Helemaal top

Zeer behulpzaam

Mega

Voor het eerst beton gestort, na wat internet research gewoon aan begonnen. Beton besteld en kreeg veel hulp in de keuzes te maken. Ook bij levering nog wat tips en tricks gehad. Volgende keer weer!!!

Fantastisch!

Meedenken, makkelijk bestellen, snel en op tijd geleverd, vriendelijk en behulpzaam personeel. Top!

goede service

fijne werklui

Prima volgens afspraak.

Keurig zoals gepland. Vriendelijke chauffeur.

De boel kapot rijden en niet thuis geven

Moeilijk doen na het melden van een schade, erg jammer.

Beste Martin, Bijna een maand nadat we bij u beton hebben geleverd ontvingen wij bericht van u dat de betonmixer over een putje is gereden waar de aandrijving voor het hekwerk inzit. Op de door u aangeleverde foto is hiervan helaas erg weinig te zien: https://www.betonbestellen.nl/wp-content/uploads/2023/10/Foto-ingedeukt-put.jpg We hebben dit gebeuren nagevraagd bij de betonleverancier, daar is echter van dit voorval niets bekend. Tevens is ook niets bekend bij de chauffeur van de betonpomp die pas later is vertrokken dan de betonmixer. Onze verzekeraar als ook met die onze toeleverancier kunnen helaas de gemelde schade niet in behandeling nemen. Enerzijds doordat de melding pas na bijna een maand bij ons is gemeld maar anderzijds dat er blijkbaar niemand op het voorval is geattendeerd tijdens de werkzaamheden. Wij begrijpen uw teleurstelling maar we begrijpen ook het standpunt van de verzekeraar dat enkel schades in behandeling kunnen worden genomen waarbij het duidelijk is dat deze ook daadwerkelijk door ons veroorzaakt zijn.

zeer snelle levering En goede prijs

Zoal afgesproken stipt op tijd een kuub beton voor de deur, scheelt een hoop zakken beton mixen

Mega blij

Super goed geholpen en heel snel geleverd echte professionals!

2x Beton besteld. PERFECT.

Zeer vakkundig en behulpzaam.

Snelle levering, geduldige chauffeur.

Alles kort en duidelijk geregeld. Binnen 2 dagen in zelf gekozen tijd geleverd. De chauffeur was heel vriendelijk en geduldig en ging pas weg wanneer alles keurig gestort was en we zeker wisten dat er genoeg was. Daarna alles netjes achter gelaten. Tot de volgende keer! Sustheem.

Van a tot z goed geregeld.

Gewoon goed geregeld en op mekaar afgestemd bij all in storten.

Gewoon geweldig

Super goed geregeld allemaal top bedrijf er wordt mee gedacht en afspraken worden na gekomen. Zelfs werken er mensen bij dit bedrijf die gewoon in de bouwvakvakantie beton kunnen komen storten ook wordt er netjes gebeld van te voren dat ze onderweg zijn ,een echte aanrader!!

top

snel en eenvoudig te bestellen. Als de aflevering ook zo soepel verloopt ben ik super tevreden. Wacht het in spanning af.

Makkelijk en behulpzaam bij vragen

De online gestelde vragen werden snel beantwoord. Het bestellen was makkelijk en overzichtelijk. Top dat je de mogelijkheid hebt All-in beton te laten storten. Voor een particulier kan dit handig (ontzorgen) zijn. Vloer met vorstrand moet wel in een keer goed.

Top service

Online bestellen was simpel. De wagen was keurig op tijd, de chauffeur zeer behulpzaam en schoon.

Super makkelijk te bestellen zonder te verdwalen op de website

Makkelijk te bestellen in twee minuten

Snel en goed

Snel geregeld en volgens afspraak.

Niet betrouwbaar

Slecht contact, wordt niet terug gebeld en levering was 4 uur later. Excuses was een storing in de fabriek maar chauffeur gaf aan dat dat niet het geval was. Kortom onbetrouwbaar en veel extra kosten gemaakt.....

Snel en goed!

Snel beschikbaar, komt de afspraak na, helemaal tevreden!

Goede service, alles snel geregeld :))

Aardige mensen mooi optijd en super netjes werk geleverd.

Keigoed

Snelle service en meedenken met de klant.

Alles goed geregeld. Van het storten tor het afwerken

“Ervaring in 1 zin??” Ik kan het in 1 woord - Uitstekend!!

Online 2.5m3 beton besteld voor aanleg van een terras onder een overkapping. Online bestellen ging prima. Dag erna kreeg ik een email dat op de aangeven dag het beton zo rond 10.00 in de ochtend was gepland. Op de dag zelf waren de heren met de betonpomp een half uur van tevoren aanwezig - ze hebben de boel doorgenomen en wat aanwijzigingen gegeven. Beton kwam netjes vlak voor afgesproken tijd. Het stort/pomp proces verliep prima. Er was een klein beetje beton over dat op een andere plek kon worden gestort. Opruimen / afspoelen alles verliep netjes en de heren waren allemaal top!

Over BetonBestellen.nl

Betonbestellen is aanbieder en leverancier van constructie beton en levert door heel Nederland.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.