Zeer vriendelijk en niet opdringerig nemen de tijd voor je. en dan kom je er samen wel uit

Zeer positieve ervaring.

Ik heb een prachtige Mini gekocht bij Schalk Trading in Rijsbergen. Een leuk jong stel ondernemers, die vanuit passie hun bedrijf runnen, en je een goed gevoel geven. Gewoon eerlijk en oprecht. Helemaal blij met mijn nieuwe (2de handse) Mini, maak helemaal de blits ;-)!

Net bedrijf met een passie voor de auto’s die ze verkopen.

Wij hebben hier een super leuke Mini Cooper S gekocht. Ze hebben passie voor wat ze verkopen. Gewoon een eerlijk bedrijf die graag leuke auto’s verkoopt.

Via autoscout bij deze jongens terecht gekomen , ben er wezen kijken en had er direct een goed gevoe

Ze hebben mijn auto in perfecte staat en heel erg netjes afgeleverd. Ben er tot nu toe heel blij mee… Bedankt Joury en Xavier .. TOPZAAK

Gedreven en vakkundig

Wat een liefde en passie voor het vak! Begonnen met het verkopen van de auto van moeders en inmiddels de nodige verkopen verder... Joeri en Xavier hebben mij met enorm veel gedrevenheid laten zien wat ze waard zijn en ik heb een prachtige auto bij de mannen gekocht. Sale en aflevering met duidelijke uitleg prima geregeld en ik hoop nog jaren te kunnen genieten van de mooie aankoop die ik bij ze heb gedaan. Ga zo door mannen. BMW liefhebber Geert

Zeer betrouwbaar en goede service

Vriendelijke gasten die zelf echt passie hebben voor de auto's.

Het was een feestje

Gijs heeft de aankoop van onze mini gemaakt tot een feestje voor het gezin. Alle tijd genomen voor ons en het persoonlijk contact was heel plezierig. We kregen antwoord op onze vragen en hier en daar advies. En dan nog die snelle service, wij zijn dik tevreden en showen onze mini met veel plezier in Noordwijk.

Goede service, eerlijke prijzen

Ik had niet alles goed op orde, hier werd coulant mee omgegaan.

Fijne service en snel contact

Goede service. De jongens denken fijn mee met eventuele aanpassingen aan de auto. Ook erg flexibel in ophaaltijden. Een klein minpunt: de auto had wat beter gepoetst kunnen worden van binnen en buiten.

Zeer professioneel en behulpzame support gehad bij zowel de verkoop als aankoop.

Zeer tevreden met de verkoop van de 4-Serie en aankoop van de 5-Serie. Professionele jongens en zeer behulpzaam bij verkoop en aankoop.

Fantastisch en professioneel geholpen

Een mooi auto bedrijf met mooie jonge gebruikte auto’s in de betere klasse . De heren ontvangen je hartelijk en adviseren je van a tot z .

Prima bedrijf en doen wat ze zeggen, afspraak is afspraak.

Aardige mensen en net bedrijf.

Professioneel en vriendelijk

Op basis van de website bij Schalk Trafing terecht gekomen. Vanaf het begin t/m de afronding van de koop een prettig contact en en duidelijke voorwaarden. Zeer tevreden.

Hele fijne ervaring om hier een auto te kopen!

Absolute Topklasse

Wij kwamen stom toevallig bij dit bedrijf terecht in onze zoektocht naar een BMW X5 xDRIVE45e. Wat een ongelooflijk enthousiast team en een prachtig aanbod in jonge BMW’s. Direct verkocht en dan ook direct gekocht !!! Tijdens het proces erna korte lijntjes via whatsapp en onze specifieke wensen hebben ze in het korte tijdsbestek wat wij hadden volledig ingevuld. Bij de aflevering van de X5 45e ook nog een Top Limmoncello… Mannen, onze waardering is Top !

De beste aandacht ever gehad.

Super veel uitleg gehad bij ophalen van de auto. Heel Persoonlijk en ze doen er alles aan om je als tevreden klant de deur uit te laten rijden. En dat is gelukt! Wat een passie hebben ze hier voor mooie auto’s. Ik kom zeker bij deze mannen terug.

Supermooie mini gekocht en aan mijn wensen aangepast, super service met geweldige mensen

Professionals met persoonlijke touch

Een bedrijf dat goede auto’s verkoopt met veel enthousiasme en kennis van de auto’s. Persoonlijke benadering en altijd snel reagerend op mail en app.

Betere service kan je niet krijgen klantvriendelijk en zoeken naar elke oplossing mogelijk.

Wat een top bedrijf!

Ik ben zeer goed geholpen, wat een vriendelijke verkopers. Ik ben zeer goed geïnformeerd en heel leuk geholpen. Dit bedrijf is een aanrader!

super bedrijf

Kan niet beter ,jonge gasten die van thuis uit normen en waarde mee hebben gekregen als het gaat om eerlijkheid en oprechtheid , geen poespas gewoon een auto kopen daar als je op zoek bent naar een mooie mini of bmw .

Prima verlopen inruil en aankoop van BMW!

Heel open, correct en vriendelijk geholpen

Dit was de eerste keer dat ik bij Schalk Trading Automotive was en het zal niet de laatste keer zijn. Keurig bedrijf en dito medewerkers. Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen aan familie, vrienden en kennissen!!!

Geweldig goed geholpen aan een jong gebruikte BMW 530e.

Zeer scherp geprijsde jong gebruikte auto’s met de (top)service van een merkdealer. Ik kom hier zeker terug.

Een prachtige Clubman bij Schalk gekocht, voor een scherpe prijs

Mijn ervaring is louter positief. Ik werd vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Deze jongens (twee broers) weten door hun jarenlange ervaring bij BMW duidelijk waar ze over praten. Ik mocht verschillende auto’s uitgebreid testen en de Clubman sprong er voor mij uit. Daarna was alles zeer snel geregeld. Nog geen week later stond de auto op kenteken en mijn naam en reed ik ermee weg. Erg blij mee!

De Waterman 3

4891 TL Rijsbergen

Over Schalk Trading Automotive

Bij Schalk Trading Automotive koop of lease je de nieuwe of gebruikte BMW, Mini of ander mooi automerk zoals jij ‘m wil. Op een fijne en faire manier.