Absoluut super.

Ik heb bij DLE, op voorspraak van een kennis die ook al goeie ervaring had met DLE, een offerte aangevraagd. Na de vragenlijst te hebben ingevuld volgde een telefoongesprek met nadere informatie en daarna een zeer gedetailleerde offerte met zelfs een 'luchtfoto' waarop inmiddels 16 zonnepanelen waren te zien. Deze offerte heb ik kunnen gebruiken voor het aanvragen bij onze gemeente voor een omgevingsvergunning. Op basis van deze offerte is de omgevingsvergunning verleend. Er is een paar keer telefonisch contact geweest dat zeer vriendelijk en professioneel overkwam. Nadat ik de opdracht had gegeven volgde er 2 x een schouw waarin alle details nog eens zorgvuldig werden nagelopen en bepaald hoe de installatie zou geschieden. Na ca. 4 weken werden de 16 panelen geïnstalleerd dat door een 3 tal deskundige, zeer vriendelijke en goed gemotiveerde monteurs werd uitgevoerd. Het systeem werkte direct en wij zijn uiterst tevreden. Dit bedrijf verstaat het vak en kan ik een ieder aanraden. Wilgerd de Ruiter Loenen aan de Vecht

Goed advies, goede producten, maar communicatie was niet altijd goed

We hebben goed advies gekregen en dit advies ook opgevolgd in de vorm van zonnepanelen en een hybride warmtepomp. Echter was de communicatie met DLE niet altijd goed, waardoor we voor, tijdens en na installatie vragen hadden waar we geen antwoord op kregen.

Smooth installation process

Professional and easy advice and installation process. Very quick on inquiries

Zeer tevreden over het voortraject en de doorlooptijd.

Het installeren ging super snel, maar de heren hebben het niet erg netjes achtergelaten. Er kan verbetering zitten in de financiële afhandeling. De gegevens kwamen niet overeen met de uiteindelijk geplaatste panelen, duurde even voordat dit in orde was. Verder wel heel tevreden over het materiaal, het traject en de doorlooptijd. Makkelijk afspraken te maken. Contact was goed en vriendelijk. Zeker tevreden.

Prima!

Alles wat we afgesproken hebben is ook uitgevoerd. Tegenwoordig is dat niet vanzelfsprekend. Een verbeterpuntje is betere uitleg over de regelmodule (Envoy S vs. Envoy metered) en wat dat vooor invloed heeft op de App die je kan gebruiken voor detail verbruik te analyseren.

Zoals beloofd binnen 4 weken zonnepanelen op het dak

Ik heb een erg goede ervaring gehad! Vanwege de lange garantie periode, korte levertijd en goede recensies heb ik gekozen voor DLE. De communicatie verliep erg goed en bij vragen kreeg ik snel antwoord. De technische schouw en een telefoontje de dag voor montage, zorgen ervoor dat de montage en installatie van de panelen erg soepel verloopt. Ze komen allen erg professioneel op mij over. Ik heb er een heel goed gevoel aan over gehouden en ben heel blij met de panelen!

goede producten, vriendelijke en kundige mensen, (leiding en monteurs)

Zonnepanelen konden snel en vakkundig worden geleverd nu een jaar geleden.Warmtepomp duurde alles bij elkaar een jaar (leveringsproblemen) Nu sinds kort gemonteerd. Wederom vakkundige en plezierige mensen. Vakkundige monteurs, die uiterst netjes werken. Daarnaast zeer vriendelijk in de omgang.

Qua voorbereiding en installatie een dikke voldoende. Communicatie kan beter

Wij zijn vanaf het begin goed geïnformeerd over de mogelijkheden van DLE. Alle beloften hierin zijn nagekomen. Binnen een maand lagen de panelen op het dak. De communicatie op vragen loopt stroef. Ik heb in totaal 3 vragen gesteld waarvan ik op de dag van vandaag nog geen reactie op heb ontvangen. 1. Ik zou foto's krijgen van hoe de panelen op mijn platte dak zijn gelegd. Niet ontvangen ondanks toezegging. 2. Vragen gesteld over de te betalen factuur. Geen reactie ontvangen. 3. Vragen gesteld over het aanmelden van mijn panelen. Geen reactie ontvangen. Dit valt voor mij onder service en daarin hebben jullie nog wat te leren.

Hi Paul, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zijn blij te horen dat het advies- en verduurzamingstraject naar tevredenheid zijn verlopen. En uiteraard mag je van DLE verwachten dat ook de laatste vragen na de installatie adequaat worden beantwoord. Ik weet niet hoe het kan dat dit is blijven liggen maar heb u inmiddels een mail gestuurd met daarin de foto's en het voorstel om ook de laatste vragen samen met u op te pakken. Nogmaals dank voor de heldere feedback en wij nemen dit mee om onze service elke dag weer een beetje beter te maken! Groet, Team support DLE

Alleen maar lovende woorden

Communicatie: op vragen snelle en adequate antwoorden. Houden zich aan hun beloftes. Installatie: deskundigheid viel op. Bij vragen geven ze goede uitleg. Nette werkers. Keurig alles opgeruimd. Wij zijn zeer tevreden over DLE

Leuk om te horen Corrie. Wij zijn blij dat DLE jullie hebben kunnen helpen met het verduurzamen van jullie woning. Veel (bespaar) plezier met jullie zonnepanelen en hybride warmtepomp!

Uitstekende service en installatie.

Warmtepomp en Zonnepanelen geïnstalleerd via DLE. Beide processen zijn als erg prettig ervaren. Installateurs waren professioneel en netjes. Het persoonlijke advies was erg kundig en toereikend. Zeker een aanrader.

Nette voorlichting met een uitstekende uitvoering.

Op mijn vraag om een onderzoek naar de mogelijkheid om van de stadsverwarming afgekoppeld te kunnen worden met een zonneboiler en warmtepompcombinatie met voldoende zonnepanelen om dit van energie te kunnen voorzien, is een duidelijk rapport geproduceerd met een voorstel hoe dit uit te werken. Uiteindelijk bleek de investering voor nu nog te groot om dit aantrekkelijk genoeg te maken. Gekozen is voor een plan met voldoende zonnepanelen om de elektrische auto te kunnen laden en d.m.v. airconditioning te verwarmen en koelen. De plaatsing van de zonnepanelen en vervanging van de complete meterkast is professioneel aangepakt met een plaatsingsadviesgesprek vooraf en een kwaliteitscontrole achteraf.

Vakwerk, service en aardige mensen, ook de onderaannemers (installateurs)

Duurzaam met service!

Na een uitstekende analyse van mijn woning zijn we samen tot een duurzame oplossing gekomen wat betreft een nieuwe ketel met een warmtepomp die aansluit bij de vraag van mijn woning. Icm met de zonnepanelen zijn mijn kosten drastisch verlaagd. De installatie was vakkundig en in 1 dag gereed.

A quick and tidy installation by an experienced team

The installation of all 12 solar panels along with the cable down to the electrical cupboard and the work in the electrical cupboard was all completed very quickly, within 3 hours. I was happy with the work that was undertaken by the team who explained what they were doing and gave a clear explanation of the work that they had done in the electrical cupboard and how the system would work. I was happy with the work undertaken by the team and the way in which undertook their work. My only small complaint is that I had to clean up after they had left, nothing major, just small things. otherwise they would have got a score of 10/10.

Deskundig en snel

DLE heeft al onze zorgen uit handen genomen. Na het eerste contact werd er snel deskundig advies uitgebracht en binnen enkele maanden waren zowel onze zonnepanelen als warmptepomp geinstalleerd. Ons huis bood de nodige uitdagingen kwa installatie, maar de installateurs van DLE hebben alles vlot en netjes aan weten te sluiten. Naast dat alles uiterst proffesioneel verloopt krijg je ook vriendelijke mensen over de vloer wat altijd prettig is. Zeker een aanrader.

DLE doet wat ze belooft.

DLE heeft uitgebreid de tijd genomen om uit te leggen welke oplossingen zij kan bieden en heeft dit vertaald in een maatwerkoplossing voor onze woning. De plaatsing (van zonnepanelen en warmtepomp) kon vrij snel worden ingepland. En de uitvoering en afwerking van de installatie verliep soepel en heel netjes.

Zeer snel en goed resultaat

Snelle levering van de panelen, vakwerk en goede communicatie

Snel en netjes

Van 1e contact tot het leggen van de panelen was ongeveer 6 weken. Ze hebben geleverd zoals beloofd en zowel de panelen als de electra binnenshuis zijn snel en netjes gelegd. We hebben kort overleg gehad met het legteam over de ligging van de panelen en hoe de electra zou kunnen / moeten lopen en een paar uur later lag het er al. Ook de afhandeling (bijv aanmelding) ging soepel. Enige mogelijk verbeterpunt was de communicatie over het totale proces. En dan vooral na het leggen (aanmelden, downloaden app, wanneer gegevens zichtbaar zouden zijn etc). Tot en met leggen was alles helemaal helder en ging het zoals afgesproken. Daarna had ik (wellicht te pro-actief) vragen over het proces daarna. Dat had dus wellicht op voorhand al duidelijk gemaakt kunnen worden.

Zeer tevreden over de totale service

Naar aanleiding van eerdere reviews gekozen voor DLE en daar zeer zeker geen spijt van. Al het contact verliep heel prettig en klantgericht. Ook eventuele problemen worden zeer snel opgepakt en opgelost

Zeer prettige partij om de samenwerking mee aan te gaan!

Communicatief vaardig, komen hun afspraken na en willen de klant graag voorzien van een kwalitatieve totaaloplossing.

Goede informatie, duidelijke uitleg.

Prettig contact met de adviseur en installateurs. De adviseur was enig moment niet meer in dienst, na telefonisch contact is snel ingegrepen en is de installatie alsnog binnen de levertijd geïnstalleerd.

Betrouwbaar

Goede voorlichting, heldere afspraken en vlot geregeld.

We hebben best een tijd moeten wachten op de levering van onze warmtepomp. Dat is jammer maar tegenwoordig heeft elke installateur daar last van blijkbaar... In de tussentijd zijn wel onze zonnepanelen al geïnstalleerd waar we erg tevreden over zijn! Inmiddels hangt onze Daikin warmtepomp ook mooi te draaien. Erg te spreken over het adviestraject en de verschillende monteurs die bij ons over de vloer kwamen waren super netjes en professioneel!

Aandacht voor klant

In eerste instantie was ik niet helemaal tevreden over het werk van de monteurs omdat ze rommel hadden achtergelaten in de dakgoot en niet hadden gecommuniceerd over tekort aan power sockets en internet aansluiting waardoor ze andere kabels eruit hadden getrokken. Dit is gemeld en vervolgens is dat zeer serieus opgepakt en herstelt. Ze hebben me getriggerd om een nieuw modem te bestellen wat ook wel nodig bleek te zijn.

Beste Michele, Bedankt voor uw review en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We begrijpen dat dit voor u een vervelende situatie is geweest en we bieden onze oprechte excuses aan. We willen dit graag voor u oplossen en we zullen er daarnaast voor zorgen dat onze monteurs in het vervolg beter communiceren over de aansluitingen die ze nodig hebben. We zullen ook zorgen dat de troep uit uw dakgoot wordt verwijderd en dat uw voordeurbel en internetverbinding weer naar behoren werken. Wij zullen hierover morgen direct contact opnemen. Als er nog andere problemen zijn, laat het ons dan gerust weten. We willen graag zorgen dat u tevreden bent en blijft met onze dienstverlening. Groet, Team DLE

Goede service en afspraken kloppen

De panelen liggen goed op het dak en de service van DLE is goed.

Overschiestraat 65 1065 XD Amsterdam

Over DLE.Energy

DLE maakt het slim verduurzamen van woningen eenvoudig. Wij zijn merk- en techniek onafhankelijk en ondersteunen onze klanten bij het maken van duurzame keuzes die leiden tot minder CO2-uitstoot en lagere maandlasten. Wij hebben service hoog in het vaandel staan en proberen hier elke dag een beetje beter in te worden. Juist daarom waarderen wij je feedback.