan naar een garage die mij een goed advies kon geven en bereid was tijd en aandacht te schenken aan ons probleem. Via Werkspot bij Guus terecht gekomen. Nadat hij via de telefoon mij benadert had ben ik naar de garage gegaan. Samen met Guus de auto op de brug gezet en op zoek naar de oorzaak. Gelukkig bleek die snel gevonden na deskundig een blik te hebben geworpen onder de auto en de mogelijke oorzaken van de rammel op te zoeken kwamen we uit bij de krukas poelie. Deze is de volgende dag vervangen en de motor loopt weer rammel vrij. In eerste instantie dacht ik dat het motortje die inmiddels 260 k gelopen heeft afgeschreven was maar Guus bewees het tegendeel. Kortom wij zijn weer blij en tevreden. V.w.b. de afhandeling van ons probleem een grote pluim voor deze vakbekwame man. Keurig geholpen en hij neemt alle tijd om het uit te leggen en komt zijn afspraken na. Ik beveel deze garage met mijn bevindingen aan.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Fijn Marcel dat ik je zo goed heb kunnen helpen en bedankt voor het verhaal dat je geschreven hebt Gr Guus p.s. nog veel veilige kilometers gewenst met je camper

Vriendelijk contact en goede service

Alles werkt gewoon prima. Afspraak maken gaat gemakkelijk. Het contact tussen garage en klant verloopt netjes. Ze nemen de tijd leggen alles prima uit. Zeer tevreden dus.

Altijd goed en behulpzaam

Ik ben al klant vanaf ongeveer het begin . Heb er maar een woord voor SUPER

Eerlijk en gastvrij

Nou werkelijk prima.

De eerste keer nu bij deze garage geweest, en de manier van communiceren vond ik goed. Ik had er een goed gevoel over.

Prima garage

Positief

Fam. Arts

Zeer correcte en goede service.. ook voor mensen met minder zicht op onderhoud van een auto worden hier in duidelijke Jip en Janneke taal netjes uitgelegd. Eerlijk, betrouwbare garage.. Echt een aanrader!!

Vakman

Eerlijk,draait er niet omheen! Duidelijke uitleg! Doet wat ie zegt! Heel tevreden met dit mooie bedrijf!

Goed om te lezen dat wij eerlijk en duidelijk zijn Graag tot een volgende keer

Goede service en altijd hartelijk ontvangen!

Guus is altijd eerlijk over wat nodig is. Ten voordele van de klant

ja zo werken wij Mariel eerlijkheid duurd immers het langst

Uitstekend!!!

Op alle fronten een aanrader.

Hoi Carla bedankt voor je positieve reactie Graag tot een volgende keer

Super Snel en Vakkundig

Prima ervaring aanrader

zo , hier worden wij blij van Bedankt voor het invullen dan de vragenlijst gr Guus

Heel professioneel

Geen klacht.

Super service

Heel vriendelijke garage met een goede service.. echt een aanrader!!

Geweldig!!!!!

Fijne en top service verleend door Autovakmeester Guus. Wij zijn bij verschillende garages geweest maar nooit echt tevreden geweest of we werden opgelicht. Maar bij Guus voelen wij ons gezien en gehoord. Fijne service en meedenkend naar oplossingen. Autovakmeester Guus heeft er nu een nieuwe vaste klant bij. Heel erg bedankt Guus!!!!

Hier worden we blij van

super goed vak- en deskundigheid met auto's

Ik ben nu sinds verleden jaar 2022 bij Guus terecht gekomen met mijn auto, dat is zo goed bevallen in vergelijking met andere garage's dat nu ook de auto's van mijn zoon, dochter en van kennis daar in onderhoud zijn, snelle service en goede aandacht. Zoals de naam het al zegt staat Guus voor vakmeesterschap samen met zijn collega's.

Prettig, en altijd willen helpen ook al hebben ze het druk zullen ze nog mee denken om te kijken voor een snelle reparatie. Iig mijn ervaring

Over Autovakmeester