Een prachtige lichtstraat!

Fantastische service en een prachtige lichtstraat van Winters. Ontzettend vriendelijke jongens en snelle plaatsing. Bij een volgend dakraam zouden we zeker weer samenwerken met Winters!

Goede communicatie en een fantastisch eindresultaat! Alles prima en correct verlopen!

Super blij met onze nieuwe lichtstraat!

Vandaag is onze nieuwe Lichtstraat geplaatst. Zeer tevreden over het resultaat! Vooraf duidelijke instructies gekregen hoe het dak voor te bereiden en als er vragen waren kon je deze altijd mailen en kreeg je altijd snel antwoord. Plaatsing zelf ging ook heel soepel ondanks dat de mannen tot de onderbroek nat waren.

Zeer tevreden over de vervanging van onze lichtkoepels door lichtstraten van Winter Lichtstraten!

Wij besloten om onze oude enkelwandige lichtkoepels te vervangen door twee moderne lichtstraten. De communicatie met Winter lichtstraten verliep vlekkeloos. Ze communiceerden duidelijk over de voorbereiding en hielden ons goed op de hoogte van de voortgang. De installatie zelf verliep erg soepel. Het personeel was kundig en vriendelijk. Het plaatsen van de lichtstraten ging snel. Ondanks het werk binnen ons huis, zorgden ze ervoor dat er weinig rommel was. De nieuwe lichtstraten zien er fantastisch uit!

Prima, betrouwbare club.

We hebben door Winters een lichtstraat laten monteren en zijn daar erg tevreden over. Zowel de lichtstraat zelf, als de communicatie en montage door Winters zelf. Ik heb 1 hickup ervaren waardoor de montage een week uitgesteld moest worden, maar dat is allemaal keurig opgelost. Goed, professioneel, en betrouwbaar bedrijf.

hoge kwaliteit voor een goede prijs

vandaag onze vlakke lichtstraat geleverd en geplaatst. Goede prijs voor hoge kwaliteit zeker tov andere aanbieders voordeliger. Goede communicatie vooraf qua offerte, details e.d. Plaatsing conform afspraak. Ik kan Winters Lichtstraten iedereen aanbevelen. Ik ben erg blij met het eindresultaat,

Prachtige lichtstraat en fijne service!

We zijn enorm blij met onze nieuwe lichtstraat (schilddak). De afwerking is mooi en het contact, zowel voor als tijdens levering, was perfect.

Prima en goed geregeld

Vlotte behandeling bij aanvraag. Snel offerte geleverd. Goede afspraken voor plaatsing en keurig afgeleverd.

De lichtstraat die we recent hebben laten plaatsen heeft onze verwachtingen overtroffen. Het installatieproces verliep vlot en professioneel. Het resultaat is erg mooi geworden. Een verbetering in de sfeer en het zonwerend glas scheelt enorm. Kortom, we zijn zeer tevreden met de kwaliteit en service die we hebben ontvangen.

Mooie lichtstraat

Ik was op zoek naar een lichtstraat en kwam uit bij winters lichtstraten. De communicatie met het bedrijf verliep zonder problemen. En de mannen die kwamen plaatsen waren erg vriendelijk en namen de tijd om alles uit te leggen. Erg blij met het eind resultaat

Goed verzorgd en mooi werk geleverd

Mensen van Winters denken goed mee, en hebben mooie oplossing gemaakt voor het vervangen van onze lichtstraat. Allemaal soepel verlopen. Vriendelijke vaklui die weten waar ze mee bezig zijn.! Zeker een aanrader om een mooi en degelijk product te kopen.

Uitstekende service en communicatie

Het was bijzonder prettig samenwerken met Winters (Arjan en collega’s) en de lichtstraat ziet er fantastisch uit. Helemaal top.

Heldere communicatie, snel antwoord op vragen, zeer klantvriendelijk. Kortom goede service. En dan ook nog een prachtig product!

Uitstekende communicatie en professionele plaatsing

Na het aanvragen van de eerste offerte voor een vlakke lichtstraat heb ik een goed gevoel gehad gedurende het hele traject. Er werd goed meegedacht en de communicatie was uitstekend. Uiteindelijke plaatsing ging volgens planning en er werd professioneel gewerkt. Ook de monteurs waren prettig in omgang. Erg blij met het eindresultaat.

Vakkundig, beschaafd, vriendelijk en hardwerkend personeel.

Mijn ervaring met “Winters Lichtstaten” is zeer positief. In de fase voor de levering is de communicatie helder en duidelijk geweest. Afspraken zijn steeds nagekomen. De levering zelf was ook uitstekend. Keurig personeel dat ook nog goed uitlegde wat er allemaal gedaan was. Eerst werken en dan koffie!!!! Heel hartelijk dank voor alles!!!!!!

Zeer tevreden met de service en communicatie

Vanaf het 1e contact ben ik zeer tevreden met de communicatie. Dat was snel en duidelijk. En de plaatsing van de lichtstraat ging zoals verwacht.

Het is van voortraject tot montage super gegaan, resultaat is precies wat wij voor ogen hadden.

Het is altijd fijn als de verwachting uitkomt en waargemaakt is.

Prima werk geleverd

De mannen hebben mooi werk afgeleverd. Wij zijn er blij mee.

Zeer tevreden over de maken en plaatsen van de lichtstraat. Perfect product. Hartelijk dank.

Goed advies, fijn contact en heldere communicatie.

Het hele proces, van eerste contact tot plaatsing van de lichtstraat, was een fijne ervaring. Arjan heeft ons goed geadviseerd, waardoor we er alle vertrouwen hadden. De beloften zijn tot dusver helemaal waargemaakt.

Soepel verlopen plaatsing en heel mooi resultaat

We hebben een restaurant in Amsterdam, waar al drie oude lichtstraten in zaten. Van draadglas, en op veel plaatsen gebarsten, dus er kwam wel licht doorheen maar daar was ook alles mee gezegd. Het resultaat is echt spectaculair, boven verwachting. De plaatsing (we waren op één dag na gewoon open) verliep heel goed. Heel blij mee!

Prachtige lichtstraat snel geplaatst

Erg fijne ervaring. Ze begeleiden je goed in het hele proces. De keren dat de aannemer of ik vragen hadden of meer informatie zochten, stonden ze gelijk klaar. Het eindresultaat is ook super!

Uitstekende meedenkers die afspraken perfect nakomen

Winters heeft vanaf het eerste contact perfect meegedacht over de renovatie van onze bestaande lichtstraat. De communicatie verliep zeer soepel. Ook over de plaatsing werd meegedacht, alleen bij gunstig weer plaatsen. Het eindresultaat is volledig naar wens. Ik raad dan ook een ieder die een lichtstraat wil plaatsen aan met Winters in zee te gaan, echt een topbedrijf.

Ziet er perfect uit. Top bedrijf.

net bedrijf. keurig gemaakt en geplaatst.

Top service, communicatie en product!

Wij hebben een top product mogen ontvangen van Winters Lichtstraten en zouden hen dan ook overal aanbevelen!

De Hagen 23

8325 DB Vollenhove

Over Winters Lichtstraten

Een lichtstraat of lichtkoepel van Winters Lichtstraten is de perfecte oplossing voor het binnenlaten van extra licht voor woningen of bedrijven met een plat dak. Wij maken ze op maat en in elke mogelijke vorm!