Gewoon ongewoon goed !!

Ze waren keurig op tijd. Waren vrolijk en hebben de schutting heel netjes geplaatst ! Gewoon vakwerk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles in orde gemaakt zoals afgesproken

Alles is in orde gemaakt zoals afgesproken, dus op het afgesproken tjjdstip en precies zoals we het wilden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Netjes werk geleverd , alles volgens afspraak

Conform afspraak uitgevoerd.

Tevreden, ik adviseer de werknemers professionele bedrijfskleding en schoenen te laten dragen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vlotte service, goede communicatie en snel geplaatst, Tevreden klant.

Stark Wark

Snel gerealiseerd allemaal! Vriendelijke medewerkers. We werden netjes gebeld zoals afgesproken over tijdstip komst. Degelijk en goed werk geleverd. We zijn super tevreden over het resultaat.

Gewoon geweldig

Mijn nieuwe schutting is een juweel er worden duidelijke afspraken gemaakt die worden goed nagekomen .Dan wordt hij geplaatst door vak mensen in één woord geweldig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettig contact, doen wat ze beloven!

Ik deel niet snel een ervaring maar voor dit bedrijf doe ik dat graag, eerste contact voelde goed - eerlijke prijzen, komen zelf inmeten en geven advies waar je iets mee kunt..plaatsing, kerels met ervaring. Kortom, dik in orde! Ga zo door!

• Deskundigheid/Vakmanschap

We zijn tevreden over de samenwerking en het eindresultaat.

Het gehele traject van advisering - offerte en uitvoering hebben wij als zeer prettig en deskundig ervaren. De kwaliteit van de gebruikte materialen en de montage ervan is prima en voldoet aan de verwachting.

Echte vakmensen

Nette montage en goede inzicht van zaken zetten graag een stapje extra Super service

Prachtig werk

Nadat we twee jaar geleden aan de zijkant van onze tuin gedeeltelijk een schutting door Gering Hout en Beton hebben laten plaatsen, is in juni jl. e.e.a. fors uitgebreid. O.a. is er door twee nieuwe extra Gering poorten te plaatsen en door de nieuwe schutting deels te laten “verspringen” met de twee jaar geleden geplaatste Gering schutting, behalve een perfecte afscheiding ook een fraaie ruimte voor de afvalbakken en een “tuin werkplek” ontstaan. Wij zijn inmiddels al weer tientallen jaren tevreden met het degelijke en fraai werk van Gering Hout en Beton. Ook zijn er voor in de toekomst al weer nieuwe (Gering) plannen!

zeer snel goed gedaan

Preciesen snel vakkundig geplaatst volgens afspraak .

Vriendelijk met goed werk

Werknemers zijn vriendelijk, staan open voor overleg en zijn beleefd. Werk wordt in een prima tempo verricht en eind resultaat is naar wens.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Afspraken nagekomen en zeer netjes gewerkt en personeel.

Afspraken zijn nagekomen en hebben nagedacht over hoe de schutting het beste kon worden geplaatst. Zeer netjes werkt en personeel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Nette jongens en vlotte plaatsing

Snel en gemakkelijk

goede service

komt stipt afspraken na

• Deskundigheid/Vakmanschap

Lekker vlot en duidelijk allemaal

Zowel in de aanbesteding fase als ook de uitvoering ging het allemaal lekker vlot en volgens afspraak.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden over onze nieuwe schutting

Onze positieve ervaring met de firma Gering was al van lang geleden. Opnieuw zijn we zeer tevreden over de zowel de communicatie als ook het daadwerkelijke plaatsing van de schutting. Dit door prima vakmensen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

netjes en goed en afspraken nakomen

goede kwaliteit van materiaal en werk

Prachtig werk

De mensen van Gering hout en beton hebben al weer een prachtig stuk werk afgeleverd bij ons. Het was een gecompliceerde klus, waarbij de bestaande schutting is verplaatst en uitgebreid is met een nieuwe schutting en twee nieuwe poorten waarbij het hoogteverschil mooi werd opgelost. Al met al erg tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top bedrijf en snelle levering

Na aankoop binnen binnen 2 weken geplaatst. Plaatsing liep soepel en snel. Mooie strakke schutting, aanwinst in de tuin

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima geregeld zowel vervanging als verwijderen oud materiaal.

Zie boven

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie schutting, professioneel petsoneel en snelle levering.

Wij hebben een gedeelte van een bestaande schutting laten vervangen en zijn zeer tevreden!

Snel geplaatst volgens afspraak

Offerte was duidelijk incl foto’s En duidelijke afspraken.op de offerte . Personeel werkte netjes en waren klantvriendelijk.op de afgesproken tijdstip Verrichtten ze hun werkzaamheden Door hun professionaliteit, stond de schutting Snel op zijn plek

osbultweg 25 7532 AW Enschede

Over Gering Hout & Beton B.V.

Gering Hout & Beton B.V. produceert en plaatst al meer dan 60 jaar hout-beton schuttingen, poorten, overkappingen en bergingen in Oost-Nederland. Door de constante kwaliteit, het professionele advies in combinatie met vakmanschap is de "Gering schutting" uitgegroeid tot een begrip in Oost-Nederland. Hierdoor weten ook steeds meer Duitse klanten ons inmiddels te vinden. Het familiebedrijf Gering Hout & Beton B.V. wordt inmiddels gerund door de tweede generatie. Samen met de beste vakmensen wordt ervoor gezorgd dat de naam die Gering Hout & Beton B.V. heeft, dagelijks wordt waargemaakt.