Tijdens gehele proces goed meegedacht. Prijs/Kwaliteit heel erg goed!

Wij kwamen met ontwerptekeningen bij Barneveld. Zij hebben op basis van deze tekeningen onze woonwensen met vakmanschap verwezenlijkt. Wij hebben een ruime aanbouw aan de achterkant van ons jaren 30 huis laten plaatsen. Ook hebben we de benedenverdieping en 1e verdieping geheel laten verduurzamen en renoveren/vernieuwen. De offerte die wij hiervoor ontvingen was ook scherp. Wij zijn heel erg tevreden en blij met het eindresultaat.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige

geweldig

Voor onze uitbouw uiteindelijk voor Barneveld gekozen. Klus is compleet naar tevredenheid afgrond. Er werd hard, netjes en deskundig werk geleverd. Zeer tevreden ook over de communicatie. We gaan voor de volgende verbouwing zeker weer met Dennis en zijn team aan de slag.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Dak, Badkamer

Goede aannemer

Dennis en zijn timmermannen zijn helder in communicatie, maken duidelijke afspraken en zijn flexibel in het werk. Handig in een net niet standaard klus. Af en toe wat vlotter met uitvoering dan met overleg, maar de bouw is netjes en zsm. compleet af.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Vlekkeloze verbouwing zonder zorgen

Afgelopen 4 maanden hebben wij in Bussum een uitbouw aan onze volledige achterzijde laten realiseren door Barneveld Bouw en Onderhoud. Dit betekende het verschuiven van de oorspronkelijke ensuite en het creëren van 1 grotere woonkamer en 1 grote woonkeuken met een nieuwe keuken. Daarnaast een nieuwe badkamer op de eerste etage en een volledige nieuwe hal en overloop. We kregen hen aangeraden vanuit meerdere hoeken en daar hebben we geen moment spijt van gekregen. Vanaf de start hebben we hele fijne en open communicatie gehad, zowel met de hoofdaannemer als met de dagelijks verantwoordelijke op de bouw. Handig om met 2 eindverantwoordelijken te kunnen schakelen die beiden volledig op de hoogte zijn en er dus geen communicatie verloren gaat! Altijd bereid om mee te denken, uit te leggen en te laten zien welke alternatieve mogelijkheden er zijn. Voor ons was het ook belangrijk dat de buren niet te veel last zouden hebben en ook hier hebben ze erg goed in meegewerkt! We zijn vrijwel binnen de tijdsplanning gebleven wat ook belangrijk voor ons was, want we moesten gedurende de verbouwing extern wonen want er was geen electra en water tijdens de bouw en we wilden deze externe kosten niet onnodig hoog hebben. Op dit moment zijn er nog kleine puntjes op de i en ook hier is Barneveld steeds bereid om alles goed af te ronden en op tijd te leveren. Wij zijn erg enthousiast over Barneveld en alle onderaannemers, allemaal stuk voor stuk erg vriendelijke professionals!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Vriendelijke, vakbekwame mensen

Barneveld Bouw en Onderhoud heeft onze woning prima verbouwd. Goed meegedacht in de mogelijkheden vooraf. De verbouwing zelf is uitgevoerd door vakbekwame en vriendelijke mensen. Iedere dag wordt de woning “schoon” achtergelaten.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Badkamer, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakwerk afgeleverd door vriendelijke, meedenkende specialisten

Eind 2021 hebben wij een nieuwe woning aangekocht waaraan nog het nodige verbouwd moest worden. Contact opgenomen met Barneveld Bouw en 1 dag later konden wij al terecht voor een kennismaking en het bespreken van onze bouwplannen. In het begin van 2022 zijn we gestart met de verbouwing en we zijn zéér te spreken over eindresultaat en de weg hier naar toe. Duidelijke afspraken gemaakt, fijne communicatie met eigenlijke elke medewerker en vooral heel fijn dat werd meegedacht met kostenbesparende mogelijkheden voor en tijdens de verbouwing. Wanneer wij over enkele jaren de zolder hopen te verbouwen kiezen wij 100% weer voor Barneveld Bouw en onderhoud.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Keuken, Isoleren (deel) woning, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Fijne mensen, goede voorman, kwaliteit

Fijn Nederlands bedrijf met meedenkende werklui. Dennis Barneveld heeft hart voor de zaak en heeft een goed netwerk van onderaannemers om zich heen verzameld. Niet verwacht dat de achtergevel met zo weinig stress bij ons werd weggehaald om vervolgens een schitterende aanbouw te maken. Vanwege personeelsproblemen was de communicatie soms wat rommelig, en wisten we niet wat we op welk moment beslist moesten hebben, reden dat de 9 geen 10 is.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning

Goede voorman, prima (prijs/)kwaliteit

Barneveld heeft onze aanbouw en vloerisolatie gerealiseerd. Geen moment in de stress gezeten. Goede onderaannemers die de boel fixen. Op bepaalde punten was (door gebrek aan goed office management) niet precies helder wanneer wat gekozen of voorbereid moest zijn. Die communicatie kan altijd helderder. Overall heel positief.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Badkamer

Mooier dan verwacht

Sloop van de oude garage en bouw grote goed geïsoleerde nieuwe garage (5.3 x 11 meter) naast onze nieuwbouwwoning. Ook een carport van 6 x 5.3 meter. De bouw is goed en snel verlopen; op basis van een bestek van 3 A4tjes en een aantal Autocad tekeningen kon Barneveld Bouw dit aan en zelf de constructiedetails invullen zonder constructie tekeningen Tijdens de bouw heeft Barneveld veel aanpassingen gedaan (invullingen van mijn beperkte ontwerp) die de aanbouw esthetisch mooier en beter hebben gemaakt. Door slim te construeren ook 20 cm meer hoogte binnen de ruimte. Simpele verbeteringen vallen esthetisch erg mooi uit. Een zinken daklijst in plaats van aluminium daktrim is ook een heel chique verbetering. Een aantal zaken/constructies zijn weer gesloopt, aangepast of verbeterd door “verbeterd technisch inzicht”, als Barneveld twijfelt over een gedane taak wordt de twijfel niet weggemoffeld maar aangepakt. Erg flexibele houding en hulp van de bouwers bij de taken die ik zelf wilde doen (kosten besparen). Barneveld heeft een enthousiast en hardwerkend team, voor ons ontzettend leuk om mee om te gaan. Ook alle inhuur (slopers, heipalen, metselaars, loodgieter, elektricien, dakdekkers etc), allemaal mensen waar je met plezier mee omgaat. Kleine minpuntjes, alle stopcontacten zitten wat scheef, de binnenmuur is iets scheef gemetseld. Ook heb ik wat meerkosten betaald omdat tijdens de bouw geïmproviseerd moest worden (maar architect uitgespaard). Barneveld incasseerde constructies en afwerkingen die duurder waren dan begroot, bijvoorbeeld een sterker dak en dakbedekking voor sedum. Al met al, we zijn heel tevreden. Mijn eerste beoordeling tekst was veel meer uitgebreid, maar paste niet in dit blok.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur

fijne lui, goede kwaliteit

Wij hebben Barneveld voor onze uitbouw en vloerisolatie gevraagd. Superstrak geregeld, hele fijne onderaannemers, op zichzelf een goede prijs. Een voorman met kennis van zaken die het hele project van A-Z leidt. Heldere prijsafspraken. Waarom dan geen 10? Op sommige punten kan de communicatie over wat op welk moment gekozen moet zijn beter. Er bestaat hier kennelijk een document voor dat wij niet gekregen hadden. Verder prima opgelost.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Uitstekend geholpen door vriendelijke vaklui

Eind 2021 hebben wij een nieuwe woning aangekocht waaraan nog het nodige verbouwd moest worden. Contact opgenomen met Barneveld Bouw en 1 dag later konden wij al terecht voor een kennismaking en het bespreken van onze bouwplannen. In het begin van dit jaar zijn we gestart met de verbouwing en we zijn zéér te spreken over eindresultaat en de weg hier naar toe. Duidelijke afspraken gemaakt, fijne communicatie met eigenlijke elke medewerker en vooral heel fijn dat werd meegedacht met kostenbesparende mogelijkheden voor en tijdens de verbouwing. Wanneer wij over enkele jaren de zolder hopen te verbouwen kiezen wij 100% weer voor Barneveld Bouw en onderhoud.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Vloer, Keuken, Isoleren (deel) woning, Onderhoud/service

Hele fijne verbouwing, kundig en zonder vervelende verrassingen

Dennis Barneveld heeft verstand van zaken. We hadden voor onze uitbouw en vloerisolatie daarnaast een fantastische voorman die helder communiceert en elke dag in charge was. Supertevreden over het resultaat en prijs/kwaliteit. Waarom geen 10? Er is altijd ruimte voor verbetering, hier in het plannen van keuzes en de communicatie van consequenties etc. Maar dat is altijd goed met Barneveld opgelost.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Keuken, Badkamer, Beglazing en kozijnen

Hele fijne verbouwing, kundig en zonder vervelende verrassingen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Uitstekend werk geleverd door vriendelijke vaklui

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Isoleren (deel) woning, Onderhoud/service

Over Bouwnu