Fantastische band waardoor wij een top feest hebben gehad.

Top muzikanten die de gasten in beweging krijgen. Mede dankzij The Originals hebben wij een fantastische avond beleefd waarbij onze gasten mede de muziek sfeer konden bepalen. The Originals speelden daar perfect op in. Ik kan het iedereen die van een dansfeestje houdt zeker aanbevelen.

Altijd fijn werken met BENZ

Benz reageert altijd snel en adequaat. Persoonlijke benadering wordt door ons gewaardeerd.

Goede samenwerking

Goed contact en samenwerking. Wel 2x een aanmaning gehad terwijl we alles al betaald hadden.. Maar goed opgepikt. En ander probleempje ook super opgelost dus korte lijntjes en fijne samenwerking.

Fijne collega's

Benz is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een artiestenbureau waar vele bekende Nederlandse artiesten zich exclusief aan hebben verbonden. Om deze reden heb ik, als onafhankelijk boeker, veel telefonisch contact met hen. Behalve de 'Brabantse gezelligheid' die ik als prettig ervaar, zijn ze punctueel en komen afspraken na. Kortom, een fijne collega waarmee het prettig zakendoen is.

Goede organisatie, gedoe met geluid kan beter

Het was een geweldig optreden!

Top!!

Geweldige performance van Dre Hazes

TOP

Opening in de ITA aan het Leidseplein in Amsterdam voor onze 1e jaars studenten die zijn gaan studeren aan het ROC van Amsterdam.

Prima en zakelijk goed geregeld

Fijn contact eerst met artiest en daarna met boeker.

Berget Lewis was super

Berget Lewis was cool tijdens de BELEEF (50+) beurs. Prachtige vocalen, de gasten hebben genoten.

Meteen gas erop

Jeroen van de Boom is een vakman

Jeroen zette de zaak direct helemaal aan. Perfect Boeking liep soepel. Goed geregeld

zeer tevreden

Heb als collega bureau zeer positief en prettig samengewerkt. Alles naar volle tevredenheid verlopen De familie de Bruyn plezierige mensen om mee samen te werken. Onze complimenten. En een zeer tevreden opdrachtgever. Dat is tenslotte het belangrijkste.

GEWELDIG

was echt amazing!

Vanaf het eerste contact word je perfect begeleid Alle afspraken worden nagekomen En vooral niks is te veel alles word geregeld Door een club Toppers van de bovenste plank

Juiste band op de juiste plek

Jan, Martijn en Carlos waren fantastisch afgelopen weekend. Het was maar een relatief klein feestje met 70 man in een achtertuintje. Maar de setting was goed en alles klopte precies. Qua eten, drinken, inrichting, sfeer maar ook zeker qua entertainment. Deze act sloot echt perfect aan bij de gasten. Iedereen, inclusief ikzelf en volgens mij ook de mannen zelf, heeft er ontzettend van genoten. Dak ging er op het laatst echt af, complimenten!

zeer efficient, heel behulpzaam

Recent boeking gedaan van muziekbandje "Roept U maar": heel duidelijke richtlijnen, snelle, vriendelijke communicatie en zeer efficient.

Fijne samenwerking en fijn contact!

Fijn trio met perfecte sfeermuziek

Roept u maar gevraagd voor een afscheidsreceptie van een bestuurder. Ze voelden de sfeer uitstekend aan, speelden prima in op de wensen van de vertrekkende bestuurder (samen niet gepland 'Rollercoaster' gezongen met haar op haar verzoek). Iedereen was zeer enthousiast!

We hadden een fantastisch feestje!

Boeking is via mijn zoon gegaan. Het trio waar we naar vroegen was bezet. Een ander trio werd geadviseerd, wat erg goed beviel! Wel behoorlijk hoge prijs, maar het was het waard.

Alweer een goede samenwerking en oplossend denken

Zeer positief. Ook de techniek mannen.. dank voor het meedenken en de supershow

Uitstekend!

Goed geregeld, fijne communicatie en een fantastische band…Wat een feest!

Geweldige ervaring met Benz Agency!

Goed contact met kantoor betreft een aantal boekingen. Tijdens de boekingen zelf, artiesten keurig optijd en qua communicatie alles top geregeld.

Correcte communicatie en snel geregeld

Correcte communicatie, snelle reactie op vragen en contract snel gesloten.

Wederom top service

Zoals ik al eens eerder heb gemeld is het altijd prettig om met Benz Agency samen te werken. Hoe klein of groot er een probleem mag zijn men staat altijd klaar. Altijd vrolijkheid aan de telefoon en snelle reactie!!!

Professionele communicatie en handling

Fijn contact en afhandeling. Artiest en begeleiding was ook naar wens en professioneel.

Velmolenweg 54 B

5404 LD Uden

Over BENZ Agency B.V.

BENZ Agency is een full service artiestenbureau voor het topsegment van Nederlandse artiesten en bands. Naast dat wij het exclusieve boekingskantoor zijn voor diverse Nederlandse artiesten en bands, kijken we ook breder zodat artiesten en events hun beoogde doelen kunnen bereiken. Ons toegewijde team gelooft dat verder denken dan traditionele kaders, in het belang van artiesten en events, het verschil kan maken.