Wordt netjes geholpen

Ze komen de mooi op tijd en alles klopt precies

Heel tevreden

Anderhalf jaar gezocht naar zonnewering/verduistering aan binnenkant van glazen dak veranda. In België blijkbaar onbestaand/onmogelijk gezien grote oppervlakte. Via internet bij Marino zonnewering uitgekomen. Vlot contact met Ted, adviseert, denkt mee en binnen de 4 weken geplaatst !

Geweldige service

Goede duidelijke afspraken en prijs kwaliteit verhouding meer dan prima. Komt afspraken na en goed meegedacht met onze overkapping

Vriendelijke en mee denkend

Vanaf dag 1 goed geholpen

Duidelijke uitleg. Montage prima in overleg gegaan. Vriendelijk team.

Prettige ervaring

Correcte communicatie en goede afspraken. Tot nu toe heel tevreden met het product.

Ideale zonwering gevonden voor onze lichtstraat

Een lichtstraat is fraai en geeft een mooie lichtinval, maar in warme zomers laten ze ook veel warmte binnen, die je vervolgens weer moeilijker uit je woonkamer krijgt. We zaten daarom al enkele jaren te denken aan zonwering voor onze lichtstraat (zadeldak van ruim 5 m. lengte). Bovenzonwering is het meest effectief, maar viel af vanwege de hoge(re) kosten en praktische nadelen (lastige reiniging en obstakel bij schilderwerk). Plissé doek dat je in stroken van 1,5 m. breed over gespannen draden moet trekken vonden we ook niet ideaal. Toen kwamen we na weer wat googelen uit bij Marino Zonwering, die gespecialiseerd bleek te zijn in onderzonwering voor lichtstraten. Eerst een offerte aangevraagd, vervolgens een afspraak gemaakt in Nieuwegein om e.e.a. te bekijken. Na een goed advies meteen een bestelling geplaatst. De week daarop kwam dhr. Pot inmeten, en precies een maand daarna is de elektrisch bediende zonwering keurig gemonteerd. We zijn er erg blij mee. Hoewel er nog wat warmte binnenkomt (die blijft hangen tussen het doek en het glas) is de opwarming in de woonkamer sterk gereduceerd, en daar was het om te doen. We hebben we Marino Zonwering leren kennen als een mooi specialistisch bedrijf dat goed meedenkt en een betrouwbare indruk geeft.

Snel geleverd, netjes gemonteerd

Snel geleverd, netjes gemonteerd

Men reageert snel en handelt accuraat.

Toppie service laat de zon maar komen!

Nette montage

Super!!

Ted is echt iemand van zijn woord en goede service verleent. Als je kwaliteit wilt en service moet je bij Marino zonwering zijn.

Top zonnenscherm

Een mooi Zonnescherm en heb er veel plezier aan gehad in deze warme zomer.

Vakbekwaam advies-, en uitvoering en prettig in de omgang

De hr Pot ontving ons in de showroom in een uitermate prettig gesprek. De uitleg en mogelijkheden van verschillende oplossingen waren erg zinvol en accuraat. De installatie van de zonwering werd gedaan door vakbekwame monteurs. Kortom, we zijn na 1,5 jaar nog steeds erg tevreden.

top service

Goed bedrijf netjes aan de prijs en doet wat hij belooft

Top bedrijf

Heel fijn bedrijf, snelle levertijd, ondanks de regen is het scherm opgeplaatst. Het materiaal is heel goed en het staat super, ik heb handbediening en dat is heel makkelijk. Erg stevige constructie. Fijn en aardig personeel. Ted, de eigenaar komt de afspraken goed na.

Het plaatsen van de zonwering ging prima en goede service.

Vrindelijke mensen en erg behulpzaam.

Specialisten in zonwering

Ruime keus in soorten en maten met de juiste tips voor de juiste keuze.

Mooi vouwdak waar we erg blij mee zijn.

Vouwdak ziet er strak uit. In een dag geplaatst. Er werd goed meegedacht over de mogelijkheden van o.a. de regenwaterafvoer.

Super tevreden

Uitvoering was exact wat wij wilden. Service was ook heel goed. Zal ze zeker aanbevelen.

Uiterst tevreden over dit bedrijf!!

Zeer klantvriendelijk, goede voorlichting en perfect afspraken nagekomen.

Omdat alle afspraken nagekomen zijn.

Betrouwbaar en meedenkend

Het ging om zonwering onder zadeldak van een overkapping die nog in aanbouw was. In overleg kon tijdens de bouw de aanleg van elektra voorbereid worden. Opmeten en plaatsen was daardoor goed voorbereid. Een afspraak maken voor plaatsen ging gemakkelijk.

goed werk, goede service

Secure maatneming, offerte en plaatsing door de mannen van Marino Zonwering.

Super service en snelle plaatsing!

Na lang zoeken voor een verduistering onder onze lichtstraat uiteindelijk bij Marino Zonwering terecht gekomen en super tevreden! De communicatie is helder en afspraken zijn snel gemaakt. Het scherm werkt goed en onze kamer is compleet verduisterd. Dankjulliewel!

Vlot gefixt!

Goede meting, advies over constructie en type doek (een andere zonweringspecialist kon daar geen goed advies in geven), vriendelijk in contact en vlotte montage. Enige om aan te merken: er werd gezegd dat het ook mooi was de zonwering half open te zetten, maar dat moet je op een lichtstraat nooit doen ivm thermische geleiding en barsten van het glas

Lorentzbaan 6 3439 NM Nieuwegein

030-6000 419