Fijne begeleiding bij een introductie voor GA4!

Fijn om via iemand te horen hoe GA4 precies werkt en waar je ook meteen vragen aan kunt stellen. De mogelijkheid om later nog een keer met overige vragen te bellen vind ik ook een pluspunt!

• Digitale leeromgeving N.v.t.
  • Begeleiding coach

Zeer inspirerende coaching gehad van SocialLane, "eye-opener"!

De coachingsdag "Social Media Recruitment" werd helder en inspirerend gegeven voor Jochem van Loon. Ontspannen sfeer, ruimte voor inbreng, zaken werden duidelijk uitgelegd en vertaald indien gewenst naar de eigen werkomgeving/bedrijf. Presentatie werd acheraf nagezonden. Mooie locatie met gratis parkeren voor de deur, heerlijke verzorgde lunch. Ik ga met de opgedane kennis aan de slag, waardoor wij onze recruitment nog effectiever kunnen inzetten! Dank voor deze dag!

• Begeleiding coach

Betrokken, leerzaam en direct toepasbaar

Fijne afwisseling tussen leren en het toepassen van de kennis. Door je persoonlijke (en betrokken) coach kun je snel schakelen als je ergens niet uitkomt of even vastloopt. Doordat je de kennis direct toepast in een bedrijf leer je ook meer dan alleen de opgedane kennis! Ik zou het zeker aanbevelen.

• Begeleiding coach

Fijne trainers, goede communicatie en duidelijke stof!

• Begeleiding coach

Duidelijk uitleg dmv video's, alleen kon ik de documenten niet bewerken dat was wat jammer. Maar verder helemaal goed.

• Begeleiding coach

Snel antwoord en waardevolle feedback van begeleider

Fijne en handige leeromgeving, waarbij je snel antwoord krijgt van je begeleider met zeer waardevolle en uitgebreide feedback en tips!

• Begeleiding coach

Top cursus en goede begeleiding

Ik heb de SEO cursus gevolgd en vond het super leerzaam! De online leeromgeving is erg handig. Aan de hand van theorie ga je aan de slag, maar deze ga je ook gelijk in praktijk brengen aan de hand van opdrachten, die je daadwerkelijk ook voor je site kan gebruiken. Ik vond het ook fijn om feedback van een professional te krijgen op deze opdrachten en dat er de mogelijkheid was om vragen te stellen. Dus kortom top cursus!

• Begeleiding coach

Zeer informatieve cursus vol nuttige tips

Het is een goede cursus voor mensen die hun huidige website willen optimaliseren voor conversies. Tijdens de cursus heb ik veel nieuwe inzichten gekregen en dit waren ook zeker erg nuttige inzichten.

• Begeleiding coach

fijne opleiding waarbij je coach zeer waardevol is

Na deze opleiding weet je goed hoe je verschillende socialmedia kanalen kunt inzetten voor marketing. Je leert eerst je marketing strategie op te stellen. Stap voor stap wordt je begeleid door de verschillende platformen. Ook leer je hoe je remarketinggroepen kunt maken om zo trouwe volgers aan je te blijven binden. Zeer nuttig en het waardevolst is dat je goede begeleiding krijgt via een coach. Dit laatste maakt groot verschil met alleen online opleidingen.

redelijk goede cursus.

Jammer dat ik er zelf weinig aan had i.v.m de omgeving waar mijn website gebouwd was.

• Begeleiding coach

Tot nu toe erg goede ervaringen met deze opleidiing

Hoewel ik na een lange onderbreking mijnerzijds de opleiding binnenkort weer oppak ben ik wel heel tevreden over het deel dat ik tot nu toe heb gedaan. De leerstof wordt op een duidelijke manier aageboden en de begeleiding is on point

Eenvoudig

De leeromgeving is eenvoudig ingericht. De lesstof wordt ondersteund door opgenomen filmpjes. Bij een aantal onderwerpen, blijft de stof aan de oppervlakte en dit is jammer. Ik had graag gezien dat er meer aandacht werd besteed aan de toepasbaarheid van het lesmateriaal. Dus meer how-to filmpjes. De coach is geweldig. Zeer bevlogen en besteed echt veel aandacht aan mij. Heeft oprechte aandacht voor mij als individu.

• Begeleiding coach

Bedankt voor het delen van jouw ervaring en goed om te horen dat je tevreden bent over de aandacht die je van de coach hebt gekregen. Wij vinden het jammer om te lezen, dat je meer van het lesmateriaal had verwacht. Als je nog andere feedback met ons wilt delen, dan vernemen wij dat graag in onze enquête klanttevredenheidsonderzoek. Deze kun je na het examen aan het einde in jouw leeromgeving vinden. Wij wensen je in ieder geval veel succes met online marketing!

dagelijks toepasbare social marketing

Na het volgen van de cursus Social Media/Marketing bij SocialLane Academy begrijp ik nog beter het belang van marketing en weet ik het grotendeels zelf toe te passen bij pieterbram.nl

Goede persoonlijke begeleiding

Voor mij was de online content de basis waarop ik verder kon leren en wat ik nog niet begreep, kon ik aan de coach vragen. Die hielp mij echt goed de cursus door!

betrouwbare professionals

ik kon altijd met mijn vragen terecht en ben goed begeleid tijdens het aanvraagproces met mijn stap. tijdens de cursus kon ik ook altijd met mijn vragen terecht. de social media advertising training was precies wat ik zocht en inhoudelijk heel sterk. complimenten naar mijn trainer Lorenzo Sendar voor de goede flexibele begeleiding.

Over Dutch Marketing Academy

Leren van marketingprofessionals. Dutch Marketing Academy maakt het online marketing vak toegankelijk voor iedereen. De Academy biedt online scholing aan met coaching van een professional uit het online marketing vakgebied. Met de volledige online marketing opleiding en de losse online en klassikale cursussen krijg je op een praktische manier handvatten die online nodig zijn om de doelgroep van een bedrijf te bereiken, verleiden, activeren en converteren.