Heel fijn geholpen door de medewerkers van Feenstra adviesgroep, ze stonden altijd voor je klaar. Wanneer je belde wisten ze ook wie je was en waar het over ging, je voelt je gezien en gehoord! Erg prettig.

Zeer vriendelijk en klantgericht! Eerlijk advies gekregen mbt het afsluiten van een nieuwe hypotheek.

Volhouders

De afgelopen periode hebben Martijn en Jeanette mij geholpen om de bestaande hypotheek die ik samen met mijn ex partner had over te zetten op mijn naam. Het was een moeizaam en soms frustrerend proces omdat de bank verre van coöperatief was. Door de volhardendheid van zowel Martijn als Jeanette is het uiteindelijk gelukt. Ik kan dit kantoor echt aanbevelen.

Vakkundig en snel.

Bij de aankoop van onze nieuwe woning heeft Martijn ons super geholpen. Hij adviseerde ons vakkundig en snel. Een overzichtelijk digitaal portaal waar wij vanaf ons vakantieadres alle documentatie gemakkelijk konden uploaden werkte erg prettig. Zo kreeg Martijn binnen een week onze financiering al rond.

Deskundig en betrokken

Martijn Hellema en de overige medewerkers van Feenstra Adviesgroep hebben mij op een zeer deskundige manier geholpen met mijn hypotheekaanvraag. Ik heb de contacten als zeer prettig ervaren en de betrokkenheid bij mijn persoonlijke omstandigheden hebben mij goed gedaan.

Goed en eerlijk advies

Een goed en eerlijk advies. Zo zou ik de begeleiding van Feenstra Adviesgroep willen omschrijven. Na veel wikken en wegen besloten om onze rentevaste periode te wijzigen inclusief boete, maar in deze tijd pakt dat alsnog voordeliger uit. Zonder haar hulp, hadden we dit niet goed kunnen beoordelen.

Hypotheek

Tijdens het oversluiten van onze hypotheek kregen we te maken met meerdere �obstakels�, om gek van te worden. Onze adviseur heeft zich daar in vastgebeten, net zo lang totdat het wel lukte. Vijfhonderd telefoongesprekken en een half jaar later zijn we uitgekomen bij ons (gezamenlijke) doel: een betere hypotheek met lagere maandlasten.

Goede expertice

Ik kan dit kantoor aanbevelen omdat het contact goed direct en snel verloopt

Alles goed geregeld!

Alles is goed geregeld!

Duidelijk, snel en transparant.

Ik ben zeer tevreden met de wijze waarop de adviseur mij voorzien heeft van advies. Ze denkt mee en koppelt snel terug.Ze geeft duidelijk aan wat financieel wel en niet kan. Mijn Hypotheek was snel geregeld incl. bouwdepot.Al met al geeft het mij een goed en vertrouwd gevoel.

Prima advies en goede communicatie

Prima advies en goede communicatie. Voor een afspraak snel terecht en snelle reacties per mail en telefoon bij vragen.

Prima antwoorden op onze vragen. Snelle reacties

Prima gegaan. Gesprek was prettig en daarna werd er snel en goed gereageerd. Nu het laatste stukje nog en dan is alles klaar. Bedankt

Vriendelijke medewerkers en nemen de tijd

Ze weten waar ze het over hebben en informeren je goed

Prima geadviseerd en een plezierige behandeling.

Prima geadviseerd en een plezierige behandeling.Zeer klantvriendelijk.

Goede service, nemen echt de tijd voor je

Na een gesprek is onze adviseur bezig gegaan om een passende hypotheek voor ons te zoeken. Nadat we alle stukken hadden ingeleverd haakte de bank plotseling af waarna onze adviseur alles op alles heeft gezet om toch een hypotheek te vinden. Kortom een goede service!

Maatwerk advies!

Een prettig en duidelijk uitgelegd adviesgesprek gehad.Van de notaris bij het passeren van de akte de opmerking gekregen dat hij kon zien dat dit maatwerk is! Er is goed naar onze persoonlijke situatie gekeken, met bijbehorende (arbeidsongeschiktheid) verzekeringen. Compliment voor de adviseur!! En voor ons prettig gevoel dat alles goed geregeld is!

goed geholpen met het aankopen van ons huis

heeft ons goed advies gegeven.in prijs ook niet duur.goede service.gegeven.alles geregeld.voelde vertrouwd aan.zou aan iedereen aanbevelen.

goede behandeling deskeudig

alle mogelijk heden doorgenomen en er tijd voor nemen

Klantgericht snel en meedenkend

Alles is snel en overzichtelijk geregeld en goed bereikbaar

Zorgvuldig, adequaat en behulpzaam.

Prettige en vlotte manier van helpen, met veel oog voor varianten en veel bereidheid om de materie uit te leggen en toe te lichten, zodat we uiteindelijk een verantwoorde keuze konden maken uit verschillende mogelijkheden. Gewoon goed.

Accuraat en snel hypotheek aangepast.

Wij kunnen het kantoor aanbevelen omdat er snel, geduldig en zeer adequaat is gehandeld.

Korte lijnen en daadkrachtig

Vlot geholpen en snel advies gekregen.Bij het verstrekken van de hypotheek enige discussie met de hypotheekverstrekker echter heel correct en juist opgelost door Feenstra adviesgroep

Prettige samenwerking, goed meedenken.

Prima service gegeven tijdens onze verbouwerij van ons huis.

Persoonlijk, meedenken, flexibel, oplossingen!

Wij zijn al jaren tevreden klant bij de Feenstra Adviesgroep.Dit heeft verschillende redenen:* ze denken heel goed mee met de huidige en toekomstige financiele situatie (kinderen, studie, maandlasten, beleggingen).* ze werken persoonlijk en direkt, waardoor er korte lijnen zijn en snel geschakeld wordt.* ze zijn flexibel in denken en meedenken.* de denken in oplossingen ipv problemen!* door de hartelijke en gemoedelijke sfeer, voelen we ons daar erg thuis.Wij hebben meestal te maken met ***** als adviseur. Tijdens zijn vakantie heeft *****hem zeer goed vervangen, waardoor er meerdere mensen binnen het bedrijf zijn die je goed kunnen adviseren.

Duidelijk en uitstekend advies. Zeer vriendelijk

Korte lijnen , snelle reactie, duidelijk in aan te leveren stukken, meedenkend, zeer tevreden over persoonlijk contact.

Schrans 147 8932 ND Leeuwarden

Over Feenstra | Wonen

Ons bevlogen team van persoonlijk regisseurs staat voor je klaar als makelaar of adviseur. We werken transparant en houden van een persoonlijke aanpak. Zo zorgen we ervoor dat jij je dromen op woon- en financieel gebied waar kunt maken. Van de aan- of verkoop van een woning, de taxatie, bouwkundige keuring, en de notaris tot het regelen van een hypotheek en het verduurzamen van jouw huis: wij adviseren en begeleiden je. Hierin heb je continu contact met één van onze regisseurs. Wij houden het overzichtelijk voor jou. Stapsgewijs nemen we je mee en ontzorgen je zoveel als jij prettig vindt. Hierdoor kunnen we als persoonlijk regisseur op de juiste momenten voor je aan het werk gaan. Wij staan je graag bij in het realiseren van je dromen.