Goed gedaan

Het huis was perfect leeggehaald

Doeltreffend en Duidelijk.

Goede en snelle communicatie. Heel tevreden over de oplevering en het werk wat geleverd is. Kan het iedereen aanraden, het neemt zoveel extra stress. Zodat je door kan.

Doortastend en effectief gewerkt. Ons zoveel zwaar werk uit handen genomen!

Vier keurige, zeer correct optredende mannen stonden stipt op tijd voor de deur en gingen als een wervelwind door het appartement en de berging. Alle voor ons te zware en onhandelbare meubels werden correct en snel afgevoerd en wat nog bruikbaar was gescheiden voor hergebruik. Flexibel en oplossingsgericht gingen ze te werk. Wat ik ook heel fijn vond is dat er ook rekening gehouden werd met eventuele verdrietige gevoelens voor ons. Toen zij nog wat waardevolle spullen vonden werd dat aan mij gemeld, zodat ik die nog zelf mee kon nemen. Binnen een uur of vier was het appartement helemaal leeg en heel schoon, ook het balkon en de berging. Dank voor jullie hulp! Ik kan jullie van harte aanbevelen!

Geweldig goed geholpen door Regio Ontruimer!

Top ontruimers!

Afspraak snel gemaakt en nagekomen conform afspraak.

Positief

perfecte service volgens afspraak!

perfecte service volgens afspraak!

Prima en netjes

Nette mannen die snel werkte en alles in goede banen hebben geleid

Goed en snel opgeruimd

Ik heb goede ervaring opgedaan met de woning ontruimen. Het ging om een kamer, de zolder en 3 schuren. Alles netjes afgevoerd binnen zeer korte tijd. Ben heel tevreden.

Ik ben tevreden over ontruiming

Netjes, op korte termijn mogelijk, eerlijke prijs, goede snelle communicatie en conform gemaakt afspraak

Keurig ontruimt.

Alles netjes gedaan.

Professioneel bedrijf!

Snelle reaktie met een offerte. Alle afspraken nagekomen en zelfs extra service verricht. Goede communicatie. Zeer voorkomend en geeft gevraagd advies hoe eea kan worden opgelost.

Uitstekend.

Vooraf duidelijk in afspraken en offerte. Afspraken worden nagekomen. Werk wordt netjes en accuraat uitgevoerd.

Gevonden wat ik zocht

Ik had snel een ontruimingsbedrijf nodig, nadat mijn broer was overleden, voor het leeghalen en schoonmaken van zijn woning. Ik had via regio ontruimers snel het juiste bedrijf gevonden. Zeer tevreden.

N

Keurig en hard gewerkt

Hele fijne organisatie. Goed contact. Goed werk geleverd

Goed geregeld . Nette overzichtelijke offerte met de gemaakte afspraken zoals besproken bij ons thuis. De uitvoering was prima, de mensen werken met een plan, rustig en netjes. 08.00 aanwezig en 13.30 helemaal klaar schoon. Ze maken waar wat ze beloven ik kan ze iedereen aanbevelen.

Professionele vriendelijke mannen die uitstekend werk leverden

De mannen waren ruim op tijd en hebben de hele dag hard door gewerkt. Alles werd keurig afgeleverd, bezemschoon en klaar voor de oplevering aan de verhuurder.

Fijne ervaring en goede service

Goede transparante communicatie

Afspraak is afspraak. Komen ze na

Alles gedaan volgens afspraak

Communicatie was uitstekend. En alles was keurig netjes achtergelaten.

Goede offerte en perfecte uitvoering

Heeft me geen enkele moeite gekost

Duidelijke afspraken werden goed nagekomen, netjes opgeleverd.

Ze doen wat ze zeggen. Er kon snel wat worden ingepland.

Regio Ontruimer heeft de woning van mijn moeder prima ontruimd!

Prima bedrijf. Communicatie prettig. Alles werd in overleg en volgens afspraak gedaan. Betrouwbaar. Snelle service. Personeel werkte heel precies en was begripvol voor de situatie.

Zeer netjes werk afgeleverd

Ik heb voor de oplevering van het appartement van m’n vader regio-ontruimer ingeschakeld. Snel contact, er was snel ruimte om de klus te klaren. Het appartement is zeer schoon opgeleverd en de vele gaatjes zijn netjes gedicht.

L de Jonghstraat 41 j

3043 JD Rotterdam

Over Regio Ontruimer

Regio Ontruimer is de beste ontruimer in uw regio! Met een lokale vestiging in het hart van uw regio kent hij de situatie ter plaatse en kan u altijd maximaal ontzorgen bij uw woningontuiming, seniorenverhuizing of bedrijfsontruiming. Uw Regio Ontruimer biedt u daarnaast alle diensten die nodig zijn om tijdig en netjes een woning of kantoorpand te verlaten.