Duidelijk advies en goed bereikbaar

Vorig jaar hebben we al contact gehad met de adviseur over het eventueel oversluiten van onze hypotheek. Toen heeft hij berekend dat het niet heel lucratief zou zijn.Dit jaar hebben we besloten om te gaan verbouwen en toen hebben we wederom contact gezocht met de adviseur. Hij luisterde goed naar onze wensen en kwam met verschillende voorstellen. Op ons verzoek heeft hij nog meer berekeningen gemaakt en ons alles in heldere taal uitgelegd. We konden hem 's avonds en zelfs op zondag bereiken voor de vragen die we nog hadden.Gisteren is hij bij ons thuis langs geweest om de hypotheekofferte door te nemen waarna we hebben getekend.De adviseur is vriendelijk, erg behulpzaam en hij heeft ons uitstekend geadviseerd. We kunnen Wassink Advies en Consulting bij iedereen aanbevelen!

aan en verkoop woning

Betrokken adviseur, neemt de tijd. Je kan altijd vragen stellen na het gesprek. Reageert super snel op bellen en mail + app!!Ook avonds en weekends goed bereikbaar. Zoekt naar de beste en of voordeligste hypotheek passend naar de wensen van de klant.

Fijne manier van werken

Wij hebben de adviseur voor hypotheekadvies gevraagd van onze vorige woning en nu weer voor onze nieuwe woning. Hij is prettig in omgang en past zich aan jou wensen aan.

Snel, deskundig en betrouwbaar hypotheek advies. Altijd bereikbaar en een prima tarief.

Goed en kundig advies.

Een kundige adviseur met kennis van zaken. Onafhankelijk en eerlijk. De adviseur staat achter zijn advies. Alles netjes en overzichtelijk uitgewerkt. Gaat voor de juiste balans tussen prijs en kwaliteit. Altijd een snelle respons bij vragen die je hebt en zit bv de hypotheekverstrekker ook achter de broek om stukken z.s.m. voor de klant te beoordelen of oplossingen te zoeken bij problemen of onduidelijkheden. Fijne adviseur, een aanrader !!!

Alles goed geregeld

De adviseur is iemand die altijd klaar staat en weet wat je nodig hebt.Hypotheek aanvraag super goed en snel verlopen .Al met al een top bedrijf wederom

Snel geregeld

Na een leuk gesprek om de mogelijkheden te bespreken toch besloten om het door te zetten. Alle documenten aangeleverd en snel geregeld

Kwaliteit

De adviseur speelt goed in op de vragen, geeft goed advies en is duidelijk.

Aankoop eerste huis

De adviseur helpt je goed bij het vinden voor de juiste en passende hypotheek. Hij houdt rekening met je situaties & geeft altijd het passende advies. Zodra we vragen hadden was hij heel snel met antwoorden. Zo was het voor ons snel duidelijk waar we aan toe waren.

Echt een aanrader!

Fijne adviseur! Hele fijne gesprekken gehad. Hij neemt de tijd voor jou, komt bij jou thuis, waar jij ook maar woont. Legt alles duidelijk uit. Als jij hem belt weet hij gelijk wie jij bent en waarbij hij jou mee geholpen heeft (bij ons na bijna 2 jaar). De adviseur reageert snel en goed voorbereid. Kortom, voor iedereen aan te raden!

Helder en correct

Toen we in de lastige markt in 2021 een ander huis wisten te bemachtigen heeft de adviseur helder en correct geadviseerd. Uiteindelijk heeft hij ook de gewenste hypotheek snel en voordelig onder gebracht bij een hypotheek verstrekker. Geen onzekerheden, in 1 keer goed en geaccepteerd. Fijne corecte communicatie, en altijd bereikbaar.....

Eerlijk advies

Open en eerlijk advies gekregen. De adviseur legt alles zeer duidelijk uit. Is altijd bereikbaar. En af en toe ook tijd voor een grapje.

Review de heer Wassink

De adviseur kon ons goed adviseren rondom de hypotheek van ons eerste huis. Daarbij was de adviseur erg vriendelijk en legde ook meerdere opties uit qua hypotheek. Daarbij gaf hij de optie aan die hij het beste vond in onze financi�le situatie. Dat hebben wij als erg prettig ervaren.

Duidelijke uitleg

De adviseur heeft ons op een duidelijke manier uitleg gegeven over het aankopen van een nieuwbouwwoning en hierover zeer goed geadviseerd!

Top geholpen/geadviseerd

Hele goede ervaring met dit bedrijf! Goed geholpen en geadviseerd. Zou hem zeker aanbevelen aan vrienden/familieVooral als je je eerste huis gaat kopen weet je niet wat er allemaal moet gebeuren, De adviseur helpt je graag en beantwoord je vragen met plezier! Als je het dan nog niet snapt legt die het nog eens aan je uit! Gewoon in 1 woord super!

perfect

zeer goed contact, zorgt er voor dat alles duidelijk is en dat het op tijd aangeleverd is, is zeer goed bereikbaar

Vriendelijk duidelijk advies

Vriendelijk duidelijk en eerlijk advies Hij helpt je snel met al jou vragen

Advies

Wij hebben een volledig advies gehad. Daarnaast is alles voor ons geregeld. We hebben informatie aangeleverd en alles tot in de puntjes is voor ons geregeld. We konden ten aller tijden bellen als we iets wilden bespreken. Heel prettig.

goeie ervaring

Ik heb goeie een goeie ervaring. Ook in de avond uren komt hij bij je thuis langs om dingen te bespreken. Dat vond ik erg fijn omdat ik overdag aan het werk ben. Voor de rest is alles goed geregeld.

Zeer tevreden!!

Wij zijn zeer tevreden over de gang van zaken met de adviseur. Duidelijke uitleg, altijd bereikbaar voor vragen en hij maakt het niet mooier dan het is. Kortom super!

A

Alles is duidelijk uitgelegd. Als je iets niet snapt legt hij het nog een keer uit.Ik zou hem zeker aanraden aan anderen.

Deskundige en betrokken adviseur

Voor het afsluiten van een hypotheek voor mijn nieuwe woning ben ik zeer tevreden over het advies van de adviseur. Hij is altijd bereikbaar en houdt alles nauwlettend in de gaten. Laagdrempelig en plezierig contact met Groningse nuchterheid!

Aankoop eerste woning

De adviseur is een hele goede hypotheekadviseur. Hij komt bij je langs om alles uit te leggen, laat alles zien. Als iets niet duidelijk is dan kun je hem altijd bellen. 7 dagen per week bereikbaar. Hij heeft ons geholpen bij de aankoop van ons eerste huis. Ik kon geen betere adviseur wensen

Aanvraag bouwdepot

Zeer vriendelijke vakkundige adviseur kan de adviseur zeker aanbevelen! Tijdens het tekenen van de offerte een mooie duidelijke map met alle informatie gekregen, en een leuke verassing.

Nuchter en duidelijk

Zeer content met het advies en de toelichtingen.

Over Wassink Advies en Consulting

Wassink Advies en Consulting bestaat 16 jaar ( vanaf 2007 ) Onafhankelijk Financieel Adviseur al meer dan 24 jaar. Onafhankelijk en daarnaast is mijn kantoor adviesvrij, wat betekent dat ik geen contracten hebben met financiële instellingen die mij verplichten bepaalde producten te adviseren. Erkend. Bij ons treft u uitsluitend Erkend Financieel Adviseurs (EFA). Dat wil zeggen dat onze adviseurs een gedegen opleiding met goed gevolg hebben afgerond en bovendien hun kennis up-to-date houden. Regionaal. Met een kantoor in Zevenhuizen, provincie Groningen, staan ik met beide benen in de Groningse klei. Ik hou van een persoonlijke benadering en leg u alles graag uit in begrijpelijke taal. Aanbieders. Ik heb bijna alle aanbieders op het gebied van hypotheken in mijn pakket. Neem contact met ons op, we komen gewoon bij u thuis. We zijn zeven dagen per week bereikbaar, tot 21:30 uur. ( Let op zaterdag en zondag van 10:00 uur tot 17:00 uur.)