Was een prettige samenwerking

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede kwaliteit en service!

Op korte termijn schuttingen laten plaatsen door Gering Hout en Beton. Door een ruilverkaveling en verkoop van het huis van de buren moest op zeer korte termijn schuttingen worden geplaatst. Na het nodige overleg werden de schuttingen geplaatst. Goede kwaliteit, vriendelijk personeel en vakkundig geplaatst. Dank voor de service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij zijn erg blij met de schutting. Hij is keurig geplaatst en de mannen waren super vriendelijk en beleefd. Nogmaals bedankt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een geweldig top en vakkundig bedrijf

In september een offerte aangevraagd voor een poort en half oktober geplaatst. Zeer vriendelijk personeel en meedenkend. Goede communicatie met de verkoopafdeling.

Mooie schutting & snel geplaatst

Goede kwaliteit schutting die snel en vakkundig is neer gezet voor een goede prijs

goed vakmanschap

Schutting en poort goed geplaatst. Heel tevreden over plaatsing, service en kwaliteit. Afstemming vooraf over het slot in de tuinpoort kan eventueel een goede aanvulling zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima communicatie en snel geplaatst

De communicatie was erg goed en snel. Alle vragen hebben zij kunnen beantwoorden en waren duidelijk. Het afspreken van een plaatsingsdatum ging ook in goed overleg. Heel fijn! Voor een volgende klus zullen wij ze zeker weer vragen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende prijs-kwaliteit en goede service

Communicatie vooraf verliep zeer goed, komen op locatie kijken voordat de definitieve offerte wordt opgemaakt. Uitstekende prijs & kwaliteitverhouding. Zeer goede kwaliteit voor een scherpe prijs.

Mooie schutting

Vriendelijk personeel en een mooie schutting geplaatst.

ongelooflijk goed

Het zijn vakmensen ,ze lezen je vragen van je gezicht ,het zijn meedenkers van het eerste uur . Vriendelijkheid staat heel hoog bij het familiebedrijf Gering ,en deze firma heeft is absoluut een naam en uitgegroeid tot een begrip Het is gewoon helemaal GOED!!

Gutes Handwerk

Hervorragender Service, Danke.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Fachwissen/Handwerkliches Können
  • Kommunikation
  • Preis/Qualität

Mooie schutting

De schutting volgens afspraak keurig op tijd geleverd Goede kwaliteit Gering had voor 23 jaar terug ook al een schutting geleverd Deze staat er nog steeds

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakmensen op en top en die graag meedenken als het steeds anders wordt

Fijne mensen weten waar ze het over hebben en meedenken. En het materiaal is super en mooi afgewerkt, wij zijn er heel blij mee

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed contact en goed werk geleverd

Het contact verliep goed en vriendelijk. Duidelijke afspraak gemaakt en de mensen hebben goed werk geleverd!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ging alles maar zo goed en gecoördineerd.

Prima service, communicatie en uitvoering. Vooraf gedegen afstemming. Bevestiging van de opdracht met uitwerking. Uitvoering liep geheel vlekkeloos. Kan ze zeker aanbevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede schutting voor een goede prijs

Oude schutting was snel weg gehaald en de nieuwe schutting stond binnen no time

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke vakmannen en goed werk

Er is netjes overlegd hoe de schutting geplaatst moest worden. Verder hebben ze goed werk verricht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle levering en deskundige plaatsing

De schutting kon binnen een korte termijn geplaatst worden en op de dag van plaatsing is alles netjes uitgevoerd. We zijn blij met onze nieuwe schutting.

Vakmanschap

De medewerkers, zowel van kantoor, voorwerker en de personen die de schutting plaatsen zijn vriendelijk en meedenkend. Werk wordt netjes uitgevoerd. Ze zijn ook snel. 10 meter schutting in 4 uren geplaatst. Ik ben zeer tevreden. Ga zo door !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden met de nieuwe schutting. Snel geleverd en ingemeten. Professioneel geplaatst.

• Deskundigheid/Vakmanschap

prima bedrjjf met vakkundige mensen

prima schutting neergezet.

Keurig werk afgeleverd.

De twee heren verschenen op de afgesproken tijd en hebben de klus vlot een professioneel geklaard. Zij hebben keurig werk afgeleverd en de heren waren correct in de omgang.

Harde werkers

Het is geen licht werk , maar ik vond het knap hoe ze de schutting in een redelijke snelle tijd afgebroken en de nieuwe weer netjes opgebouwd hebben .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Weer prachtig vakwerk van Gering Hout & Beton B.V.!

Als sluitstuk van onze omheining moest een hoogte verschil worden overbrugd, wat de mensen van Gering dan ook uitstekend hebben gedaan. In en om onze tuin is veel werk van Gering Hout & Beton te vinden. We hebben al tientallen jaren steeds weer hele goede ervaringen met de firma Gering: schuttingen en een prachtige grote serre.

osbultweg 25

7532 AW Enschede

Over Gering Hout & Beton B.V.

Gering Hout & Beton B.V. produceert en plaatst al meer dan 60 jaar hout-beton schuttingen, poorten, overkappingen en bergingen in Oost-Nederland. Door de constante kwaliteit, het professionele advies in combinatie met vakmanschap is de "Gering schutting" uitgegroeid tot een begrip in Oost-Nederland. Hierdoor weten ook steeds meer Duitse klanten ons inmiddels te vinden. Het familiebedrijf Gering Hout & Beton B.V. wordt inmiddels gerund door de tweede generatie. Samen met de beste vakmensen wordt ervoor gezorgd dat de naam die Gering Hout & Beton B.V. heeft, dagelijks wordt waargemaakt.