Fijne samenwerking en door de aanpak van NKC in een korte tijd een goed beeld van de softwareleveranciers die bij onze organisatie passen en zijn we samen uitgekomen op een shortlist potentiële leveranciers.
Ruim voldoende om inspiratie op te doen over welk ERP-pakket potentieel bij ons past.
Na een uitgebreide eigen zoektocht ook NKC ingeschakeld. Was zeer verbaasd over de detailkennis, was fijn om te zien dat zaken die ik zelf had geconcludeerd voor grootste deel correct waren. En daarbij kwam uit hun advies een zeer goede lead. Goed werk!
Vanaf de beginvraag tot het maken van de afspraken heb ik uitstekende begeleiding ontvangen. Er werd meegedacht en punten aangedragen waar ik aan moest denken en wat belangrijk was.
Dankzij het Nederlands Kennis Centrum, veel keuze in één keer gekregen met verschillende partijen gesproken en diverse mogelijkheden kunnen bekijken. Precies gevonden waar ik naar opzoek was. Nu verder bouwen met de partij die ik gekozen heb. Bedankt!
Op zoek naar een nieuw ERP pakket ben ik min of meer toevallig terecht gekomen bij het NederlandsKennisCentrum. Op basis van het gedegen uitvragen naar de behoefte van mijn bedrijf heeft men mij een selectie van 5 mogelijke leveranciers van ERP pakketten voorgeschoteld, voorzien van voor-en nadelen en slimme vragen om te stellen. Dit heeft ons zeer goed geholpen om met vertrouwen onze keuze voor de toekomst te kunnen gaan maken.
Keuzes zijn helder en de tussentijdse hulp professioneel. Heeft ons goed geholpen in de voorbereiding van het maken van de keuze.
Voor een bedrijf als ons, zonder ERP-ervaring, is het fijn geweest dat het NKC een selectie bedrijven voor ons uit heeft gekozen. Als wij deze begeleiding niet hadden gehad, had het goed gekund dat wij met het eerste de beste bedrijf in zee hadden gegaan en misschien niet het beste systeem hadden gehad voor onze werkzaamheden.
ik ben zeer goed geholpen
Heb de eerste selectiefase doorlopen voor aanschaf van een ERP oplossing. Een tweetal goede voorbereidende gesprekken gevoerd met het NKC. Hieruit zijn een vijftal kandidaat leveranciers geselecteerd waarmee gesprekken zijn gevoerd die geresulteerd hebben in inhoudelijke vervolggesprekken.
Goed contact gehad met deskundige mensen die onze behoefte goed kunnen vertalen. Dit heeft geleid tot een mooie shortlist aan potentiële dienstverleners. De diversiteit tussen partijen heeft ons een goede inkijk gegeven in de opties die we hebben.
Als je op zoek bent naar een passens erp/ boekhoudsysteem zijn er honderden opties. Maar welk van deze dure systemen past het vbest bij jouw organisatie? Nederlands kenniscenrrum heeft daar goed bij geholpen door na een intake een schifting te maken, kennismaking met deze aanbieders te organiseren en constant in contact te blijven. Dank met jullie gratis hulp hierbij!
Fijne gesprekken gevoerd. Vanuit het 1e algemene intakegesprek is een vervolggesprek ingepland. Tijdens dit vervolggesprek is ons IT landschap doorgesproken en is er doorgevraagd over de problematieken waar we tegen aan lopen. Het matchingsgesprek dat hieruit voortvloeide verschafte ons heel veel informatie. Kennismakingsgesprekken met software partners snel en efficiënt ingepland. Enige punt: 1 van de software partners trok zich terug nadat we een kennismakingsgesprek hebben gehad van 1,5 uur en stelde een andere partner voor. Dat voelde niet goed. Dit gedeeld met het Kenniscentrum. We hebben een keuze kunnen maken voor vervolgstappen.
Duidelijk plan van aanpak en fijne communicatie.
Door goed te luisteren en door te vragen hebben ze onze processen kunnen ombuigen naar verschillende software bedrijven die bij ons passen en echt wat voor ons kunnen betekenen.
Vanuit de website contact opgenomen met NKC. In het begin een beetje afwachtend, niet goed wetende wat ik kon verwachten. Eerlijk is eerlijk, aan mijn verwachtingen werd ruimschoots voldaan. Duidelijke keuzes, prettig contact en goede vragen om tot een mooie mix van aanbieders te komen. Ook tijdens het proces van plannen en evaluaties goed contact gehouden. Als er tussendoor vragen zijn kun je ze altijd bereiken. Via de mail krijg je alles helder gecommuniceerd waardoor je altijd weet waar je aan toe bent en het even terug kunt lezen. Waardevolle tips voor tijdens de gesprekken en ook alvast een indicatie van wat je kunt verwachten. Ik zou zeker het gesprek aangaan, het kan er alleen maar beter van worden.
Het NKC heeft ons geholpen een goede selectie van partijen te maken die passen bij onze specifieke ERP behoefte met een focus op assemblage en planning. Met hun uitgebreide ervaring wisten ze snel tot een longlist en vervolgens shortlist te komen. Er zat één partij bij die ik op basis van onze specificatie niet zou hebben toegevoegd, maar de rest was spot-on.
Als je niet weet waar je moet beginnen in je zoektocht naar het juiste ERP systeem, is het traject met het NKC ideaal. Je wordt gekoppeld aan de meest veelbelovende aanbieders.
We zijn aan het NKC gekomen door te google-en op CRM of SIS-systemen. Na het invullen van wat gegevens werd er snel contact gezocht door Richard. In een persoonlijk gesprek werden onze wensen en eisen achterhaald. Met die info zocht het NKC naar potentiële partners die ons konden helpen aan een goed, gebruikersvriendelijk systeem. Nu hebben we de eerste gesprekken met 4 kandidaten gehad en konden we al 2 vervolggesprekken plannen. De 2 anderen konden niet volledig aan onze wensen voldoen, maar waren het wel prettige gesprekken. Het contact met het NKC is prettig. Met verstand van zaken en van de markt is het prettig om met hen te brainstormen.
Wij zijn zeer tevreden over de ondersteuning die het NKC ons heeft geboden bij de selectie van een passend ERP-pakket. Dankzij hun expertise hebben we een doordachte voorselectie van leveranciers kunnen maken, wat ons enorm heeft geholpen om de juiste keuze te maken. Het NKC heeft ons goed geholpen met het in kaart brengen van onze specifieke bedrijfsbehoeften en gaf snel en duidelijk antwoord op al onze vragen. Het was bovendien prettig dat we met alle relevante vraagstukken bij hen terecht konden. Een waardevolle samenwerking die we zeker aanbevelen!
Het Nederlands Kenniscentrum heeft mij geholpen in de zoektocht naar nieuwe geautomatiseerde oplossingen voor onze business. Dankzij hun kennis en hun grote netwerk ben ik in aanraking gekomen met een aantal leveranciers die niet op mijn standaard lijstje stonden en die verrassend goede oplossingen hebben en bovendien de business snappen, want daarmee ben ik echt geholpen. De volgende keer zal ik me ook direct wenden tot het NKC voor hulp....
Het Nederlands KennisCentrum zie ik als een "tussenpersoon" tussen vrager en verschillende aanbieders. In die hoedanigheid maakt het KennisCentrum een integere indruk met kennis van oplossingen in de ERP markt. Ze hebben mij in korte tijd in contact gebracht met een aantal aanbieders.
Fijne begeleiding vanaf dag 1. Er wordt duidelijk uitleg gegeven en goed meegedacht. Goede communicatie.
Ondanks mijn ICT achtergrond was ik overweldigd door de omvangrijkheid van software aanbieders, de mogelijkheden en de diverse prijzen etc... Het aanbod is erg groot, maar gelukkig stuitte ik op het kenniscentrum. Zij hebben mij vanaf het allereerste beginpunt ondersteund t/m de kennismakingsgesprekken met de bijpassende aanbieders & regelden zelfs de afspraken voor in het perfecte tijdsbestek voor ons. Het was niet te kort op elkaar en ook niet te lang uit elkaar, perfect om alle bedrijven uit elkaar te kunnen houden waar je kennis mee maakt. Het kenniscentrum werkt volledig vrijblijvend voor de bedrijven zoals dat van ons. Maar als je van nature net zo wantrouwend bent als ik naar alle gratis-hulp-die-aangeboden-wordt-op-het-internet, bezoek de website en/of neem contact met hun op! Zij leggen alles helder uit; alle drie de medewerkers die ik gesproken heb communiceren en hielpen mij uitstekend. Zij hebben ons bedrijf gekoppeld aan vijf uiteenlopende software aanbieders. Hier zitten zowel kleine nieuwe aanbieders tussen, tot de grootste in de ERP wereld van Nederland. Ze wijzen je volledig op de voor & nadelen per aanbieder; ze zijn er echt om je te helpen zonder zich aan je op te dringen en daarnaast ook financieel onafhankelijk van het bedrijf waar je mee gekoppeld wordt. De prijzen van de aanbieders en hun omvang loopt zo uiteen; het kenniscentrum werkt belangeloos en ondersteund je echt bij je echt als je naar een ERP wilt overstappen. Als je op zoek bent naar een ERP systeem voor je bedrijf; dan zou dit je startpunt moeten zijn. Je krijgt en hoor informatie over ERP-software mogelijkheden waarvan je niet eens wist dat ze bestonden. Mogelijkheden die ik niet eens met een zoekmachine naar boven had gekregen, voordat het kenniscentrum mij ondersteunde.
Het kenniscentrum heeft op basis van onze bedrijfspresentatie en toelichting een vragenlijst opgesteld over onze eisen en wensen. Op basis hiervan zijn ze gaan beoordelen welke software organisaties mogelijk in staat zijn om ons van de juiste (ERP/WMS) applicaties te voorzien. Hierbij is met name ook gekeken naar de cultuur van ons bedrijf en geïnventariseerd welke personen het beste bij ons als persoon zouden kunnen passen. De short-list is in een persoonlijk gesprek met het NKC doorgenomen , waarop wij vervolgens in persoonlijk(online) contact met deze partijen zijn getreden. Op basis hiervan zijn er een 2 tal voorkeursbedrijven uitgesproken. Dit is ook i.s.m. het NKC tot stand gekomen
Oude Langendijk 25 b
2611 GL Delft
NederlandsKennisCentrum. Voor relevante ICT-informatie op het juiste moment.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.