Mooie schuttingen en poorten

In februari een schutting laten plaatsen en die beviel zo goed dat ik in april ook mijn twee poorten met kleine schuttingen heb laten vervangen. Het is erg mooi geworden en dit alles in 2x een halve dag. Wel prijzig maar dan heb je ook wat.

Fijne service.

Van de offerte tot het plaatsen was het allemaal goed overlegd en geregeld. De medewerkers hebben hun werk naar behoren uitgevoerd. Wij zullen Gering Hout en Beton uit Glanerbrug bij iedereen aanbevelen.

Perfect!

Goede afspraken gemaakt ten aanzien van verplaatsing schutting welke goed door Gering Beton worden nagekomen.

Wij zijn erg tevreden

Prima plaatsing en levering.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een prima advies en minstens zo goede uitvoering

Ons oude tuinhuis was hoognodig aan vervanging toe en dat hebben we door Gering laten uitvoeren. Prima advies gekregen in de buitenshowroom en de opdracht gegund aan hen. Ook een aantal schuttingdelen (van ongeveer 30 jaar oud) zijn in deze dagen vervangen. Kortom zeer tevreden met het geleverde werk en niet te vergeten over de mensen die het uitvoerden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gewoon goed, en komen de afspraken na.

Onze ervaring met Gering is gewoon goed, ze komen de afspraken na en doen wat ze zeggen. Prijs kwaliteit is ook goed, goeie d gelijke producten.

goed geregeld

wel wat miscommunicatie door niet extra te komen meten zoals was afgesproken.

Afspraken keurig nagekomen,

Schutting van Gering is netjes op tijd en volgens afspraak geplaatst. Toen ik bij nader inzien nog een wijziging heb doorgevoerd is het snel en keurig aangepast.

hele mooie overkapping

Fijne ervaring gehad bij het plaatsen van de overkapping. Vriendelijke mensen, goede communicatie en zij denken graag met je mee. Wij zijn zeer tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De 2 medewerkers van jullie waren kundig, beleefd en hebben vakkundig werk afgeleverd Ben hartstikke tevreden over zowel hun als het geleverde werk Wat mij betreft plus 10

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede communicatie en net werk

Duidelijke communicatie. Vooraf is ter plekke de situatie bekeken. De schutting wordt deels gebruikt ter ondersteuning van een bestaand afdak. Het werk is zeer net uitgevoerd en de afwerking is top.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer netjes en correct geplaatst. Staat als n huis!

Volgens afspraak keurig werk geleverd. Zeer tevreden.

Mooi gedaan.

Ondanks de zware omstandigheden (erge regenval en totaal verzopen grond)hebben de heren hun werk toch uitstekend gedaan. Complimenten.

Snel, goed en vakkundig!

Vlotte afhandeling en mooi product!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle service en fijn contact

Onze schutting is professioneel geplaatst. Communicatie was prettig. Kortom, tevreden.

Goed verzorgd

Gering heeft voor ons een coniferenhaag verwijdert en schutting geplaatst. Contact met hen was vlot en professioneel, en de uitvoering ging ook soepel. De schutting staat inmiddels ruim 3 maanden, en we hebben geen klachten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb snel een goede bergplaats voor fietsen en tuingereedschap

Het geleverde ziet er mooi en stevig uit. Het was betaalbaar en het heeft me een hoop werk bespaard omdat ik het niet zelf hoefde te doen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en plaatsing van de schutting

Alles gaat volgens afspraak en er wordt hard gewerkt.

Vakkundig geplaatst

Prima service begeleiding vakkundig geplaatst.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Exact volgens afspraak zijn de schuttingen inclusief keerwand op professionele wijze geplaatst.

Door de enigszins ingewikkelde situatie vanwege behoorlijk hoogteverschil tussen de tuinen is er door de firma Gering een goed advies gegeven hoe dit op te lossen. Schuttingen en keerwand zijn binnen een week geplaatst. Ik kan namens alle buren spreken als ik zeg dat we zeer tevreden zijn met het resultaat. Met vriendelijke groet, M. Melisie

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrokken, goed advies en strakke uitvoering

Ze nemen de tijd voor je om goed advies te geven en komen meerdere keren langs mocht dat nodig zijn om de plannen uit te werken. Duidelijke offerte en aardige werknemers die het werk nauwkeurig uitvoeren

• Deskundigheid/Vakmanschap

Probleemloos van advies tot plaatsing

-Alle schuttingen te zien in tuin bij Gering in Glanerbrug -Goed advies -Snelle communicatie, vriendelijke medewerkers -Gering komt vooraf ter plaatse opmeten en beoordelen -Robuuste, onderhoudsvrije schutting -Plaatsing door prima vakmensen -Wij, en onze buren, zijn zeer tevreden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima werk geleverd, prima communicatie

Aardige mannen aan het werk gehad, nergens last van gehad en ze hebben keurig werk afgeleverd. Overleggen ging prima, geen gedoe.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg tevreden met de schutting

Goede gasten met veel ervaring

Goede service en kwaliteit

Ik ben netjes en goed geholpen. Duidelijke uitleg over de mogelijkheden. Prettige medewerkers die de schutting hebben geplaatst.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Over Gering Hout & Beton B.V.

Gering Hout & Beton B.V. produceert en plaatst al meer dan 60 jaar hout-beton schuttingen, poorten, overkappingen en bergingen in Oost-Nederland. Door de constante kwaliteit, het professionele advies in combinatie met vakmanschap is de "Gering schutting" uitgegroeid tot een begrip in Oost-Nederland. Hierdoor weten ook steeds meer Duitse klanten ons inmiddels te vinden. Het familiebedrijf Gering Hout & Beton B.V. wordt inmiddels gerund door de tweede generatie. Samen met de beste vakmensen wordt ervoor gezorgd dat de naam die Gering Hout & Beton B.V. heeft, dagelijks wordt waargemaakt.