Vanaf het eerste contact een goed gevoel!

Prima ontvangst met goede informatie. Duidelijke offerte met prima prijs/kwaliteit verhouding. Goede afspraken over levertijd en uit te voeren werkzaamheden. Op afgesproken tijdstip aanwezig. Werkzaamheden op zeer vakkundige wijze uitgevoerd. Eindresultaat boven verwachting.

Perfecte service en kwaliteit !!

Vanaf het bezoek in de show-tuin zeer professioneel en vakkundig behandeld ! Grondwerk en installatie kunstgras werd zeer professioneel uitgevoerd. Ook de zeer vakkundige en vriendelijke begeleiding door Mevrouw Roefs verdient een groot compliment !!

Geweldige service, professionele installatie gras

Na prima advies bij de winkel heeft men uiterst professioneel ons kunstgras aangelegd. De crew werkte uiterst efficiënt en schoon. Het resultaat is nog mooier dan we hadden verwacht

Super tevreden

Wilde geen kunstgras.Maar met echt gras lukte het door omstandigheden niet meer. De familie Roefs heeft mij super fijn behandelt.Zowel het advies als het leggen van het gras.Ook moest er een nieuwe rand langs het gras komen waar ik over twijfelde maar ook dat is helemaal naar tevredenheid opgelost.Soms twijfelen mensen of het wel kunstgras is als ze komen kijken. Ben er blij mee.

Roefs is de afspraken goed nagekomen en heeft heel mooi werk geleverd!

We zijn goed geïnformeerd en geadviseerd bij Roefs. Het werk is netjes uitgevoerd op de afgesproken dag en het eindresultaat is erg mooi geworden. Of het nu goed of slecht weer is, we kijken altijd met veel plezier naar buiten naar ons gazon waarbij het lijkt of we echt gras hebben.

Zeer goed advies tijdens bezoek aan demo tuin. Op basis van onze wensen een goed onderbouwd advies gekregen. We zijn kort na de prijsopgave akkoord gegaan omdat we overtuigd waren van de kwaliteit van het product en diensten. Alle werkzaamheden van verwijderen oud gras, aanleggen stabiele bodem en installatie van kunstgras zijn door Pieter Roefs uitgevoerd. Eindresultaat is prachtig, erg natuurlijk en heerlijk zacht kunstgras dat bestand is tegen spelende kinderen.

Goed advies, mooi product en keurige installatie

We hebben maar een kleine tuin, altijd gras gehad, dat hoort er voor ons gewoon bij. Maar het werk wat je er periodiek mee hebt ondanks dat het maar 16 vierkante meters gras betreft is best veel, in de zomer ook nog een zwembad op het gras is niet waar je met een voldaan gevoel op terug kijkt als het zwembad een lelijke donkere plek achter heeft gelaten. We waren een korte tijd bezig met orientatie, behoorlijk enthousiast over de keuzes bij derden. Prijzen van een stuk kwaliteit kunstgras van de bezochte aanbieders liggen vaak wel dicht bij elkaar in de buurt . Legkosten varieren wel bij diverse aanbieders maar moet daar wel bij opmerken dat ze een ondergrond verzorgen van 5cm dik, de helft van wat Pieter Roefs verzorgt. Tijdens ons bezoek aan de Pieter Roefs demo tuin, kregen we een erg duidelijk en compleet advies op basis van onze wensen. De kwaliteit was voor ons ook een verrassing, deze was nog beter dan dat we in andere demo tuinen hadden gezien. In het kort, de structuur is echt anders, er zit een twist in het gras welke we bij andere aanbieders niet gezien hebben, erg realistische uitstraling. Het gras heeft meer veerkracht, komt beter terug in zijn originele vorm, ligt er gewoon netjes bij en hoef ik wat minder het gras rechtop te harken. Garantie van 15 jaar op gras is fijn maar niet de hoofdreden om hier voor te kiezen, degelijke manier van leggen geeft ook vertrouwen in dit bedrijf en product. Totale kosten waren wat hoger dan bij derden, maar als je dan toch al de drempel hebt genomen om geld uit te geven aan kunstgras kun je maar beter het beste nemen wat er is. Dag na bezoek van demo tuin hebben we akkoord gegeven op de offerte, kort hierna ingepland voor installatie. Pieter Roefs heeft alles verzorgd, oude gras afgevoerd, aanleg stabiele bodem en installatie van het gras. Ziet er prachtig uit, we zijn erg tevreden met het eindresultaat. Mooi bedrijf met mooie producten!

Over Pieter Roefs VOF

Roefs kunstgras …uit liefde voor uw tuin Roefs staat al jarenlang bekend als de Kunstgras specialist in Zuid-Brabant en Limburg. Als officiële dealer van Royal Grass leveren wij al sinds 2008 producten van de allerhoogste kwaliteit. Roefs werkt direct met particulieren en tuinprofessionals. Kom gerust langs bij onze prachtig aangelegde kunstgras showtuin en ervaar de verschillende soorten. Roefs Kunstgras geeft u uitgebreid advies en verzorgt desgewenst de installatie van uw grastapijt.