Good vibes & Great energy

Ze maakten er een geweldig feest van. Goede energie en zeer enthousiast.

Dankjewel voor deze mooie beoordeling Nathalie!

Danspaleis van Kooten was een mooie aanvulling op ons festival programma. Met een energieke, sterke show wisten ze de zaal aan het dansen te krijgen. Kasper is een geweldige frontman die het publiek met een knipoog benaderd en tegelijkertijd enthousiasmeert.

Dankjewel Frank voor deze fijne, uitgebreide review!

Het was een feestje!

Elske DeWall kon natuurlijk niet ontbreken op het Frysk Winter Festival! De voetjes zijn van de vloer gegaan.

Blij om te horen dat het een feest was met Elske, dankjewel Lisette!

Fantastischt optreden van La Fuente en alles perfect georganiseerd!!

Alle oké

Dankjewel voor deze mooie recensie Peter!!

Goed advies, snelle reactie, alles volgens afspraak.

Trio Roept u Maar.. kwam optreden na een kerstdiner bij ons thuis. Ontzettend gaaf, goede energie en een super toevoeging aan onze avond. Wij hebben genoten

Fijn om te horen, dankjewel voor je review Bart-Jan!

Degelijke eerlijke club!

Benz is een prima artiestenbureau wat de menselijke maat goed in het oog houdt. En dat is anno 2023 heel wat waard!

Wat een mooie woorden, ontzettend bedankt Han!

DJ Yorit was een verrijking van deze avond.

Yorit heeft uitstekend ingespeeld op de wensen en behoeften van de doelgroep. Met deze DJ hebben we het thema 'Après-ski' nog meer lading kunnen geven!

Dankjewel voor je review Fleur, fijn dat DJ Yorit in de smaak viel!

Fantastisch feest gehad met de The Originals!

Vanwege het 100 jarig bestaan van onze vereniging hebben wij besloten om de The Originals te vragen voor ons eeuwfeest. Het was geweldig, alleen maar positieve reacties ontvangen. Het enige smetje was dat we hadden doorgegeven dat wij 2 x 16 ampere ter beschikking hadden ipv 32 ampere. Er is helaas vergeten door te geven dat er een verdeler moest worden meegenomen. Gelukkig hebben wij handige mensen in de vereniging die het snel konden verhelpen. Maar wat was het waanzinnig, een feest om nooit te vergeten! Hartelijk dank.

Bedankt Kim! Fijn dat The Originals er een mooi feest van hebben gemaakt en gelukkig dat het probleem met de stroom opgelost kon worden. Geniet nog lekker na!

alles top geregeld

Contact met Bas liep prima, was goed bereikbaar als ik vragen had. En "Roept u maar" staat natuurlijk garant voor een echt feestje. Was weer geweldig!

Goed om te horen Tonja, dankjewel voor de review!

Duidelijk, snel, betrouwbaar, goed geregeld

Precies wat ik zeg. Duidelijk, snel, betrouwbaar, goed geregeld. Op naar de volgende keren.

Dankjewel voor deze mooie recensie François, tot de volgende!

Familie de Bruyn wist zelfs een kleine groep los te laten gaan!

Een vrolijke band, met een bizar breed repertoire die 3 sets lang ervoor gezorgd hebben dat onze groep heeft genoten, gedanst en gezongen.

Heel fijn dat Familie de Bruyn zo in de smaak viel, bedankt Marloes!

top!

fantastisch wat jullie weer bij ons in Venlo hebben gepresteerd! Grote dank voor de bijdrage aan ons feest! Groetjes Peggy en Bart

Super om te horen, dankjewel voor deze mooi recensie Peggy en Bart!

Super geregeld! Snelle en makkelijke communicatie en goede invulling van onze wensen..

Fijn dat je tevreden bent Simon, bedankt!

Het is iedere keer een feestje om Trio Roept U Maar in te zetten.

Dankjewel voor je review Herman.

onvergetelijk bedrijfsfeest met optreden van Joel Borelli en team!!

Wij hebben op ons jubileum feest 60 jaar Zondervan Joel gevraagd hier ook invulling aan te geven, samen met DJ Wim hebben zij voor een onvergetelijke avond gezorgd. Bedankt team Borelli!

Fijn dat jullie hebben genoten Dick!!

Perfect geregeld

Zonder problemen de Edwin Evers Band geboekt en zowel wij als organisatie als alle gasten hebben alles als super ervaring. Echt geweldig dat alles tot in de puntjes geregeld was.

Super dat het allemaal top is verlopen, dankjewel Rick!

Super blij met de boeking van de artiesten op mijn feestje!

Prettig bedrijf om mee te werken, er waren wel wat onduidelijkheden betreft de rider. Al het contact verliep smooth, zowel telefonisch als via de mail. Kwamen mij tegemoet in mijn wensen. DJ Robin en (haar zus) zangeres René (= Ro-Zen sisters ) zijn een super toffe act voor een geslaagde feestavond. Volop genoten!

Dankjewel voor je review en je feedback Barbara. Heel fijn dat het geslaagd was!

Fijne communicatie, altijd vriendelijk en goed geregeld

Fijn om te horen, dankjewel Joyce!!

De service was perfect

perfect

Bedankt voor deze mooie review Wim!

Trio Roept U Maar was top!

Het was echt ontzettend leuk! Iedereen heeft onwijs genoten van de band en ze hadden een heel erg leuk lied repertoire! Ook heel leuk voor onze leeftijd (tussen de 20-35 jaar).

Blij dat Trio Roept U Maar in de smaak viel, dankjewel voor je review Floor.

Super, geweldig genoten

Super flexibel, leuke artiest!

Fijn om te horen dat je hebt genoten Jeffrey!

Prima samenwerking

Goed overleg voor aanvang.

Goed om te horen, dankjewel voor je review Herman.

Van begin tot eind een zeer goede ervaring! Dankjewel Hugo! Grt

Heel fijn dat je een goede ervaring hebt gehad, dankjewel voor de review Ruud!

Geluids opbouw en afbouw ging niet helemaal volgens planning

onduidelijkheid over de prijs van opbouw en afbopuwen geluid.

Beste Danny, jammer om te horen dat niet alles volgens wens is verlopen. We hebben ons uiterste best gedaan om het voor je op te lossen.

Het contact vooraf liep vloeiend met Margriet en ook op de dag zelf was de tourmanager heel relaxed. Ook Sharon Doorson was super fijn om mee te communiceren. Niks op aan te merken.

Super om te horen, bedankt Mike!

Over BENZ Agency B.V.

BENZ Agency is een full service artiestenbureau voor het topsegment van Nederlandse artiesten en bands. Naast dat wij het exclusieve boekingskantoor zijn voor diverse Nederlandse artiesten en bands, kijken we ook breder zodat artiesten en events hun beoogde doelen kunnen bereiken. Ons toegewijde team gelooft dat verder denken dan traditionele kaders, in het belang van artiesten en events, het verschil kan maken.