Het was goed.
Elke behandeling is goed voorbereid en redelijk op tijd gestart. De mensen zijn deskundig, zorgvuldig en zorgzaam.
Heel erg goed
Zoals altijd goed geholpen door de mondhygiënist en daarna door de tandarts voor controle. Geen klachten en snel klaar. Wel een scheiding van tandarts en mondhygiënist dus, waardoor de prijs hoger kan uitvallen dan bij een praktijk waar de tandarts ook wat schoonmaakt.
Prima
Smeren je n hele oplossing aan om je kies te fixen om vervolgens na 2 weken terug te komen met n ontsteking en dat de enige oplossing trekken is. Dit is mij 3 keer overkomen dankzij hen. Doen alsof ze ervaring hebben met mensen die angst hebben voor de tandarts maar heeft zelf niet eens geduld met je omdst ze n strak schema plan hebben ze willen je kies boren en vullen t liefst binnen 10min deed alsof hij betrokken was met mijn dossier maar betrapte hem op een leugen tijdens mij. Laatsye bezoek want hij was niet op de hoogte dat ik n spoed bezoek voor hem had. En hij probeerde me van alles te verwijten dat het aan mijn kirzen lag en niet zijn werk. Ben toch echt mooi 3 kiezen kwijt dankzij hem. Vind ook dat hij fake vrolijk doet. Het is gewoon n rol waar die in speelt.
Moderne praktijk met vriendelijk personeel. Korte wachttijden tijdens mijn bezoek en voor het maken van een afspraak zijn de wachttijden ook redelijk.
Giga lijst van geboden en verboden, geen wc, nogal klantonvriendelijk. Heeft men bij Staalwijk niet door dat een bezoeker vooral een klant is? Aanbevelen pas na verbeteringen, geen wc onbegrijpelijk. Tandarts mevr M. Goettsch prima, is niet vermeld bij zorgverleners. PS al eerder een revieuw geplaatst, niet gepubliceerd. Heb bij Pat-vertellen om herkansing gevraagd.
Er wordt precies verteld welk behandeltraject gevold wordt , als er een specifieke behandeling nodig is .
Kleine behandelkamers en magere bezetting van afspraken balie, verder alles prima in orde.
Extractie van verstandskies verliep snel en pijnloos.
Dit is mijn tweede keer
Altijd goed en deskundig geholpen.
Uitstekend.
Fijne tandarts praktijk, goede communicatie, goede en professionele zorg.
I have good enough experience and I got a good consultancies from the experts.
Ik ben tevreden met het zorgverlening.
Vaak telefonisch onbereikbaar, administratie wordt niet goed bijgehouden.
Fijn zo'n tandarts vlak in de buurt.
Ik vind de apparaten om schoon te maken niet prettig en daarom is het rustig met de hand schoon gemaakt. Fijn dat hier de ruimte en tijd voor was. Daarnaast was het echt een heel vriendelijk vrouw en gaf ze goed advies ! De naam is me ontschoten dus kon ik niet invullen
Wordt voldoende tijd genomen en goed geïnformeerd
Vriendelijk aan telefoon en op de afspraken zelf. Werken rustig als mondhygiënist en als tandarts. Ik ben geen negatieve punten tegen gekomen al deze jaren
Al enige jaren klant bij deze tandartsenpraktijk voor tandarts en mondhygiëniste. Alles gaat in goed overleg en goede adviezen hoe om te gaan met je gebit. Afspraken maken gaan eenvoudig en worden per mail bevestigd. Een dag voor de afspraak ontvang je een herinnering. Prima service. Hopelijk kan ik hier nog jaren naar toe blijven gaan.
Binnen de praktijk wordt er goed aandacht besteed aan de mondhygiëne. Een consult wordt altijd gestart met de vraag of er klachten zijn. Het is wel zo dat in de afgelopen jaren veel diensten zijn verspreid waardoor de zorg wel prijziger wordt. In het verleden werd het schoonmaken meegenomen in een controle. Nu moet je daarvoor terecht bij een mondhygiënist. En doordat de tandzorg niet meer volledig wordt vergoed met een aanvullende verzekering, brengt dit extra kosten met zich mee. Kosten die niet iedereen zo maar kan betalen. Ook de afspraken tussen tandartspraktijken en zorgverzekeraars omtrent orthodontie is iets waar je vraagtekens bij kunt stellen. Je bent als ouder verplicht om een jaar eerder extra te gaan betalen met je verzekering zodat een kind een jaar later daar pas gebruik van kan maken. Waarom kan zoiets niet gewoon gestart worden? Gewone tandartszorg begint ook met een eerste intake. Tot slot mis ik wel de mogelijkheid voor het maken van een online afspraak na openingstijden. Het is niet altijd mogelijk om tijdens openingstijden te bellen voor een afspraak. Hierdoor is de reactie op een oproep niet altijd op te volgen.
Veel aandacht voor de gemelde klacht en behandeling in goed overleg.
Jutfaseweg 79
3522 HG Utrecht
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.