onvergetelijk bedrijfsfeest met optreden van Joel Borelli en team!!

Wij hebben op ons jubileum feest 60 jaar Zondervan Joel gevraagd hier ook invulling aan te geven, samen met DJ Wim hebben zij voor een onvergetelijke avond gezorgd. Bedankt team Borelli!

Fijn dat jullie hebben genoten Dick!!

Perfect geregeld

Zonder problemen de Edwin Evers Band geboekt en zowel wij als organisatie als alle gasten hebben alles als super ervaring. Echt geweldig dat alles tot in de puntjes geregeld was.

Super dat het allemaal top is verlopen, dankjewel Rick!

Super blij met de boeking van de artiesten op mijn feestje!

Prettig bedrijf om mee te werken, er waren wel wat onduidelijkheden betreft de rider. Al het contact verliep smooth, zowel telefonisch als via de mail. Kwamen mij tegemoet in mijn wensen. DJ Robin en (haar zus) zangeres René (= Ro-Zen sisters ) zijn een super toffe act voor een geslaagde feestavond. Volop genoten!

Dankjewel voor je review en je feedback Barbara. Heel fijn dat het geslaagd was!

Fijne communicatie, altijd vriendelijk en goed geregeld

Fijn om te horen, dankjewel Joyce!!

De service was perfect

perfect

Bedankt voor deze mooie review Wim!

Trio Roept U Maar was top!

Het was echt ontzettend leuk! Iedereen heeft onwijs genoten van de band en ze hadden een heel erg leuk lied repertoire! Ook heel leuk voor onze leeftijd (tussen de 20-35 jaar).

Blij dat Trio Roept U Maar in de smaak viel, dankjewel voor je review Floor.

Super, geweldig genoten

Super flexibel, leuke artiest!

Fijn om te horen dat je hebt genoten Jeffrey!

Prima samenwerking

Goed overleg voor aanvang.

Goed om te horen, dankjewel voor je review Herman.

Super!

Van begin tot eind een zeer goede ervaring! Dankjewel Hugo! Grt

Heel fijn dat je een goede ervaring hebt gehad, dankjewel voor de review Ruud!

Geluids opbouw en afbouw ging niet helemaal volgens planning

onduidelijkheid over de prijs van opbouw en afbopuwen geluid.

Beste Danny, jammer om te horen dat niet alles volgens wens is verlopen. We hebben ons uiterste best gedaan om het voor je op te lossen.

Fantastisch

Het contact vooraf liep vloeiend met Margriet en ook op de dag zelf was de tourmanager heel relaxed. Ook Sharon Doorson was super fijn om mee te communiceren. Niks op aan te merken.

Super om te horen, bedankt Mike!

Samenwerking in aanloop wat top met als hoogtepunt een top optreden van Joel Borelli

Voorafgaand aan het evenement een fijne vlotte communicatie. Joel Borelli was ons sluitstuk van de avond. Wat een show! Bedankt voor de samenwerking!

Dankjewel voor deze mooie review Jill!

Sympathieke boeker.Geeft graag te pas en te onpas tips over verbouwingen.

Fijn bedrijf. Hugo is een liever boeker. Versta hem niet altijd heel goed maar dat komt door de zachte g die in sommige delen van ons land zo nodig gebruikt moet worden. We hadden de Edwin Evers Band geboekt en die versta ik allemaal. Erg sympathieke en goede band en we willen graag een aantal opties plaatsen voor 2024.

Van alle markten thuis Erik! Op naar veel meer moois.

Goede communicatie

Goed om te horen, dankjewel Rudie!

Geweldige bedrijf met professionele mensen.

Altijd mee denkend in de wensen van de klant.

Dankjewel voor deze mooie review Carel.

Helemaal Fantastisch

Het was zoals verwacht. Helemaal fantastisch met onze gasten die ook helemaal euforisch waren over het optreden.

Dat horen we graag, bedankt Jos!!

Benz heeft bij onze bruiloft Elske de Wal geregeld. Uitstekend gedaan, goede communicatie en feedback, zelfs een wijziging in een betaand nummer was mogelijk. Zeer tevreden

Fijn dat je helemaal tevreden bent Roelof, dankjewel!

Wij hadden Renée Kouwenhoven geboekt voor ons verjaardagsfeest. Het was geweldig. Alles klopte bamaf de boeking tot aan het optreden. Wat een zangeres!!

Goed om te horen, bedankt Jan!

je hoeft niks te doen

alles wordt geregeld, keuze van artiesten, boekingen en randzaken er om heen, aan alles wordt gedacht gewoon 5 sterren waard!!

Wat een mooie review Wijnald, dankjewel!!

het beste feest voor een zeventig jarige

Geweldig trio dat goed inspeelt op het publiek. Het was een fantastische avond en alle aanwezigen hadden het goed naar hun zin. Dit feest blijft een aangename herinnering.

Heel fijn om te horen Rob, dankjewel!!

Fijn contact, afspraken en uitvoering kloppen perfect!

Onze ervaring met BENZ is heel prettig. Het contact verloopt soepel, we zijn tot een gezamenlijke wens gekomen mbt de dienst en kosten. De artiest die wij voor meerdere shows geboekt hadden is ontzettend professioneel, altijd op tijd en doet zijn absolute best om er elke keer weer een feest van te maken!

Wat een mooie woorden, bedankt Merel!

Prima geregeld

Dankjewel voor het schrijven van een review Frans.

Duidelijk en concreet

Samenwerking loopt soepel

Fijn om te horen, dankjewel Danny.

Alles top geregeld

Heel goed

Bedankt voor de positieve review John!

Fijne samenwerking met als eindresultaat een top show van Yes-R!

Het boeken van Yes-R verloopt altijd soepel, waarbij er continue wordt meegedacht over de mogelijkheden. Zowel tijdens het voortraject als de showdag is de communicatie snel, helder en vriendelijk. De performance is ook altijd top, waardoor wij graag samenwerken met Yes-R en BENZ

Goed om te horen, dankjewel voor je review Roel!

Over BENZ Agency B.V.

BENZ Agency is een full service artiestenbureau voor het topsegment van Nederlandse artiesten en bands. Naast dat wij het exclusieve boekingskantoor zijn voor diverse Nederlandse artiesten en bands, kijken we ook breder zodat artiesten en events hun beoogde doelen kunnen bereiken. Ons toegewijde team gelooft dat verder denken dan traditionele kaders, in het belang van artiesten en events, het verschil kan maken.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.