Professioneel, netjes en goede nazorg

Robin is een kwaliteitsschilder die ook nog eens aardig is en met je meedenkt. Alle trappen en deuren zijn geschuurd en geschilderd met minimale overlast van stof, geluid of achtergebleven rotzooi. Je kunt al je wensen en eisen overleggen met hem zonder teveel moeite. Ook bij vragen of problemen achteraf blijft Robin paraat en klantvriendelijk. Een echte aanrader!

• Totaal oordeel offertestadium
  • Oplossen klachten
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Onze eigen website
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Vertrouwen in offertestadium
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Het huis is vorig jaar geschilderd en zoals toen afgesproken dit jaar in maart weer keurig netjes schoongemaakt van buiten, ramen netjes gezeemd en alles glimt weer als een spiegeltje. Paar kleine beschadigingen weer netjes bijgewerkt. Dus tot volgend jaar maart weer voor een schoonmaakbeurt!

• Totaal oordeel offertestadium
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Eerdere ervaring
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Gegeven advies
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Top klasse

Opzoek naar een Professionele schilder? Gelukkig heb ik hem gevonden: Schildersbedrijf Hoogedoorn. Robin Hoogedoorn is een vakman met liefde voor zijn werk. Het hele traject vanaf intake tot oplevering is tot in de puntjes verzorgd en met duidelijke afspraken. Mijns inziens een echte aanrader.

Vaste uitvoerder dankzij een jarenlange tevredenheid

Robin Hoogendoorn is al vele jaren onze huisschilder. Nadat hij begin dit jaar al onze ruiten had vervangen en daarna het buitenhoutwerk weer geheel had geschilderd, heeft hij onlangs het binnenhoutwerk bijgewerkt (nodig door het vervangen van de ruiten). Als altijd punctueel, netjes en voorzichtig met onze spulletjes. En bovenal een heel aangename persoonlijkheid.

Een schildersbedrijf, dat je met plezier kunt inhuren.

Vanaf de offerteaanvraag tot en met de oplevering zijn alle gemaakte afspraken nagekomen. Ook de herstelwerkzaamheden zijn keurig netjes gedaan. Een dikke aanrader dus!

Komt afspraken na en levert keurig werk af.

Wij zijn super tevreden over Schildersbedrijf Hoogendoorn. Hij komt zijn afspraken na, levert goed werk af en de betalingswijze is simpel en snel. Al met al zijn wij super tevreden. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan. Hans Rietveld

Robin doet al jaren met grote tevredenheid bij ons het schilderwerk.

Vorige week is bij ons de tuindeur en deurkozijn geschilderd en nieuw HR glas gemonteerd. Zoals altijd is volgens afspraak het werk met grote vakmanschap gedaan.

Robin heeft prachtig werk afgeleverd… maakt duidelijk afspraken .. geen zorgen het komt vanzelf goed .. rustig en gestaag maar ook gezellig … we weten hem te vinden

We zijn erg tevreden over het resultaat!

Robin is een bekwaam schilder en bovendien een prettig mens. De communicatie verliep goed, er was ruimte voor overleg.

Goed en zorgvuldig

Robin gaat grondig te werk in goed overleg. Afspraken worden nagekomen na duidelijke informatie. Het resultaat maakt ons zeer tevreden..

Op en Top vakwerk.

Ons huis was aan een flinke opknapbeurt toe. Schildersbedrijf Hoogendoorn levert vakwerk en ons huis kan weer jaren mee. Ze hebben oog voor detail wat heel belangrijk is voor een huis wat al een aantal jaren oud is. Er was houtrot aanwezig en dit is vakkundig aangepakt. Kortom wij zijn uitermate tevreden en raden het iedereen aan om met dit bedrijf in zee te gaan.

Zeer goede schilder. Werkt rustig en lekker op z’n gemak. Als die begint te vertellen hoe hij te werk gaat dan weet je al dat je een goeie hebt. Mooi en goed werk afgeleverd

Subliem !

Bij een afspraak heb je een bepaald beeld, alleen komt het beeld wat ik heb, niet altijd overeen met degene die het moet uitvoeren. Bij Hoogendoorn schilders komt dit beeld wél overeen. Hij hoort niet aan maar luistert. Rabatdelen aan de woning vervangen en geschilderd daarna al de (hardhout)kozijnen afgekrabd en helemaal opnieuw in de lak en beits gezet. Zelden zo netjes verf en lakwerk gezien. Hier komt duidelijk tot uiting "Geen woorden maar dadel" Robin dank je wel !

Als je het uitgevoerde werk telkens opnieuw staat te bewonderen, dan weet je dat het perfect is.

Robin komt al 16 (!) jaar bij ons over de vloer voor al het buitenschilderwerk. Hij heeft niet alleen heel veel vakkennis, maar hij is ook zorgvuldig, zuinig met onze spulletjes en laat de werkplek altijd opgeruimd achter. Zijn offertes zijn altijd crystal clear. Daarnaast - maar minstens zo belangrijk - is hij een bijzonder aangenaam persoon, met wie je wel koffie zou willen blíjven drinken. Vijf sterren? Nee, minstens zes!

Goede ontspannen sfeer

Prima kwaliteit van het schilderwerk goede veiligheid en efficiënte aanpak van de werkzaamheden m.b.t. droog en nat schilderen. klantvriendelijk en een goede ontspannen sfeer.

Erg goed en strak schilderwerk volgens afspraak

Wij zijn erg tevreden over het schilderwerk. Ook het nawerk is prima, alles goed schoon opgeleverd.

Zeer tevreden met resultaat.

Onze hele benedenverdieping is opnieuw geschilderd. Robin werkt vlot en zeer netjes. Denkt mee en geeft goede adviezen. Offerte is duidelijk met goede specificaties. Wij zijn heel blij met het resultaat.

Super service

Prachtig resultaat en hele fijne service

professioneel en plezierig; topbedrijf!

Professioneel en plezierig; Topbedrijf!!

Schildersbedrijf Hoogendoorn staat voor vakbekwaamheid, werkt netjes, is vriendelijk en denkt mee!

Onze benedenverdieping is snel en vakkundig geschilderd. Er wordt meegedacht met de klant en een prettige service was het aanbod om verhuisdozen te lenen, voordat hij aan het werk ging. Als we weer een schilder nodig hebben, gaan we hem zeker weer uitnodigen!

Een eersteklas vakman!

Robin is een echte vakman, werkt netjes en is fijn in de omgang!! Kortom een echte aanrader!

fijn persoon

Robin komt zeer bekwaam over en is erg bedreven in zijn vak. Reageert snel op aanvragen en is fijn in de omgang.

Kwaliteit voor een (eerlijke)goede prijs.

Van offerte tot factuur heldere communicatie. Kwaliteit staat voor alles, werken netjes! Wij hebben zowel binnen als de buiten boel laten doen.

Deze vakman hoef je niks te vertellen!!

Echt een top schilder. Hij heeft zowel binnen als buiten bij ons werkzaamheden verricht. Werkt echt super netjes en weet precies wat hij doet. Geeft ons het vertrouwen dat hij het werk gewoon kan uitvoeren als wij zelf aan het werk zijn. Nogmaals een ervaren schilder met humor!

Een vakman pur sang

Robin is een man met het hart op de goede plek die vanuit een oplossingsgerichte aanpak de wensen van de kant centraal stelt. Ik zou iedereen zo'n schilder toewensen.

Zwanenkamp 32 32 3607 RB Maarssen

06 81146414

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder