Prima prijs-kwaliteit verhouding

Prima prijs-kwaliteit verhouding en komen afspraken na.

Weten wat ze doen

Alles goed verlopen, montage is adequaat uitgevoerd.

Netjes gewerkt en vakkundige installatie.

Alles duidelijk!

Duidelijke offerte, alles goed geregeld hierzo. Marktconforme prijzen.

Alles perfect!

Alles perfect!

Beste investering

Wij zijn hier superblij met onze nieuwe zonneplan, zeker de investering waard. Bedankt!

Beste L.J, Fijn om te horen dat alles naar wenst is geplaatst. Wij hopen dat u zonnepanelen bedoelt en niet onze concullega Zonneplan ;) Met vriendelijke groet, UpEnergie

Goede keuze

Komen afspraken na en de zonnepanelen zijn goed geïnstalleerd, erg blij mee.

Goede dienstverlening

Deskundig en klantvriendelijk. Er werd zeer vlot gewerkt

Goede service en kwaliteit

Fijn contact gehad met Kevin. Personeel was mooi op tijd en vakkundig. Zeer tevreden!!

Vlot verlopen bij UpEnergie

Snel en gemotiveerd personeel!

UpEnergie heeft geweldig werk geleverd! Installateurs waren vriendelijk en professioneel.

Deskundig advies

Zeer deskundig advies gekregen van Bart. Vervolgens alles zeer netjes en snel gemonteerd.

Beste Pim, Fijn om te horen dat u goed advies heeft gekregen van Bart, dit zullen we aan hem doorgeven! We wensen u een mooie opbrengst toe. Met vriendelijke groet, UpEnergie

UpEnergie heeft me geholpen met het uitkiezen van de juiste zonnepanelen. Ik heb geen problemen gehad met de installatie of het onderhoud. Ik kan UpEnergie van harte aanbevelen!

Beste Thomas, Fijn om te horen dat UpEnergie heeft kunnen helpen met het uitkiezen van de juiste zonnepanelen. We wensen u een mooie opbrengst toe! Met vriendelijke groet, UpEnergie

Alles netjes

Alles netjes gedaan door upenergie!

Beste Freek, Fijn om te horen dat alles netjes is verlopen. We wensen u een mooie opbrengst toe! Met vriendelijke groet, UpEnergie

Goed werk geleverd

Goed werk geleverd door UpEnergie. Alles keurig afgehandeld en naar afspraak geleverd. Met andere woorden top geregeld!

Beste Pieter, Wij waarderen de positieve review enorm. Een mooie opbrengst toegewenst! Met vriendelijke groet, UpEnergie

Zeer positief

Goed en zorgvuldig geïnstalleerd. Na akkoord op de offerte heb ik toch nog een aanpassing willen maken, UpEnergie heeft dit snel opgelost. Hele fijne samenwerking.

Beste Loes, Fijn om te horen dat alles goed is verlopen. We wensen u een mooie opbrengst toe. Met vriendelijke groet, UpEnergie

Goede ervaring

Ik heb recentelijk zonnepanelen bij UpEnergie gehaald en ben zeer tevreden met de service die ik heb ontvangen. De verkoper was zeer behulpzaam en vakkundig. De zonnepanelen zelf zijn van uitstekende kwaliteit en werken perfect. Installatie ging soepel.

Beste Mohammed, Goed om te zien dat het gelukt is met het wijzigen en schrijven van een unieke review, dit waarderen wij. Met vriendelijke groet, UpEnergie

Goed prijs-kwalitieitverhouding

Test

test

Kwaliteit boven kwantiteit. Valt niks negatiefs te zeggen.

Alles goed

Prima communicatie vooraf en tijdens de installatie ook, een zeer goede ervaring met Up Energie.

Goudsmid 78

2461 LZ Ter Aar