Filters

10

Goed geholpen

Heel goed geholpen met goed advies en een mooie E-Bike gekocht

  • Aanbevelen? Ja
7

Fijne winkel, prima service mooie fietsen

Prima ervaring en mooie fiets. Ivm overjarig model moest de fiets nagekeken worden. Fiets onder het stof afgeleverd en wel drie keer terug voor kapotte zadelpen constructie (zadel verschoof telkens). Prima opgelost door de mensen van Broekhof. Tip.. een aflevering van een fiets onder het stof is geen groot probleem.. het is druk bij jullie maar maakt koopervaring wel beter :-). op naar veel fijne kilometers.. herbert dekkers

  • Aanbevelen? Ja
10

Een geweldige fietsenzaak waar ze nog weten wat service is.

Een nieuwe fiets gekocht doordat de verkoper goed geluisterd had wat ik wilde, en daar een goed advies op gegeven heeft. De aflevering was ook in een tijdsbestek zoals was aangegeven met de daarbij nodige tijd voor afstelling en uitleg. Gewoon zoals het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Goede service en accuraat

  • Aanbevelen? Ja
7

Te druk misschien meer personeel.

Probleem met de fietstas die we uitgezocht hadden was er niet meer na 2wkn. maar het werd wel gelijk opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Fiets computer was stuk, nieuwe op gezet. Geen kosten ivm 2 jaar garantie

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer professioneel en vriendelijk geholpen

Goed geholpen om juiste keuze te maken bij de aankoop van mijn nieuwe e-bike.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende zaak

Ik kwam een half uur voor sluitingstijd op een zaterdag een nieuwe fiets uitzoeken. Er werd nog alle tijd voor me genomen. Ik wilde de fiets heel graag in de meivakantie gaan gebruiken voor een lange fietstocht. Gewoonlijk zou de levering een kleine 4 weken duren, maar Maaike zou haar best voor me doen. En ja hoor ... na een goede 2 weken kreeg ik al een mailtje dat de fiets er was. En hij fietst ook nog eens heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
5

Werkplaats mensen ok

De werkplaats is telefonisch zeer slecht te bereiken

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed en vriendelijk geholpen

Mijn e-bike had storing en dat is onder garantie verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Wet van Murphy was van toepassing

Kwam fiets brengen voor service beurt- zeer geschrokken van wat er allemaal niet in orde zou zijn. Ook de daarmede verbonden kosten vielen enorm tegen. ook monteur sprak van " Murphy". Wel aangenaam getroffen door de coulance en goede service en begrip werkplaats.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima winkel met Prima sevice

2 elektrische fietsen afgelopen jaren. Nu in onderhoud en bij een defect alles onder garantie vervangen. Monteurs zijn vaklui.

  • Aanbevelen? Ja
8

Klantvriendelijk en goed geholpen naar definitieve keuze

Helaas was de fiets bij het afhalen niet direct top. Achterlicht en afstelling niet in orde. Gepland fietsweekend hierdoor vervallen. Na 3 dagen terug en zijn de zaken prima verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewoon goed geholpen

-

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke monteur en snel geholpen!

Kwam zonder afspraak langs en werd direct geholpen! Fijne medewerker en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Ik ben tevreden over de manier waarop ik ben geholpen met advies om een keuze te maken

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden met verkoop- en afleveringmedewerkers

Niet op aan te merken. Goed geholpen zowel bij verkoop als bij aflevering van mijn nieuwe Koga fiets

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geadviseerd

Uitstekend geadviseerd bij het kopen van een nieuwe racefiets. Zeer tevreden met de levering en het voorgestelde serviceplan.

  • Aanbevelen? Ja
3

Zeer slechte service - onvriendelijk personeel in de werkplaats

Alles wat mis kon gaan ging mis. Beloftes werden niet nagekomen. Informatie over Producten en aflevering werden absoluut niet nagekomen. Horkerig en niet empathische monteurs!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Uitstekend geholpen door Wesley

  • Aanbevelen? Ja
9

Niet goedkoop. Wel goed service

Bij Broekhuis (vroeger Kroone Liefting) onlangs ‘mijn’ 20e (!) fiets gekocht (ook voor vrouw en kinderen). Voor mij nu een Riese & Muller. De verkopers hebben verstand van zaken. Dat vind ik prettig. Ik had 5 fietsen om in te ruilen. Mocht er helaas maar 2 inruilen. Op het stuur stonden enkele dingen verkeerd afgesteld. Dat heeft te maken met mijn persoonlijke voorkeuren die kennelijk anders zijn dan de monteur die de e-bike fietsklaar heeft gemaakt. Ik ben al 2 keer terug geweest. Al mijn wensen werden ter plekke in orde gemaakt. Ook een die geruime tijd van een monteur nodig maakte. Duur kettingslot niet in orde. Onmiddellijk een andere. Een niet goedkope reparatie van mijn vorige fiets werd voor mij gratis gedaan. Kortom, prima service. Ik ben een heel tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en behulpzaam personeel

Afgelopen week heb ik mijn nieuwe stadsfiets opgehaald bij Broekhuis. Ik ben zeer tevreden met de service. Bij het aankopen van de fiets werd ik goed geholpen door vriendelijk personeel met veel kennis. Na twee weken kon ik mijn fiets ophalen en wederom werd ik goed geholpen en geassisteerd bij het uitzoeken en afsluiten van een fietsverzekering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend en doeltreffend geholpen

Prima service, dank jullie wel!

  • Aanbevelen? Ja
8

Heel goed

Werd goed geholpen door iedereen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rijksweg 137

1906 BG Limmen

072 505 1239

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.