Filters

8

Goed assortiment, ervaring afhankelijk van door wie je geholpen wordt

Bij het eerste bezoek zijn we goed geholpen met het uitzoeken van een fiets. De verkoper had duidelijk kennis van zaken en bleef binnen het aangegeven segment. Hij dacht mee over de juiste maat en gaf aan dat er voor iets meer ook een nieuwere versie van de fiets was, waar we uiteindelijk voor gekozen hebben. Het was even wachten op de levering vanuit het andere filiaal, maar dat was prima voor ons. De proefrit/ophalen was rommelig: de afspraak was niet te vinden en daardoor liep de communicatie niet lekker (de afspraak dat de fiets na de proefrit direct meekon was bijvoorbeeld niet bekend). Uiteindelijk kon de fiets toch mee, met een fijne korting, want in de tussentijd was de fiets in prijs verlaagd. De afstelling is nog niet helemaal in orde, maar daar neem ik nog contact over op.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima!!

Onze fietsen voor onderhoud geweest en rijden weer prima! Werkplaats slecht te bereiken (druk)?

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Prima personeel die alle tijd voor je nemen en de juiste framemaat bij je zoeken.

  • Aanbevelen? Ja
4

Moeizaam

Problemen met mijn fiets vanaf het begin, echter meerdere klachten worden genegeerd. (Geluiden horen erbij, of er wordt helemaal niet op mijn klacht ingegaan) Soms oordelen 3 medewerkers dat er niks is, de 4e is het dan met mij eens, waardoor er toch een nieuw wiel komt. Echter bleek na 4 weken wachten helemaal niet besteld. Nu vervangen, maar blijkt een oplossing met de duur van een halve dag en bijkomende problemen zijn nog steeds niet opgelost. Na 2 reparaties nu een derde keer retour. Hadden heel mijn vakantie de tijd het probleem op te lossen, maar had na 1 uur al bericht dat hij klaar was. Wederom tijdelijke oplossing (wat olie gesprayd) geluid is retour en bijkomende problemen met trapper kunnen zij niet lokaliseren. Kortom Broekhuis zegt; probleem opgelost. Ik heb een andere mening.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

Zeer nette en deskundige adviseurs niets is te gek om de klant tevreden te krijgen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

De batterij van mijn fiets ging stuk en zou onder garantie vervangen worden door bosch,maar dat duurde lang,toen kreeg ik een nieuwe van broekhuis,top geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Heel goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

deskundig en bijzonder klantvriendelijk

goed advies bij keuze en voorkomend bij problemen met online betaling

  • Aanbevelen? Ja
10

Naar aanleiding van mijn review gesprek gehad, dat mij een goed gevoel heeft gegeven

Had wat mij betreft wel met wat meer schwung gemogen. Je wordt geholpen, alles wordt snel uitgelegd en weer weg. Je hebt het gevoel, dat je een brood koopt. n.b. moet hieronder een aanbevelings keuze maken, maar het is geen ja noch nee. ik vul maar ja in, want anders kan ik deze niet versturen .

  • Aanbevelen? Ja
5

Een aanschaf van een dure fiets. Lang gespaard. Alsof ik een broodje kwam afrekenen.

Weinig aandacht, weinig uitleg. Toen bleek dat de standaard tekort was, gebeld. Hierop werd gezegd dat ik kon komen. Werd zeer kortaf behandeld, omdat ik zomaar aan kwam waaien. Moest wachten en werd verwezen naar de koffie. Na zo n 3 kwartier een seintje: klaar!! Fiets stond al buiten. Geen kans gehad om dank je wel te zeggen. Het voelde niet goed. Het kan beter.

  • Aanbevelen? Ja
4

Matig

Vorig jaar elektrische fiets gekocht voor kleindochter 1. Dit jaar voor kleindochter 2. Allebei voor de middelbare school. Ik vond de verkoper ongeïnteresseerd en hij gaf vage informatie die achteraf ook nog eens niet klopte. De aflevering van de fiets ging ook niet relaxed. Vrijdag om 14.00 gebeld dat de fiets klaar was, er werd weinig ruimte gegeven om de fiets op te halen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Na lang wachten een prachtige fiets

Ik had online een Cube Nuroad hybride gezien en wilde een proefrit maken. Online aangevraagd en ik verwachte een reactie. Dus dag ervoor telefonisch contact en alles in kannen en kruiken. Erheen gereden en bleek de cube er niet te staan. Teleurstelling. In Enschede bleek in een filiaal de fiets te staan. Werd erbij verteld dat het wel 2 weken kon duren. Ik was verbaasd daar het een transport binnen nl is. Werd uiteindelijk 4 weken. Dus wat dat betreft valt er winst te behalen. Verkoper Ray kon hier niets aan doen en hij hield me constant op de hoogte. Fiets afgenomen en reeds menig km gefietst op de prachtige Cube. Bij de verkoop kreeg ik de pedalen, binnenband, bidonhouder en bidon, gratis. Tevens eerste servicebeurt is gratis en volgende beurten met reductie.

  • Aanbevelen? Ja
7

Is goed

Je wordt goed en vriendelijk geholpen en ze denken goed met je mee

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen door Ray bij de aanschaf van een nieuwe MTB

Wel 14 dagen gewacht op de fiets maar het was het wachten waard.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel zaken gedaan voor mooie prijs

Via marktplaats op een advertentie terechtgekomen voor Gazelle Makki accessoires. Uiteindelijk een mooie setprijs gekregen waardoor we het hele pakket accessoires hebben gekocht ipv een klein deel. Snel verzonden en keurig verpakt geleverd gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Slechte afleverservice

Op basis van deze review gebeld, en er zijn beloftes gedaan het te verbeteren en een kleine compensatie. De review blijft zoals deze is, de parktijk zal leren of het beter gaat worden. Omdat Broekhuis vraagt de review te herzien (wat in mijn ogen niet kan, gebeurd is gebeurd). Deze aanvulling. En een ½ sterretje erbij om dat ze mij in ieder geval hebben gebeld. Een mooie nieuwe Koga F3 gekocht. Keurig op tijd gekeverd, maar : - koplamp verstellen moest ik om vragen - bijkomende producten (kettingslot) weinig advies of opties aangeboden. Moest aan alles zelf denken - bij thuiskomst blijken paar bouten van het stuur niet goed aangedraaid. Kortom, waar zijn de echt betrokken mensen gebleven en de persoonlijke aandacht. Zeker als je hier al jaren vaste klant bent

  • Aanbevelen? Nee
10

Wat een top winkel

Ik ging kijken voor een nieuwe racefiets, de medewerker die mij hielp was zeer behulpzaam en had verstand van zaken. Dit gaf mij een een goed gevoel. Ik zou zeker hier weer naar terug komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

prachtige zaak, zeer goede service

Nieuwe voorvork voor mijn Van Nicholasfiets besteld. Binnen één week was hij binnen en hebben zij hem gemonteerd, en dit in het hoogseizoen. Pure klasse!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Top service en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Keurig geholpen door een medewerker met kennis en inlevingsvermogen in wat voor een fiets ik zocht.

  • Aanbevelen? Ja
8

verkoop en verdere aflevering en afhandeling prima.

Bij de verkoop prima advies gekregen, er werd goed gekeken naar de juiste maat voor mij. Achteraf nog alle documentatie en onderhoud set gekregen. Vanaf nu genieten van mijn nieuwe fiets!

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie zaak

Goede uitleg over de fiets die ik bij broekhuis heb gekocht…

  • Aanbevelen? Ja
8

positief, maar een steekje laten vallen

Hallo mijn nieuwe fiets kwam uit de showroom. Zou voor me klaar gemaakt worden, om volgens afspraak op te halen. Daar bleek het stuur en zadel scheef te staan, en op de terug fiets reis ratelt de voor derailleur bij de drie zwaarste versnellingen. ik heb het idee dat er geen na controle is geweest. wel is de nieuwe snelheidsmeter ter plekke gemonteerd. ik ga er van uit dat bij de eerste service beurt, de voor derailleur goed afgesteld gaat worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoonweg “fietsen met een lach”

Helaas tegen sluitingstijd door drukte in het verkeer aangekomen bij Broekhuis Limmen, ”kom binnen geen probleem” volgens het personeel en mocht zelfs nog een proefrit maken op een door mij snel uitgekozen fiets,echter mede door het tijdstip dit niet gedaan maar daarom toch een fiets gekocht , nu een week verder en al heerlijk een dagje gefietst op mijn nieuwe door Broekhuis geleverde fiets, chapo voor Broekhuis Limmen top.

  • Aanbevelen? Ja
4

Slecht

Slecht meedenken om een oplossing te vinden. Laksheid en zeer weinig service. Niet terugbellen na een aantal beloftes. Na de overname merk ik dat de baas niet meer in de winkel loopt. Slechte zaak. Vrienden merken exact hetzelfde. Jammer.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Rijksweg 137

1906 BG Limmen

072 505 1239

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.