Ondanks de drukte en strakke deadline toch gelukt!
December 2015 was voor de meeste hypotheekadviseurs, kopers en verkopers een drukke maand. In het nieuwe jaar is immers weer een percentage meer eigen inbreng nodig. We hadden al behoorlijk wat geleerd van internet, ouders en vrienden over het kopen van een huis. Het eerste gesprek met WoonhuisFinancieren leek dan ook weinig concreets en nieuws te brengen. Niet echt een klik. Maar het gemak van het geautomatiseerde systeem stelde wel gerust. Hij was er handig mee. En het werd inderdaad vrijwel foutloos en razendsnel afgehandeld. Onze vervolgvragen, toen het koopproces onverwacht toch wat ingewikkeld werd, werden ook goed en snel beantwoord, per mail of telefonisch. Super service! Ik denk wel dat meer slaap goed zou zijn voor de communicatieve vaardigheden of band met de klant... Luxeprobleem natuurlijk, ik hoop gewoon voor de adviseurs dat 2016 iets relaxter is. Zonder de adviseur en ****hadden we nu niet dit huis kunnen kopen, bedankt!