Betrokken, ontzorgend, open. Voldeden al onze wensen

Eigenlijk voor het eerst sinds 66 jaar dat ik moest bellen naar een Uitvaartverzorging voor een crematie. Al vanaf eerste contact met Christiaan het gevoel dat bij de Verbinding de mens centraal staat, er werd meegedacht met de mogelijkheden, niets vond hij vreemd of zo. Met respect was er elke keer contact. Zeker ook aandacht voor de nabestaande(n) "Goh Kees, slaap je eigenlijk wel?" Ook alle lof toen het lichaam van de overledene werd opgehaald. Hartverwarmend hoe medewerker Piet ons ondersteunde tijdens dit moment. Vriendelijk, nam de tijd, zorgzaam, fijn dat hij bij ons geweest is. In deze verdrietige periode zeker een lichtpunt.

Een mooi en intiem afscheid

Heel prettig dat er een keuze uit verschillende pakketten kan worden gemaakt, die aansluiten op de wens van de dierbare.

Een fijne en liefdevolle manier, die alle zorg uit handen neemt.

Zeer positieve ervaring in een voor mij onbekende wereld. Christiaan is heel betrokken en helpt op alle fronten en elk moment van de dag/nacht. Ik kan geen negatief punt bedenken.

Accuraat, persoonlijk, waardig en professioneel.

Ik ben via google bij de Verbinding terecht gekomen en vanaf het eerste contact verliep alles heel prettig en professioneel. Vanaf het moment dat mijn vader werd opgehaald in het verzorgingshuis tot en met het moment van de uitvaartplechtigheid. Waardigheid, professionaliteit, afspraken nakomen en snelle terugkoppeling op vragen. Alles klopte perfect. Thomas heeft onze uitvaart geleid en dat was erg goed, niet beladen, fijne ceremonie en een goede begeleiding, Wij waren erg tevreden maar we hebben ook veel positive terugkoppeling gehad van de familie en vrienden.

Erg blij met de betrokkenheid

Ondanks mijn paniek omdat mijn vader niks geregeld had voordat hij stierf, en ik ook het online formulier kon invullen..toch 'savonds om negen uur geholpen door Cristiaan. Hij is zelfs nog bij me geweest om dingen door te spreken. Uiteindelijk is er nog rekening gehouden. Met de tijd omdat er mensen van over ver moesten komen .wat mij betreft een vaste klant erbij!!

Aan al onze wensen voldaan

Goed en prettig contact gehad, waarbij al onze wensen omtrent de crematie telefonisch en via mail en whattsapp doorgenomen is. Duidelijke afspraken en advies, geen extra achteraf kosten, kortom zeer tevreden over de uitvaart en alles eromheen! Nogmaals dank hiervoor!

was goed

door een kleine familie en vrienden kring bestond er toch de geborgenheid die belangrijk is

Wij konden het niet beter wensen !

Onze vraag was adhoc De heren kwamen gelijk. keurig gekleed bijzonder vriendelijk en zeer kundig. Er werd aandachtig geluisterd en nam de tijd totdat hij zeker wist Dat alle wensen van ons waren uitgesproken. Er was geen haast dat alleen al was heel fijn. Dit zijn toppers. !

Heel erg goed

Hele goede begeleiding vriendelijk personeel

Netjes geregeld en top behandeld

Ik ben goed geholpen hebben een hoop uit mijn handen genomen zodat ik mijn verdriet kon hebben Bedankt voor alle goede zorgen!

De uitvaart was mooi verzorgd

Christiaan heeft alles zorgvuldig met ons doorgenomen, goed geluisterd naar onze wensen en goed geadviseerd. Al met al is alles naar wens verlopen, ook door Lodewijk die de uitvaart begeleidde, en was het een goed en mooi afscheid.

Cristiaan denkt met je mee

Van te voren duidelijke afspraken geen rare dingen achter af zijn zeer content

Erg prettige ervaring en alles is nagekomen zoals vooraf besproken.

Erg prettige ervaring en alles is nagekomen zoals vooraf besproken.

Goede en nette service

Fijn contact gehad met de medewerker van de uitvaartverzorging. Betaalbaar en goede service, wij zijn zeer tevreden over hoe alles verliep. Van begin tot einde keurig alle afspraken nagekomen.

Uitmuntend

Wat een uitmuntend bedrijf uitvaartverzorging de verbinding lieve mensen na overlijden gelijk contact en de nazorg die ze aan mijn vader gaven was fantastisch ik zou deze uitvaartverzorging zeker aan iedereen aanbevelen goede communicatie lieve zorgzame mensen uit was perfect verzorgd ik geef ze een dikke 10 En nogmaals bedankt voor alle goede zorgen

Een ervaring om nooit meer te vergeten.

Als je kind overlijd wil je maar een ding en dat is een onvergetelijke afscheid met mooie herinneringen. Alle wensen zijn naar tevredenheid verzorgd en wij kijken met dankbaarheid terug op rustige wijze Hoe Christiaan ons heeft geholpen. De uitvaart was laat op de begraafplaats in Amsterdam. Hij had 100 sterretjes geregeld die mensen aanstaken toen de witte rouwauto het terrein op kwam rijden. Dit vergeten we nooit meer. Mede door jullie kunnen wij stapje bij stapje een nieuwe start in ons leven maken. Het verdriet zal nooit weggaan maar de herinneringen blijven levend. Wij zijn jullie zo dankbaar!

Hele slechte begeleider, niet geschikt voor dit vak

Iemand die constant uit z'n rol viel, totaal ongepast. Ik kan wel een heel A4tje volschrijven over hem. Godzijdank droeg deze man de crematie over aan een ander, 1 dag vóór de crematie. Zodoende is het toch nog een mooie dienst geworden.

Beste mevrouw Syl, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze uitvaartbegeleider. Wij hebben u beoordeling met alle betrokkenen geëvalueerd. De uitvaartbegeleider is op zijn vrije dag bij u langs geweest. Normaal berekenen wij hier een tarief voor dat vermeld staat op onze website, De uitvaartbegeleider heeft alles tot in de puntjes voor u geregeld en zelfs is hij tot middennacht bezig geweest om de muziek en PowerPoint te maken voor het afscheid. Het kan zijn dat er soms geen klik is tussen een uitvaartbegeleider en een familie. Dat is vervelend en daarom hebben wij uit ons zelf de uitvaart aan een andere uitvaartverzorger overgedragen. U belang staat altijd voorop of u gelijk heeft of niet. U gevoel kunnen wij niet wegnemen en het afscheid is voor u en niet voor ons. Wij hebben altijd gehandeld in u belang. In onderstaande recensies kunt u lezen dat iedereen heel erg tevreden is over de uitvaartverzorger in kwestie. Naar onze mening heeft de uitvaartverzorger prima werk verricht maar bent u boos geworden op het feit dat onze uitvaartbegeleider vroeg om een bevestiging van de bank dat de betaling plaats zou vinden. U gaf aan niet daadkrachtig te zijn om de uitvaart te kunnen betalen, u had geen geld. Wij begrijpen erg goed dat dit verdrietig is en ook ontzettend moeilijk. Wij hebben geen vooruitbetaling gevraagd maar alleen een garantiestelling. Ondanks dat u dit niet heeft gegeven hebben wij u niet laten zitten en de uitvaart voor u verzorgd Wij betreuren dat u zich zo vervelend heeft gevoeld terwijl wij ook de zakelijke kant moeten bespreken. wij moeten risico's uitsluiten en heldere afspraken maken met elkaar. Wij zijn van mening dat u voor een nette prijs een keurige dienstverlening heeft gehad en dat wij u altijd met respect hebben benaderd. Mochten wij nog iets voor u kunnen doen om iets van nazorg of andere hulp voor u te regelen, dan horen wij dit uiteraard heel erg graag. Wij wensen u ontzettend veel kracht en sterkte toe in deze moeilijke tijd. Met vriendelijke groet, Team Uitvaartverzorging.

Begrip voor de situatie

Afspraken waren snel gemaakt afhandeling zoals besproken, heel fijn, bedankt.

Beste Richard, Wat zijn wij dankbaar voor u positieve beoordeling. Wij wensen u heel veel sterkte en kracht toe. Hartelijke groet, Team Uitvaartverzorging De Verbinding.

Voor de twee maal gebruik gemaakt van uitvaart de verbinding. Alles verliep netjes. Geen op of aanmerkingen, alles was duidelijk en helder, zo ook de factuur achteraf.

Beste Erwin, Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze positieve beoordeling. Helaas hebben wij u tot tweemaal toe binnen een jaar van dienst moeten zijn. Wij begrijpen dat dit een zware periode voor jullie is. Wij wensen jullie heel veel kracht toe de komende tijd. Hartelijke groet, Team Uitvaartverzorging De Verbinding.

Goede ervaring,goed verzorgd

Goede ervaring

Geachte meneer P. Labijt, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf. Heel veel sterkte gewenst! Hartelijke groet, Team Uitvaartverzorging De Verbinding.

Goede verzorging

Het was allemaal verzorgt zoals wij het wilde

Beste Danielle, Hartelijk bedankt voor het schrijven van de mooie beoordeling. Wij wensen u veel sterkte! Hartelijke groet, Team Uitvaartverzorging De Verbinding.

Uitstekende service, punctueel en vriendelijk

Alles kan geregeld worden op de manier je zelf wilt, ze luisteren naar je en ze houden zich aan de afspraken. Ze proberen je niets extra te verkopen, kosten zijn transparant en de communicatie is duidelijk. Ook is de service prettig persoonlijk en is men zeer goed bereikbaar. (Dit alles in tegenstelling met een eerdere ervaring met een bekend Amsterdams uitvaartbedrijf PC Hoofd, die er zoveel mogelijk uit probeerde te halen en ons veel zaken opdrong die we nadrukkelijk niet wilden.) Dit keer met De Verbinding was een uitstekende ervaring en een volgende keer zullen we een uitvaart graag weer met De Verbinding regelen. Heel veel dank daarvoor.

Na het overlijden van mijn vader zijn wij deze uitvaartcentrum tegengekomen, vanaf toen we de eerste keer de uitvaartcentrum hadden gebeld kreeg ik Christiaan aan de lijn, we had meteen al het gevoel dat we op juiste plek waren. Christiaan is een hele aardige man en nam de tijd om alles goed en zorgvuldig uit te leggen, hierdoor kregen we rust over de hele situatie. De service die we hebben gekregen was in 1 woord perfect. Emotie en gevoel ging voor zakelijkheid, deze uitvaartcentrum zal zeker ook een aanrader zijn voor andere.

Een eenvoudige én eerbiedwaardige uitvaart

Wij zochten een eenvoudige en eerbiedwaardige uitvaart. De verbinding verzorgde de uitvaart op een wijze die daar perfect bij aansloot.

Over Uitvaartverzorging de Verbinding

WIJ VERZORGEN IN HEEL NEDERLAND BETAALBARE UITVAARTEN MET ZORG EN AANDACHT VOOR DE NABESTAANDEN. De Verbinding is een uitvaartverzorging die volledig verzorgde diensten aanbiedt. We onderscheiden ons in het leveren van diverse uitvaartpakketten die de zorg en de inspanning uit handen van nabestaanden neemt en dat tegen een verantwoorde prijs. Het speerpunt van Uitvaartverzorging De Verbinding is: Een ieder wordt eerbiedwaardig en gelijkwaardig behandeld. Hierbij kijken wij niet naar geloofsovertuiging, financiële situaties of achtergronden. Onze professionele werkwijze is gebouwd op vele jaren van ervaring. Op een kundige en tactvolle manier dragen wij bij aan het verlichten van de zorgen die bij het overlijden en begraven of cremeren van een dierbare komen kijken. Wij hebben de beschikking over meer dan 20 uitvaartlocaties in Nederland, waar wij nabestaanden in alle rust kunnen ontvangen. Uiteraard komen we ook graag bij u thuis om persoonlijk kennis met u te maken.