Filters

10

Fantastisch geholpen(duimpje omhoog)

Ik zocht een garage omdat mijn auto Apk gekeurd moest worden. S ochtends gebracht,s middags klaar. Nieuwe remmen en een nieuw achterlicht. Ik helemaal blij ermee,omdat mijn 17 jaar oude fiatje weer is goed gekeurd. En ook nog aardig en behulpzaam personeel....

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

prima geholpen en nog voordelig ook.

remschijven en remblokken van BMW vervangen. Snel geholpen en melding gewist. Gelijk de auto gecontroleerd op veiligheid en toekomstige vervangingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Ford gekocht bij deze mensen

Zelfde dag aangevraagd, kon gelijk in de avond langskomen en alles geregeld, top service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Mooi

Super

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
8

Prima en snel geholpen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Betrouwbaar, denken met je mee

Prettig gesprek, toegankelijk en eerlijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
9

Gewelldig

Geweldig denken mee met je en zijn ook heel eerlijk koffie was niet nodig meer gelachen dan gedronken kom vaker terug

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Prettige ervaring

Vriendelijk ontvangst, nauwkeurige keurmeester, meedenkend advies, netjes qua kosten en reëel bod voor verkoop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Goeie service en denken mee met oplossingen

Werken erg transparent en stemmen persoonlijk af. Heb mijn auto gekocht bij hen en onder service bij Elibol

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
9

Geweldig en persoonlijk

Ik ben al een tijdje bij Bas. Geweldig leuke vent en behulpzaam. Verstand van zaken. Mijn teeedehands auto gekocht. Nas heeft gelijk de distributieriem vervangen. Persoonlijk contact. Goede prijs/kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Vriendelijke en vakbekwame medewerkers.

Vriendelijke en vakbekwame medewerkers. Topservice. Je wordt snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
10

Niks op aan te merken

Laatst een Seat gekocht en mijn oude auto ingeruild. De mensen waren heel vriendelijk en meedenkend en hebben nog een inruil voorstel gedaan waar beide partijen blij mee waren. Auto was sneller klaar dan afgesproken en alles is er netjes aan gedaan. Verder niks op aan te merken, zeker een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Vakkundig klantvriendelijk en klantgericht

Mijn huidige auto heb ik inmiddels 2 jaar geleden hier gekocht. Ik ben nog altijd super tevreden met deze aankoop.Als een terugkerende klant ben ik zeer tevreden over de service dat ik hier ontvangt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Super tevreden

Apk en grote beurt laten doen..verliep in goed overleg ..snel. Vriendelijk personeel . Ga zo door!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Perfect

Werd goed en vriendelijk ontvangen heel goede service en deskundig advies kom zeker terug om de auto in service te houden bij dit bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima, eerlijk, snelle service.

Altijd vriendelijk, kundig voor een eerlijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
9

Fijn personeel, oplossingsgericht.

We waren op zoek naar een occassion en zochten een vakgarage. Zodoende kwamen we uit bij Elibol. We zagen al snel een auto die aansprak en we konden op een relaxte manier een proefrit maken. Bij de oplevering waren er wat dingen niet goed gecommuniceerd, maar daar hebben ze goed en oplossingsgericht op gereageerd. Extra dank voor de goede service van Moreno.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Profesyonel vriendelijke gastvrij

We hebben een leuke auto gekocht goed geholpen auto rijd goed medewerkers zijn vriendelijk een aan rader

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Alles was perfect geregeld en zeker een aanrader!!

Super tevreden over Vakgarage Elibol! Vanaf het eerste contact waren ze ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De service was snel en alles werd professioneel afgehandeld. Je merkt dat ze echt weten wat ze doen en dat geeft vertrouwen. Mijn auto was snel weer in topconditie en alles werd duidelijk uitgelegd. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare garage!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Wat een service en eerlijkheid.

Hele goede ervaring en oprechtheid gezien. Ik snap niet zo veel van auto's en zonder dat ik het vroeg zijn gebreken verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

vakkundig en vriendelijk geholpen!

Ik kocht een oude Citroën Xsara Picasso waar nog kleine dingetjes aan gedaan moesten worden. Ter plekke is de APK-keuring gedaan en probeerde men wat kleine dingetjes op te lossen. Dat lukte helaas niet dus daarvoor moet ik nog terugkomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Uitstekend

Ik reed daar langs met een kapotte band en werd vriendelijk en goed ontvangen en meteen geholpen. Raad deze garage iedereen aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

11/10

Alles is volgens plan en op tijd uitgevoerd, en het team heeft blijk gegeven van grote professionaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
10

Een verademing tussen alle snelle verkopers

Bij Elibol wezen kijken voor een andere auto. Ik werd geholpen door Moreno. En ik kan zeggen dat ik alleen maar positief kan zijn. Er werd echt naar mij geluisterd, er werd met mij meegedacht en geen verkooppraatjes. Gewoon heerlijke Hollandse nuchterheid. Dankzij de goede begeleiding van Moreno ben ik over gegaan op de koop van een auto. Vol vertrouwen ga ik genieten van mijn nieuwe auto. Dank je wel Moreno voor je fijne hulp!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
7

Goede prijs kwaliteit verhouding

Afspraakproces maken en facturering kan soepeler. Aardig personeel, zeer behulpzaam. Vlot en goed geholpen. Auto rijdt weer als een zonnetje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid

Bedrijfsgegevens

Christiaan Huygensstraat 36

3291 CN Strijen

06 39139604

[email protected]

Over Vakgarage Nederland

Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.