Ik ben blij met mijn (gebruikte) fiets, met de manier hoe die aan mij is verkocht en de wijze waarop de fiets uiteindelijk is afgeleverd. Ik was niet blij met het feit dat ik de afgelopen weken zelf drie keer heb moeten bellen en driemaal bij die belletjes heb moeten vernemen dat het herstel van de fiets op een later moment was ingepland (en dus langer zou duren). Het had mij geholpen als de werkplaats mij op de hoogte had gehouden van de voortgang Een belletje, SMS-je of appje is genoeg. Daarom ben ik maar even langsgereden om aan te geven, dat dit beter kan. Nadat ik dit face2face heb teruggekoppeld is de fiets conform nieuw gemaakte afspraken afgerond en afgeleverd en ben ik daar goed over geïnformeerd. Het kán dus wel gelukkig ! :)
Beste Ard, Hartelijk dank voor uw eerlijke en uitgebreide terugkoppeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de fiets en over de uiteindelijke aflevering. Tegelijk begrijpen wij goed dat het traject daar naartoe niet vlekkeloos is verlopen. Het is jammer dat u zelf meerdere keren contact heeft moeten opnemen voor een update. Uw feedback hierover nemen wij serieus en hebben we intern besproken. We waarderen het dat u dit persoonlijk met ons heeft besproken en zijn blij dat alles naar tevredenheid is afgerond. We wensen u veel plezier met uw fiets en staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Prima en vriendelijk geholpen, goede uitleg gehad bij ophalen!!!
Beste Dennis, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Het was als thuiskomen Alle vragen werden goed uitgelegd Niets was teveel
Beste Simon, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Wat fijn om te lezen dat u zich zo welkom voelde en dat ons team u deskundig heeft kunnen helpen. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Ik ben prima geholpen, wel heb ik een paar vragen over de fietsen , maar die kunnen wachten tot het eerste Service buurt.
Beste Jane, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat u prima geholpen bent. U kunt uw vragen over de fietsen gerust meenemen naar het eerste servicebuurtmoment, wij helpen u daar graag verder. Mocht u toch eerder vragen hebben, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Nieuwe fiets gekocht.Bij aankomst thuis merkte ik dat de fietsbel kapot was.Bovendien waren de banden slap.Volgens de verkoper zou de fiets voor aflevering nagekeken worden.Was dat wel gebeurd?Vrijdag ochtend. Terug gegaan naar Broekhuis Limmen.Mederwerker had gebeld .De voorband was slap .Nieuwe binnenband er op gezet.Goed geholpen!Personeel was vriendelijk.Ben tevreden.
Beste Hanneke, Hartelijk dank voor uw bericht en het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat uw nieuwe fiets bij aflevering niet volledig in orde was. Fijn om te lezen dat onze collega u goed heeft kunnen helpen en dat u tevreden bent over de service en de vriendelijkheid van ons personeel. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij uiteraard graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Originele beoordeling
Nieuwe fiets gekocht.Bij aankomst thuis merkte ik dat de fietsbel kapot was.Bovendien waren de banden slap.Volgens de verkoper zou de fiets voor aflevering nagekeken worden.Was dat wel gebeurd?
Goed en duidelijk geholpen en goed afgeleverd..
Beste Aldert, Bedankt voor uw positieve feedback. Wat fijn om te horen dat u netjes en duidelijk bent geholpen en tevreden bent over de aflevering. Veel fietsplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
De mountainbike die ik graag wilde stond in de vestiging Enschede. Voor een mooie scherpe prijs kon ik de mountainbike kopen en laten leveren door vestiging Limmen. De leverdatum werd twee keer verschoven maar er was evengoed tijd genoeg over om de bike te testen voor het echte werk in Zuid-Frankrijk. Zeer prettige ervaring met Ray bij aflevering, wat een topper! Al met al zeer tevreden!
Beste André, Bedankt voor uw mooie review! Het doet ons goed te lezen dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel plezier en mooie avonturen met uw mountainbike! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Goed geholpen . Alle tijd voor ons genomen .
Beste Ruud, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent. We staan ook bij een volgens bezoek graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Na een perfecte uitleg voor een aankoop van een fiets. Fiets gekocht en keurig netjes afgeleverd in de winkel met hele goede uitleg. Marcel bedankt
Beste Rob, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u zo’n fijne ervaring heeft gehad en tevreden bent over de uitleg en aflevering van uw fiets. We wensen u veel fijne kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Wij komen al jaren in jullie winkel en hebben meerdere fietsen bij jullie gekocht maar zo slecht als ik vanmorgen ben geholpen ben ik bij jullie nog nooit. Ik snap heel goed dat ‘jonge knullen’ het vak ook moeten leren maar als ik een fiets t.w.v. €1800 kom ophalen verwacht ik wel iets meer. Allereerst moest ik ontzettend lang wachten, terwijl mijn fiets klaarstond bij de afhaalbalie. Vervolgens kreeg geen uitleg of gebruikersinformatie. Ik kocht nog mooie fietstassen, welke hij vervolgens verkeerd in elkaar zette en waarover hij eigenlijk ook niks kon vertellen/ uitleggen kwa gebruik. Ik moest 3 keer vragen of de verkoper mijn zadel als-je-blieft iets lager wilde zetten voor ik erop naar huis kon fietsen. Al met al een knullige situatie. Ik hoop dat ik bij de eerstvolgende service- beurt iets meer service krijg.
Beste Heidi, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons zeer te horen dat uw bezoek niet aan de service heeft voldaan die u van ons gewend bent. Wij hebben inmiddels persoonlijk contact met u opgenomen en een afspraak ingepland om de genoemde punten te herstellen en alsnog de juiste uitleg en service te bieden. Graag zien we u bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Broekhuis via google gevonden waren paar dagen akersloot. Fietsendrager nodig echt op juiste adres. Vriendelijke mensen goede uitleg en natuurlijk even passen op de auto. Echt helemaal top geregeld
Beste Marco, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u bij ons het juiste adres vond voor uw fietsendrager en dat u tevreden bent over de service en uitleg. We helpen u graag weer in de toekomst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Na problemen met de achternaaf van een Cube sl road . Deze is vervangen door een andere naaf en tijdelijk een ruilwiel gekregen. Na wat gesteggel een prima oplossing.
Beste Stijn, Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te horen dat er uiteindelijk een passende oplossing is gevonden. We streven er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fieten Limmen
Super geholpen en daardoor snel mijn keuze kunnen maken
Beste Menno, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u snel en goed bent geholpen bij het maken van uw keuze. We wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Alles is weer keurig afgesteld en loopt weer als een zonnetje
Beste Cees, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles weer naar wens is afgesteld en uw fiets weer perfect loopt. We wensen u veel fietsplezier! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
We hebben hele fijne ervaringen gehad bij het filiaal van Broekhuis in Limmen. Het team is enthousiast, helpt met plezier en geeft deskundig advies. Dankzij hen hebben we snel de juiste keuze kunnen maken. Extra fijn dat onze nieuwe fietsen ook nog eens vlot geleverd werden!
Bedankt voor uw enthousiaste reactie! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons team in Limmen en dat u deskundig advies en snelle levering heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe fietsen en staan uiteraard altijd voor u klaar wanneer u ons nodig heeft Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Mijn Cube Kathmandu van 1.5 jaar oud was na 2 x aflopen van de borgring van het ketting blad zwaar beschadigd . Wat uiteindelijk inhield dat de hele aandrijflijn vernieuwd moest worden. Nieuw kettingblad en nieuwe borgring , ketting , achter krans en nieuwe ketting kast , dus aardig veel sleutelwerk. Ik had Cube zelf ook al gemaild over bovenstaande schade , en die erkende dat het een constructie fout was en dat ik mij tot mijn Cube dealer moest wenden voor oplossing , dat was Broekhuis Limmen. Alles is gemaakt , alle onderdelen vernieuwd en nu de echte goede onderdelen geplaatst die al op mijn Cube hadden moeten zitten , maar Cube was een beetje stout en die had B keuze op de fiets gezet . Nu alles met de orginele onderdelen , Shimano Deore XT Ik dacht deze mevr gaat wel weer voor de schade opdraaien , dus afrekenen . Mn mond viel echt open - Mevr u mag E 39,95 betalen voor uw service beurt - het overig totaal bedrag van rond de E 500,- was voor Cube . Echt ik was helemaal verbaasd en dit is dus echt klanten service verlenen en echte Garantie , super goed dus . Moet vermelden dat ik 2 jaar geleden ook een nieuwe Cube Sport Pro gekocht had bij een andere Cube dealer en daar ging bijna het zelfde kapot , en toen mocht ik hangen voor de hele rekening en deed die Cube dealer helemaal niets voor mij als klant . Had hem dus bijna voor Kanton gerecht gedaagd , toen koos hij er voor om toch maar mij mn volledige aankoop bedrag terug te betalen . Daarna mn 2e Cube gekocht bij de voorganger van deze winkel Krone en Liefting . Super goede service en echte garantie en eerlijk duurt dus het langst . PS al dit bovenstaande is ook geplaatst op de site van Cube zelf , die dit keer mij niet liet ------ zoals 2 jaar daarvoor toen deden ze te laat pas iets aanboden , toen was mijn fiets al retour was en matige actie pas deden alleen het foute ketting blad en borgmoer als oplossing aanboden en ik dus mocht betalen voor de rest .
Beste Guda, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Wat fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost en dat uw Cube Kathmandu nu volledig is voorzien van de originele onderdelen. Bij Broekhuis Limmen vinden wij goede service en echte garantie heel belangrijk, en het doet ons plezier dat u dit zo hebt ervaren. We hopen dat u nu weer volop kunt genieten van uw fiets en staan altijd voor u klaar mocht u ons nodig hebben. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Kwam een uur voor sluitingstijd op een woensdag langs voor een proefrit op drie gereserveerde elektrische fietsen. Op dat moment waren er meer medewerkers dan klanten aanwezig, maar er stapte niemand proactief op mij af. De medewerker die ik vervolgens zelf aansprak vond het lastig dat ik de reserveringsbon niet mee had, maar na 10 minuten stonden de fietsen toch klaar. Na 20 minuten, om 17:30 had ik mijn keuze gemaakt. Voor de verdere afhandeling moest een andere medewerker komen. Nadat ik beide medewerkers 10 minuten met elkaar had zien praten (zonder enige terugkoppeling naar mij toe), kwam de andere medewerker langs. Deze had duidelijk haast om de verkoop voor 18:00 af te ronden, ook toen ik meerdere malen aangaf dat het geen enkel probleem voor mij was om de volgende dag terug te komen en dat ik de tijdsdruk als vervelend ervoer. Het werd dus een haastklus en dat was te merken: ik heb misschien 1 minuut uitleg gekregen over de werking van de fiets, er was geen tijd om extra dingen te vragen, heb geen gebruiksaanwijzing ("kijk maar op internet") of uitleg over de serviceplanning ontvangen, en op de factuur staan fouten (naam verkeerd gespeld, verkeerd sleutelnummer). Daarnaast bleek ik van de eerste medewerker een verkeerd advies te hebben ontvangen over een kinderzitje. Ik stond op het punt om de aanschaf af te blazen, maar heb uiteindelijk toch de fiets inclusief kinderzitje gekocht. Beide medewerkers kwamen op mij totaal niet klantgericht over en konden mij als klant niet lezen. Alleen de medewerker van de werkplaats, die de adapter voor het kinderzitje monteerde, kwam klantgericht en kundig over. Helaas, ondanks dat ik tevreden ben over de fiets zelf, voor mij de volgende keer geen Broekhuis Limmen voor de aanschaf van een fiets. Ben benieuwd of mijn ervaringen met het onderhoud beter zullen zijn.
Beste Mathilde, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij betreuren het zeer dat de aflevering en het aankoopproces van uw fiets niet naar wens zijn verlopen. Dit is absoluut niet de ervaring die wij onze klanten willen bieden. Wij hebben inmiddels geprobeerd om telefonisch contact met u op te nemen om uw opmerkingen persoonlijk te bespreken, maar helaas nog zonder succes. Wij komen graag met u in gesprek om uw ervaring te horen en samen te kijken hoe wij dit kunnen herstellen. Mocht u in de gelegenheid zijn, zien we graag uw reactie tegemoet. Update 20-08-2025: Inmiddels hebben wij contact met u gehad. Hartelijk dank voor dit gesprek. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen in onze vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Heel goed geholpen met de aanschaf van nieuwe mtb schoenen. Goed advies
Beste Philip, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent bij de aanschaf van uw nieuwe MTB-schoenen. We wensen u veel fietsplezier en veilige kilometers! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Fijne winkel, erg behulpzaam en service-gericht. We kregen goed advies en ik ben erg blij met mijn fiets!
Beste Martine, Bedankt voor uw mooie woorden! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en het advies. We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe fiets, en staan natuurlijk altijd voor u klaar als we nog iets voor u kunnen betekenen! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Hier een nieuwe mountainbike uitgezocht grote voorraad fietsen en ook de fiets die ik graag wilde was op voorraad. Echter duurde het 3 weken voordat de fiets rijklaar werd gemaakt wat ik vrij lang vind voor een fiets die op voorraad is . Maargoed het was hoogseizoen zei de vriendelijke verkoper . Na navraag blijkt dat andere fillialen dit wel veel sneller doen en ook de website aangeeft binnen 5 dagen rijklaar thuis afgeleverd ?! Na 3 weken de fiets opgehaald blijkt er een 32t voorblad op zitten ipv 34 wat Cannondale origineel levert en wat ook op de website vermeld staat . Dus is er iemand met mijn voorblad vandoor gegaan ? Dit verhaal gemeld bij de klantenservice aangezien de vestiging zelf telefonisch zo goed als onbereikbaar is .Mail terug gehad dat ze erachteraan gingen en me op hoogte zouden houden helaas niks meer vernomen. Vervolgens bij het eerst sprongetje wat ik maak blijkt het stuur los te zitten en liggen nog net niet me voortanden eruit... Blijkt het Carbon stuur zonder residu in de aluminium clamp te liggen waardoor het gaat schuiven . Levengevaarlijk wat mij betreft . Helaas heb ik nog een onderhoudscontract bij deze zaak maar zoals je begrijpt heb ik daar weinig vertrouwen meer in .
Beste Dustin, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat dit uw ervaring is geweest, dat is uiteraard niet wat wij nastreven. We hebben inmiddels contact met u opgenomen en zijn gezamenlijk aan het kijken naar een passende oplossing. Uw feedback nemen we serieus en gebruiken we om onze service te verbeteren. Mocht u in de tussentijd nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Bij het onderzoeken naar welke fiets aan mijn wensen kon voldoen was ik enthousiast. Goed advies en hulp gekregen. Uiteindelijk met een ander merk dan waar ik voor ging kijken gevallen. Na 3,5 week kon ik mijn fiets ophalen. Dat had ik anders verwacht, omdat ik een tijd moest afspreken om de fiets in ontvangst te nemen en de daarbij behorende uitleg, wat ik had begrepen. Deze uitleg vond ik wat summier, ook was de fiets her en der nog stoffig en aan de banden zat zand. Ook waren er wat kleine beschadigingen en ik kreeg bij later toch een gevoel dat de fiets misschien een showmodel was geweest ( de fiets moest uit een ander filiaal gehaald worden ) dat is helemaal niet erg maar dan wil ik het wel weten. Of dit zo was weet ik niet zeker maar dat gevoel kreeg ik wel. De uitleg kwam bij mij wat overhaast over en ik zei dat ik het verder thuis wel rustig ging bekijken hoe alles werkt. Ben tenslotte wel ontzettend blij met de fiets want hij is prachtig.
Beste Muriel, Wat fijn om te horen dat u zo blij bent met uw nieuwe fiets! Wel jammer om te vernemen dat de aflevering als gehaast is ervaren. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben geprobeerd contact met u op te nemen om dit met u te bespreken en u van verdere informatie te voorzien, maar we hebben u helaas nog niet kunnen bereiken. We horen graag van u op een moment dat het u uitkomt, zodat we dit alsnog goed kunnen afronden. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Ik heb een goed en duidelijk advies gekregen. Tevens heb ik met vele fietsen een proefrit mogen maken
Beste Theo, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wat fijn om te horen dat u goed geholpen bent en duidelijk advies heeft ontvangen. We vinden het belangrijk dat onze klanten de mogelijkheid krijgen om verschillende fietsen uit te proberen, dus het is mooi dat u daar gebruik van heeft kunnen maken. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Na 9 jaar me Koga ingeleverd en na goed overleg een nieuwe Koga gekocht. Ben goed en vriendelijk geholpen.
Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe Koga! Wat fijn dat u hierbij zo goed bent geholpen. Wij wensen u veel veilige en mooie ritten toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Erg vriendelijk en geduldig geholpen. Nemen de tijd voor je. En superfijne fiets. Erg blij met deze winkel
Hartelijk dank voor uw mooie woorden! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en uw nieuwe fiets. Wij vinden het belangrijk om de tijd voor onze klanten te nemen en u zo goed mogelijk te helpen, dus het doet ons goed dat dit gewaardeerd wordt. Veel plezier met uw fiets en graag tot ziens in onze winkel! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Garantiekwestie met fietsfabrikant. Intern niet goed gecommuniceerd maar ook niet met fabrikant en vele malen zelf contact gezocht om tot afhandeling te komen. Uit eindelijk na bijna 4,5 maand afgehandeld
Beste Dick, Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg jammer om te horen dat uw ervaring met onze service niet naar verwachting was. We hebben geprobeerd contact met u op te nemen om dit persoonlijk met u te bespreken, maar helaas hebben we u tot op heden nog niet kunnen bereiken. We zouden dit alsnog graag samen willen evalueren, zodat we kunnen leren van uw ervaring en herhaling in de toekomst kunnen voorkomen. Mocht u in de gelegenheid zijn, zien we graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.