Ongekend vriendelijk en kwaliteit

Jongens zijn zeer vakkundig en werken snel. Ze laten alles netjes achter en communiceren goed. Als ze klaar zijn kan je niet meer zien dat ze zijn geweest. Top afwerking.

Vakwerk!

Een goede keuze om te kiezen voor kunststof en HR** glas in een pui en schuifpui. Erg blij en tevreden mee. Als prima op maat, netjes gewerkt en mooi afgewerkt.

Toppers snel gemonteerd !

Snel gedaan ziet er goed uit!

Alles goed geregeld

Geholpen met subsidie bewaar te financieren, compleet verhaal. Wij zijn zeer te spreken

Zeer tevreden met het resultaat

Alles volgens afspraak, fijne communicatie, netjes gewerkt en de nieuwe kozijnen zien er ontzettend strak uit

Snelle levering en professioneel team

Enkele weken geleden verschillende kozijnen laten plaatsen. Professioneel en toch fijn contact gehad met de adviseur. De heren van de montage waren echte vakmannen en hebben de montage netjes uitgevoerd. Mochten we de overige kozijnen in de toekomst aanpakken, dan komen we zeker terug!

Uitstekende Ervaring met het Kozijnenhuis in Groningen

Na een uitgebreide zoektocht en met weinig kennis van zaken op het gebied van kozijnen, heb ik op basis van mijn onderbuikgevoel gekozen voor het Kozijnenhuis uit Groningen - en wat ben ik blij met die keuze! Vanaf het eerste contact tot aan de afronding van het project, was mijn ervaring met het Kozijnenhuis niets minder dan uitstekend. De medewerkers van het Kozijnenhuis zijn ware vakmensen. Hun expertise en aandacht voor detail hebben ervoor gezorgd dat alles vlekkeloos verliep. Ik was vooral onder de indruk van hun vermogen om complexe zaken op een begrijpelijke manier uit te leggen, wat voor iemand zoals ik, met beperkte kennis op dit gebied, bijzonder waardevol was. Betrouwbaarheid is een ander sterk punt van het Kozijnenhuis. Ze hebben alle afspraken stipt nagekomen, van de eerste meting tot de uiteindelijke installatie. Het is duidelijk dat ze grote waarde hechten aan het opbouwen van vertrouwen met hun klanten, iets wat in deze tijd niet altijd vanzelfsprekend is. De communicatie met het team was ook een hoogtepunt. Ze waren altijd bereikbaar voor vragen of zorgen en reageerden snel en professioneel. Hun vriendelijke en behulpzame houding maakte de hele ervaring nog aangenamer. Kortom, ik kan het Kozijnenhuis in Groningen van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwalitatief hoogwaardige kozijnen en een zorgeloze installatie. Hun vakkundige medewerkers, betrouwbaarheid in afspraken, prettige communicatie en uitstekende bereikbaarheid maken hen tot de ideale partner voor ieder kozijnenproject.

Profi partij

Er zijn duidelijke afspraken gemaakt, gelijk al in het eerste gesprek. Kwaliteit is gewoon goed, plaatsing volgens planning en netjes. Prima partij.

Prettige ervaring en mooi eindresultaat

Alles verliep volgens afspraak, prettige werklui om in huis te hebben en het eindresultaat is heel strak geworden

De jongens van Kozijnenhuis hebben hier in 4 dagen de complete woning voorzien van kunststof kozijnen en een nieuwe achterdeur. Professioneel in hun werk en aardige mannen, heel relaxed maar toch vlot. Ook binnen 5 maanden na offerte geplaatst wat bij andere aanbieders toch wel minimaal 1,5 jaar duurde. Wij zijn tevreden!

Fijn contact, echte professionals

Het contact met Chieljan was zeer prettig. De kozijnen konden aanzienlijk eerder worden geleverd dan bij concurrenten en zijn in twee dagen door zeer vriendelijke en kundige monteurs geplaatst. De nieuwe vensterbanken bogen ons inziens iets teveel door en hiervoor is direct een nieuwe afspraak gemaakt om het probleem te verhelpen. Aanrader!

Heel goed rn betrouwbaar bedrijf is het Kozijnhuis

Wij hebben gekozen voor kozijnenhuis omdat ze kwaliteit kozijnen en deuren leveren. Goede adviezen. Ook werd de installatie door zeer bekwame vakmensen uitgevoerd. We zijn zeer tevreden.

Kwaliteit prijsverhouding uitstekend

Adequaat montageteam en bijzonder aardig. Chieljan is een contactpersoon die geduldig is ,meedenkt en bereikbaar voor lastige vragen .

Geolied team. Netjes gewerkt

Prettige samenwerking van kennismaking tot afwerking. Mooi resultaat

Heel blij met onze nieuwe schuifpui

Tijdens onze zoektocht naar een installatiebedrijf voor een nieuwe schuifpui zijn wij uitgekomen bij het Kozijnenhuis. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed en de professionaliteit en persoonlijke benadering is top! De installateurs zijn kundig, netjes en zeer vriendelijk. Al met al een hele fijne ervaring!

Erg tevreden

Top bedrijf!

Geweldige vriendelijke vaklui, allemaal zeer snel en goed geplaatst en zeer mooi afgewerkt. Ze hebben heel netjes gewerkt. Tijdens slecht weer worden vloeren beschermd tegen viezigheid. En alles wordt netjes schoongemaakt. Geen rommel. Eindresultaat is boven verwachting.

Goede ervaring.

De werkzaamheden werden snel en kundig uitgevoerd. Prettige mensen die de kozijnen hebben geplaatst.

Ze hebben 2 dagen uitgetrokken voor het plaatsen van 3 deuren en een kozijn. Dit ging als een speer. Erg vakkundig en aardige mensen.

Betrouwbaar

Komen afspraken na en denken mee

Correcte levering en plaatsing

Vanaf het begin tot einde goed, heb redelijk wat prijzen vergeleken en het was de combinatie van de mate van professionaliteit met een nette prijs waarom ik voor Kozijnenhuis heb gekozen. Alles is netjes en binnen de termijn uitgevoerd.

Nette deuren en schuifpui geplaatst

We hebben voordeur en achterdeur gelijk met nieuwe schuifpui geplaatst. Erg tevreden en nagenoeg geen kleurverschil met bestaande kozijnen.

Goede prijzen en netjes geplaatst

We zijn erg tevreden

Vlot gewerkt en prima resultaten

Goed werk geleverd en niet te lange doorlooptijd.

Een aanrader!

Wij zijn dik tevreden over het geleverde product. Kwaliteit en uitvoering tip top in orde! Een aanrader wat ons betreft

Over Kozijnenhuis

Het Kozijnenhuis is leverancier van hoogwaardige gevelelementen van het Duitse topmerk Schüco. Wij leveren kozijnen op maat en staan garant voor een vlotte service, vakkundig advies en concurrerende prijzen.