Fantastisch bijgestaan met het afsluiten van onze hypotheek.

René Wassink heeft ons fantastisch bijgestaan met het afsluiten van onze hypotheek. Goed bereikbaar (zelfs in het weekend en ‘s avonds), duidelijke uitleg, geeft vertrouwen, alle begrip en tijd voor onze vragen. Echt super tevreden. Hartstikke bedankt!

Kreeg goed advies

En goeie hypotheker, hij geeft je goed advies wat je beter wel en niet kan doen!

René is vriendelijk, duidelijk en wil alleen maar het beste voor zijn klant! Communicatie is snel en duidelijk, voor vragen kunnen wij René altijd bereiken.

Heel erg blij met René!

René is makkelijk bereikbaar, zowel via de mail als via de telefoon. Je voelt je gelijk op je gemak bij René, geen vraag is teveel voor hem. Regelt alles en zelfs een beetje meer. Hele goede ervaring met René!

Snelle en duidelijke communicatie

Onze ervaring met Wassink advies en Consulting en zeer positief. De communicatie en uitleg is helemaal in orde. De persoonlijke aanpak spreekt ons zeer aan. er wordt snel gehandeld. Bij een volgende aankoop zullen wij zeker terugkomen.

betrouwbaar en behulpzaam

Ik ben erg tevreden over het hypotheekadvies van René. Hij nam ruim de tijd om alles uit te leggen en luisterde naar mijn voorkeuren. René geeft snel antwoord en is bijna altijd te bereiken via telefoon of whatsapp.

Deskundig advies!

Mijn ervaring is zeer positief. René heeft ons goed begeleid door het gehele proces.

Fantastisch !

Deze man weet waar hij het over heeft. En super snel geregeld

Klantvriendelijk en verstand van zaken

Behulpzaam en denkt in oplossingen

Fantastisch advies met aankoop van ons huis.

Onze ervaring met Wassink advies en consulting is enorm positief. Hele fijne duidelijke uitleg en adviezen met het kopen van ons eerste huis. Altijd bereikbaar voor vragen of waar nodig extra uitleg.

Beste keuze ooit

Beste keuze ooit super hulp gehad

Super en enthousiast

Wij zijn blij met de gesprekken met René. We hebben zijn enthousiasme en zorg als enorm positief ervaren. We raden hem dan ook zeker aan.

Betrouwbaar financieel advies

Wij zijn zeer tevreden met het financieel advies dat we hebben ontvangen van René Wassink. René was buitengewoon deskundig en slaagde erin om complexe financiële concepten op een begrijpelijke manier uit te leggen. Het advies was op maat gemaakt voor onze specifieke behoeften en heeft ons geholpen om onze financiële doelen te bereiken. Bovendien was de communicatie uitstekend; René was altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden en informeerde proactief over relevante updates. Kortom, wij zouden René zijn diensten ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar betrouwbaar financieel advies.

Super goed geholpen

Rene heeft ons geweldig geholpen met het aanvragen van onze hypotheek. We hebben al vaker met hem zaken gedaan en zouden hem zeker aanraden. Hij begeleid je erg goed met alles wat je moet doen, geeft updates hoe het ervoor staat en heeft alles snel rond!! Kortom geweldig!!

Wordt altijd snel en goed geholpen

René werkt altijd correct en snel. Echt aan te bevelen

Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend

Tijdens het aanvragen van een verbouwingshypotheek zijn wij zeer goed geholpen. Het contact is laagdrempelig en er wordt aan alle kanten meegedacht over hoe we dit het beste konden aanvliegen.

Proffesioneel en sympathiek hupotheekadvies

Wij hebben voor onze hypotheekaanvraag Wassink Advies en Consulting aangeraden gekregen. Nu wij zelf gebruik hebben gemaakt van de service van René begrijpen wij dit helemaal. René is een enthousiaste man met kennis van zijn vak, bij ons thuis heeft hij ons door het hele proces van de hypotheekaanvraag begeleid. Een lastig en spannend onderwerp, wat dankzij René een gezellige aangelegenheid geworden is.

Altijd goed bereikbaar voor een vraag en gaat een puzzel niet uit de weg.

Altijd goed bereikbaar voor een vraag en gaat een puzzel niet uit de weg. Je krijgt een duidelijke uitleg over de situatie en welke vervolgstappen er genomen worden. René neemt de tijd voor je en regelt het gewoon.

Verstand van zaken

René is altijd bereikbaar en reageert snel op vragen. Geeft goed advies en uitleg. We zullen hem ook zeker aan anderen adviseren.

Persoonlijke, kundige en prettige benadering.

Via Rene hebben we op een fijne en persoonlijke manier snel een hypotheek kunnen afsluiten. Hij weet waar hij het over heeft en is zeer goed te bereiken. Dit werkt prettig en zo wisten we al gauw precies waar we aan toe waren en wat we konden verwachten. Absolute aanrader!

Super fijn, persoonlijk en snelle service

Altijd snelle reactie, fijn dat alles zo persoonlijk is en je geen nummer bent. Alles werd altijd duidelijk uitgelegd we hadden er vanaf het begin direct een heel goed gevoel bij!

Top adviseur

Rene is een top adviseur. Wij kennen niemand die zo snel reageert als Rene. Weet waar hij over praat, alles netjes uitgewerkt en communiceert heel duidelijk. Zeker aan te raden. Geen twijfel over mogelijk dat wij overstappen naar een andere adviseur. Bedankt Rene!

Tevreden klant

Zeer goed geholpen en geadviseerd door René met het regelen van mijn hypotheek. De communicatie is goed en René is altijd bereikbaar.

Perfect geregeld en goed advies

Goede ervaringen

Super goed geregeld!

Renè heeft ons erg goed geholpen bij het regelen van onze hypotheek. Hij heeft ons een goed gevoel gegeven en heeft alles snel en netjes voor ons geregeld. Bij onduidelijkheden is Renè altijd te bereiken!

Over Wassink Advies en Consulting

Wassink Advies en Consulting bestaat 16 jaar ( vanaf 2007 ) Onafhankelijk Financieel Adviseur al meer dan 24 jaar. Onafhankelijk en daarnaast is mijn kantoor adviesvrij, wat betekent dat ik geen contracten hebben met financiële instellingen die mij verplichten bepaalde producten te adviseren. Erkend. Bij ons treft u uitsluitend Erkend Financieel Adviseurs (EFA). Dat wil zeggen dat onze adviseurs een gedegen opleiding met goed gevolg hebben afgerond en bovendien hun kennis up-to-date houden. Regionaal. Met een kantoor in Zevenhuizen, provincie Groningen, staan ik met beide benen in de Groningse klei. Ik hou van een persoonlijke benadering en leg u alles graag uit in begrijpelijke taal. Aanbieders. Ik heb bijna alle aanbieders op het gebied van hypotheken in mijn pakket. Neem contact met ons op, we komen gewoon bij u thuis. We zijn zeven dagen per week bereikbaar, tot 21:30 uur. ( Let op zaterdag en zondag van 10:00 uur tot 17:00 uur.)