Bij de aankoop van een fiets ben je koning. Zodra je daarna terugkomt met een adviesvraag en klachten krijg je antwoord: Je hebt toch een proefrit gemaakt. Ik ga in het vervolg weer naar een lokale fietsenwinkel en absoluut niet meer naar Broekhuis. Kennelijk gaat het ze alleen maar om geld verdienen zonden service.
Beste Hilbrand, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. We hebben geprobeerd contact met u op te nemen, maar dat is tot op heden helaas niet gelukt. Mocht u daartoe in de gelegenheid zijn, dan ontvangen wij graag uw reactie. Update 05-06-2025: Inmiddels hebben wij contact met u gehad en uw ervaring besproken. Tevens hebben wij u een aanbod gedaan. Mocht u hier gebruik van willen maken, dan bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Nieuwe fiets gekocht maar de versnelling werkte niet goed. De volgende dag terug (Krommenie - Limmen ) en was zó gefixed, echter niet goed gemaakt dus weer terug. Met de monteur gesproken die een proefritje had gemaakt en weer de versnelling bijgesteld. Verder zei hij dat als ik nog problemen zou hebben ik maar weer terug moest komen om een nieuw binnenwerk te monteren. De reparatie was niet gelukt dus weer terug naar Limmen om een de fiets van een nieuw binnenwerk te voorzien. Ik heb m.i. te lang moeten wachten (10 dgn) Bovendien heb ik 3x gebeld om te vragen wanneer de fiets klaar zou zijn. Op de vraag waarom ik niet op de hoogte gehouden werd, kreeg ik als reactie dat dat niet gebruikelijk was zelfs niet als je een nieuwe fiets ( E-bike). Al met al teleurstellend. Echter de positieve ervaring is dat alles vriendelijk werd opgelost. Wel werk aan de nieuwe winkel lijkt mij na deze ervaring, want het draait niet alleen om sales. Oh ja, de fiets werd afgeleverd zonder ventieldopje. Toen ik daarna vroeg ging de verkoper op zoek en na denk ik 15 min. had de fiets het passende dopje. Ha,ha Aanbevelen: is eigenlijk niet met Ja/Nee te beantwoorden gezien bovenstaande. Uiteindelijk Benin tevreden met mijn fiets
Beste Gerard, Hartelijk dank voor het delen van uw uitgebreide ervaring met uw nieuwe fiets en onze service. Wij vinden het zeer waardevol om uw feedback te ontvangen. Wij betreuren het dat de versnelling van uw fiets niet naar behoren functioneerde en dat u meerdere keren bij ons terug moest komen voor reparaties. Tevens begrijpen wij dat de wachttijd van 10 dagen en het ontbreken van communicatie hierover voor u als klant teleurstellend zijn geweest. Dit is uiteraard niet de standaard die wij voor ogen hebben en wij nemen uw opmerkingen dan ook serieus. Fijn om te lezen dat onze monteurs en medewerkers u vriendelijk hebben geholpen en dat het probleem uiteindelijk is opgelost. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan nodigen wij u van harte uit om contact met ons op te nemen. Wij staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Ik ben ontzettend tevreden over mijn ervaring bij Broekhuis Fietsen in Limmen. Vanaf het eerste moment werd ik vriendelijk en professioneel geholpen. Het personeel is kundig, denkt goed mee en neemt de tijd om je echt te adviseren – of je nu komt voor een nieuwe fiets, een reparatie of gewoon wat onderhoud. Mijn nieuwe racefiets werd snel geleverd en gelijk geprepareerd. Ik kon gelijk de deur uit fietsen! Je merkt aan alles dat ze hier passie hebben voor het vak. Ook de winkel zelf is overzichtelijk en heeft een ruim aanbod aan fietsen en accessoires. Kortom: topservice, eerlijke prijzen en betrouwbare mensen. Ik kom hier zeker terug en kan Broekhuis Fietsen aan iedereen aanbevelen!
Beste Boris, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling over uw ervaring bij Broekhuis. Het doet ons veel plezier te lezen dat u zich vanaf het eerste moment vriendelijk en professioneel geholpen voelde en dat ons team u goed heeft kunnen adviseren. Wij zien ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en danken u voor uw aanbeveling. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Erg leuke mountainbike voor onze dochter.
Beste Annet, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de service en de mountainbike voor uw dochter. Wij wensen haar veel plezierige ritten toe en staan uiteraard graag voor u klaar bij eventuele vragen of service. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Werkzaamheden uit een onderhoudsbeurt werden duidelijk toegelicht en onderbouwd
Beste Adri, Bedankt voor uw positieve review! Wij zijn blij te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Ik kom al jaren bij deze fietswinkel Is een bedrijf die meedenkt en voldoet aan mijn wensen wat service en een persoonlijk contact betreft.
Beste Frank, Hartelijk dank voor uw mooie woorden en het vertrouwen dat u al jaren in ons stelt. Het doet ons goed om te lezen dat u onze service en persoonlijke benadering waardeert. Wij blijven ons inzetten om u ook in de toekomst met dezelfde toewijding van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Voor tweede keer nieuwe tandwielkast laten plaatsen. Verwacht je toch dat het schakelen ook gecheckt word
Beste Mario, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het spijt ons te horen dat u niet helemaal tevreden bent. We stellen uw feedback zeer op prijs, want daarmee kunnen wij onze service verbeteren. We hopen u in de toekomst weer bij ons in de vestiging te mogen verwelkomen en u dan een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
De fiets die ik op het oog had was op voorraad, wij mochten uitgebreid rondkijken en uitproberen. Omdat de kleur die ik wilde van vorig jaar was, dus ‘oude collectie’ kreeg ik onverwacht 20% korting! Zonder er zelf om hoeven vragen. De medewerker kon al onze vragen geduldig, goed en duidelijk beantwoorden.
Beste Anne, Hartelijk dank voor uw mooie woorden en uitgebreide review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over zowel de fiets als over onze service. Het is extra leuk dat u met een mooie korting kon slagen voor de fiets van uw voorkeur, we zijn blij dat we u daarmee konden verrassen. Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers met uw nieuwe fiets! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
al mijn vragen aangaande de fiets voor mijn kleinzoon werden beantwoord en verder uitstekend geholpen door zowel verkopend als monteurs
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen en dat al uw vragen zijn beantwoord. Bij het volgende bezoek staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg en super blij met mijn nieuwe fiets!
Beste Sandra, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling. Fijn om te horen dat u vriendelijk bent geholpen en de uitleg als duidelijk heeft ervaren. We wensen u veel plezier met uw nieuwe fiets en staan uiteraard graag voor u klaar bij eventuele vragen of service in de toekomst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen.
Nog maar 2 contacten gehad, bij de koop en ophalen fiets. Keurig behandeld., zoals het hoort. Nog geen ervaring met service.
Beste Dirk, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is gegaan. Veel plezier met uw aankoop en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen.
Fijne hulp bij het uitzoeken van een fiets, mooie korting en een zeer goede fiets!
Beste Amber, Hartelijk dank voor uw mooie reactie! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en blij bent met uw nieuwe fiets. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Goed geholpen door Thijs bij het aanschaffen van de fiets. Bij het ophalen heb ik 3 kwartier moeten wachten… er liep een mevrouw gestrest in de rondte die alle klanten en collega’s aan het koppelen was maar dat ging niet op een eerlijke volgorde ze kwam heel gestrest over en riep de heletijd dat het druk was. Uiteindelijk super goed geholpen door een monteur die ook soms aan de balie staat (weet zijn naam niet meer ) dankjewel jongens !
Beste Wendy, Bedankt voor uw positieve review en het delen van uw ervaring. Wat fijn om te horen dat u blij bent met uw nieuwe fiets en dat Thijs u goed heeft geholpen bij de aanschaf. We vinden het echter jammer om te lezen dat het ophalen van de fiets niet vlekkeloos verliep en u lang moest wachten, onze excuses hiervoor. Dank u wel voor uw vertrouwen en veel fietsplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Na een kort bezoek direct de benodigde informatie gekregen welke ik nodig had. Het verkoop en aflevertraject was duidelijk. Alleen het service pakket is tijdens het verkoopgesprek niet aan de orde gekomen en alleen bij het afleveren.
Beste Frank, Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u duidelijke uitleg heeft gekregen en snel bent geholpen. We zijn blij dat het verkoop- en aflevertraject als helder is ervaren. Wij wensen u veel fietsplezier toe op uw nieuwe fiets! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Nieuwe Riese Muller Homage 4 aangeschaft. Topfiets met vele opties. ABS is ook een goede optie als je op zand/gravel rijdt. Wel wat extrabeveiliging aangeschaft in de vorm van GPS tracker en goede set sloten.
Beste Gerard, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de ruime keuze en ons vriendelijke personeel. Gefeliciteerd met uw nieuwe Riese & Müller. Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe met uw nieuwe fiets! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Goed deskundig personeel. Heel behulpzaam en goede service
Beste Marina, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat u onze medewerkers als deskundig en behulpzaam heeft ervaren. We doen altijd ons best om een goede service te bieden, en het is geweldig dat dit voor u goed is verlopen. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Wij zijn erg fijn en professioneel geholpen bij zowel de aankoop als bij het ophalen van onze nieuwe fietsen.
Beste Thom, Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn erg blij om te lezen dat u zowel bij de aankoop als bij het ophalen van uw nieuwe fietsen zo goed geholpen bent. Het is altijd ons doel om klanten op een professionele en prettige manier te ondersteunen, en het is fijn te horen dat dit voor u is gelukt. We wensen u veel plezier met uw nieuwe fietsen en staan graag voor u klaar als u nog vragen heeft! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Goed advies en hulp gehad bij aankoop e-bike Ook bij de aflevering werd er rustig tijd voor genomen en heb het als zeer prettig en deskundig ervaren
Beste Richard, Bedankt voor uw geweldige beoordeling! We zijn ontzettend blij om te zien dat u zowel bij de aankoop als bij de aflevering van uw e-bike zo’n positieve ervaring heeft gehad. Het is fijn om te weten dat ons advies en de tijd die we voor u hebben genomen gewaardeerd werden. We wensen u veel plezier met uw e-bike en mocht u nog vragen hebben, dan staan we natuurlijk graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Diegene die ons geholpen heeft bij de uitleg over de aanschaf van een vouwfiets werd weg geroepen om bij een ander iets uit te leggen. Dit vonden wij zeer storend. Er werd ons maar. 1 soort vouwfiets getoond terwijl er ook een Sparta op voorraad was volgens de site. Deze werd ons overigens afgeraden. Over de aflevering waren wij tevreden maar kwamen er later achter dat wij toch te weinig om.meer uitleg hadden gevraagd.
Beste John, Hartelijk dank voor het delen van uw waardevolle feedback. We vinden het jammer dat de uitleg over de vouwfiets niet naar wens was en dat u niet de volledige keuze heeft kunnen zien. We begrijpen dat dit voor verwarring heeft gezorgd en nemen uw opmerkingen mee om onze service te verbeteren. Desondanks zijn we blij dat u tevreden bent over de aflevering en hopen we dat u veel plezier zult beleven aan uw vouwfiets! Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of meer informatie wensen, dan staan we graag voor u klaar en bent u van harte welkom! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Ondanks mijn eigen voorkeur, toch overstag gegaan naar een andere aandrijflijn, dit op advies van de ervaren verkoper
Beste Henk, Bedankt voor uw geweldige beoordeling! Het is voor ons erg fijn om te lezen dat u prettig en professioneel bent geholpen. We zijn blij dat u, ondanks uw eigen voorkeur, openstond voor het advies van onze verkoper en uiteindelijk een weloverwogen keuze hebt gemaakt. Het is altijd ons doel om u met expertise en advies te begeleiden, zodat u de beste beslissing kunt nemen. We wensen u veel plezier met uw keuze en staan graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Professionele maar wat zakelijke verkoper. De aflevering verliep soepel en persoonlijker
Beste Jan, Bedankt voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen en dat de aflevering als persoonlijk en soepel werd ervaren. We nemen uw feedback mee en blijven ons inzetten voor een service die zowel professioneel als warm en betrokken is. Wij wensen u mooie kilometers toen en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Goede informatie over levering nieuwe fiets.
Beste Herman, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de service en de informatie over de levering van uw nieuwe fiets. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of ergens mee geholpen willen worden, staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Hele prettige locatie en medewerkers. Rustig winkelen en professionele en eerlijke informatie verkregen. Cube fiets model 2025 (80 Bosch en 800 accu), fietst zeer comfortabel en relaxed.
Beste Hans, Bedankt voor uw review! Wat fijn om te zien dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad! We zijn blij dat de locatie en onze medewerkers bijgedragen hebben aan een prettige winkelervaring, en dat u de informatie die u kreeg als professioneel en eerlijk heeft ervaren. Het is geweldig dat uw Cube fiets model 2025 zo comfortabel en relaxed fietst! Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of ergens mee geholpen willen worden, staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Bij aankomst in uw zaak ben ik correct naar de juiste afdeling verwezen. Daar was iemand, ( naam vergeten), die me goed van advies heeft gediend. Hij vertelde bepaalde dingen waar ik niet aan had gedacht en die wel degelijk belangrijk waren. Ook fijn was, dat ik bij aankoop mijn elektrische fiets mocht inleveren tegen een bedrag. Ben twee keer terug geweest voor wisseling van zadel en ben goed en snel geholpen. En ook goed advies bij aanschaf van een fietsbroek.
Beste Gerdien, Hartelijk dank voor uw positieve bericht. We zijn blij te horen dat u snel en adequaat geholpen bent tijdens uw bezoek aan onze zaak. Het doet ons goed te weten dat u tevreden bent over het advies dat u hebt ontvangen en dat dit u geholpen heeft bij uw keuze. We vinden het ook fijn om te horen dat het inleveren van uw elektrische fiets en de aankoop van uw nieuwe fiets zo goed zijn verlopen. We hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen voor verdere aankopen of service. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, staan we uiteraard voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Toen mijn nieuwe fiets binnen was duurde het zeker nog een maand voordat hij klaar was. Regelmatig gebeld, het was elke keer weer een ander verhaal waardoor de fiets nog niet af was. Dat was als we contact kregen, want ook vaak niet teruggebeld. Uiteindelijk kon ik dan mijn fiets ophalen, maar toen hadden ze het stuur nog niet aangepast en geen bikefit geregeld. Uiteindelijk kreeg ik de volgende dag alsnog de bikefit, een nieuw/passend stuur en een nieuw zadel van Broekhuis. Superblij met mijn nieuwe fiets, maar de weg er naartoe vond ik echt niet oké.
Beste Miranda, Bedankt voor het delen van uw ervaring en het contact dat we hebben gehad naar aanleiding van uw review. We vinden het vervelend om te zien dat de communicatie niet zoals verwacht was en dat er vertragingen waren bij het gereedmaken van uw fiets. Dit is uiteraard niet de ervaring die wij voor ogen hebben. Het is fijn om te weten dat u nu blij bent met uw nieuwe fiets en dat we uiteindelijk de nodige aanpassingen hebben kunnen doen, zoals de bikefit, het stuur en het zadel. We wensen u veel plezier met uw fiets. Wanneer u ons nodig heeft, dan staan we uiteraard voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.