een net en goed bedrijf voor onderhoud en opbouw bedrijfswagens

mijn bedrijfswagen MB sprinter super op gebouwd. diversen verlichting aangebracht, zonneklep gemonteerd, extra camera gemonteerd. super netjes gedaan, bedrijf denkt zeker met je mee.

Snelle actie

xx

top

korte lijnen, snel handelen, goede service, top geregeld Bij grote kosten eerst overleg.

Zeer snelle service

Op al je vragen gelijk een antwoord

Een bedrijf waar je op kan rekenen

Niet zeuren maar poetsen!! Komen afspraken na. En altijd bereid om het te bespreken. Een dikke 10

Top geregeld

Zeer goed geholpen en advies gehad,helpen meedenken.

Fijn bedrijf, zeer aan te raden

01-2023 nieuwe Renault Master gekocht. Geheel compleet en op tijd geleverd volgens afspraak. Inmiddels komt mijn bus hier ook voor onderhoud. Ook voor het onderhoud worden nette prijzen gerekend en er word goed werk verricht. Kortom, Fijn bedrijf die afspraken na komt, levert kwaliteit voor nette prijzen.

Snelle service voor een betaalbare prijs

Super snelle service en weer goed geholpen door van vliet dankjewel

Na onze Bakwagen afgesleept te hebben konden we deze binnen een aantal dagen alweer rijdend ophalen, top service!

Keurig bedrijf

Al een tijdje klant bij Van Vliet met mijn bedrijfsauto. Zeer tevreden over het onderhoud wat ze tot dus ver hebben gedaan aan mijn Ford Ranger. Altijd vriendelijk, goed geholpen en nette, eerlijke prijzen.

Staan dag en nacht voor de klant klaar

Geen probleem is te groot of het wordt netjes en vakkundig opgelost

Fijn bedrijf

Zeer positief

Communiceren goed, persoonlijke benadering. Vakkundig personeel, weten waar ze mee bezig zijn.

Top garage

Vriendelijk personeel, goede uitleg van een storing (reparatie) zeer tevreden

Vakbekwame mensen

Zeer fijn bedrijf met vriendelijke mensen. Eigenaar Henk van Vliet heeft het allemaal zeer goed op orde en ik ben dan ook blij dat ik mijn bedrijfs auto hier heb aangeschaft. Verkoper Cor van Ekeren heeft de totale afwikkeling van mijn bus zeer vakkundig afgehandeld. Daarom kan ik u dit bedrijf aanraden als u vakkundig geholpen wilt worden. Onze hartelijke dank namens: the.robin Langbroek.

Aankoop man Tge

Zeer goed geholpen door Henk van vliet, denkt met je mee over de mogelijkheden.

Word snel geregeld allemaal

Wat ze op de site schrijven klopt ook

Snel en behulpzaam

Een spoed APK keuring kon met passen en meten tussen de drukte door, het fijn dat dit lukte. Blij met het resultaat en de behulpzaamheid

En zeer goede garage

Een hele vervelende storing die door de vasthoudendheid van de monteurs toch gevonden en opgelost werd.

Doe wat ze zeggen

Eigenlijk was en is alles heel goed gegaan. Afspraken werden nagekomen en een fijne service. Wel jammer dat die niet met een volle tank geleverd werd. Daarintegen was het dan perfect geweest.

Je bedrijfswagen, is hier in goede handen.

Alles netjes, en snel geregeld! En ook nog een goede service!

Na veel ongemak en gezoek door andere bedrijven heeft van Vliet het probleem met mijn bedrijfswagen kunnen opsporen en verhelpen.

Ik kom hier zeker terug als ik weer toe ben aan een nieuwe bus

Geen gezeur of gladde verkoop.

Vrolijk en servicegericht

Fris en energiek bedrijf, willen je graag helpen, nemen tijd voor je en zijn duidelijk in hun werkzaamheden.

Haarbos 5 3953 HA Maarsbergen

0343 745823

Over Van Vliet bedrijfswagens BV

Van Vliet bedrijfswagens, dé servicepartner voor uw bedrijfswagen! Wij staan graag voor u klaar als het gaat om onderhoud, service, in- en verkoop van uw bedrijfswagen. Heeft u een inrichting nodig? Kijk eens op de website naar onze mogelijkheden! Snel tot ziens!