Prima verlopen alles volgens afspraak

Alles netjes en optijd afgeleverd goede service.

Bestelling inzetten en plannen was gemakkelijk. Op de datum van storten was alles ook goed geregeld en vakwerk geleverd. Aan het einde werd alles netjes opgeruimd en advies over nazorg gekregen.

Correcte en vlotte be- en afhandeling

Vorige week via de site 3m3 beton besteld en betaald (leveren en verwerken). Al snel werd ik gebeld met het verzoek of het wo 15 nov in plaats van 09:30 om 12:30 uur kon. Gelijk ook even wat nadere info gevraagd en gekregen. Mensen en materieel waren keurig op tijd. Het uitleggen van de slang en het pompen was in een oogwenk gebeurd. Ging allemaal netjes en beheerst. Ook het verwerken van de beton en het opruimen/schoonmaken ging prima. Keurige mensen. Eigenlijk hoef je zelf niets te doen. En daar ging het mij om. Zeker een aanrader en een goed alternatief voor zelf storten!

Eerst in de buurt rondgevraagd, en hogere prijzen gekregen. De gok genomen, komt uiteindelijk gewoon een leverancier uit de buurt.

Helemaal top

Zeer behulpzaam

Mega

Voor het eerst beton gestort, na wat internet research gewoon aan begonnen. Beton besteld en kreeg veel hulp in de keuzes te maken. Ook bij levering nog wat tips en tricks gehad. Volgende keer weer!!!

Fantastisch!

Meedenken, makkelijk bestellen, snel en op tijd geleverd, vriendelijk en behulpzaam personeel. Top!

goede service

fijne werklui

Prima volgens afspraak.

Keurig zoals gepland. Vriendelijke chauffeur.

De boel kapot rijden en niet thuis geven

Moeilijk doen na het melden van een schade, erg jammer.

Beste Martin, Bijna een maand nadat we bij u beton hebben geleverd ontvingen wij bericht van u dat de betonmixer over een putje is gereden waar de aandrijving voor het hekwerk inzit. Op de door u aangeleverde foto is hiervan helaas erg weinig te zien: https://www.betonbestellen.nl/wp-content/uploads/2023/10/Foto-ingedeukt-put.jpg We hebben dit gebeuren nagevraagd bij de betonleverancier, daar is echter van dit voorval niets bekend. Tevens is ook niets bekend bij de chauffeur van de betonpomp die pas later is vertrokken dan de betonmixer. Onze verzekeraar als ook met die onze toeleverancier kunnen helaas de gemelde schade niet in behandeling nemen. Enerzijds doordat de melding pas na bijna een maand bij ons is gemeld maar anderzijds dat er blijkbaar niemand op het voorval is geattendeerd tijdens de werkzaamheden. Wij begrijpen uw teleurstelling maar we begrijpen ook het standpunt van de verzekeraar dat enkel schades in behandeling kunnen worden genomen waarbij het duidelijk is dat deze ook daadwerkelijk door ons veroorzaakt zijn.

zeer snelle levering En goede prijs

Zoal afgesproken stipt op tijd een kuub beton voor de deur, scheelt een hoop zakken beton mixen

Mega blij

Super goed geholpen en heel snel geleverd echte professionals!

2x Beton besteld. PERFECT.

Zeer vakkundig en behulpzaam.

Snelle levering, geduldige chauffeur.

Alles kort en duidelijk geregeld. Binnen 2 dagen in zelf gekozen tijd geleverd. De chauffeur was heel vriendelijk en geduldig en ging pas weg wanneer alles keurig gestort was en we zeker wisten dat er genoeg was. Daarna alles netjes achter gelaten. Tot de volgende keer! Sustheem.

Van a tot z goed geregeld.

Gewoon goed geregeld en op mekaar afgestemd bij all in storten.

Gewoon geweldig

Super goed geregeld allemaal top bedrijf er wordt mee gedacht en afspraken worden na gekomen. Zelfs werken er mensen bij dit bedrijf die gewoon in de bouwvakvakantie beton kunnen komen storten ook wordt er netjes gebeld van te voren dat ze onderweg zijn ,een echte aanrader!!

top

snel en eenvoudig te bestellen. Als de aflevering ook zo soepel verloopt ben ik super tevreden. Wacht het in spanning af.

Makkelijk en behulpzaam bij vragen

De online gestelde vragen werden snel beantwoord. Het bestellen was makkelijk en overzichtelijk. Top dat je de mogelijkheid hebt All-in beton te laten storten. Voor een particulier kan dit handig (ontzorgen) zijn. Vloer met vorstrand moet wel in een keer goed.

Online bestellen was simpel. De wagen was keurig op tijd, de chauffeur zeer behulpzaam en schoon.

Super makkelijk te bestellen zonder te verdwalen op de website

Makkelijk te bestellen in twee minuten

Snel en goed

Snel geregeld en volgens afspraak.

Niet betrouwbaar

Slecht contact, wordt niet terug gebeld en levering was 4 uur later. Excuses was een storing in de fabriek maar chauffeur gaf aan dat dat niet het geval was. Kortom onbetrouwbaar en veel extra kosten gemaakt.....

Snel en goed!

Snel beschikbaar, komt de afspraak na, helemaal tevreden!

Goede service, alles snel geregeld :))

Ondernemersweg 4 4691 SL Tholen

Over BetonBestellen.nl

Betonbestellen is aanbieder en leverancier van constructie beton en levert door heel Nederland.