Uitstekend geholpen door Wesley

Bedankt Michael, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Wesley. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Niet goedkoop. Wel goed service

Bij Broekhuis (vroeger Kroone Liefting) onlangs ‘mijn’ 20e (!) fiets gekocht (ook voor vrouw en kinderen). Voor mij nu een Riese & Muller. De verkopers hebben verstand van zaken. Dat vind ik prettig. Ik had 5 fietsen om in te ruilen. Mocht er helaas maar 2 inruilen. Op het stuur stonden enkele dingen verkeerd afgesteld. Dat heeft te maken met mijn persoonlijke voorkeuren die kennelijk anders zijn dan de monteur die de e-bike fietsklaar heeft gemaakt. Ik ben al 2 keer terug geweest. Al mijn wensen werden ter plekke in orde gemaakt. Ook een die geruime tijd van een monteur nodig maakte. Duur kettingslot niet in orde. Onmiddellijk een andere. Een niet goedkope reparatie van mijn vorige fiets werd voor mij gratis gedaan. Kortom, prima service. Ik ben een heel tevreden klant.

Beste Joop, Van harte gefeliciteerd met uw aankopen! Wat fijn dat u al jarenlang een tevreden klant bent, daar doen we het voor. Wij wensen u veel rijplezier en zien u graag een volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Goede service en behulpzaam personeel

Afgelopen week heb ik mijn nieuwe stadsfiets opgehaald bij Broekhuis. Ik ben zeer tevreden met de service. Bij het aankopen van de fiets werd ik goed geholpen door vriendelijk personeel met veel kennis. Na twee weken kon ik mijn fiets ophalen en wederom werd ik goed geholpen en geassisteerd bij het uitzoeken en afsluiten van een fietsverzekering.

Beste Serena, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe fiets! Wat fijn dat u zowel het aankopen als de aflevering als zeer prettig heeft ervaren. Wij wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Bedankt Thijs, voor uw positieve review. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Uitstekend en doeltreffend geholpen

Prima service, dank jullie wel!

Bedankt Albert, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent, daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Werd goed geholpen door iedereen

Bedankt Fred, voor uw positieve review. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Goede service en goede aanbieding.

Ik werd geholpen door vakkundig personeel dat ook nog eens heel vriendelijk is. Met hun hulp een hele mooie nieuwe mountainbike gekocht.

Beste Michiel, Gefeliciteerd met uw nieuwe mountainbike! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent bij de aankoop. Wij wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Prima geholpen, goede prjjs/kwaliteit verhouding

Netjes geholpen, met aandacht voor de persoonlijke wensen en bij problemen wordt er in oplossingen gedacht.

Beste Eric, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed te zien dat u het bezoek zo heeft ervaren. Graag zien wij u de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Voor de tweede keer hebben we hier onze elektrische fietsen gekocht. Weer het merk TREK. Ruud heeft ons oerfect geadvisierd. Ook bij het ophalen van de fietsen nam hij ruim de tijd om advies en uitleg te geven. Een dikke 10 dus

Beste Bernard, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn om te zien dat alles weer naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

blij met mijn aanschaf

Fiets rijdt heerlijk

Beste Jan, Gefeliciteerd met aankoop! Wat fijn dat u met veel plezier rondrijdt op uw nieuwe fiets. Nog meer mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Top Service.

Nemen de tijd en duidelijke uitleg met oog voor de klant. 10+

Beste Sjoerd, Bedankt voor deze mooie 10+. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Best prijzig

Dat valt niet mee tegenwoordig €327 voor een onderhoudsbeurt aan een cube E bike super verzorgd hoor verder. Maar vindt het extreem veel geld wat vooral door de onderdelen veroorzaakt

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Op de prijzen van de onderdelen hebben wij helaas geen invloed. Het doet ons wel goed te zien dat de beurt naar tevredenheid is uitgevoerd. Wij staan een volgende keer graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Super vriendelijk geholpen

Goede vriendelijke hulp, snelle service. Goede kennis

Beste Kim, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Procedure

Gevraagd of ik kon wachten om 09.00 uur. Kon niet. Weer naar huis terug 20 km. Om ca. 10.30 fiets klaar. Jammer, had liever in Limmen gewacht. Scheelt 1 x heen en weer.

Beste Geert, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen naar aanleiding van uw werkplaatsbezoek. Uw feedback is voor ons heel waardevol. Naar aanleiding van uw review hebben contact met u opgenomen en de nieuwe uitnodiging hebben wij inmiddels verstuurd. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Vriendelijke professionele service

Medewerker nam de tijd, gaf goed uitleg, ik kreeg de tijd om proefrit te maken, alles verliep erg prettig dus de koop was snel rond.

Beste Arlette, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Wij hebben met plezier voor u klaargestaan en we zijn blij om te zien dat u onze service als vriendelijke en professioneel heeft ervaren. Wij wensen u veel mooie kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Goed service

Mooie fietsen, ze nemen de aandacht en luisteren naar je wensen. Erg fijn geholpen door Maaike. Wij zijn blij met de cube fiets voor onze dochter

Beste Joyce, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Maaike. Veel mooie kilometers gewenst voor uw dochter! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

De heren van de werkplaats leveren uitstekend werk en denken graag met je mee voor optimaal fietsplezier.

Bedankt Hans, voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Niets op aan te merken.

Attente verkoper. Gaf goede informatie en luisterde ook goed wat onze wens was. Heeft vervolgens een fiets aan ons verkocht, welke daar aan voldoet.

Gefeliciteerd Ron, met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Snel geleverd en goed, goede service

Beste Dora, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Fijne winkel met personeel met ervaring

De man die mij heeft geholpen had veel kennis van alle merken fietsen die ze daar hebben staan. Dmv het budget die ik had opgegeven werden de fietsen vergeleken met elkaar en er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Ik kan iedereen deze zaak aanbevelen.

Beste Marcel, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Het doet ons goed te zien dat u zo goed geholpen bent. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Verkeerde fietskleur geleverd, en waarschijnlijk verkeerde advies framemaat

Verkeerde fiets kleur geleverd, ontdekte ik op mijn rit naar huis, waarschijnlijk ook verkeerde framemaat , hoogte niet goed afgesteld, maar dat heb ik zelf opgelost, verder nog niet mee gefietst, dan alleen het ritje naar huis. Uiteindelijk goed opgelost. Fiets omgeruild een met extra zorg afgesteld en afgeleverd.

Beste Stefan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn blij dat wij dit voor u hebben kunnen oplossen en u onze oplossing goed heeft ervaren. Daar doen we het voor! Wij wensen u mooie kilometers toe en staan graag voor u klaar wanneer u ons nodig heeft! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Fietsbeperking opgelost met dropzadel.

Na het testen van allerlei fietsen waarbij veilig op- en afstappen én goed fietsen niet echt te combineren was, is mij het zogenaamde dropzadel geadviseerd, waarbij veilig op- en afstappen met een laag staand zadel met een druk op de knop tóch gecombineerd kan worden met fietsen in een natuurlijke houding. Wat een uitvinding! Bedankt voor de gouden tip! Met mijn nieuwe Liv Allure fiets ik nu lekker een eind weg, mijn echtgenoot heeft het nakijken. Misschien wil hij ook een dropzadel!

Beste Carolijn, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te zien dat u van alle gemakken bent voorzien. Veel mooie kilometers met uw nieuwe Liv Allure en blijf uw echtgenote voor. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

geweldiggen uitleg van de verkoper

Na wat rond kijken in de winkel wat er allemaal stond kwamen wij uit eindelijk bij de Ebike van het jaar 2024 Gazelle eclipse c380 niets op aan te merken. Een geweldige fiets dit is onze tweede Ebike maar een wereld van verschil,wat een kracht zit er in deze fiets.

Beste Cor, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe E-bike! Het doet ons goed te zien dat u zo goed geholpen bent en dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Klantvriendelijke winkel

Alleen maar prettige ervaringen. Bestellingen worden netjes op tijd afgeleverd. En de afdeling verkoop denkt mee met de klanten wat ook als zeer prettig wordt ervaren.

Beste Marc, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen. Dit waarderen wij enorm. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in Limmen, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Goed geholpen en duidelijke uitleg

Wij komen er al jaren en ervaren het als een zeer professioneel bedrijf met mensen die weten waar ze over praten . Als er problemen zijn proberen ze het gelijk op te lossen . Dus we zijn zeer tevreden .

Beste Jan, Bedankt voor deze mooie woorden! Dit doet ons erg goed om te zien. We zijn blij u al jaren te mogen voorzien van onze service. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen