Zeer vriendelijk, behulpzaam en luisterend oor.

In een dossier verkeersongevallen met dodelijke afloop werden we zeer vriendelijk, behulpzaam en met een empatisch inlevingsvermogen goed geholpen. Is een advocatenkantoor dat de verhouding tussen zakelijkheid en empathie in juridische zaken zeer goed weet te plaatsen. Fijne mensen en zeker aan te bevelen.

Fijn om te lezen Jos. Het was een plezier om jou behulpzaam te zijn. Het Lijnrecht team

Fijne en correcte samenwerking

Wij werken al enkele jaren samen met Lijnrecht en Lijnrechtbizz. Dossiers worden snel en zo accuraat mogelijk opgelost. We krijgen een eerlijk advies zodat we de juiste beslissing kunnen nemen.

Beste Sabine Bedankt voor de fijne review. Het was ons een genoegen jouw te kunnen helpen. Het lijnrecht team

Aandacht en bereidwilligheid

de bereidheid om te luisteren en de juiste info door te geven. Nadien een mailtje gekregen ....dit voelt echt goed aan en dat ze met je zaak bezig zijn Top mensen die echt het verschil kunnen maken Bedankt voor jullie moeite Mvg Gaston

Beste Gaston Jij bent bedankt voor de fijne review. Succes in je verdere uitdagingen. Het lijnrecht team

Positief, klantvriendelijk en met zeer goed resultaat.

Dit was de allereerste keer dat ik beroep moest doen op een advocaat. Eerlijk gezegd wist ik niet wat te verwachten. Door de inzet van mijn advocaten, hun ervaring en kennis heb ik het beste resultaat, dat ik kon verhopen, bekomen.

Aanrader

Ik voelde mij zeer gesteund door deze advocaten ze hielden mij zeer goed op te hoogte of dat nu slecht nieuws of goed nieuws was ze zijn eerlijk ze doen al het mogelijke voor hun mensen ze reageren ook zeer snel op u vragen hoeveel het er ook zijn . Ik ben blij hun gehad te hebben. Dank u lijnrecht

Met plezier hebben wij u geholpen. Heel graag gedaan en bedankt voor de keuze van ons kantoor. Het lijnrecht team

perfect

Graag wil ik iedereen laten weten dat Meester Eyckmans en Meester Puts klaar en duidelijke taal spreken, enorm geduld hebben als je iets niet begrijpt en je stipt en correct op de hoogte houden. Tevens ben ik ervan overtuigd dat elke advocaat die voor dit kantoor werkt zo is. En bovenal nog een belangrijk aspect : ze begrijpen hoe het er in de echte wereld aan toe gaat. Hartelijk bedankt voor alle tijd, moeite en werk.

Aanbevolen!

Ik ben zeer tevreden over de gratis service die ik via een telefoongesprek van dit advocatenkantoor heb ontvangen. Deskundig advies en vriendelijke hulp. Aanbevolen!

Goed dat u tevreden bent en succes in de toekomst. Het lijnrecht team

Wij waren zeer tevreden met de deskundige hulp en de gedrevenheid waarmee onze zaak behartigd werd

Ik kan enkel vol lof spreken over de firma en over Mevr Mebis in het bijzonder

In onaangename situaties is het heel prettig aangename en professionele mensen naast je te hebben die je loodsen door een moeilijke tijd en dit op verscheidene vlakken. Ik kan enkel vol lof spreken over mijn ervaring en zeggen dat ik alles wat ik belangrijk vind, bij Lijnrecht terug kon vinden. Hartelijk dank en in t bijzonder aan advocate Griet Mebis en haar team

Fijn te lezen dat u onze tussenkomst waardeert. Het was ook voor ons een plezier u te kunnen helpen. Het Lijnrecht-team

Zeer vriendelijk en begripvol.

Ik was er meteen op mijn gemak en voelde dat er echt geluisterd werd.

Dank voor uw snelle en geapprecieerde review! Het doet ons plezier dat u tevreden bent. Het Lijnrecht-team

Professionele medewerkers

Keurige terugkoppeling iedere keer. heel vakbekwaam ! Bedankt voor de fijne samenwerking

Snelle reactie

Snelle reactie maar vooral een luisterend oor en geven duidelijk antwoord en staan klaar voor hun klanten vooral zonder aandringen ! Top!

Leuke review, bedankt! Succes in al je verdere uitdagingen. Het Lijnrecht-team

Prima begeleiding

Kennis, ervaring en betrokkenheid. Top!

Uw review is geweldig. Hiervoor doen wij het! Het Lijnrecht-team

Direct en to-the-point service vanaf het eerste gesprek

Eerste kennismaking was vlot, direct en vriendelijk in omgang. Naar de tegenpartij evenzeer vriendelijk maar kordaat wanneer het moest. Goede adviezen om tot een snelle oplossing te komen.

Beste Jaimy Het was een plezier u te kunnen helpen. Bedankt en alle succes verder! Het Lijnrecht-team

Ze zijn vriendelijk en je kunt op hun rekenen .

Ze doen hun uiterste best voor u , klant is daar echt koning , raad lijnrecht aan iedereen aan . Ze staan altijd voor u klaar , met een lach word je daar ontvangen .

Beste Nancy Leuke review, bedankt! Succes in al je verdere uitdagingen. Het Lijnrecht-team

Lijnrecht Law Firm was aangesteld via de bijstandsverzekering. Zeer goede bijstand genoten. Alsook de communicatie verliep zoals het hoort.

Enorm goed geholpen

Ik ben dankbaar voor de serieuze aanpak en goede advies. Ik voelde me voor het eerst gehoord en serieus genomen.

super, snel en gratis 1ste advies

Mijn vraag over erfrecht gesteld via email op 09 augustus en antwoord ontvangen op 10 augustus. Super snelle en efficiënte service bij lijnrecht. Waarvoor mijn dank. Vr.gr. Marcella

zeer professioneel en correcte behandeling

er wordt steeds vlot en snel gecommuniceerd !! helaas niet het gewenste resultaat bekomen,dossier toch complex en tegenpartij een gigant,ik wil dit kantoor toch zeker aanraden! met dank aan de heer Guy Schiepers.

Ik wil u eerst en vooral bedanken voor uw serieuze aanpak en goede advies. Ik voel me voor het eerst gehoord en wil zeggen dat dit enorm geapprecieerd wordt.

Lijnrecht in een paar superlatieven: efficiënt, communicatief, deskundig

Als je al langer dan 30 jaar in het buitenland woont en werkt en er dan geheel onverwacht een Belgische deurwaarder je een dagvaarding bezorgt, is het even paniek!! Ik herinner me de naam van het internetplatform waar ze een soort help desk service hadden, niet meer maar wel dat Meester Mebis binnen een paar uur contact met mij heeft opgenomen en dat er dadelijk een klik was. We zijn nu 2 jaar verder en nog steeds, “voel” ik me na elke e-mail, gesprek, telefoon met raad en daad bijgestaan!

Super eerlijke mensen

Geen premie jagers door vele brieven te schrijven.Doen alleen wat nodig is.Ik ben deze mensen heel dankbaar voor wat ze gedaan hebben.Echt een aanrader.

Topervaring met Lijnrecht!

Steeds een zeer professionele begeleiding door Lijnrecht: kennis van zaken, communicatief, professioneel advies en opvolging.

Super Goed Advocaten Kantoor En Staan Ook Altijd Klaar!

Beste! Ik Ben Zo Blij Dit Advocaten Kantoor Heb Gekozen! Ook Heel Professioneel! Zit Je Met Vragen, Heel Snel Reactie Ook En ik Kan Het Ook Alleen Maar Aanraden! ik Ben Ook Echt Geholpen! Mvg!

Top !

Snel en adequaat geholpen !