Leuk en leervol

Leuke les, veel geleerd, instructrice wist er veel van.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Pgs15

Was een leerzame cursus

Duidelijk en goed gegeven cursus door Arie

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Controleur vluchtbenodigheden en supervisor

Doeltreffend en meedenkend.

Al jaren doe ik mijn trainingen bij deze mooie organisatie. O.A VA-ADR en Security Manager Air-freight. Vakkundige docenten, mooie lokalen, en de kracht van gemengde klassen, waardoor het leermoment een extra dimensie krijgt.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager Airfreight

Chapeau

Maatwerk en klasse!!!

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Supervisor

Duidelijke uitleg door een goede trainer

Zeer duidelijke uitleg over de stof, de trainer wist dit goed over te brengen ook doormiddel van praktijkvoorbeelden te noemen. Nam goed de tijd voor moeilijkere onderwerpen door dit extra toe te lichten en te benadrukken.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Supervisor luchtvracht

TOP

De training was duidelijk en overzichtelijk. Mick gaf ook belangrijke tips mee om de cursus tot een goed einde te brengen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? 7.3

Relax en commutative

De moeilijkheids graad zit hem echt in het feit va Engelstalige boeken met daarnaast nederlandse werk voorbereiding boek.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IMDG

duidelijk

instructeur heeft duidelijke taal en uitleg en zit goed boven de stof om elke vraag die hij krijgt te kunnen antwoorden. mede hierdoor heb ik de les stof mij zelf snel eigen gemaakt.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IMDG

Voor herhaling vatbaar over 2 jaar

Mick super leuke instructeur. geduldig en legt alles goed en helder uit. Topgozer.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Acceptatie en behandeling van gevaarlijke stoffen voor het vervoer door de lucht

Elke keer weer verbaasd (positief)

Ik wil allereerst mededelen dat ik meedere keren per jaar op cursus kom bij SCS. Al beneden bij de balie word ik elke keer weer vriendelijk ontvangen. De dames zijn altijd aardig en verzorgen altijd een goede lunch. Als docent heb ik altijd Arie, waar ik niks op heb aan te merken. Heb door zijn trainingen en extra hulp zelfs mijn Security Supervisor training weten te behalen. Deze keer (afgelopen dinsdag) had onze groep training van Jan, die het in mijn ogen supergoed heeft overgenomen. Ik heb nooit het gevoel dat er een saaie training aan komt. Ik vind het vooral leuk hoe SCS de interactie met kandidaten opzoekt, in plaats van een lap tekst oplezen. Petje af. Groetjes, Michael (SEKO Logistics)

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Controleur Luchtvracht en Security Supervisor

Toppers!!

Dit is de tweede keer dat ik een cursus volg bij Special Cargo College, ook de tweede keer dat ik les krijg van Cor. Complimenten voor hem, ook in moeilijke tijden weet hij zich bij elkaar te houden en een goede les te geven. Daarom ook wederom in 1x geslaagd.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Veiligheidsadviseur ADR

Volgen van de 3 cursusdagen was geen opgave! Was doelmatig en verrijkend.

Goede docent die op alle vragen treffend antwoord gaf, die niet alleen naar en voor examen bezig was, maar wel nadrukkelijke de aandacht op examenvragen zette.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Verleniging VA ADN

Super cursus waar je van top tot teen verzorgd wordt!

Wederom een topervaring waarin je van top tot teen verzorgd wordt. Goede docenten, top service en een super goede verzorging van de innerlijke mens! Aanbeveling voor iedereen die een gevaarlijke stoffen cursus moet volgen. Verbeterpunt: de ADN boeken kwamen op sommige punten niet overeen met andere ADN boeken. Dit heeft te maken met de verschillende uitgevers en blijft lastig.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? veiligheidsadviseur ADN

Ik moet nog examen doen, dus ik weet niet of ik voldoende kennis heb opgefrist. Maar ik denk dat het wel moet lukken.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Verlenging Veiligheidsadviseur binnenvaart

goede opleiding door docent met veel praktijkervaring

Han is volgens mij geboren op een binnenvaartschip: heeft enorm veel praktijkervaring en legt de stof goed uit.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Veiligheidsadviseur ADN herhaling

heel goed

Han geeft met zijn kennis en ervaring geweldig inzicht en dat komt heel goed van pas bij het examen. Locatie en faciliteiten, alsmede lunch zeer goed.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Herhaling VAGS ADN

Werd goed aandacht besteedt aan diverse onderwerpen

Huiswerk werd goed uitgelegd, vragen vanuit de klas aan de docent werden uitgelegd waarbij ook de boeken aan bod kwamen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? ADN Veiligheidsadviseur

Goed les gegeven, prima catering en gezellige sfeer in de groep

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? VA weg, spoor en binnenvaart

Spannend bij het examen maar toch goed geleerd.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Controleur, Supervisor

Prettige training met zeer kundige docenten

Afgelopen maand heb ik zowel IATA 7.1A als IATA klasse 7 herhaald bij Special Cargo. Naast een prettige omgeving met goede koffie en lekkere lunch zijn de docenten als prettig en zeer kundig ervaren. MEt Veerle staat uiteraard een enorme hoeveelheid ervaring voor de klas en ook Mick viel positief op. Jong en al een behoorlijke hoeveelheid kennis en een prettige en rustige persoonlijkheid

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IATA 7.1A en IATA klasse 7

Net als naar de tandarts gaan, je wilt niet maar uiteindelijk valt het allemaal reuze mee.

ik heb de her-certificering als zeer prettig ervaren. De IATA DG cursus, daar kijk ik altijd tegen op maar het valt altijd reuze mee. Veerle is een leuke docent en brengt de stof begrijpelijk over.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? 7.1A – Classificeren en gereedmaken van zendingen met gevaarlijke stoffen gevolgd.

Was goed

Alles wordt duidelijk verwoord en uitgelegd. Heel deze klas was geslaagd, zegt ook wel genoeg.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Pgs15

Goede Herhalingscursus Zeevervoer Gev.Stoffen

Goede uitleg gehad in het algemeen gedurende de cursus van Mick.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Herhaling Zeevervoer Gev stoffen

top

fijne docent gehad voor de cursus. Gedetaileerd in de uitleg en antwoorden op onze vragen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IMDG Cursus

heel goed

was heel duidelijk

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? security training

Koolhovenlaan 100

1119 NH Schiphol-Rijk

+31 85 792 0585

Over Special Cargo College

Veiligheid en logistiek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Goed opgeleide medewerkers zijn hierin onmisbaar. Special Cargo College is dé opleider voor Logistiek Nederland op het gebied van gevaarlijke stoffen, luchtvaartveiligheid en security. Klassikaal vanuit een van onze trainingslocaties, online óf als maatwerk op iedere gewenste locatie.