Fijne communicatie met vaste contactpersonen!

Wij hebben een hele fijne ervaring met De Koning Financieel Advies. Erg fijne communicatie en de vaste aanspreekpunten. Ook erg betrokken!

• Voor welke dienstverlening kwam u bij ons? Hypotheek

Geweldige service met snelle afhandeling

Goed contact

Een team met deskundig advies dat altijd open staat voor vragen, en deze dan ook spoedig beantwoord.

Fijne, snelle samenwerking

Enorme grote inzet om te voldoen aan onze wensen. Een luisterend oor, nauw contact. Snel geregeld. Bedankt!

• Voor welke dienstverlening kwam u bij ons? Hypotheek

Bert doet er alles aan om je tegemoet te komen. Zijn jarenlange ervaring is hierbij zijn kracht

Bert rustte niet voordat onze uitdagende hypotheekaanvraag gelukt was. Zijn jarenlange ervaring en netwerk zijn hierin van waarde gebleken

• Voor welke dienstverlening kwam u bij ons? Hypotheek

Ontzettend goed geholpen met het afhandelen van een schade

Ik had een meneer die tegen mijn auto botste. En mij aansprakelijk stelde. Lydian heeft me geholpen dit optepakken en een verweer brief gemaakt. En we hebben ons gelijk gekregen en het is keurig opgelost.

• Voor welke dienstverlening kwam u bij ons? Verzekering

zeer persoonlijk, denken goed mee

Bij De Koning Financieel Advies word je behandeld als klant! Ze helpen goed mee, denken goed mee, en houden de lijntjes kort! Ze behandelen je niet als dossiernummer, maar als persoon, en zijn zeer meelevend.

• Voor welke dienstverlening kwam u bij ons? Hypotheek, Verzekering

Zeer tevreden, deskundig, betrouwbaar en goed geholpen

Wij hebben onlangs een dubbele woning aangekocht, een project wat niet veel voorkomt en waar genoeg papieren rompslomp bij kwam kijken, Bert de koning heeft dit goed opgepakt in samenwerking met collega's en taxateurs om dit bijzondere project te realiseren met een positief eindresultaat!

Klantvriendelijk en super meedenkend

Vakkundig en doortastend

Recent vakkundig geholpen door De Koning bij de verkoop van onze oude en aankoop van onze nieuwe woning. Gelijk alle verzekeringen ook weer eens doorgelicht en waar nodig aangepast.

Goed advies

Fijn contact met Anton en goed advies.

• Voor welke dienstverlening kwam u bij ons? Hypotheek

Professioneel en fijn bedrijf om mee samen te werken.

Gedegen en kundige adviseur die volledig gaat voor zijn werk, al is het in het weekend. Hij heeft ons ondanks een lastige situatie met betrekking tot ons werk op een snelle wijze kunnen helpen aan een hypotheek.

• Voor welke dienstverlening kwam u bij ons? Hypotheek

Snel en deskundig financieel advies.

Bert en zijn medewerkers werken snel, reageren vlot op vragen en denken creatief mee. We hebben met een vertrouwd gevoel onze financiële zaken uit handen gegeven.

Goed geregeld!

Hypotheek laten regelen, het zat wat tegen bij de bank, maar door de goede services van De Koning Financieel Advies is alles top geregeld!

Snelle en goede service

Schade ingediend, direct reactie met voorbereiding van te doorlopen stappen, dat is ontzorgen! En ook een vlotte en nette afhandeling en communicatie.

• Voor welke dienstverlening kwam u bij ons? Verzekering

Goede begeleiding rondom verkrijgen hypotheek na scheiding.

Erg fijn en duidelijk advies voor de bemiddeling rondom tenaamstellingswijziging van hypotheek. Erg fijn dat we nu in ons vertrouwde huis kunnen blijven wonen.

• Voor welke dienstverlening kwam u bij ons? Hypotheek

Betrouwbare mensen met veel inzicht en ervaring!

De adviseur dacht gericht mee in onze situatie als starter. Het was allemaal snel rond, ook al was het voor ons de eerste keer dat wij een hypotheek aanvroegen.

• Voor welke dienstverlening kwam u bij ons? Hypotheek

We zijn fantastisch, correct en daadkrachtig geholpen met mooi resultaat.

Al enige jaren waren wij bezig met plannen maken om te gaan verhuizen. Bij voorkeur een woning met bedrijfsruimte. Zo hadden we ook met Bert al enkele jaren contact en hebben steeds samen de (on)mogelijkheden bekeken. Toen in december 2021 een mogelijkheid kwam om een bouwkavel te kopen hebben we snel kunnen schakelen en wonen we nu op onze droomplek. We zijn door Bert en collega’s fantastisch door het hele proces heen geloodst en hebben met mooi resultaat de hypotheek kunnen afsluiten.

Fantastische dienstverlening!

Geweldig zoals we hier geholpen zijn, er wordt hier verder gedacht dan alleen een financiering. Zeer tevreden!

• Voor welke dienstverlening kwam u bij ons? Hypotheek

Doortastend, op maat en alles geregeld

Het is een feit dat als je ondernemer bent minder makkelijk aan een financiering kunt komen dan je eigen medewerkers. Mijn situatie was complex met een onderneming, een stuk grond en een woning die nog gebouwd moest gaan worden in een tijd dat de rente hard aan het stijgen was. Het is gelukt om met de Koning advies, met Anton en Bert mijn financiering te regelen voor een heel laag rentepercentage. Anton en Bert leefde zich goed in in de cijfers maar ook in het verhaal erachter. Op advies van hen leverde in verklarende stukken op van mijn accountant die nodig waren om de bank ook te overtuigen van het zakelijke inkomen. Het regelen van de financiering was nooit gelukt zonder de Koning advies en het is dat zij heel erg scherp waren op de bank zodat het ook nog kon voor het lage rente percentage. Wij zijn nu aan het nieuwbouwen en als er weer wat is gaan we terug naar Anton en Bert.

• Voor welke dienstverlening kwam u bij ons? Hypotheek

Zeer prettig, persoonlijk en accuraat!

Bert is een enthousiaste en zeer kundige adviseur, neemt alle tijd voor je en neemt je mee in alle mogelijkheden om uiteindelijk de keuze bij ons te laten. Altijd bereid om het nog eens uit te leggen of vragen te beantwoorden, voelt zeer vertrouwd!

Accuraat, snel en persoonlijk

Onlangs hebben we een woning aangekocht en verkocht en we zijn hierin door De Koning Financieel Advies zeer accuraat en deskundig geholpen. Omdat er wat haast bij de aanvraag geboden was, heeft Rob dit snel opgepakt, konden we snel schakelen en was de aanvraag ook snel afgewikkeld. Het contact was persoonlijk en deskundig en dat ervaarden wij als prettig. We zijn erg tevreden en zouden dit kantoor graag aanbevelen.

Kauwenhoven 31 a

6741 PW Lunteren

Over De Koning Financieel Advies

Ons kantoor bestaat sinds november 2009 en is voornamelijk actief in het bemiddelen en afsluiten van verzekeringen en financieringen, voor particulieren en ondernemers. Wij zijn als kantoor geheel onafhankelijk, hebben geen productieafspraken met aanbieders en werken met gerenommeerde marktpartijen die zich bezig houden met financieringen, hypotheken en verzekeringen, hetzij rechtstreeks, hetzij via een inkoopcombinatie of gevolmachtigd assuradeurenbedrijf.