Top act met Xander en niks aan te merken op het traject!

Alles ging gewoon goed en Xander rockte de stage!

Altijd prettig samenwerken met BENZ!

BENZ is al jaren een toonaangevend bureau voor de beste artiesten van Nederlandse bodem. We zijn dan ook trots dat we met regelmaat onze coverbands aan mogen bieden via BENZ.

Dankjewel voor deze mooie worden Rick, tot de volgende!

Altijd goed en feest met Benz Agency B.V.

Artiesten op tijd en goede performances. Makkelijk in omgang Niets op aan te merken !

Dankjewel voor deze top beoordeling Pascal!

Zoals het hoort. Duidelijk meedenkend

Bedankt voor het schrijven van een review Frans.

Uitmuntend

Flexibel, duidelijk en gemakkelijk in omgang,

Bedankt voor deze top review Bob.

Weer een tof optreden, zoals altijd, gewoon goed.

top weer

Dat vinden wij ook gewoon fijn, dankjewel Rosanne.

Zoals het hoort

Een kundige en straight forward bedrijf welke correct communiceren. Je weet van tevoren waar je aan toe bent.

Mooi woorden, ontzettend bedankt Arne!

Fijne samenwerking!

Diverse artiesten geboekt voor een cliënt van ons, alles perfect verlopen.

Daar zijn we blij mee, bedankt Arthur.

Alles correct en flexibel geregeld

Goede en heldere afspraken en goede communicatie. Alles netjes geregeld. Yes-R heeft een fantastische lezing + performance verzorgd. Hij heeft een boeiende presentatie gegeven en de toehoorders waren zeer onder de indruk. Yes-R is zeker aan aanrader!

Bedankt voor deze top review, Leo!

Prettig, eenvoudig en duidelijk

Anderhalf jaar geleden heb ik Jannes geboekt en de communicatie was prettig, meedenkend, goed en duidelijk. Ik heb het allemaal als zeer prettig ervaren en het optreden was GEWELDIG!

Fijn om te horen Gea, dankjewel voor deze mooie beoordeling!

Altijd super samenwerken!

De samenwerking met Benz gaat altijd super! Goede en fijne communicatie en Boomerang is een top band die ze aanbieden!

Bedankt voor deze positieve woorden Vivian!!

prima. Jip is een leuke artiest.

jammer dat hij iets te laat was...

Dankjewel voor je review Reinier, we hebben het teruggekoppeld.

Goede communicatie!

Prima service en snelle reactie op vragen! Thanks Benz Agency! Groet Suustival

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review, Suzanne.

Met Benz Agency heb ik kunnen bellen en mailen voor de boeking, maar ook met vragen tussendoor. Kortom, ze zijn goed bereikbaar en je wordt adequaat en prettig te woord gestaan. Zoals het hoort, maar wat in 2024 niet meer vanzelfsprekend is. Het niveau van de artiest, zanger Sven Versteeg, is daarnaast zo goed en zijn optreden zo leuk dat het dit reserveringstraject allemaal waard is! Wij hebben genoten.

Dankjewel voor de mooie complimenten Erwin, heel fijn!

Wederom geweldig!

Wederom geweldig geregeld met de boeking via Benz. Tweede keer dat wij Jeroen van der Boom via Benz boeken en vanaf offerte aanvraag tot en met de definitieve boeking geweldig geregeld!

Fijn om te horen dat het zo naar tevredenheid is gelopen, bedankt Jan.

TOP! In één woord i.p.v. in één zin!

Dank Conny, ook voor het advies! Altijd fijn en accuraat met opties en meedenken over pendels van artiesten. Wolter en Xander zijn natuurlijk ook zeeeer prettige artiesten om mee te werken. Dank dank tot de volgende!

Dat vinden wij ook TOP, dankjewel Dorine!!

Fijn contact & snel schakelen!

Prima ervaring met Benz Agency voor het boeken van BenR. Fijn contact, snel schakelen en geen poespas. Zoals het hoort!

Heel fijn, bedankt dat je een review wilde schrijven Kaj.

Fijne samenwerking!

Fijn boekingskantoor, overzichtelijke reminders en correspondenties. Dank voor de fijne samenwerking!

Heel goed om te horen Jacco, dankjewel voor je review.

Zoals elk jaar boek ik diverse artiesten bij Benz Agency, en weer is alles perfect verlopen. Ik ben een zeer tevreden klant en wil deze samenwerking tot in lengte van dagen doorzetten.

Bedankt voor deze top beoordeling, Denny en graag tot de volgende.

Een klasse apart

Wat een band. Niet normaal :-). Top muzikanten die de sfeer vanaf de eerste minuut erin hebben. Geweldig! Trio “Roept u maar” heeft er mede toe bijgedragen dat onze gouden bruiloft een feest is geworden met een gouden randje. Voor ons onvergetelijk en met z’n allen een mooie herinnering rijker. Van alle gasten niets dan lovende woorden voor deze drie heren. Chapeau!

Wat een mooie woorden Niels, we hebben het doorgegeven. Dankjewel!

Onvergetelijk!

‘Roept u Maar’ maakte het 50-jarig huwelijksfeest van m’n ouders onvergetelijk!

We zijn blij dat te horen Sabine, nogmaals gefeliciteerd!

GEWELDIG!!!!

Chris weet altijd een feestje te creëren, hij is een ware entertainer en een fantastische zanger, ik kan hem iedereen aanraden.

Bedankt voor deze top review Patricia!

Geweldig optreden

Perfect optreden; kort maar krachtig ;) Alle afspraken nagekomen; prima tijdsplanning en communicatie. Kan een optreden van Joel Borelli van harte aanbevelen.

Heel fijn om te horen Marlies, dankjewel!!

Alles was perfect geregeld

Wij zijn zeer tevreden met de de service van Benz. Van begin tot het eind was alles tot in de perfectie geregeld. Goed contact met de artiest en een geweldig optreden van Davy Keys. Een avond om nooit meer te vergeten.

Daar doen we het voor, bedankt voor deze mooie woorden Robert.

We zijn heel tevreden

Een heel mooi programma en goede begeleiding

Dankjewel voor de fijne samenwerking en deze mooie review, Rob! Tot de volgende.

Velmolenweg 54 B

5404 LD Uden

Over BENZ Agency B.V.

BENZ Agency is een full service artiestenbureau voor het topsegment van Nederlandse artiesten en bands. Naast dat wij het exclusieve boekingskantoor zijn voor diverse Nederlandse artiesten en bands, kijken we ook breder zodat artiesten en events hun beoogde doelen kunnen bereiken. Ons toegewijde team gelooft dat verder denken dan traditionele kaders, in het belang van artiesten en events, het verschil kan maken.