Filters

9

Fijne ervaring bij Schalk

Met dank aan de goede uitleg nu eigenaar van een mooie mini countryman. Mijn oude mini ingeleverd en hopelijk krijgt deze ook een leuke nieuwe eigenaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontspannen en professioneel

Onlangs een BMW X3 gekocht bij Schalk Automotive. Erg prettige ervaring gehad. Professioneel, vriendelijk en ontspannen in de omgang. Afspraken werden nagekomen en er werd goed meegedacht. Auto rijdt fantastisch. Bedankt mannen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen en een eerlijk inruil bod gekregen op mijn auto.

Ik heb bij schalk een 330e gekocht en een cupra leon ingeruild.

  • Aanbevelen? Ja
9

Dynamisch en enthousiast

Schalk Trading Automotive is een bedrijf met gepassioneerde mensen voor mooie auto's. Daarbij geven ze een eerlijk en open advies.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijn bedrijf met vakkundig personeel

Je wordt goed en snel geholpen. Er is veel vakkennis. Er wordt met je meegedacht. Het bedrijf ziet er netjes uit. Wij zijn enorm tevreden en hebben dit bedrijf ook al aanbevolen aan kennissen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn bedrijf met vriendelijke mensen

Via kennis gehoord dat er een BMW garage sinds kort in Etten Leur was. Ben er gaan kijken en werd erg vriendelijk ontvangen zodat ik een goede indruk had. Heb een grote beurt laten doen die netjes en vakkundig uitgevoerd is. Al met al super geholpen en een aanrader dichtbij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Zeer vriendelijk en klantgericht. Ze nemen de tijd voor je. We zijn zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige ervaring!

Vanaf moment 1 vriendelijk en serieus behandeld. Keurige uitleg zonder verkoopdrang. Proefrit was geen enkel probleem en auto stond ook gelijk voor ons klaar. Na proefrit waren we best tevreden maar nog een aantal puntjes bij interieur. Dit zou opgepakt worden en dat hebben ze meer dan waar gemaakt! Overtreft onze verwachtingen. Zowel de eigenaren als medewerkers bijzonder vriendelijk. Top bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen voor onderhoud

Auto komt hier regelmatig. Altijd aardig, netjes en snel geholpen tegen markconforme prijzen en erkend BMW onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geen flauwekul, gewoon ouderwets goed!

Nadat ik interesse toonde in een auto direct goed en snel geholpen. Geen poespas, mooie auto’s, goede persoonlijke service. Gewoon snel, duidelijk en eerlijk! Top bedrijf met fijn personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima bedrijf

Duidelijke afspraken

  • Aanbevelen? Ja
10

Deskundigheid

Vriendelijk en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische service

Service en Brabantse gezelligheid! Top bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Heel vriendelijk en wordt goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk en naar tevredenheid geholpen

Prima ervaring met de mensen van Schalk Automotive.

  • Aanbevelen? Ja
10

In één woord “ tevreden”

Netjes geholpen duidelijke afspraken

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne service en ontzettend blij met mijn Mini!

"Ontzettend tevreden met mijn nieuwe auto van Schalk! Vanaf het eerste contact vriendelijk en professioneel geholpen. De auto rijdt fantastisch en werd perfect afgeleverd Alles werd duidelijk uitgelegd en de service voelde betrouwbaar en persoonlijk. Echt een positieve ervaring — aanrader voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe auto!"

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en professioneel

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen door Chiel en Cas bij onze zoektocht naar een jong gebruikte BMW x1 xdrive30e. Na in 2 verschillende BMW x1 modellen te hebben proef gereden hebben wij bij Schalk automotive een zeer mooie BMW X1 xdrive30e gekocht. Dit mede door de realistische prijzen en hele mooie inruil prijs voor onze vorige auto!Het contact is zeer vriendelijk en snel antwoord terug en korte lijntjes binnen het bedrijf. Nogmaals hartelijk bedankt. Vriendelijke groet, Wouter

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed!!

Super goed geholpen met de aankoop van onze Mini Countryman. Aflevering ging super goed auto was netjes schoongemaakt, de voorbanden werden nog vervangen omdat ze redelijk op waren vond de verkoper. Erg mooi bedrijf en vriendelijk personeel!!! Ga zo door!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg tevreden

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed geholpen en geweldige service

Fijn bedrijf. Goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
9

Altijd goed en prettig geholpen

De z was weer van verde okie en filters voorzien. Deze mannen weten hoe met klanten omgegaan moet worden

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijn en professioneel bedrijf

Heel fijn geholpen met een goeie uitleg. Ben blij met mijn BMW 116. Aardige mensen, je merkt in alles dat dit een familie bedrijf is.. Echt een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede ervaring gehad bij Schalk Automotive

Bij het kopen van een auto bij Schalk Automotive heb ik een goede ervaring gehad. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. En ook zeker een mooie showroom.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige gasten

Voorkeur aangegeven zij op zoek gegaan gevonden geimporteerd alle papierwerk afgehandeld netjes afgeleverd ,ga zo verder mannen topie!!!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Mon Plaisir 35

4879 AK Etten-Leur

076 200 3882

[email protected]

Over Schalk Trading Automotive

BMW & MINI specialist | Passie voor prestaties en vakmanschap.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.