Aardig snel en transparant

Van de week een Mini bij hen gekocht, zeer correct geholpen en we konden de auto meteen meenemen. Of ze hun beloften van de garantie nakomen moet nog blijken, ik hoop eigenlijk dat ik de garantie niet nodig heb! Hele aardige verkoper, zeker geen gladjanus!

No nonsense garantie is ook echt no nonsense

Wij hebben in juli een auto gekocht en kregen tijdens de vakantie een storingsmelding van de ABS. Thuisgekomen hebben we de auto bij Alex gebracht. Het heeft een tijd geduurd voordat de definitieve oorzaak was gevonden maar in het proces zijn er diverse onderdelen vervangen en heeft Alex alles uit de kast gehaald en veel van zijn netwerk gevraagd om dit op te lossen. Eindresultaat: een fijne auto, zonder storingen en alles onder het motto: no nonsense garantie. Dank je wel Alex!

Topservice

Waar onze merkdealer ons met pech in de steek liet en ook ons vaste adres in Hendrik Ido Ambacht geen thuis gaf, zijn we door Manninck supersnel uit de brand geholpen: auto opgehaald bij T & R, binnen twee dagen gerepareerd en rijden maar weer. Gewoon goed geregeld zeg maar...

Top bedrijf

Vriendelijk en behulpzaam Gaan genieten van onze auto Alles keurig geregeld en afgehandeld

Zeer goede service

Auto gekocht 3mnd garantie gekregen, er waren wat problemen die hebben ze zeer netjes verholpen. Alex komt zijn belofte na, voor ons was het een eind rijden naar Dortrecht, nadat de auto gereapeerd was hebben ze de auto tegen een vergoeding terug gebracht naar ons, wat wij zeer op prijs stellen.

full professionalism and great service

You can count on a very quick response from this company in any matter. They are customer focused, professional, nice and very helpful.

zolang ik bij jullie klant ben niks anders dan tevreden

Klantgericht

Zeer vriendelijk en zeer goed geholpen,leuke mensen en goede service met betrekking tot het afleveren van de auto

Perfecte hulp

Snel en goed geholpen. Zoals altijd!!

Very profesional and friendly guys

Car i buy i took to my mechanic to check it,and he say it was very good condition some parts like breaks and tiers was freshly replace for new ones,so very big plus for them for that. Plus the give me quaranty for that car for 3 months,not many pleaces do that.

Prima geholpen goede service

Zeer goed geholpen

Hele goede service op locatie, per telefoon en chat zelfs.

Super goed

Dit was mijn eerste keer dat ik in aanraking ben gekomen met dit bedrijf.De site en de voorwaarden spraken mijn erg aan.Na het lezen van de reviews,ben ik daar binnen gelopen om op zoek te gaan naar een andere auto.Ik werd zeer vriendelijk ontvangen door Alex.Mijn ervaring met dit bedrijf is erg goed bevallen .

Supper garage

İk kan mannick al 6 jaar Wij hebben hele goede ervarving met de garage en de collegas,s Wij kopen en verkopen onze autos met garantie echt een supper bedrijf Zo blijven door gaan

Super vriendelijke service

Alex en Robert zijn echt toppertjes!

Altijd goed advies en werk.

Ze helpen mij altijd heel fijn en vriendelijk. Ook met mijn oudje. Fijn geeft een goed gevoel. Toffe monteurs. En Alex denkt altijd in oplossingen.

Super goed..

Buitengewoon

Doet wat ie zegt een geeft betrouwbare informatie. Locatie was ietwat moeilijk te vinden maar Begrijp dat dat gaat veranderen.

Uitstekende service, goed meedenken en komen afspraken na. Aanrader !!!!!

Altijd goed geholpen bij Manninck.

Eerlijk en betrouwbaar.

Helemaal top!

Goede service, denken goed mee en goede communicatie. Helemaal top

Zeer goede service

Hele fijne garage met een uitstekende service. Ik ben heel snel geholpen en werd goed op de hoogte gehouden.

Perfecte service met een lach

De jongens zijn snel, goed opgeleid, beleefd en flexibel. Ik ben vaste klant voor kopen en onderhoud.

Top bedrijf

Al jaren klant bij mannick Altijd goeie service zeer tevreden

Zover ik kan beoordelen ok

Alleen apk keuring gehad. Kan dus niet zoveel zeggen over de kwaliteit en service. Komt wel na een onderhoudsbeurt.

Molenvliet 23

3335 LH Zwijndrecht