Snel en goed advies!

Supergoed advies en snel kunnen schakelen bij het aankopen van mijn eerste appartement! Onwijs bedankt Rob en zeker tot snel!

Klant en service gericht

Bij All4finance waren we al klant bij onze vorige hypotheek. Wederom zijn we niet teleurgesteld. Buiten de prettige gesprekken en de nodige humor van Rob wordt je van elke stap keurig op de hoogte gehouden door alle collega's. Er wordt snel gereageerd en vakkundig via whatsapp en ze kunnen snel schakelen en bereikbaar zijn. Misschien wel het belangrijkste, het voelt door de grote mate van betrokkenheid alsof je de enigste klant bent.

Fijne en duidelijke hulp, precies wat ik zocht

Bij de aankoop van mijn eerste huis had ik geen ervaring met het hele proces en ik ben er super goed doorheen geloodst. Ik had een hoop vragen die allemaal duidelijk en vriendelijk zijn beantwoord. Ze hebben ook steeds de tijd genomen om stappen uit te leggen die niet direct met de hypotheek te maken hadden. We hebben samen mijn situatie in kaart gebracht en vervolgens kreeg ik verschillende opties en mogelijkheden. Deze zijn uitgebreid besproken met ook duidelijke uitleg over wat voor mij de voor en nadelen zijn. Tijdens het hele proces moest er soms worden gewacht en soms snel worden gehandeld. All4Finance is daar steeds flexibel in geweest en alles was op tijd geregeld. Ze hebben me ook nog geholpen met een verzekeringen pakket voor een prima prijs.

Uitstekend geholpen

Ik ben zeer goed geholpen. Rob dacht mee over mijn specifieke situatie en mogelijkheden.

Heel prettig en persoonlijk goed advies

Persoonlijke goede begeleiding en gekomen tot een goed advies. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en mogelijkheden . Alle vragen die we hadden werden met veel geduld beantwoord totdat we het allemaal begrepen en zo tot een goede keuze konden komen. Tenslotte koop je niet elke dag een ander huis Fantastich geholpen .

Rob is bevlogen en vriendelijk

De begeleiding die Rob heeft gegeven bij de financiering van de woning was heel erg prettig. Daarnaast heeft hij altijd ruimte voor vragen en antwoord hij altijd snel. Heel erg bedankt!

Fijn om mee te werken

Gewoon goed. Zijn goed bereikbaar en denken met je mee. Ze helpen waar ze kunnen.

Helder advies

Duidelijk advies op maat met goede onderbouwing! Ook goed te volgen wanneer je zelf niet thuis bent in hypotheken en verzekeringen. Ook erg goed bereikbaar voor vragen.

goed en persoonlijk

ik werd er goed en persoonlijk geholpen ze dachten goed met me mee

heel vakkundig.

Na al eerder advies ingewonnen te hebben wat mijn mogelijkheden waren bij Rob, uiteindelijk na 2 jaar weer teruggekomen voor een hypotheekaanvraag. Fantastisch geholpen door Jordy ,maar ook de andere medewerkers helpen heel goed met al je vragen .Duidelijke uitleg en de best bij jou passende hypotheekverstrekker gezocht. Ik kan All4Finance zeker aan iedereen aanbevelen.

Zeer goed en kundig geholpen.

Vriendelijke en goede service. Tijdens het hele verloop van aanvraag hypotheek werd ik goed op de hoogte gebracht. Een aanrader!

Ik werd goed geholpen en er was persoonlijke aandacht.

Ik had soms advies nodig op de dagen dat Jordie niet aan het werk was maar toch stond hij me dan te woord. Ook gaf hij duidelijk aan hoe het allemaal in z'n werk zou gaan en hielp hij waar nodig.

Duidelijk advies

We hebben duidelijk en goed advies gehad van Rob op financieel gebied. Daarbij heeft hij onze hypotheek geregeld voor ons nieuwe huisje! Bedankt Rob!

Duidelijk & klantvriendelijk

Wij zijn al jaren klant bij all4finance en hebben nog geen dag spijt gehad. Altijd duidelijk en korte uitleg, zoals het hoort. Er wordt bij mogelijkheden niet omheen gedraaid maar vertelt hoe het zit. Ik kan iedereen aanbevelen om hier een afspraak te maken.

Helemaal top!

Mijn vriend en ik kwamen bij Rob terecht en zijn erg tevreden over alles wat hij voor ons heeft gedaan, zo heeft hij ons een top aankoopmakelaar geadviseerd, ons duidelijk uitgelegd wat alles inhoudt en erg snel alles voor ons geregeld. Wij zijn bizar tevreden en genieten nu heerlijk van onze eerste koophuis dankzij Rob :)

Goede service en uitleg

Prima gesprekken gehad met Rob Tellekamp, hij heeft ons goeie adviezen gegeven

Geweldige hulp tijdens het kopen van ons eerste huis!

Rob heeft ons geholpen met de aankoop van onze eerste woning. We hebben nog voordat we een huis hadden gevonden alvast een oriënterend gesprek gehad met Rob en dit hebben mijn vriend en ik beiden ervaren als erg fijn. We hadden er meteen een goed gevoel bij. Hierna is Rob ook onze toegewezen hypotheekadviseur geworden. Rob heeft ons onwijs goed geholpen gedurende het hele proces. Geen vraag was teveel en hij weet echt waar hij het over heeft. Alles werd ons duidelijk uitgelegd en we konden Rob altijd bereiken. Rob stelt de juiste vragen en als hij ons een voorstel deed, kon hij dit altijd goed beargumenteren. Ik zou zowel Rob als All4Finance zeker aanbevelen!

Rob Haalt het onderste uit de kan

Rob heeft zich 100% ingezet om voor mij de overbruggingshypotheek te regelen en dat was in mijn geval nogal een moeilijke klus maar het is hem gelukt echt fantastisch en. een heel prettig persoon en duidelijke met zijn advies

Deskundig advies

Een eerste (nieuwbouw)huis samen brengt best wat onduidelijkheden met zich mee. Zeker als je allebei een koophuis hebt. We zijn heel fijn geholpen door Rob Tellekamp. Rob legde alles in duidelijke taal uit en gaf ons goed advies. Als iets onduidelijk was, was Rob altijd bereikbaar. Hij gaf deskundig advies en bracht structuur in de wirwar van de te maken keuzes.

Behulpzaam

Behulpzaam, goed meegedacht in moeilijke situatie. Goed benaderbaar. Fijn contact

Duidelijke taal, menselijk, geduldig, behulpzaam.

Fijn. Open houding en duidelijke uitleg. Als je het even niet begrijpt wordt het nogmaals uitgelegd. Je moet veel regelen en ook als je er thuis dan niet uitkomt kan je ven bellen of appen en wordt je gelijk geholpen.

Heel goede service en duidelijke taal

Ik was al eens eerder klant geweest bij all4finance en kwam voor de aankoop van mijn woning nu bij Rob Tellekamp. De service is nog steeds heel erg goed. Alles wordt in begrijpelijke taal uitgelegd en meerdere malen doorgenomen. Ook eventuele nadelen worden duidelijk besproken zodat je niet voor verrassingen komt te staan. De korte lijntjes zijn ook erg prettig, ik kon altijd met mijn vragen terecht.

zeer persoonlijk geholpen

Het contact was persoonlijk en duidelijk. En ook bij lastige financiele situaties deinzen ze niet terug om te helpen.

Van A tot Z wordt je vriendelijk en deskundig geholpen!

Al jaren klant bij All4finance doordat alles goed wordt uitgelegd, je niet wordt verrast en vriendelijke mensen! Als All4finance je helpt, helpen ze je 24/7 en niets is te gek!

Helemaal duidelijk en goed advies.

Ontspannen en humor volle communicatie met verstand van zaken.

Wilhelminalaan 14

2405 ED ALPHEN AAN DEN RIJN

Over All4finance Hypotheken

All4finance is sinds 2008 gevestigd in Alphen aan den Rijn en in juli 2021 is onze tweede vestiging in Boskoop geopend. De afgelopen jaren zijn we uitgegroeid tot de door klanten best beoordeelde hypotheekadviseur van Alphen aan den Rijn en omgeving. In 2013 zijn we uitgeroepen tot het beste kantoor van de regio door de beoordelingen op Independer en hebben we een award gewonnen. Dit is vooral te danken aan het feit dat we écht thuis zijn in persoonlijk advies. We hebben natuurlijk onze vakkunde en actuele kennis van financiële producten en de huizenmarkt, maar een financieel advies is alleen van waarde wanneer het volledig uitgaat van jouw specifieke situatie en past bij jouw wensen & doelen voor komende jaren. Onze onafhankelijkheid van hypotheekverstrekkers en transparantie waar het onze aanpak en kosten voor onze dienstverlening betreft, zijn daarom zo waardevol. Alles draait namelijk om het écht verder of op weg helpen van onze klanten, met een aanpak die bij hen en hun toekomst past.