Kom je een willekeurige fietsenwinkel binnen dan staan er tientallen fietsen in één kleur. Antraciet grijs. Zo ook bij Broekhuis. Dat niemand op het idee komt om er een blauwe of rode tussen te zetten is mij een raadsel. Inruil is mogelijk maar hun voorstel was erg mager, heb uiteindelijk mijn vorige fiets zelf maar verkocht. Er kon nog wel een fietsslot á 47 euro van af. De eerste servicebeurt is gratis, de tweede, derde enz. zijn 45 euro. Het is zonder meer een prachtige zaak met aardige verkopers (Wouter). Doordat de keuze bij Broekhuis enorm is slaag je altijd, maar alles staat er wel voor de hoofdprijs Mijn lichtblauwe Cube Kathmandu (3.799 euro) is een bezienswaardigheid. Daar zouden ze er vijf van in de winkel moeten zetten. Weg met dat saaie begrafenisondernemers-grijs!
Beste Peter, Bedankt voor uw reactie en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze winkel en de service van onze collega. Uw feedback over het aanbod en de uitstraling van de fietsen nemen wij mee. Wij wensen u veel plezierige kilometers toe op uw Cube Kathmandu en zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Mijn dochter had een nieuwe fiets nodig. Uitstekend geholpen en de fiets was snel rijklaar gemaakt. Een kleine “last minute” aanpassing in de kleur fietsmandje was ook geen probleem!
Beste Femma, Bedankt voor uw reactie en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u prettig bent geholpen en alles naar wens is verlopen. Wij wensen uw dochter veel fietsplezier toe en zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Door het geduld en positieve inzet van deze medewerker Ray besloten om samen met mijn broer een Cube Attain C:62 SLT aan te schaffen.
Beste Eric, Bedankt voor uw reactie en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u de begeleiding en service zo positief heeft ervaren. Veel plezier gewenst met uw nieuwe fietsen en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Op zoek naar gravelbikes kwamen we bij Broekhuis terecht, samen met Ray Groen, die ons uitstekend hielp kwamen we thuis met de juiste fietsen en hebben we afgelopen zaterdag onze eerste ronde met veel plezier gefietst
Beste Joost, Bedankt voor uw reactie en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen bij het vinden van de juiste fietsen. Veel plezierige kilometers gewenst en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
In mijn ervaring met de service rondom mijn fiets wil ik graag een aandachtspunt meegeven. Vanaf het moment van aankoop heb ik meerdere keren aangegeven dat de voorrem niet goed functioneerde. Dit heb ik ook herhaald bij verschillende servicebeurten. Desondanks is het probleem pas na ongeveer twee jaar volledig verholpen. Hoewel ik begrijp dat niet elk probleem direct eenvoudig op te lossen is, had ik verwacht dat een terugkerende klacht sneller en structureler zou worden opgepakt. Het lijkt erop dat de opvolging en interne communicatie rondom deze melding verbeterd kan worden, zodat dergelijke zaken in de toekomst sneller en effectiever worden afgehandeld. Positief is dat het probleem inmiddels goed is opgelost, maar de doorlooptijd was naar mijn mening onnodig lang.
Beste Dick, Bedankt voor uw reactie en het delen van uw ervaring. Jammer om te horen dat het oplossen van het probleem langer heeft geduurd dan gewenst. We waarderen uw feedback en nemen dit mee om onze service en opvolging verder te verbeteren. Fijn dat het euvel inmiddels naar tevredenheid is verholpen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Online bestelde racefietsschoenen niet mogen terugbrengen in de winkel in Limmen. Er werd navraag gedaan aan de bedrijfsleider, maar was blijkbaar niet op de hoogte van hun eigen voorwaarden en daarnaast kan hij ook in belang van de klant beslissen en het dan regelen. Thuisgekomen toch nog even naar de voorwaarden gekeken (achteraf vooraf moeten bekijken, maar ging ervan uit dat het geen probleem zou zijn) en blijkt dat dus wél in hun voorwaarde staat. Telefonisch contact opgenomen en moest men eerst toch nog even overleggen en uiteindelijk mocht het toen wel. Ze konden in de winkel geen geld teruggeven, want het is van één organisatie Broekhuis, maar waarschijnlijk moeten ze in Limmen nog wennen aan de overname. Conclusie slechte klantvriendelijkheid en een teleurstelling.
Beste René, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat uw bezoek en het retourproces niet naar wens zijn verlopen. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij inmiddels telefonisch contact met u gehad en uw ervaring besproken. Wij bieden u onze excuses aan voor het ontstane ongemak en de onduidelijkheid in de winkel. Fijn om te vernemen dat het aankoopbedrag inmiddels aan u is terugbetaald. Wij hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
De verkoper dacht goed met me mee. Mooie racefiets voor een goede prijs
Beste Bart, Bedankt voor uw reactie en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop en het advies. Veel plezier met uw nieuwe racefiets en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Ruim assortiment, gelegenheid om fietsen te testen en vriendelijk personeel. Top zaak.
Beste Nico, Bedankt voor uw reactie en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u ons assortiment en de service waardeert. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Zou 5 sterren zijn geweest als het rijklaar maken van de fiets, duurde ruim 2 weken, en het plaatsen van het slot goed was geweest. Ook was er onduidelijkheid over de kosten van de verzekering. Was lichtelijk chaotisch allemaal, uiteindelijk is het allemaal goed gekomen.
Beste Jan, Dank u wel voor uw review en uw feedback. Fijn dat u tevreden bent over onze winkel en het assortiment. Onze excuses dat het rijklaar maken langer duurde en dat er onduidelijkheid en problemen waren rondom het slot en de verzekering. Fijn dat het uiteindelijk goed is opgelost en we hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
fijn geholpen!
Beste Thijn, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat u onze winkel als geweldig heeft ervaren en dat u zo goed geholpen bent. Wij zien u graag een volgende keer weer terug! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Prettig en deskundig geholpen de aanschaf van een ebike
Hartelijk dank voor uw positieve review en het delen van uw ervaring. We vinden het fijn om te horen dat u onze begeleiding als deskundig en prettig heeft ervaren bij de aanschaf van uw e-bike. We wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe met uw nieuwe fiets. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Mijn nieuwe fiets is keurig afgeleverd. Alles stond klaar. De assosoires waren aangebracht. Ook de verkopers die mij de fiets hebben verkocht hebben duidelijke en eerlijke informatie gegeven.
Beste Martin, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat u klantvriendelijk bent geholpen en dat alles rondom de levering van uw nieuwe fiets naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe fiets en veilige kilometers. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan staan wij uiteraard graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Ben zeer goed geholpen met de keuze van mijn nieuwe fiets. Oude fiets inruil was ook goed en kreeg een redelijke bedrag voor mijn oude fiets. Uiteindelijk had ik toch fiets verkocht op marktplaats. Daarna kreeg ik toch nog een leuke korting. Proef rijden was ook geen probleem maar moest wel droog zijn buiten, wat begrijpelijk is. Fiets werd keurig afgeleverd en stond ook klaar. Omdat op deze fiets geen slot zat wou ik er toch een slot op hebben. Later zag ik op de rekening dat hier 33 euro voor was berekend. Dat had ik graag als service gezien. Verder top geholpen.
Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de begeleiding bij de keuze van uw nieuwe fiets, de inruil van uw oude fiets en de aflevering. We streven ernaar dat onze klanten een prettige ervaring hebben en het is goed om te zien dat dit bij u gelukt is. Veel mooie kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Alle techniche gegevens over de E. Race fiets Lapierre die wij tijdens het gesprek hadden met Ray werden goed beantwoord. Dat gaf ons vertrouwen. Inmiddels heb ik de eerste kilometers met de E. Lapierre gereden het is even wennen maar met ondersteuning heb ik ontspannen plezierig gereden. Groeten Jose.
Beste Jose, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u goed bent geïnformeerd tijdens het gesprek en dat dit u vertrouwen heeft gegeven. Mooi dat u inmiddels de eerste kilometers heeft gemaakt en de ondersteuning als prettig ervaart. Wij wensen u veel rijplezier met uw Lapierre e-bike! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Eerste bezoek ter oriëntatie verliep goed. 2e bezoek voor aanschaf ook. Positief was dat ik een zadel van eigen keus kon krijgen ipv het zadel dat op de Bromton geleverd zou worden. 3e bezoek om de fiets op te halen verliep minder goed. De beschikbare medewerker had te weinig kennis: kon de fiets niet juist in- en uitvouwen en dacht dat er iets met de montage mis was. De fiets bleef achter. 4e bezoek: het in- en uitvouwen was nu duidelijk en ook dat er geen montagefouten waren. Bij proefritje bleek dat de versnellingen niet goed stonden afgesteld. Dit werd alsnog gedaan. De medewerkers waren niet bekend met de hoogte-afstelling van de zadelbuis. Dit werd ter plekke aan de hand van een filmpje opgelost. Het vervangende zadel was wel al gemonteerd. De medewerker bedankte mij voor hetgeen hij geleerd had. Het was goed dat ik al min of meer bekend was met de Brompton vouwfiets, anders was ik met een kluitje in het riet gestuurd. Voor een zgn Brompton specialist was deze service aandoenlijk onvoldoende, maar wel vriendelijk en klantgericht opgelost.
Beste Clemy, Naar aanleiding van uw feedback hebben we contact met u opgenomen om dit persoonlijk door te spreken. Bedankt voor het prettige gesprek en uw waardevolle opmerkingen. Het is goed dat alles uiteindelijk correct en duidelijk is opgelost, zodat u optimaal van uw fiets kunt genieten. Veel fietsplezier gewenst en we staan de volgende keer graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Werd heel vriendelijk geholpen en mijn fiets was weer in goede conditie
Beste Joke, Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u vriendelijk geholpen bent en dat uw fiets weer in goede conditie is. We hopen u bij een volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
We hebben een flechte ervaring, omdat we geen goed advies hebben gehad en als lastig worden genoemd. Met name op de 1e verdieping. We hadden een vraag over het toepassen van een bagagedrager met een fietskar bevestiging op electrische mtb. Met veel vijven en zessen is een oplossing genoemde We zelf via internet hebben aangeschaft. Op een vraag (na ruim een week) wanneer de mtb gereed zou zijn met een verlengde as ( voor fietskar bevestiging) wer geantwoord dat ik niet moet zeuren en dat anders de leverantie bon werd in getrokken. Ik voelde mij ernsti geschoffeerd. Niet van plan om ooit nog eens een fiets bij Brorkhuis aan te schaffen. Veel van mijn kennissen en fietspaden hebben een vergelijkbare slechte ervaring.
Beste Peter, Wat vervelend om te horen dat uw ervaring bij ons zo negatief is geweest. We hebben contact met u opgenomen om dit te bespreken. Onze excuses voor het ongemak en het vervelende gevoel dat dit heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Vriendelijke medewerkers en goed geholpen
Beste Sander, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Het onderhoud en technische probleem aan mijn racefiets is snel en vakkundig opgelost.
Beste Richard, Bedankt voor uw aanbeveling. Fijn om te horen dat het onderhoud en het technische probleem snel en vakkundig zijn opgelost. Wij zien u bij een volgende gelegenheid graag weer terug. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Prima service en gezellig team
Beste Hans, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u onze service en het team waardeert. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Een verkoper met kennis! En nam ook de tijd. Fiets stond na een half uur klaar om mee te nemen!
Beste Jan, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u snel en deskundig bent geholpen en dat alles naar wens is verlopen. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Ketting en tandwielen waren versleten van mijn racefiets nu rijdt die weer fantastisch! Ze hebben ook nog een kleine slag in het wiel verholpen. Top service.
Beste Annet, Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn dat uw racefiets weer perfect rijdt en dat onze service u zo goed is bevallen. Wij helpen u ook in de toekomst graag weer verder. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Ik ben goed geholpen bij het uitzoeken en de aflevering van de fiets.
Beste Ilse, Bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen bij het uitzoeken en de aflevering van uw fiets. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Goede service, fijne mensen, uitleg gekregen, wat een fijne winkel is dit toch
Beste Peter, Bedankt voor uw mooie reactie. Fijn om te horen dat u onze service, uitleg en winkel als prettig ervaart. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Wij brachten 2 Koga fietsen smorgens om 8.30 u. En om even voor 16.30 u was 1 fiets klaar en de volgende dag om 9.15 u de 2e fiets die ik hard nodig had. Is het nou niet mogelijk ervoor te zorgen dat beide fietsen gelijk klaar staan Laat in de middag? Met een afstand van 19 km ga je niet 2x rijden. Heel jammer en daarbij hoor ik In mijn omgeving dat een servicebeurt rond de €65 kost waarom bij jullie € 109,00? Het geeft me te denken.
Beste Loes, Bedankt voor uw bericht en het delen van uw ervaring. Vervelend om te horen dat uw bezoek niet volledig aan de verwachtingen heeft voldaan. Inmiddels hebben wij hierover contact gehad en samen een passende oplossing gevonden. Wij danken u voor het prettige gesprek en het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.