Regio Ontruimer heeft de woning van mijn moeder prima ontruimd!

Prima bedrijf. Communicatie prettig. Alles werd in overleg en volgens afspraak gedaan. Betrouwbaar. Snelle service. Personeel werkte heel precies en was begripvol voor de situatie.

Zeer netjes werk afgeleverd

Ik heb voor de oplevering van het appartement van m’n vader regio-ontruimer ingeschakeld. Snel contact, er was snel ruimte om de klus te klaren. Het appartement is zeer schoon opgeleverd en de vele gaatjes zijn netjes gedicht.

Goed werk geleverd en betrouwbaar!

Prettige samenwerking na overlijden van een vriend. Iemand die meedenkt, realistisch is en snel reageert. Huis leeg en stofzuigschoon opgeleverd. In overleg is de woonkamer gesaust en extra schoongemaakt. Dit was geen probleem. Na 2 dagen was de klus geklaard.

Toppers

Goeie afspraken gemaakt en vervolgens alles volgens de afspraak geregeld

Perfect volgens gemaakte afspraak uitgevoerd.

Deskundige mensen. Goede afspraken kunnen maken die perfect zijn nagekomen. Zelfs de schroeven waren uit de muren gehaald. Zal ze aan een ieder aanbevelen.

Heele fijne ervaring, prettige mensen, flexibel en goed werk

We hebben een ouderlijk huis ontruimd en alles verliep vlekkeloos. Afspraken werden nagekomen, het ging snel, alle troep werd keurig opgeruimd en speciale verzoeken op het laatste moment waren nooit een probleem. Alle mensen waren vriendelijk en behulpzaam.

Keurig werk en volgens gemaakte afspraken

Regio Ontruimer heeft, volgens afspraak en heel netjes, het huis van onze vader ontruimd. Hierdoor was het afwikkelen van de eindcontrole door de verhuurder heel snel en gemakkelijk.

Prima werk geleverd

Zoals boven, totaal geen op-of aanmerkingen.

Klasse gedaan!

Het hele traject van informatie tot aan oplevering was perfect. Nette ontruimers die respectvol de spullen afvoeren. Zelfs de piano kon worden verhuisd! Helemaal goed dus en een echte aanrader!

Toppers

Voelde meteen op de eerste ontmoeting dat het goed zou komen.snel en keurig afgeleverd.nog dank daarvoor.maximaal ontzorgt.dora

Zeer correct, snel en professioneel

Op mijn aanvraag voor een offerte werd snel gereageerd. Bij inventarisatie werden duidelijke afspraken gemaakt en konden we later, nadat evt. goederen nog verkocht konden worden, aanpassingen op plaatsvinden. Alles werd keurig bevestigd per mail. Bij de ontruiming is alles keurig opgepakt en de werd de woning na een paar uur schoon opgeleverd.

Snelle service

Deze ontruimers leveren prima werk, communicatie was ook prima.

Een ontruimer die met je meedenkt en zeer zorgvuldig te werk gaat.

Wij hadden een zeer goede ervaring met de uitruimer die wij via Regio Ontruimer gevonden hebben. Op de dag zelf werd ik meerdere keren gebeld of spullen echt wel weg moesten. Ze hebben zelfs fotoalbums voor ons gered en later langsgebracht. Ik raad ze ten zeerste aan.

In 1 woord geweldig

Het is geweldig om met deze mensen in zee te gaan, er wordt snel contact met je opgenomen en na een rondje door het hele volle huis gelijk duidelijkheid over hoe ze het gaan afleveren en de kosten hiervoor.

Goede communicatie en keurig werk

Fijne communicatie, afspraken goed nagekomen, nette ontruiming, aanrader voor wie het nodig mocht hebben!

Goed gewerkt.

Deze mensen hebben precies gedaan wat was afgesproken. Zelfs ruim voor de afgesproken datum alles klaar.

Alles prima volgens afspraak uitgevoerd

Vanaf het eerste contact t/m de uitvoering een prima contact.

Geweldig, hoe zij helpen en het werk afleveren.

Erg blij met de hulp, na overlijden van een dierbare nemen zij de praktische zaken betreffende leeghalen van de woning en het uitvoeren van de benodigde werkzaamheden in de huurwoning op basis van de vereisten welke de verhuurder had opgesteld na de voorinspectie. Zodat wij met vlag en wimpel door de eindinspectie kwamen.

Professioneel en vlot

Vlotte afwikkeling van boedelruiming, tegen schappelijk tarief. Deel van de boedel door ruimer doorverkocht tegen goede opbrengst. Zeker aan te bevelen. Andere aanbieders waren veel minder professioneel in hun contact of lieten zelfs niets weten.

Waren zeer snel ter plaatsen

Alles naar wens

Top bedrijf (regio ontruimer Peter Vriezema Leek)

Via algemene site van Regio Ontruimer bij Vriezema ontruimer uit Leek uitgekomen. Mede obv heel goede reviews. Benaderd voor woning ontruiming en verwijderen vloeren en inventaris van familielid. Hoge score in reviews helemaal waargemaakt. Afspraken stipt nagekomen, goede communicatie, goede prijs. Peter Vriezema kwam zelf langs voor 1e (vrijblijvende) gesprek en offerte zat savonds al in de mail. Niets dan lof!

Uitstekend geholpen

Ik heb de werkzaamheden als prettig en vlot gedaan ervaren. Prettige medewerkers en uitstekend geholpen.

Er is goed werk verricht.

In korte tijd werd ons appartement leeg en bezemschoon opgeruimd. De kosten waren wel aan de hoge kant.

Vriendelijk en bekwaam personeel

Na de aanvraag was er heel snel een datum waar op het eerste deel van de ontruiming is uitgevoerd. Onverwacht kon de volgende dag de ontruiming worden afgerond. Dat is fijn dan kan er achter dit deel een punt worden gezet. Afspraak dat op de dag van afhandeling met St Wonen de betaling zal plaatsvinden. Het was naar onze wens.

Ontruimen van mijn overleden vader's huis ging perfect, zeer behulpzaam!

Berend en zijn collega's hebben mijn overleden vader's woning snel en keurig opgeruimd. Heel efficient, bedankt!

Over Regio Ontruimer

Regio Ontruimer is de beste ontruimer in uw regio! Met een lokale vestiging in het hart van uw regio kent hij de situatie ter plaatse en kan u altijd maximaal ontzorgen bij uw woningontuiming, seniorenverhuizing of bedrijfsontruiming. Uw Regio Ontruimer biedt u daarnaast alle diensten die nodig zijn om tijdig en netjes een woning of kantoorpand te verlaten.