Prima werk geleverd

De mannen hebben mooi werk afgeleverd. Wij zijn er blij mee.

Zeer tevreden over de maken en plaatsen van de lichtstraat. Perfect product. Hartelijk dank.

Goed advies, fijn contact en heldere communicatie.

Het hele proces, van eerste contact tot plaatsing van de lichtstraat, was een fijne ervaring. Arjan heeft ons goed geadviseerd, waardoor we er alle vertrouwen hadden. De beloften zijn tot dusver helemaal waargemaakt.

Soepel verlopen plaatsing en heel mooi resultaat

We hebben een restaurant in Amsterdam, waar al drie oude lichtstraten in zaten. Van draadglas, en op veel plaatsen gebarsten, dus er kwam wel licht doorheen maar daar was ook alles mee gezegd. Het resultaat is echt spectaculair, boven verwachting. De plaatsing (we waren op één dag na gewoon open) verliep heel goed. Heel blij mee!

Prachtige lichtstraat snel geplaatst

Erg fijne ervaring. Ze begeleiden je goed in het hele proces. De keren dat de aannemer of ik vragen hadden of meer informatie zochten, stonden ze gelijk klaar. Het eindresultaat is ook super!

Uitstekende meedenkers die afspraken perfect nakomen

Winters heeft vanaf het eerste contact perfect meegedacht over de renovatie van onze bestaande lichtstraat. De communicatie verliep zeer soepel. Ook over de plaatsing werd meegedacht, alleen bij gunstig weer plaatsen. Het eindresultaat is volledig naar wens. Ik raad dan ook een ieder die een lichtstraat wil plaatsen aan met Winters in zee te gaan, echt een topbedrijf.

Ziet er perfect uit. Top bedrijf.

net bedrijf. keurig gemaakt en geplaatst.

Top service, communicatie en product!

Wij hebben een top product mogen ontvangen van Winters Lichtstraten en zouden hen dan ook overal aanbevelen!

Goede opvolging en meedenken in oplossingen!

Vanaf het eerste moment van aanvragen van een offerte heeft Winters Lichtstraten onze offerte netjes opgevolgd. Van begin tot het eind geeft dit vertrouwen dat het eindresultaat precies datgene zou worden wat wij voor ogen hadden. Een klein probleem vlak voor plaatsing is eveneens zeer kundig en adequaat opgelost. Dan weet je dat je de juiste keuze hebt gemaakt!

Uitstekende service en product

Duidelijke communicatie, proactief meedenken en een uitstekend product geleverd. Daarnaast ook competitief geprijs tov bestaande kant en klare oplossingen. Het is dat we niet zo vaak een lichtstraat nodig hebben, anders zou ik Winters zo weer inschakelen. :)

Heel prettig

Fijn

Strak en netjes

Prettig en prachtig werk geleverd door de vakmannen van Winters Lichtstraten. Past mooi. Erg blij mee!

Prachtige kwalitatieve lichtstraat

Hee prettig contact gehad, bezoek showroom was ook heel fijn. Je kan zien dat het vakmensen zijn, heel tevreden over de communicatie, de plaatsing en de kwaliteit die is geleverd!

Thanks Caroline voor de fraaie beoordeling! Het was leuk om jullie te ontvangen in Vollenhove en om jullie het vertrouwen in ons te geven door jullie van alle gewenste info te voorzien en een goeie indruk van ons assortiment te geven. Wij hopen dat jullie lang gaan genieten van de geplaatste lichtstraat! Groet - Team Winters Lichtstraten

We zijn super blij met de lichtstraat op onze gang

Onze verwachting is meer dan uitgekomen. Medewerkers van winters willen we dan ook hartelijk bededanken. Tonny en Chantal (-;

Prachtige lichtstraten en goede service. Bereid om mee te denken

Klein foutje gemaakt bij de plaatsing maar daar kwamen ze zelf achter en belde erachteraan om het ook gelijk te fiksen. Goed te bereiken, vriendelijk en denken mee.

Blij met onze hoogkwaliteit lichtstraat en de fijne service.

Duidelijke afspraken en communicatie. Heel blij mee, een aanrader!

Dankjewel Ilse voor de mooie review, Wij wensen jullie veel plezier van de nieuwe lichtstraat. Met vriendelijke groet, Winters Lichtstraten

Wat een professioneel bedrijf met een pracht product!

Bij Winters lichtstraten een lichtstraat besteld voor onze uitbouw. De oude lichtstraat was aan vervanging toe en zodoende bij Winters een nieuwe besteld. Bedrijf is zeer professioneel. Contacten met Arjen waren zeer correct. Alle medewerkers waren super. Lichtstraat is in 1 dag geplaatst en ziet er werkelijk fantastisch uit! Spijt dat we niet eerder de oude lichtstraat hebben laten vervangen. ;) Als we 6 sterren hadden kunnen geven, dan was ze dat gegund. Eindelijk eens een bedrijf gevonden die echt doet wat ze beloven en absoluut hun afspraken nakomen.

Fijn contact. Goede uitleg. Correcte plaatsing. Snel en efficient.

Een top bedrijf

Vanaf de overduidelijke goeie voorlichting en adviezen tot en met het plaatsen een bedrijf wat super is. Echt vakmanschap!

Bedankt voor de complimenten, Goed om te horen dat u tevreden bent met het eindresultaat. Fijn om te horen dat u ons advies ook heeft weten te waarderen. Wij proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk voor te lichten zodat het eindresultaat overeenkomt bij de verwachtingen van de klant. Wij wensen u veel plezier van uw lichtstraat! Met vriendelijke groet, Winters Lichtstraten

Mooi stukje werk afgeleverd

Bedankt voor de mooie review, Fijn om te horen dat u tevreden bent met het eindresultaat. Wij wensen u veel plezier van uw lichtstraat! Met vriendelijke groet, Winters Lichtstraten

Professioneel en passie voor het werk.

We zijn heel erg blij met onze lichtstraat. Ondertussen is het denk ik 1,5 jaar geleden dat we voor het eerst met Winters in contact kwamen tijdens de orientatiefase van onze aanbouw. Tijdens een bezoek aan Winters is ons alles verteld over lichtstraten en hebben we gezien hoe ze deze produceren. Dit heeft ons het vertrouwen gegeven om bij hun de order te plaatsen. Recent is de lichtstraat door Winters geplaatst en ook dat is volledig naar verwachting gegaan. Er is eigenlijk verder weinig op te merken, maar als ik dan toch een verbeterpunt mag aandragen is dat op het dak toch enig klein afval is achtergebleven. Dit was zeker geen ramp, maar volgens mij is het een kleine moeite die veel kan bijdragen aan de beleving.

Bedankt voor de mooie review, Goed om te horen dat u tevreden bent met het eindresultaat en dat de samenwerking is verlopen zoals u had verwacht. Bedankt voor de tip, wij gaan er voor zorgen dat bij onze toekomstige klussen ook het kleine afval weg is. Wij wensen u veel plezier van uw lichtstraat! Met vriendelijke groet, Winters Lichtstraten

Prachtig eindresultaat met een goede service en uitstekende communicatie.

Goede kwaliteit en prettige samenwerking

De locatie en de woning maakte het project af en toe wat ingewikkeld, maar door prettige en open communicatie was er een goede planning. We zijn erg tevreden met het resultaat en de kwaliteit van de lichtstraat. Dank!

Een mooie lichtstraat met een goede kwaliteit voor onze aanbouw.

Mijn ervaring met Winters is goed en plezierig. Een persoonlijk contact, snelle levering en vlotte installatie met een mooi resultaat.

goede service en vakkundige installateurs

Na aanvraag over wat de mogelijkheden waren, een goed aanbod gekregen wat de producten waren en de mogelijkheden. De plaatsing van onze lichtstraat vakkundig gedaan, zeer nette installateurs. na afloop nog een ronde gedaan over de plaatsing en product.

Over Winters Lichtstraten

Een lichtstraat of lichtkoepel van Winters Lichtstraten is de perfecte oplossing voor het binnenlaten van extra licht voor woningen of bedrijven met een plat dak. Wij maken ze op maat en in elke mogelijke vorm!