Leuke dag gehad.

Trainer Sander de Man heeft altijd een goed verhaal, weet op een leuke manier de presentatie / training te verzorgen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Supervisor

Voelt als thuiskomen

Deskundigheid en een goede interactie

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Herhaling VAGS ADR

Heel fijn dat docent echt verstand van zaken heeft.

Goede uitleg, voldoende oefenmateriaal en heerlijke broodjes als lunch.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Herhaling Veiligheidsadviseur ADR + RID

Opleiding op maat

Zeer deskundige docent, leuke sfeer en de online profexamens hebben mij wederom laten slagen voor het herhalingsexamen veiligheidsadviseur ADR

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? herhaling Veiligheidsadviseur ADR

prima opleider

Ik doe al jaren opleiding voor veiligheidsadviseur ADR/RID maar zo veel kennis en goede uitleg over wat er nu precies staat, waar je op moet letten, waar je moet zoeken omdat het net ergens anders staat dan verwacht, etc, etc is echt van een hoog niveau. Eigenlijk nog zelden meegemaakt. Als je zelf ook nog wat studeert ben je echt wel klaar voor het examen en heb dat dan ook ruimschoots gehaald.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? veiligheidsadviseur ADR/RID

Goede ervaren spreker.

?

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Supervisor luchtvracht

Boven verwachting!

Mijn ervaring is zeer positief. Jan de Bruijn heeft niet alleen professioneel college/training gegeven, maar voelde ook perfect aan wat de groep ''aankon'' qua informatie, tijd en verwerken van informatie. Bovendien was het les materiaal heel goed en duidelijk uitgelegd en waar nodig nog extra aandacht voor bepaalde trainies. Ik ben zeer positief over de afgelopen trainingen. In mijn opinie moet elke collega de training tot controleur volgen, en indien nodig ook tot supervisor, omdat je daardoor meer bewust bent van je werkzaamheden en waar je op moet letten.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Controleur en Supervisor vluchtbenodigdheden

Mijn ervaring was goed

Deze cursus was goed heel veel bijgeleerd.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Controleur luchtvaart benodigheden

Het was goed!

Het was leerzaam ik had veel geleerd en het was interessant

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Supervisor Vluchtbenodigdheden

Duidelijk alles uitgelegd

Les is goed te volgen, alles wordt keurig uitgelegd

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Controleur en supervisor

Vondt het heel interessant

Vondt het super cool dat ook mocht deelnemen aan de supervisor cursus,en een pittige cursus maar toch geslaagd.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Vluchtbenodigdingheden,vluchtbenodigingheden controleur,en vlucht benodigdheden supervisor

Goede les van een echte expert!

Leuke interactieve lessen van een echte expert.

Overweldigend

De Training is professioneel opgezet met een zeer ervaren instructeur die de stof tot in de puntjes beheerst. Positief is vooral de voorbeelden die de instructeur uit ervaring kan geven wat het geheel nog duidelijker maakt.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Supervisor, Controleur Luchtvracht, Medewerker Luchtvracht

Erg leerzaam

Duidelijke uitleg, fijne trainers

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Wvgs

gezellig en leerzaam

Juf Jannie zoals gewoonlijk weer een topper!

Top lerares jannie

Ik heb een leuke cursus gehad met juf jannie. Top vrouw echt een vak idioot

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Vgbs

Top leraar, veel geleerd. Goed uitleg en duidelijk.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? 7.3 DG

Prettig

Goede en duidelijke uitleg van de stof in een relaxte omgeving

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? 7.3 – Acceptatie en behandeling van gevaarlijke stoffen voor het vervoer door de lucht

Zeer prettig en behulpzaam. Perfecte docent!

Heb de cursus heel erg prettig ervaren. Docent is heel geduldig en legt alles perfect uit.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? acceptatie behandeling van gevaarlijke stoffen voor luchtvervoer door de lucht.

De opleiding was leerrijk, en door een heel bekwaamde persoon gepresenteerd.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Controluer vlucht en luchthavenbenodigheden

Duidelijke gemotiveerde lessen

Goede verzorging

gewoon top!

de lesstof werd zeer goed uitgelegd, bij vragen vanuit de groep werd er zeer goed en uitgebreid antwoord gegeven.

Interessant, duidelijk

Lessen waren duidelijk en de lesstof werd door Cor op een leuke manier gebracht waardoor de interesse nog meer groeide en de lesstof makkelijker werd te leren.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? vbgs

Goede uitleg van Sander de man en veel van opgestoken.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Controleur en supervisor luchtvracht

super interessante materie!

cursus gevolgd via mijn dangerous goods professional opleiding Jan de Bruin heeft deze cursus verzorgd en het was heel erg interessant en leerzaam. Ook heb ik van mijn opgedane kennis van de cursus al profijt gehad op het werk. ik zou deze cursus dan ook iedereen aanbevelen die het overweegt deze cursus te volgen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager Luchtvracht

Over Special Cargo College

Veiligheid en logistiek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Goed opgeleide medewerkers zijn hierin onmisbaar. Special Cargo College is dé opleider voor Logistiek Nederland op het gebied van gevaarlijke stoffen, luchtvaartveiligheid en security. Klassikaal vanuit een van onze trainingslocaties, online óf als maatwerk op iedere gewenste locatie.