Filters

8

Een e-mountainbike volgens verwachtingen

De mountainbike die ik graag wilde stond in de vestiging Enschede. Voor een mooie scherpe prijs kon ik de mountainbike kopen en laten leveren door vestiging Limmen. De leverdatum werd twee keer verschoven maar er was evengoed tijd genoeg over om de bike te testen voor het echte werk in Zuid-Frankrijk. Zeer prettige ervaring met Ray bij aflevering, wat een topper! Al met al zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Goed geholpen . Alle tijd voor ons genomen .

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne ervaring

Na een perfecte uitleg voor een aankoop van een fiets. Fiets gekocht en keurig netjes afgeleverd in de winkel met hele goede uitleg. Marcel bedankt

  • Aanbevelen? Ja
4

Teleurstellend

Wij komen al jaren in jullie winkel en hebben meerdere fietsen bij jullie gekocht maar zo slecht als ik vanmorgen ben geholpen ben ik bij jullie nog nooit. Ik snap heel goed dat ‘jonge knullen’ het vak ook moeten leren maar als ik een fiets t.w.v. €1800 kom ophalen verwacht ik wel iets meer. Allereerst moest ik ontzettend lang wachten, terwijl mijn fiets klaarstond bij de afhaalbalie. Vervolgens kreeg geen uitleg of gebruikersinformatie. Ik kocht nog mooie fietstassen, welke hij vervolgens verkeerd in elkaar zette en waarover hij eigenlijk ook niks kon vertellen/ uitleggen kwa gebruik. Ik moest 3 keer vragen of de verkoper mijn zadel als-je-blieft iets lager wilde zetten voor ik erop naar huis kon fietsen. Al met al een knullige situatie. Ik hoop dat ik bij de eerstvolgende service- beurt iets meer service krijg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Via google

Broekhuis via google gevonden waren paar dagen akersloot. Fietsendrager nodig echt op juiste adres. Vriendelijke mensen goede uitleg en natuurlijk even passen op de auto. Echt helemaal top geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Na problemen met de achternaaf van een Cube sl road . Deze is vervangen door een andere naaf en tijdelijk een ruilwiel gekregen. Na wat gesteggel een prima oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geholpen

Super geholpen en daardoor snel mijn keuze kunnen maken

  • Aanbevelen? Ja
9

Volledig naar mijn zin geholpen

Alles is weer keurig afgesteld en loopt weer als een zonnetje

  • Aanbevelen? Ja
10

Enthousiast

We hebben hele fijne ervaringen gehad bij het filiaal van Broekhuis in Limmen. Het team is enthousiast, helpt met plezier en geeft deskundig advies. Dankzij hen hebben we snel de juiste keuze kunnen maken. Extra fijn dat onze nieuwe fietsen ook nog eens vlot geleverd werden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service en Garantie

Mijn Cube Kathmandu van 1.5 jaar oud was na 2 x aflopen van de borgring van het ketting blad zwaar beschadigd . Wat uiteindelijk inhield dat de hele aandrijflijn vernieuwd moest worden. Nieuw kettingblad en nieuwe borgring , ketting , achter krans en nieuwe ketting kast , dus aardig veel sleutelwerk. Ik had Cube zelf ook al gemaild over bovenstaande schade , en die erkende dat het een constructie fout was en dat ik mij tot mijn Cube dealer moest wenden voor oplossing , dat was Broekhuis Limmen. Alles is gemaakt , alle onderdelen vernieuwd en nu de echte goede onderdelen geplaatst die al op mijn Cube hadden moeten zitten , maar Cube was een beetje stout en die had B keuze op de fiets gezet . Nu alles met de orginele onderdelen , Shimano Deore XT Ik dacht deze mevr gaat wel weer voor de schade opdraaien , dus afrekenen . Mn mond viel echt open - Mevr u mag E 39,95 betalen voor uw service beurt - het overig totaal bedrag van rond de E 500,- was voor Cube . Echt ik was helemaal verbaasd en dit is dus echt klanten service verlenen en echte Garantie , super goed dus . Moet vermelden dat ik 2 jaar geleden ook een nieuwe Cube Sport Pro gekocht had bij een andere Cube dealer en daar ging bijna het zelfde kapot , en toen mocht ik hangen voor de hele rekening en deed die Cube dealer helemaal niets voor mij als klant . Had hem dus bijna voor Kanton gerecht gedaagd , toen koos hij er voor om toch maar mij mn volledige aankoop bedrag terug te betalen . Daarna mn 2e Cube gekocht bij de voorganger van deze winkel Krone en Liefting . Super goede service en echte garantie en eerlijk duurt dus het langst . PS al dit bovenstaande is ook geplaatst op de site van Cube zelf , die dit keer mij niet liet ------ zoals 2 jaar daarvoor toen deden ze te laat pas iets aanboden , toen was mijn fiets al retour was en matige actie pas deden alleen het foute ketting blad en borgmoer als oplossing aanboden en ik dus mocht betalen voor de rest .

  • Aanbevelen? Ja
3

Prachtige assortiment, maar totaal geen klantgerichtheid

Kwam een uur voor sluitingstijd op een woensdag langs voor een proefrit op drie gereserveerde elektrische fietsen. Op dat moment waren er meer medewerkers dan klanten aanwezig, maar er stapte niemand proactief op mij af. De medewerker die ik vervolgens zelf aansprak vond het lastig dat ik de reserveringsbon niet mee had, maar na 10 minuten stonden de fietsen toch klaar. Na 20 minuten, om 17:30 had ik mijn keuze gemaakt. Voor de verdere afhandeling moest een andere medewerker komen. Nadat ik beide medewerkers 10 minuten met elkaar had zien praten (zonder enige terugkoppeling naar mij toe), kwam de andere medewerker langs. Deze had duidelijk haast om de verkoop voor 18:00 af te ronden, ook toen ik meerdere malen aangaf dat het geen enkel probleem voor mij was om de volgende dag terug te komen en dat ik de tijdsdruk als vervelend ervoer. Het werd dus een haastklus en dat was te merken: ik heb misschien 1 minuut uitleg gekregen over de werking van de fiets, er was geen tijd om extra dingen te vragen, heb geen gebruiksaanwijzing ("kijk maar op internet") of uitleg over de serviceplanning ontvangen, en op de factuur staan fouten (naam verkeerd gespeld, verkeerd sleutelnummer). Daarnaast bleek ik van de eerste medewerker een verkeerd advies te hebben ontvangen over een kinderzitje. Ik stond op het punt om de aanschaf af te blazen, maar heb uiteindelijk toch de fiets inclusief kinderzitje gekocht. Beide medewerkers kwamen op mij totaal niet klantgericht over en konden mij als klant niet lezen. Alleen de medewerker van de werkplaats, die de adapter voor het kinderzitje monteerde, kwam klantgericht en kundig over. Helaas, ondanks dat ik tevreden ben over de fiets zelf, voor mij de volgende keer geen Broekhuis Limmen voor de aanschaf van een fiets. Ben benieuwd of mijn ervaringen met het onderhoud beter zullen zijn.

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfect geholpen met nieuwe mtb schoenen

Heel goed geholpen met de aanschaf van nieuwe mtb schoenen. Goed advies

  • Aanbevelen? Ja
10

Top-service!

Fijne winkel, erg behulpzaam en service-gericht. We kregen goed advies en ik ben erg blij met mijn fiets!

  • Aanbevelen? Ja
4

Middelmatig

Hier een nieuwe mountainbike uitgezocht grote voorraad fietsen en ook de fiets die ik graag wilde was op voorraad. Echter duurde het 3 weken voordat de fiets rijklaar werd gemaakt wat ik vrij lang vind voor een fiets die op voorraad is . Maargoed het was hoogseizoen zei de vriendelijke verkoper . Na navraag blijkt dat andere fillialen dit wel veel sneller doen en ook de website aangeeft binnen 5 dagen rijklaar thuis afgeleverd ?! Na 3 weken de fiets opgehaald blijkt er een 32t voorblad op zitten ipv 34 wat Cannondale origineel levert en wat ook op de website vermeld staat . Dus is er iemand met mijn voorblad vandoor gegaan ? Dit verhaal gemeld bij de klantenservice aangezien de vestiging zelf telefonisch zo goed als onbereikbaar is .Mail terug gehad dat ze erachteraan gingen en me op hoogte zouden houden helaas niks meer vernomen. Vervolgens bij het eerst sprongetje wat ik maak blijkt het stuur los te zitten en liggen nog net niet me voortanden eruit... Blijkt het Carbon stuur zonder residu in de aluminium clamp te liggen waardoor het gaat schuiven . Levengevaarlijk wat mij betreft . Helaas heb ik nog een onderhoudscontract bij deze zaak maar zoals je begrijpt heb ik daar weinig vertrouwen meer in .

  • Aanbevelen? Nee
7

Begeleiding aankoop voldoende en compleet, aflevering krap voldoende

Bij het onderzoeken naar welke fiets aan mijn wensen kon voldoen was ik enthousiast. Goed advies en hulp gekregen. Uiteindelijk met een ander merk dan waar ik voor ging kijken gevallen. Na 3,5 week kon ik mijn fiets ophalen. Dat had ik anders verwacht, omdat ik een tijd moest afspreken om de fiets in ontvangst te nemen en de daarbij behorende uitleg, wat ik had begrepen. Deze uitleg vond ik wat summier, ook was de fiets her en der nog stoffig en aan de banden zat zand. Ook waren er wat kleine beschadigingen en ik kreeg bij later toch een gevoel dat de fiets misschien een showmodel was geweest ( de fiets moest uit een ander filiaal gehaald worden ) dat is helemaal niet erg maar dan wil ik het wel weten. Of dit zo was weet ik niet zeker maar dat gevoel kreeg ik wel. De uitleg kwam bij mij wat overhaast over en ik zei dat ik het verder thuis wel rustig ging bekijken hoe alles werkt. Ben tenslotte wel ontzettend blij met de fiets want hij is prachtig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Ik heb een goed en duidelijk advies gekregen. Tevens heb ik met vele fietsen een proefrit mogen maken

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed geholpen

Na 9 jaar me Koga ingeleverd en na goed overleg een nieuwe Koga gekocht. Ben goed en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne winkel.

Erg vriendelijk en geduldig geholpen. Nemen de tijd voor je. En superfijne fiets. Erg blij met deze winkel

  • Aanbevelen? Ja
5

Te lang geduurd en niet pro-actief gehandeld

Garantiekwestie met fietsfabrikant. Intern niet goed gecommuniceerd maar ook niet met fabrikant en vele malen zelf contact gezocht om tot afhandeling te komen. Uit eindelijk na bijna 4,5 maand afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
7

Klant vriendelijk

Aankoop Uebler fietsendrager. Niet de goedkoopste op de markt. Door uitleg en klantgerichte info toch besloten tot aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg goed geholpen en geadviseerd!

Ik ben erg goed geholpen en geadviseerd door Wouter. Hij heeft voor mij ook de levering kunnen bespoedigen, waardoor ik nog in mijn vakantie gebruik kan maken van mijn nieuwe e-bike. Ook bij aflevering prima geholpen en uitleg gekregen over de fiets door Ruud. TOP!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle hulp, daar heb je wat aan!

Super snel en vakkundige hulp, goed advies bij aankoop fietsenrek en reparatie- planning fiets.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig geholpen

Ik ben op een zeer professionele manier geholpen en heb zeer veer goede info ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

1ste controle beurt voor de fiets. Alle probleempjes zijn opgelost. Personeel heeft goed geholpen bij het zadel verstellen, luisteren goed naar de klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen!

De verkoper die mij geholpen heeft verstand van zaken en is niet bezig om een dure fiets te verkopen maar een die bij je past. Qua fietsen en budget. Was heerlijk winkelen en de aflevering was ook perfect. Aan alles werd gedacht en ook hier werd tijd voor genomen! Broekhuizen dank !

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rijksweg 137

1906 BG Limmen

072 505 1239

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.