Bij het eerste bezoek zijn we goed geholpen met het uitzoeken van een fiets. De verkoper had duidelijk kennis van zaken en bleef binnen het aangegeven segment. Hij dacht mee over de juiste maat en gaf aan dat er voor iets meer ook een nieuwere versie van de fiets was, waar we uiteindelijk voor gekozen hebben. Het was even wachten op de levering vanuit het andere filiaal, maar dat was prima voor ons. De proefrit/ophalen was rommelig: de afspraak was niet te vinden en daardoor liep de communicatie niet lekker (de afspraak dat de fiets na de proefrit direct meekon was bijvoorbeeld niet bekend). Uiteindelijk kon de fiets toch mee, met een fijne korting, want in de tussentijd was de fiets in prijs verlaagd. De afstelling is nog niet helemaal in orde, maar daar neem ik nog contact over op.
Beste Annette, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn te horen dat u bij het eerste bezoek goed geholpen bent. Jammer te vernemen dat de afspraak voor een proefrit en ophalen niet goed verliep. Dit is beslist een leermoment en pakken wij intern op. Wij zien u dan ook graag terug voor de juiste afstelling van de fiets en horen graag wanneer u hiervoor in de gelegenheid bent om dit in te plannen. Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers met uw nieuwe fiets. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Onze fietsen voor onderhoud geweest en rijden weer prima! Werkplaats slecht te bereiken (druk)?
Beste Carla, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze fietsservice te beoordelen. Fijn dat we jullie weer op weg hebben kunnen helpen zodat jullie weer mooie fietsmomenten kunnen beleven. Weet dat het geen excuus mag zijn maar klopt dat onze werkplaats overbezet is waardoor zij wat minder goed te bereiken zijn. Het heeft onze aandacht. Veel veilige en plezierige fietskilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Prima personeel die alle tijd voor je nemen en de juiste framemaat bij je zoeken.
Beste Marco, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Veel veilige en plezierige fietsmomenten gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Problemen met mijn fiets vanaf het begin, echter meerdere klachten worden genegeerd. (Geluiden horen erbij, of er wordt helemaal niet op mijn klacht ingegaan) Soms oordelen 3 medewerkers dat er niks is, de 4e is het dan met mij eens, waardoor er toch een nieuw wiel komt. Echter bleek na 4 weken wachten helemaal niet besteld. Nu vervangen, maar blijkt een oplossing met de duur van een halve dag en bijkomende problemen zijn nog steeds niet opgelost. Na 2 reparaties nu een derde keer retour. Hadden heel mijn vakantie de tijd het probleem op te lossen, maar had na 1 uur al bericht dat hij klaar was. Wederom tijdelijke oplossing (wat olie gesprayd) geluid is retour en bijkomende problemen met trapper kunnen zij niet lokaliseren. Kortom Broekhuis zegt; probleem opgelost. Ik heb een andere mening.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Update 24-09-2024: De reparatie aan uw fiets is inmiddels door ons uitgevoerd en het probleem is verholpen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Originele beoordeling
Problemen met mijn fiets vanaf het begin, echter meerdere klachten worden genegeerd. (Geluiden horen erbij, of er wordt helemaal niet op mijn klacht ingegaan) Soms oordelen 3 mensen dat er niks is, de 4e is het dan met mij eens, waardoor er toch een nieuw wiel komt. Echter bleek na 4 weken wachten helemaal niet besteld. Nu vervangen, maar blijkt een oplossing met de duur van 1/2 dag en bijkomend problemen nog steeds niet opgelost. Na 2 reparaties en meerdere bezoeken problemen nog niet opgelost helaas. Ben het een beetje zat..
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Update 24-09-2024: De reparatie aan uw fiets is inmiddels door ons uitgevoerd en het probleem is verholpen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Zeer nette en deskundige adviseurs niets is te gek om de klant tevreden te krijgen!
Beste Joop, Bedankt voor deze mooie review! Kan niet bestaat niet! Fijn te lezen dat u zo prettig geholpen bent door onze adviseurs. Veel veilige en plezierige kilometers op uw fiets gewenst. De volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen.
De batterij van mijn fiets ging stuk en zou onder garantie vervangen worden door bosch,maar dat duurde lang,toen kreeg ik een nieuwe van broekhuis,top geregeld.
Beste Kees, Bedankt voor deze mooie review en fijn dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat de batterij het af liet weten en gelukkig nog onder garantie viel. Wij zijn dan afhankelijk van de leverancier en soms duurt dat wat langer dan wij verwachten. Wij zijn blij dat ons team in Limmen dat goed heeft opgelost. Veel veilige kilometers en veel fietsplezier gewenst. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Heel goed geholpen
Beste Lucy, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn te lezen dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
goed advies bij keuze en voorkomend bij problemen met online betaling
Beste Don, Bedankt voor deze mooie review! Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Wij wensen u veel veilige kilometers en veel fietsplezier en staan de volgende keer weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Had wat mij betreft wel met wat meer schwung gemogen. Je wordt geholpen, alles wordt snel uitgelegd en weer weg. Je hebt het gevoel, dat je een brood koopt. n.b. moet hieronder een aanbevelings keuze maken, maar het is geen ja noch nee. ik vul maar ja in, want anders kan ik deze niet versturen .
Beste Yvonne, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Graag komen wij met u in contact om uw ervaring te bespreken, helaas is het tot op heden niet gelukt om u te bereiken. Update 21-08-2024: Bedankt voor uw bezoek aan onze winkel en het gesprek dat wij met u hebben gehad. Wij wensen u veel veilige kilometers en veel fietsplezier. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Originele beoordeling
Had wat mij betreft wel met wat meer schwung gemogen. Je wordt geholpen, alles wordt snel uitgelegd en weer weg. Je hebt het gevoel, dat je een brood koopt. n.b. moet hieronder een aanbevelings keuze maken, maar het is geen ja noch nee. ik vul maar ja in, want anders kan ik deze niet versturen .
Beste Yvonne, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Graag komen wij met u in contact om uw ervaring te bespreken, helaas is het tot op heden niet gelukt om u te bereiken. Graag zien wij uw reactie bij gelegenheid tegemoet. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Weinig aandacht, weinig uitleg. Toen bleek dat de standaard tekort was, gebeld. Hierop werd gezegd dat ik kon komen. Werd zeer kortaf behandeld, omdat ik zomaar aan kwam waaien. Moest wachten en werd verwezen naar de koffie. Na zo n 3 kwartier een seintje: klaar!! Fiets stond al buiten. Geen kans gehad om dank je wel te zeggen. Het voelde niet goed. Het kan beter.
Beste Ans, Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Hartelijk bedankt voor dit gesprek en de gegeven feedback. Het was fijn om te horen dat u heel blij bent met uw fiets en wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Vorig jaar elektrische fiets gekocht voor kleindochter 1. Dit jaar voor kleindochter 2. Allebei voor de middelbare school. Ik vond de verkoper ongeïnteresseerd en hij gaf vage informatie die achteraf ook nog eens niet klopte. De aflevering van de fiets ging ook niet relaxed. Vrijdag om 14.00 gebeld dat de fiets klaar was, er werd weinig ruimte gegeven om de fiets op te halen.
Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor dit gesprek en we zijn blij dat wij in de toekomst voor u klaar mogen blijven staan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Ik had online een Cube Nuroad hybride gezien en wilde een proefrit maken. Online aangevraagd en ik verwachte een reactie. Dus dag ervoor telefonisch contact en alles in kannen en kruiken. Erheen gereden en bleek de cube er niet te staan. Teleurstelling. In Enschede bleek in een filiaal de fiets te staan. Werd erbij verteld dat het wel 2 weken kon duren. Ik was verbaasd daar het een transport binnen nl is. Werd uiteindelijk 4 weken. Dus wat dat betreft valt er winst te behalen. Verkoper Ray kon hier niets aan doen en hij hield me constant op de hoogte. Fiets afgenomen en reeds menig km gefietst op de prachtige Cube. Bij de verkoop kreeg ik de pedalen, binnenband, bidonhouder en bidon, gratis. Tevens eerste servicebeurt is gratis en volgende beurten met reductie.
Beste Nick, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe Cube! Wij willen u ook bedanken voor uw geduld en het contact dat wij met u hebben gehad. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Originele beoordeling
Ik had online een Cube Nuroad hybride gezien en wilde een proefrit maken. Online aangevraagd en ik verwachte een reactie. Dus dag ervoor telefonisch contact en alles in kannen en kruiken. Erheen gereden en bleek de cube er niet te staan. Teleurstelling. In Enschede bleek in een filiaal de fiets te staan. Werd erbij verteld dat het wel 2 weken kon duren. Ik was verbaasd daar het een transport binnen nl is. Werd uiteindelijk 4 weken. Dus wat dat betreft valt er winst te behalen. Verkoper Ray kon hier niets aan doen en hij hield me constant op de hoogte. Fiets afgenomen en reeds menig km gefietst op de prachtige Cube. Bij de verkoop kreeg ik de pedalen, binnenband, bidonhouder en bidon, gratis. Tevens eerste servicebeurt is gratis en volgende beurten met reductie.
Je wordt goed en vriendelijk geholpen en ze denken goed met je mee
Bedankt Anneke, voor uw positieve review. Wat fijn dat u zo goed en vriendelijk bent geholpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Wel 14 dagen gewacht op de fiets maar het was het wachten waard.
Beste Hans, Gefeliciteerd met uw nieuwe MTB. Goed om te lezen dat het het wachten meer dan waard is geweest. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Via marktplaats op een advertentie terechtgekomen voor Gazelle Makki accessoires. Uiteindelijk een mooie setprijs gekregen waardoor we het hele pakket accessoires hebben gekocht ipv een klein deel. Snel verzonden en keurig verpakt geleverd gekregen.
Beste Mark, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat de bestelling naar volle tevredenheid is verlopen. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Op basis van deze review gebeld, en er zijn beloftes gedaan het te verbeteren en een kleine compensatie. De review blijft zoals deze is, de parktijk zal leren of het beter gaat worden. Omdat Broekhuis vraagt de review te herzien (wat in mijn ogen niet kan, gebeurd is gebeurd). Deze aanvulling. En een ½ sterretje erbij om dat ze mij in ieder geval hebben gebeld. Een mooie nieuwe Koga F3 gekocht. Keurig op tijd gekeverd, maar : - koplamp verstellen moest ik om vragen - bijkomende producten (kettingslot) weinig advies of opties aangeboden. Moest aan alles zelf denken - bij thuiskomst blijken paar bouten van het stuur niet goed aangedraaid. Kortom, waar zijn de echt betrokken mensen gebleven en de persoonlijke aandacht. Zeker als je hier al jaren vaste klant bent
Beste Arjen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Bedankt voor het gesprek dat wij met u hebben gehad. Wij wensen u veel rijplezier en zien u graag een volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Originele beoordeling
Een mooie nieuwe Koga F3 gekocht. Keurig op tijd gekeverd, maar : - koplamp verstellen moest ik om vragen - bijkomende producten (kettingslot) weinig advies of opties aangeboden. Moest aan alles zelf denken - bij thuiskomst blijken paar bouten van het stuur niet goed aangedraaid. Kortom, waar zijn de echt betrokken mensen gebleven en de persoonlijke aandacht. Zeker als je hier al jaren vaste klant bent
Ik ging kijken voor een nieuwe racefiets, de medewerker die mij hielp was zeer behulpzaam en had verstand van zaken. Dit gaf mij een een goed gevoel. Ik zou zeker hier weer naar terug komen.
Bedankt Dominique, voor uw review. Dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden doet ons erg goed, wat fijn dat u zeker weer bij ons terugkomt. Graag tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Nieuwe voorvork voor mijn Van Nicholasfiets besteld. Binnen één week was hij binnen en hebben zij hem gemonteerd, en dit in het hoogseizoen. Pure klasse!
Beste Cees, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Het doet ons goed om te zien dat wij u snel hebben kunnen voorzien van de nieuwe voorvork. Mooie kilometers geweest en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Top service en vriendelijk
Beste Murat, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Het doet ons goed te zien dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Keurig geholpen door een medewerker met kennis en inlevingsvermogen in wat voor een fiets ik zocht.
Bedankt Felipe, voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Bij de verkoop prima advies gekregen, er werd goed gekeken naar de juiste maat voor mij. Achteraf nog alle documentatie en onderhoud set gekregen. Vanaf nu genieten van mijn nieuwe fiets!
Beste Frank, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Fijn om te lezen dat alles uiteindelijk naar tevredenheid is geregeld. Inderdaad lekker genieten van uw nieuwe fiets, veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Originele beoordeling
Ik heb een Koga fiets gekocht bij Broekhuis Fietsen Limmen voor € 1845,-, tijdens de aankoop ging het prima, er werd aandachtig gekeken of de fiets qua maat bij mij past enz, top advies gekregen. De aflevering was helaas een ander verhaal, op de afgesproken dag en tijd was mijn fiets niet klaar of ze konden hem niet vinden, en heb ik staan 20 minuten staan wachten. Daarnaast werd er geen enkele uitleg gegeven over het onderhoud van de speciale riem ( in plaats van een ketting ) er werd geen service beurt aangeboden, das vreemd want mijn vriendin koopt een zelfde fiets maar dan dames uitvoering bij Axel Noort in Broek op Langedijk en daar zitten 3 service beurten bij in. Er werd geen verzekering aangeboden, en er zat geen enkel boekje bij met garantie voorwaarden en of verdere uitleg over de fiets, terwijl dat er wel bij hoort te zitten lijkt mij, achteraf had ik hier meteen over moeten beginnen, echter was ik verrast en had inmiddels ook haast gekregen i.v.m. mijn werk.
Goede uitleg over de fiets die ik bij broekhuis heb gekocht…
Beste Leo, Gefeliciteerd met uw aankoop! Fijn dat u van de gewenste informatie bent voorzien. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Hallo mijn nieuwe fiets kwam uit de showroom. Zou voor me klaar gemaakt worden, om volgens afspraak op te halen. Daar bleek het stuur en zadel scheef te staan, en op de terug fiets reis ratelt de voor derailleur bij de drie zwaarste versnellingen. ik heb het idee dat er geen na controle is geweest. wel is de nieuwe snelheidsmeter ter plekke gemonteerd. ik ga er van uit dat bij de eerste service beurt, de voor derailleur goed afgesteld gaat worden.
Beste Harry, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij zien u graag bij het volgende bezoek en staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Helaas tegen sluitingstijd door drukte in het verkeer aangekomen bij Broekhuis Limmen, ”kom binnen geen probleem” volgens het personeel en mocht zelfs nog een proefrit maken op een door mij snel uitgekozen fiets,echter mede door het tijdstip dit niet gedaan maar daarom toch een fiets gekocht , nu een week verder en al heerlijk een dagje gefietst op mijn nieuwe door Broekhuis geleverde fiets, chapo voor Broekhuis Limmen top.
Beste Rob, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Goed om te zien dat u een fiets heeft gevonden naar al uw wensen. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Slecht meedenken om een oplossing te vinden. Laksheid en zeer weinig service. Niet terugbellen na een aantal beloftes. Na de overname merk ik dat de baas niet meer in de winkel loopt. Slechte zaak. Vrienden merken exact hetzelfde. Jammer.
Beste Ron, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Graag komen wij met u in contact. Helaas is het tot op heden niet gelukt om u te bereiken. Bij gelegenheid zien wij graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.