Super vriendelijke service

Alex en Robert zijn echt toppertjes!

Altijd goed advies en werk.

Ze helpen mij altijd heel fijn en vriendelijk. Ook met mijn oudje. Fijn geeft een goed gevoel. Toffe monteurs. En Alex denkt altijd in oplossingen.

Super goed..

Buitengewoon

Doet wat ie zegt een geeft betrouwbare informatie. Locatie was ietwat moeilijk te vinden maar Begrijp dat dat gaat veranderen.

Uitstekende service, goed meedenken en komen afspraken na. Aanrader !!!!!

Altijd goed geholpen bij Manninck.

Eerlijk en betrouwbaar.

Helemaal top!

Goede service, denken goed mee en goede communicatie. Helemaal top

Zeer goede service

Hele fijne garage met een uitstekende service. Ik ben heel snel geholpen en werd goed op de hoogte gehouden.

Perfecte service met een lach

De jongens zijn snel, goed opgeleid, beleefd en flexibel. Ik ben vaste klant voor kopen en onderhoud.

Top bedrijf

Al jaren klant bij mannick Altijd goeie service zeer tevreden

Zover ik kan beoordelen ok

Alleen apk keuring gehad. Kan dus niet zoveel zeggen over de kwaliteit en service. Komt wel na een onderhoudsbeurt.

Uitstekende garage

Zeer goede klantenservice , erg vriendelijke mensen. Alles wordt altijd netjes opgelost.

Respect voor de heren van Manninck. Ik werd erg goed ontvangen en er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Geen kleine lettertjes en er worden duidelijke afspraken gemaakt. Er wordt goed geluisterd naar de persoonlijke wensen en zijn ook nog erg flexibel. Aanrader dus.

topzaak

meermaals zei ik afspraken af(priveomstandigheden) mbt garantie om onderdeel te vervangen .waar geen enkele dicussie over bestond,lossen we voor u op meneer! na weken nam ik contact op toen er prive wat rust kwam,geen probleem meneer lossen we voor u op ..topzaak!

Altijd goed bij Manninck!

Goed en snel geholpen en auto rijd weer top. Dank voor de goede service!

Erg vriendelijk personeel. Auto gekocht met plezier en zekerheid.

Top geregeld

Na schade bedrijfswagen , alles vanaf verzekering tot aan reparatie geregeld door jullie, top geregeld en uitgevoerd.

Uitstekende hulp

Fijne mensen die altijd voor je klaar staan en met je meedenken. Deskundig

Uitstekende Service

Goede professionele service en kennis

Goede garage. Denken mee, goede prijs-kwaliteit verhouding.

klantvriendelijk

Positief, kundig

Ervaren mensen met hoge service

Wij hadden een kapotte versnellingsbak en zij hebben er alles aan gedaan om de auto voor onze vakantie in orde te maken. Top werk geleverd!

Eerlijk en betrouwbaar

Wij “moesten” snel een auto kopen vanwege een ongeval. Bij Manninck terecht gekomen waarbij we goed geholpen zijn door Alex. Mooie auto gevonden en zeer netjes en goed geholpen. Helaas bleek er na een aantal dagen toch wat mis te zijn met de auto. Maar dit is goed opgelost door zijn collega’s in de garage en niets was teveel. Ik zou Manninck 100% aanraden! Een betrouwbare garage met goede service!

Geweldige mensen. Staan altijd voor je klaar

Heel veel problemen met mn achteras van mn gehad. Maar Mannick blijft doorgaan net zo lang tot het goed was. Geweldig

Molenvliet 23 3335 LH Zwijndrecht