Super leuk en top communicatie

Wat is Renee een leuke zangeres, met een prachtige stem! Super contact gehad met BENZ Agency.

Daar zijn we het helemaal mee eens Jo-Anne en fijn dat je tevreden bent, dankjewel!

Perfect boekingskantoor

We hebben fijn contact gehad, netjes, tijdig en alles helemaal duidelijk.

Wat fijn, bedankt voor deze top score Saskia!

Prettig en heldere communicatie!

Heb de communicatie als helder en prettig ervaren, ook snel en vriendelijk.

Goed om te horen, dankjewel voor je review Mandy.

Top geregeld

De heren waren op tijd en vonden het prima om iets eerder te beginnen. Blij mee, bedankt!

Daar zijn wij ook heel blij mee, dankjewel Wendy!

Een hele leuke avond bezorgt voor al onze leden

Het concert met Pater Moeskroen was een groot succes. Wel kon de communicatie af en toe wat beter, omdat reactie soms lang duurde. Voor de rest was er een prima samenwerking.

Dankjewel voor de goede beoordeling Patrick, we nemen je feedback mee.

Top geregeld

Sven Versteeg was top

Fijn om te horen, bedankt Jacco!

Superproffesioneel,duidelijk en prettige samenwerking met BENZ!

We hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren, zowel in de voorbereiding naar als ten tijde van het evenement! Alles liep op rolletjes! Dank hiervoor!

Heel fijn, dankjewel voor deze positieve woorden Brigitte!

Top buro !

Altijd prettig samenwerken met team van Benz

Dankjewel voor deze mooie beoordeling, Martijn!

Geweldig!!

De mannen en crew van Vangrail waren goed op tijd, zeer vriendelijk en behulpzaam. De show was super en de ledwall is echt een gave aanvulling. Ik ga Vangrail zeker bij organisaties aanbevelen!

Super om te horen, bedankt voor deze mooie review Lynn.

Prima bedrijf met goed entertainment.

Ik ken Benz Agency al jaren, blijf ben hen terugkomen omdat ze goed entertainment hebben en de zaken goed regelen.

Dankjewel Erwin voor de fijne samenwerking.

Helemaal super erg vriendelijk, benaderbaar en toegankelijk

Korte en snelle reactie op de mail

Bedankt voor deze positieve review, Andrea!

Fijne samenwerking

Frans Duijts geboekt als aanvulling op mijn eigen show. Hij heeft het feest zeker naar hoger niveau getild. De samenwerking met Benz hiervoor was top. Tot de volgende!

Daar zijn we blij mee, op naar de volgende Louis!

Hele prettige samenwerking!

Goede communicatie, professionele artiesten en goed geregeld.

Dankjewel voor deze mooie woorden Sammy-jo!

prettig zaken mee te doen

Professioneel, maar dat zelfde geld ook voor Rene Karst

Fijn om te horen, dankjewel Peter.

Goed georganiseerd en prettige communicatie

Goed georganiseerd en prettige communicatie

Bedankt voor deze top beoordeling Marka!

TOP Entertainment door drie TOP kerels !!!

Uit eerdere ervaringen wisten we al dat het 'wel goed zou komen', maar ook deze keer was het weer één groot feest met het Trio 'Roept U Maar' !!!

Wat fijn, dankjewel voor deze mooie review Pim.

Fantastische ervaring

Onze ervaring met BENZ Agency was absoluut fantastisch! We hebben zowel een band als een DJ ingehuurd voor ons evenement en het was een topavond. De muziekkeuze was perfect en er was voor ieder wat wils, waardoor de sfeer de hele avond geweldig was. Wat ons ook opviel, was de uitstekende organisatie en planning. Alles was keurig geregeld en liep op rolletjes, wat ons veel zorgen uit handen nam. Het contact met het bureau was zeer prettig; ze reageren snel en zijn altijd bereid om te helpen. Kortom, we zijn zeer tevreden en zouden zonder twijfel BENZ Agency aanbevelen aan iedereen die een geslaagd evenement wil organiseren met fantastisch entertainment.

Hier worden wij helemaal blij van, ontzettend bedankt Sandy!!

Van Marco kun je op aan. Altijd precies weten wat hij moet draaien

Prettig

Goed om te horen Hennie, dankjewel.

Alles was top!

Alles was top geregeld, erg tevreden.

Kort maar krachtig, ontzettend bedankt Ferry.

Ontzettend leuke muzikanten en vrolijke muziek!

Ontzettend leuke toevoeging aan de Open dag. Vrolijke muziek, leuke muzikanten en alles volgens afspraak!

Dat klinkt super Saskia, dankjewel voor je review.

Het was een super leuke act!

De mannen zorgde voor een super leuk sfeer in de ruimte, zodat iedereen ook nog wat langer op het event bleef.

Dat horen we graag, bedankt voor de review Lotte.

Prettige samenwerking en genoten van de uitvoering.

Communicatie verloopt snel en effectief met Benz Agency en dat is erg fijn. Verder was de uitvoering van Elske DeWall goed verlopen en was hierin de communicatie ook vlot en makkelijk.

Dankjewel voor de mooie woorden Wim!

Prima, gemakkelijk en duidelijk

ik had de band gezien in Kerkrade en belde de week erna om ze te boeken. Gezocht op internet. Gelukkig waren ze nog vrij. Via Benz kreeg ik een mondelinge bevestiging en formuler toegestuurd. Dit heb ik ingevuld en later weer een bevestiging. De officiele bevestiging was iets langer blijven liggen. maar had het al schriftelijk via de mail. Tijdsplanning aangeven ook duidelijk. Wat wel naar voren kwam is dat het feest om 19.30 begon en de bend dus ook eerder gereed moest zijn met opbouwen, hier moet wel aan gedacht worden bij vragen stellen /formulier invullen. De band was super! Zoals verwacht:) Hielt zich stipt aan het tijdsschema.

Bedankt voor je uitgebreide review en je feedback Marion. Fijn dat de boeking naar tevredenheid is verlopen!

Geweldig feest en super optreden.

Fijn om te horen Jeroen, dankjewel!

Prima geregeld

Boeking verliep soepel, alles was netjes geregeld.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Wim!

Velmolenweg 54 B

5404 LD Uden

Over BENZ Agency B.V.

BENZ Agency is een full service artiestenbureau voor het topsegment van Nederlandse artiesten en bands. Naast dat wij het exclusieve boekingskantoor zijn voor diverse Nederlandse artiesten en bands, kijken we ook breder zodat artiesten en events hun beoogde doelen kunnen bereiken. Ons toegewijde team gelooft dat verder denken dan traditionele kaders, in het belang van artiesten en events, het verschil kan maken.