Filters

10

Zeer deskundig advies

Medewerkers met liefde voor de fiets. Transparant in communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
4

Helaas een teleurstelling.

In het verleden (Belga) hier onze fietsen naar tevredenheid gekocht, maar helaas deze keer een domper. Voor mijzelf een prachtige Sparta E-bike aangeschaft en bij het ophalen bleek de accu afdekplaat er niet mooi op te zitten. Volgens de verkoper kon dit niet anders waarop ik heb aangegeven dit niet te accepteren. Na een kort bezoek aan de werkplaats is besloten een nieuwe afdekkap te bestellen. Ik vroeg de desbetreffende verkoper ook nog even naar wat info over de Bosch display waar de trip, range en totaal afstanden af te lezen zijn. Dit was op dit type display niet mogelijk. Thuis via internet opgezocht en via de - knop ingedrukt houden kwam ik in het menu??? Thuis de accu eruit gehaald voor het opladen....blijkt er een boutje te ontbreken (heeft er overigens wel gezeten) en er zit na 20 km fietsen al speling op de balhoofd? Hier een melding van gemaakt en kon gelukkig direct terecht voor het oplossen van deze problemen. Na mijn bezoek waarbij ik overigens keurig werd geholpen door de werkplaats medewerkers Andre en Raymond weer op weg naar huis. Bij aankomst thuis was de speling op het balhoofd weer terug en bleek ook het boutje nog te ontbreken? Toen was ik alle vertrouwen wel kwijt in de fiets en helaas een aantal medewerkers. Ook wilde mijn vrouw tegelijk een bepaalde fiets kopen maar daar moest eerst achteraan gebeld worden in verband met voorraad. Na 2 weken nog niets gehoord, dus heeft mijn vrouw elders de fiets aangeschaft. Een gemiste kans! Jammer want zo kennen wij (Belga) niet. Moet wel zeggen dat ze mijn fiets zonder enige moeite hebben terug genomen en de betaling spoedig hebben teruggestort. Ik hoop dat sommige verkoopmedewerkers wat proactiever te werk gaan en navraag doen als ze iets niet weten ipv zeggen dat het niet kan!

  • Aanbevelen? Nee
2

Slechte sercive

Had binnen 1 jaar een defecte accu . Is opgestuurd, na een half jaar kwamen ze er achter dat ie niet meer te repareren was. 1 maand later een nieuwe accu gekregen. Zijn we ruim een half jaar later.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service en vriendelijk personeel

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Dik tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
7

In orde

Zoals het moet

  • Aanbevelen? Ja
9

Verreweg het beste aanbod!

Mijn fietskeuze had ik al gemaakt. Het aanbod wat Broekhuis Fietsen mij vervolgens deed qua prijs was het beste bod, by far!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Broekhuis heeft alle medewerking verleend nadat onze fiets na 1,5 maand gestolen werd. De afwikkeling van de verzekering duurde lang, maar daar kon Broekhuis niets aan doen. Uitstekend geholpen door Kelly en door Raymon die ons gedurende de tijd dat we geen fiets hadden, een vervangende fiets ter beschikking had gesteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede sercive met een goed product

Erg goed geholpen bij het maken van mijn keuze en een leuke sfeer in de winkel

  • Aanbevelen? Ja
9

Enorm mooie grote winkel waar het personeel verstand heeft van zaken.

De winkel is ruim, er is genoeg keuze en het personeel is behulpzaam. Ze hebben verstand van zaken en nemen de tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen

Zeer prettig geholpen (hele goede medewerker die een aanwinst is voor het bedrijf) en deskundig advies

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte advies en service

Door de goede advies maak je de beste keuze ! Heel erg bedankt

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en behulpzaam

Zijn heel aardig en rustig geholpen met de aankoop van een elektrische mountainbike

  • Aanbevelen? Ja
8

Toppers weeten waar ze het over hebben!

Toppers weeten waar ze het over hebben!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed geholpen, erg tevreden

Afgelopen week mijn nieuwe gravelbike mogen ophalen. Enorm goed geadviseerd en geholpen met wat ik uiteindelijk gekozen heb. Ook met de accessoires en kleding. Fijn bedrijf met een persoonlijke benadering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Verstandige keuze om bij Broekhuis te kopen ipv online. Problemen met een e-bike kunnen altijd voorkomen, fijn dat je dan goede service krijgt

  • Aanbevelen? Ja
10

garantie door Broekhuis is top afgehandeld

Mijn assos fietsbroek was binnen twee jaar kapot gegaan. Broekhuis heeft deze opgestuurd naar Assos. Assos heeft de broek niet op een redelijke termijn kunnen repareren. Broekhuis heeft mij daarom een nieuwe fietsbroek gegeven omdat het retourneren vanuit Assos te lang duurde en Assos ook geen reactie gaf op vragen van Broekhuis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Erg goed geholpen door Thomas, aflevering van de fietsen ook keurig volgens afspraak. Nu kilometers maken, gaat helemaal goed komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne fiets en goede service

We hebben een nieuwe schoolfiets gekocht voor onze zoon. De fiets bevalt erg goed en de service die we kregen was uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijke en zorgvuldige advisering

Vlotte service, mooie winkel, goed advies

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne voorlichting

Ik werd op een erg prettige manier geholpen en er werd naar mijn idee gezocht naar een fiets die voldeed aan mijn wensen

  • Aanbevelen? Ja
10

De gazelle fiets doet het prima

Ik heb de gazelle fiets nu een week. Ik heb er al twee honderd km mee ge fietst. De fiets doet het tot nu heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk en deskundig geholpen bij aanschaf e-bike.

Ik ben vriendelijk en deskundig geadviseerd bij het aanschaffen van mijn e-bike. De verkoper nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden en samen met mij de juiste fiets uit te zoeken. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne zaak

Goede service en kwaliteit de verkopers luisteren naar de klant wat ze willen en stellen de fiets naar jouw af

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Ontzettend goed geholpen met het uitkiezen van de juiste fiets. We hadden geen fietsendrager bij ons en mochten er 1 van de verkoper lenen. Echt uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prachtige fiets maar mis wezenlijke info!

Zaterdag jl een nwe fiets gekocht. Goed geholpen leuke sfeer. Thuis ontdekte ik dat ik geen enkele technische info van de fiets heb. Online niet kunnen vinden dus tja. Jammer. Ook m’n geïnstalleerde track&trace is zonder verdere info. Geen idee hoe dat verder georganiseerd moet. Gister gebeld voor info. Zou vandaag komen. Twee keer gebeld maar helaas nog niets verder gekomen. Ik ga er vanuit dat het nog wel geregeld wordt maar heb er dus niet zo’n fijn gevoel aan overgehouden. Een dag later.. Ik heb m’n score over de service verhoogd omdat ik goed geholpen ben. Ze hebben de info over de fiets toegestuurd en uitgelegd waarom de track&trace chip wat langer duurt met activeren.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Sontplein 3 b

9723 BZ Groningen

050 311 4780

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.