Deskundige benadering met prima communicatie

Prettig, to-point aangevuld met open minded discussie

• Locatie Veldhoven

Erg deskundige en persoonlijke hulp

Josjanne werkt zeer deskundig en neemt uitgebreid de tijd om je niet alleen te behandelen, maar ook voor elke behandeling een persoonlijk gesprek met je te voeren om te vragen hoe het met je gaat en de oorzaak van je klachten te achterhalen en tips te geven om zelf mee aan de slag te gaan. Ik voel me vanaf begin af aan erg op mijn gemak en ik heb erg veel baat bij de behandelingen van Josjanne!

• Locatie Veldhoven

Heel fijn om je lichaam weer in het gareel te krijgen

Mw. Braam is zeer professioneel, deskundig in vakgebied en geintereseeerd in je als persoon. Altijd fijn om weer even "rechtgezet en losgemaakt" te worden. Ik kom al jaren met plezier en zeer goed resultaat bij Chiropractie Braam.

Deskundige en succesvolle behandeling

Ik had lage rugklachten met uitstraling naar mijn been. Gek werd ik er van. Ik had al van alles geprobeerd: de huisarts die alleen pijnstillers voorschreef; de fysiotherapeut die oefeningen voorschreef. Niets hielp. Via een kennis kwam ik bij chiropractie Braam terecht en na een paar behandelingen was ik klachten vrij. Het bleek om een bekkeninstabiliteit te gaan. Op dit moment bezoek ik haar een paar keer per jaar om de bekken instabiliteit te controleren en eventueel te corrigeren. Ik ben sinds haar behandelingen nooit meer door mijn rug gegaan en kan weer alles doen.

Zeer deskundige Chiropractor

Door goede behandelingen snel van een extreem overbelaste schouder af geholpen.

• Locatie Veldhoven

Heel fijn als ik weer daar ben geweest

Alleen goede ervaring

• Locatie Veldhoven

Unieke chiropractie gericht op het totale welzijn

Chiropractie Braam is uniek in de chiropractie. Met een klikker worden wervels aangetikt om zichzelf te corrigeren. Ze maakt daarnaast gebruik van drukpunten en andere technieken om blokkades in spieren en organen op te heffen. Haar behandeling van het hoofd is ook heel bijzonder. Door een ongeval met whiplash als gevolg was ik na één behandeling grotendeels van mijn erge hoofdpijn verlost. Ze kijkt altijd naar het geheel en naar wat op dat moment het meest noodzakelijk is om te behandelen. Het lijkt soms dat ze niet veel doet maar de uitwerking is heel effectief. Na de behandeling moet ik altijd gaan liggen en ook de dag daarna ben ik vaak nog erg moe van alles wat er loskomt. Ze is heel open en transparant. Heeft heel veel kennis van het menselijk lichaam en het functioneren daarvan die ze ook met je deelt. Ze is zeer zorgvuldig in haar behandeling. Het duurt misschien iets langer voordat het lichaam, met behulp van deze vorm van chiropractie, zich corrigeert. Echter het héle lichaam wordt gecorrigeerd waardoor de levensenergie weer volop kan stromen. Totale welzijn. Ik ben heel dankbaar dat ik haar ken en heb volledig vertrouwen in haar.

• Locatie Veldhoven

Ik kom al meer dan 15 jaar bij Josjanne I.v.m. mijn reuma. Dank zij haar is mijn lichaam blij en gaat alles net wat soepeler.

Zoals altijd weer goed

Zoals steeds ervaar ik na 1 behandeling weer een duidelijke verbetering, en vaak heb ik aan 1 behandeling ook al genoeg om weer te herstellen.

Verfrissende ervaring met chiropractie

In het verleden ben ik vaker bij een chiropractor geweest voor behandeling. De behandeling daar was dan meestal "kraken". Ik twijfelde langzamerhand of het alleen maar positief effect had. Nu ben ik via andere tevreden patiënten bij chiropractie Braam terecht gekomen. Daar is de behandeling volkomen anders en niet alleen maar "brute kracht" uitoefenen op bepaalde delen van het lichaam. De behandeling bestaat uit veel verschillende manipulaties, is veel subtieler en heeft toch het gewenste resultaat.

• Locatie Veldhoven

Ik ben positief verrast door naar de Chiropractie Braam te gaan. Ze heeft me geholpen met mijn sportblessure en alles wat daarbij komt kijken.

• Locatie Veldhoven

Binnen enkele sessies ben ik adequaat van mijn ergste klachten afgeholpen!

Na enkele teleurstellende ervaringen met fysiotherapie ben ik op voorspraak van anderen bij chiropractor mevrouw Braam terechtgekomen. Niet alleen constateerde zij onmiddellijk wat de oorzaak van mijn problemen was, zij hielp mij ook snel van de pijn af. Ik ben heel tevreden met haar behandelingen en ben van plan regelmatig terug te keren voor ‘onderhoudsbehandelingen’.

• Advies N.v.t.

Deskundig en persoonlijk

Josjanne werkt deskundig en persoonlijk. Ze neemt de tijd om naar je te luisteren en schept een eerlijk en realistisch verwachtingspatroon. Mijn ervaring is dat de afspraken altijd erg fijn verlopen.

• Locatie Veldhoven

De behandelingen zijn zeer effectief en plezierig

Al een jaar of tien kom ik geregeld voor een behandeling bij Josjanne Braam. Met haar gedegen jarenlange opleiding, kennis en ervaring weet zij precies hoe zij mijn lichamelijke problemen moet oplossen. Niet door kraken maar, zoals ik dat altijd zeg, de botjes weer op hun plaats te zetten. Daarnaast heeft zij ook aandacht voor de mens-zelf en luistert zij geduldig naar je verhalen en weet daar op haar eigen manier een antwoord op te geven. Kortom: ik kijk er altijd naar uit om een afspraak met Josjanne te hebben om weer helemaal 'heel' te worden. Ik hoop dat ik nog heel lang bij haar mag blijven komen.

• Locatie Veldhoven

Kundige chiropractor met oog voor individuele patient

Josjanne Braam is een ervaren en kundige chiropractor, die de patient op een holistische manier benadert. Zij kijkt dus niet alleen naar de gewrichten, maar ook naar leefstijl, organen en algeheel welzijn.

• Locatie Veldhoven

Ik ben een 41 jarige vrouw, moeder van een dochter en sinds mijn 21 ste last van reuma. Mevrouw Braam helpt mij als ik last heb van mijn reuma, ik kom al meer dan 10 jaar bij haar. Ook als mijn pijn in één keer op speelt dan kan ik vaak dezelfde dag of week terecht.

Kundig vriendelijk en doeltreffend

Mevrouw Braam is een zeer ervaren chiropractor, die goed luistert naar de klacht en die klacht grondig en deskundig aanpakt. Ze neemt echt de tijd voor de patiënt!

• Locatie Veldhoven

Met liefde voor het vak en met uitstekende resultaten

Onze familie kent Josjanne Braam al meer dan decennia. We waren allemaal, inclusief onze kinderen, door haar behandeld en altijd met uitstekende resultaten. Ze is heel transparant in wat wel of niet door chiropractie behandeld kan worden. Ze kijkt heel holistisch naar de situatie en geeft een uitstekend persoonlijk advies. Ze luistert aandachtig naar je verhaal, maakt notulen en kent de context van de situatie bij de volgende afspraak. De behandelmethodes die ze beoefent spreken me heel erg aan, omdat ze mild en pijnloos zijn, met respect voor het lichaam, en natuurlijk omdat ik altijd verlost was geweest van ongemakken.

• Locatie Veldhoven

Altijd goede zorg door iemand die echt luistert, meedenkt en kundig is.

Bij Chiropractie Braam ben je absoluut geen nummertje. Josjanne neemt de tijd om echt goed naar je klachten te luisteren en is zeer betrokken met haar patiënten. Je wordt zelden 'gekraakt' wat veel andere chiropractoren wel doen. Hier word je gecorrigeerd. Natuurlijk kan je na de behandeling even last krijgen als het lichaam zich weer goed zet, maar dat duurt hooguit een paar dagen en het voelt altijd beter dan hoe je binnen kwam. Ik ben ooit gevallen met snowboarden en geen dokter of fysiotherapeut kon me van de pijn afhelpen, maar met drie behandelingen bij Chiropractie Braam had ik er geen last meer van.

• Locatie Veldhoven

Verademing voor je lichaam!

Erg deskundig en een goed en eerlijk advies. Ook verder kijken dan alleen het verhelpen van de klacht. Maar waar komt de klacht vandaan? De behandeling ervaar ik als erg prettig, een verademing voor je lichaam. Ook onze kinderen vinden het erg fijn om behandelt te worden door Josjanne. Josjanne is een hele lieve, aardige vrouw, met altijd een luisterend oor. Ze is een meedenkend, eerlijk, behulpzaam en bescheiden persoon. Kort gezegd heel fijn om door haar behandeld te worden!

• Persoonlijke benadering
  • Uitleg behandelplan N.v.t.

Helemaal blij met de behandelingen van Josjanne Braam

Na een lange periode van fysio, bij haar terechtgekomen. Ze is zeer vakkundig, neemt alle tijd en geeft goede uitleg ! Ik kom al jaren ,om de 2 maanden ,bij haar voor onderhoud. Voel me er prima bij.Zou t niet meer kunnen missen. Kan t iedereen aanbevelen.

• Locatie Veldhoven

Sinds ik bij Chiropractie Braam kom lukt leven met mijn aandoening uitstekend

Ik moest er maar mee leren leven. Dat was de boodschap nadat ik al van alles geprobeerd had om van mijn rugpijn af te komen. Dus toen mij Chiropractie Braam werd aanbevolen dacht ik: "Het zal wel". Ik wachtte nog 5 jaar voordat ik toch maar ging. Dat heb ik betreurd want sindsdien lukt "er mee leven" uitstekend.

• Locatie Veldhoven

Vakvrouw met enorme kennis en toewijding

Ik heb hypermobiele wervels, instabiel bekken en altijd pijn. Jarenlang heb ik allerlei behandelingen gehad, maar zonder veel succes. Dankzij regelmatige behandelingen kan ik weer redelijk pijnvrij door het leven, het gaat nooit over maar mijn kwaliteit van leven is er 100% op vooruit gegaan. Bovendien een persoon waar ik me erg prettig bij voel!

Uitstekend geholpen

Naar een aantal behandelingen was ik van mijn klachten af. Deskundig advies waar ik echt verder mee kan.

• Locatie Vught

Deskundig, betrouwbaar met een persoonlijke benadering

Ik kom al jaren met regelmaat voor een aantal behandelingen bij Chiropractie Braam. Zij kent mijn lichaam goed en handelt daar ook naar. Ze is eerlijk, betrouwbaar en deskundig. Vaak zijn enkele behandelingen voldoende om mij op weg te helpen. Langdurige behandelingen zijn nooit nodig, dat wil dus zeggen dat ik snel resultaat heb. Daarbij laat ze me altijd vrij om na te voelen of een volgende behandeling nodig is.

Bolwerk 26 5509 MH Veldhoven