Ik was op ziek naar een fietshelm met vizier. Deze is voor mij besteld (vrijblijvend). Keurig gebeld dat hij binnen was. Inmiddels al mee gefietst en ontzettend blij mee. Fijne winkel, fijne vriendelijke mensen. Top
Alles volgens afspraak. De nieuwe fiets keuring op tijd geleverd. Het goede advies deed mij bij besluiten om bij Broekhuis te kopen. De uitleg en persoonlijke afstelling van de fiets was prima, namen echt de tijd voor mij. Bovendien heb ik een mooi bedrag voor de oude fiets gekregen. FDC
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat de levering van uw nieuwe fiets geheel volgens afspraak is verlopen en dat onze tijdige keuring aan uw verwachtingen voldeed. Wij wensen u veel veilige en plezierige fietskilometers toe en staan graag voor u klaar als u ons nodig heeft! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Afspraak gemaakt voor jaarlijkse servicebeurt van mijn Ridley racefiets. Voor onvoorziene reparatie of vervanging kostbare onderdelen wordt telefonisch goedkeuring gevraagd. Alles volgens planning en afspraak uitgevoerd.
Beste Hans, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te horen dat de servicebeurt aan uw Ridley racefiets naar tevredenheid is uitgevoerd. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of aanvullende service wensen, dan staan wij graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Originele beoordeling
Ik kom al vele jaren voor service en onderhoud tot genoegen bij Broekhuis (Kroone Liefting). Tegenwoordig is de dienstverlening minder. Vroeger werd je met een calamiteit, als je vroeg kwam, geholpen en kon je wachten op de reparatie. Tegenwoordig word je in de winkel door een dame opgevangen die geen inlevingsvermogen heeft. Ik kreeg te verstaan dat ik voor een onvoorziene simpele reparatie een afspraak moest plannen. Ik zou over 2 weken aan de beurt zijn. Ik heb me tot een specialist in de werkplaats gericht die mijn probleem wel begreep en me geholpen heeft. In zo’n grote werkplaats moet altijd een specialist zijn die niet ingepland wordt voor afspraken maar beschikbaar is voor onvoorziene problemen.
Vanaf het moment dat ik binnenstapte, werd ik vriendelijk begroet en meteen geholpen door deskundig personeel (Ray) hij nam uitgebreid de tijd om mijn wensen te bespreken en gaf eerlijk advies zonder opdringerig te zijn. De winkel heeft een ruime keuze aan kwaliteitsfietsen, accessoires en onderdelen. Ik kon verschillende modellen testen (framemaat), wat hielp om de juiste keuze te maken.
Beste Marc, Hartelijk dank voor uw mooie review. We zijn blij te horen dat u zo’n fijne winkelervaring had en dat ons personeel, in het bijzonder Ray, u goed heeft kunnen adviseren. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Prima bedrijf. Snelle levering. Prima onderhoudsprijzen
Beste Henk, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij waarderen het dat u de snelle levering en de onderhoudsprijzen waardeert. We zien ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen helpen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Zoals het is veranderd van kroon /liefting naar broekhuis zijn jullie er niet op vooruitgegaan en nu met de nieuwe verandering nog minder klant vriendelijk niet het personeel maar het beleid die ze moeten volgen. Op deze manier koop ik niet nog eens en fiets.
Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We nemen uw feedback serieus en zullen deze intern bespreken om onze service verder te verbeteren. We hebben eerder contact met u opgenomen en waarderen het dat u uw ervaringen met ons heeft gedeeld. Fijn om te horen dat de laatste reparatie naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
We zijn super vakkundig geholpen. Heel vriendelijk en behulpzaam.
Beste René, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. We zijn blij te horen dat u goed geholpen bent en dat onze service naar wens was. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, staan we uiteraard graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Ik kom al jaren bij broekhuis [krone liefting] maar na de laatste 4 reparaties ben ik er klaar mee, daarvoor ben ik altijd super goed geholpen en was ik zeer tevreden, ik zelf heb een koga en mijn vrouw een riese muller, ik had de twee fietsen voor een beurt weggebracht met als opmerking in de koga zat een tik en de computer viel uit als ik over een hobbel ging en de riese muller piepte heel erg met remmen, ik heb de fietsen opgehaald met de fietsendrager dus niet getest, thuis gingen wij fietsen en tot onze grote verbazing was alles nog het zelfde dus weer terug, bij aankomst werd er gezegd dat ze over drie weken tijd hadden, ik ben boos weggelopen en afspraak gemaakt bij een ander, waar bleek dat de trappers waren versleten en accu los zat en van de riese muller waren de remblokken versleten, bij elkaar was ik ruim 450 euro achteruit, ik ben teruggebeld door broekhuis en ze vonden het ook een zeer vreemd verhaal, alles is vergoed en ze gaan het intern uitzoeken wat er nu precies is gebeurd, achteraf gezien prima service
Beste Marien, Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend om te horen dat uw ervaring bij ons niet naar wens was. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen en zijn we blij dat we samen tot een passende oplossing zijn gekomen. We hopen u in de toekomst weer met vertrouwen van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Originele beoordeling
Ik kom al jaren bij broekhuis [krone liefting] maar na de laatste 4 reparaties ben ik er klaar mee, daarvoor ben ik altijd super goed geholpen en was ik zeer tevreden, ik zelf heb een koga en mijn vrouw een riese muller, ik had de twee fietsen voor een beurt weggebracht met als opmerking in de koga zat een tik en de computer viel uit als ik over een hobbel ging en de riese muller piepte heel erg met remmen, ik heb de fietsen opgehaald met de fietsendrager dus niet getest, thuis gingen wij fietsen en tot onze grote verbazing was alles nog het zelfde dus weer terug, bij aankomst werd er gezegd dat ze over drie weken tijd hadden, ik ben boos weggelopen en afspraak gemaakt bij een ander, waar bleek dat de trappers waren versleten en accu los zat en van de riese muller waren de remblokken versleten, bij elkaar was ik ruim 450 euro achteruit
Beste Marien, Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend om te horen dat uw ervaring bij ons niet naar wens was. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen en zijn we blij dat we samen tot een passende oplossing zijn gekomen. We hopen u in de toekomst weer met vertrouwen van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Gekocht 2x cube Kathmandu 800 zeer goed goed advies vakkundig en vriendelijk personeel
Beste Martin, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de Cube Kathmandu 800 en onze service. We wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Na 2 weken zelf moeten bellen nog geen bevestiging gehad was toen zo geregeld. Toen was de levering ook zo geregeld en dat laatste verliep prima erg blij mee
Beste Dorien, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Vervelend om te horen dat u zo lang heeft moeten wachten en zelf contact moest opnemen voor een bevestiging, dat had natuurlijk anders gemoeten. Fijn dat de levering daarna wel goed is verlopen en dat u daar tevreden over bent. We nemen uw feedback mee om onze service verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Ik bracht fiets voor onderhoud, maar zag ook haarscheurtjes in de achter velg. Velg is vervangen onder garantie, zonder enige discussie! Ik had al een korte fietsvakantie geboekt. Dus het was spannend of ik mijn fiets op tijd terug had, maar Broekhuis heeft mijn fiets op tijd weer klaar gekregen!!
Beste Wim, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en dat we uw fiets op tijd klaar konden hebben voor uw fietsvakantie. We wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Goede service en reparatie viel ook nog onder garantie. Niets te klagen.
Beste Pieter, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en dat de reparatie netjes binnen de garantie is afgehandeld. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Nvt
Bedankt Gerdien, voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Keurig geholpen. Afspraak is afspraak. Slot niet inclusief, 40 euro. Had ik wel willen weten. Fiets bevalt tot op heden heel goed. Na een vervelende ervarin bij fietsenwinkel.nl is dit een verademing.
Beste Rens, Bedankt voor uw review. Fijn dat de fiets goed bevalt en dat u onze service als positief heeft ervaren. We waarderen uw feedback over het slot. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Meerdere fietsen gekocht top bedrijf met top service
Beste Jan, Bedankt voor uw beoordeling. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Op vrijdagavond een proefrit aangevraagd en zaterdagochtend stond al op mijn mail dat de fiets klaarstond…… Heel professioneel geholpen en een offerte meegekregen, dinsdag beslist en op zaterdag stond de fiets rijklaar en heb ik hem opgehaald. Geweldig en bedankt voor de goede service.
Beste Peter, Hartelijk dank voor uw enthousiaste review. Wat fijn om te horen dat alles zo snel en professioneel is verlopen, van proefrit tot aflevering. Veel plezier en veilige kilometers met uw nieuwe fiets! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Op een zeer prettige manier geholpen door verschillende personeelsleden van Broekhuis fietsen Limmen. Een stel mooie fietsen aangeschaft. Tijdens terugtocht naar huis ontstond er een klein probleem. Dit is op een zeer nette manier opgelost. Inmiddels een leuke fietstocht gemaakt en zeer blij met de aankoop. Personeel heel hartelijk dank. Verder raad ik een ieder deze firma van harte aan.
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en het delen van uw positieve ervaring met Broekhuis Fietsen Limmen. We wensen u nog vele fijne en veilige fietstochten toe met uw nieuwe fietsen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
In 1 woorden, gewoon TOP geholpen, super vriendelijk personeel, super service
Beste Hans, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
2 fietsen gekocht (Cube Kathmandu Pro 800) en in de winkel uitleg gekregen. Bij thuiskomst eigenlijk meteen op vakantie gegaan en bleek dat 1 van de fietsen kennelijk een showroom model is geweest. (Stond al 10 km op de teller en er ontbreekt een magneetje. Ga ik de eerstvolgende beurt aangeven) Tevens waren de fietsen niet naar onze lichamelijke maten etc afgesteld en scheen de verlichting in ieder geval niet op de grond. Hiermee zelf aan de slag gegaan. Tevens zaten er enige onderdelen los en stond een stuur scheef wat we ergens bij een plaatselijke fietsenmaker recht hebben laten zetten. Uiteindelijk wel heerlijke topfietsen waar we nog veel plezier aan gaan beleven
Hartelijk dank voor uw het delen van uw ervaring en de gegeven feedback. Fijn om te horen dat u uiteindelijk erg tevreden bent en al veel plezier beleeft aan de fietsen. We begrijpen uw teleurstelling over de punten die u bij de aflevering heeft ervaren. Inmiddels hebben wij hierover contact met u gehad en alles besproken. Afgesproken is dat we tijdens de eerstvolgende servicebeurt de resterende punten aan de fietsen zorgvuldig oppakken. Ook hebben we dit intern besproken om onze service verder te verbeteren. We wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Ik ben blij met mijn (gebruikte) fiets, met de manier hoe die aan mij is verkocht en de wijze waarop de fiets uiteindelijk is afgeleverd. Ik was niet blij met het feit dat ik de afgelopen weken zelf drie keer heb moeten bellen en driemaal bij die belletjes heb moeten vernemen dat het herstel van de fiets op een later moment was ingepland (en dus langer zou duren). Het had mij geholpen als de werkplaats mij op de hoogte had gehouden van de voortgang Een belletje, SMS-je of appje is genoeg. Daarom ben ik maar even langsgereden om aan te geven, dat dit beter kan. Nadat ik dit face2face heb teruggekoppeld is de fiets conform nieuw gemaakte afspraken afgerond en afgeleverd en ben ik daar goed over geïnformeerd. Het kán dus wel gelukkig ! :)
Beste Ard, Hartelijk dank voor uw eerlijke en uitgebreide terugkoppeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de fiets en over de uiteindelijke aflevering. Tegelijk begrijpen wij goed dat het traject daar naartoe niet vlekkeloos is verlopen. Het is jammer dat u zelf meerdere keren contact heeft moeten opnemen voor een update. Uw feedback hierover nemen wij serieus en hebben we intern besproken. We waarderen het dat u dit persoonlijk met ons heeft besproken en zijn blij dat alles naar tevredenheid is afgerond. We wensen u veel plezier met uw fiets en staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Prima en vriendelijk geholpen, goede uitleg gehad bij ophalen!!!
Beste Dennis, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Het was als thuiskomen Alle vragen werden goed uitgelegd Niets was teveel
Beste Simon, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Wat fijn om te lezen dat u zich zo welkom voelde en dat ons team u deskundig heeft kunnen helpen. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Ik ben prima geholpen, wel heb ik een paar vragen over de fietsen , maar die kunnen wachten tot het eerste Service buurt.
Beste Jane, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat u prima geholpen bent. U kunt uw vragen over de fietsen gerust meenemen naar het eerste servicebuurtmoment, wij helpen u daar graag verder. Mocht u toch eerder vragen hebben, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Nieuwe fiets gekocht.Bij aankomst thuis merkte ik dat de fietsbel kapot was.Bovendien waren de banden slap.Volgens de verkoper zou de fiets voor aflevering nagekeken worden.Was dat wel gebeurd?Vrijdag ochtend. Terug gegaan naar Broekhuis Limmen.Mederwerker had gebeld .De voorband was slap .Nieuwe binnenband er op gezet.Goed geholpen!Personeel was vriendelijk.Ben tevreden.
Beste Hanneke, Hartelijk dank voor uw bericht en het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat uw nieuwe fiets bij aflevering niet volledig in orde was. Fijn om te lezen dat onze collega u goed heeft kunnen helpen en dat u tevreden bent over de service en de vriendelijkheid van ons personeel. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij uiteraard graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Originele beoordeling
Nieuwe fiets gekocht.Bij aankomst thuis merkte ik dat de fietsbel kapot was.Bovendien waren de banden slap.Volgens de verkoper zou de fiets voor aflevering nagekeken worden.Was dat wel gebeurd?
Goed en duidelijk geholpen en goed afgeleverd..
Beste Aldert, Bedankt voor uw positieve feedback. Wat fijn om te horen dat u netjes en duidelijk bent geholpen en tevreden bent over de aflevering. Veel fietsplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.