Ontzettend leuke muzikanten en vrolijke muziek!

Ontzettend leuke toevoeging aan de Open dag. Vrolijke muziek, leuke muzikanten en alles volgens afspraak!

Dat klinkt super Saskia, dankjewel voor je review.

Het was een super leuke act!

De mannen zorgde voor een super leuk sfeer in de ruimte, zodat iedereen ook nog wat langer op het event bleef.

Dat horen we graag, bedankt voor de review Lotte.

Prettige samenwerking en genoten van de uitvoering.

Communicatie verloopt snel en effectief met Benz Agency en dat is erg fijn. Verder was de uitvoering van Elske DeWall goed verlopen en was hierin de communicatie ook vlot en makkelijk.

Dankjewel voor de mooie woorden Wim!

Prima, gemakkelijk en duidelijk

ik had de band gezien in Kerkrade en belde de week erna om ze te boeken. Gezocht op internet. Gelukkig waren ze nog vrij. Via Benz kreeg ik een mondelinge bevestiging en formuler toegestuurd. Dit heb ik ingevuld en later weer een bevestiging. De officiele bevestiging was iets langer blijven liggen. maar had het al schriftelijk via de mail. Tijdsplanning aangeven ook duidelijk. Wat wel naar voren kwam is dat het feest om 19.30 begon en de bend dus ook eerder gereed moest zijn met opbouwen, hier moet wel aan gedacht worden bij vragen stellen /formulier invullen. De band was super! Zoals verwacht:) Hielt zich stipt aan het tijdsschema.

Bedankt voor je uitgebreide review en je feedback Marion. Fijn dat de boeking naar tevredenheid is verlopen!

Geweldig feest en super optreden.

Fijn om te horen Jeroen, dankjewel!

Prima geregeld

Boeking verliep soepel, alles was netjes geregeld.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Wim!

Altijd meedenken en flexibel

Ik ben een goede vriend van Pascal Redeker , Maar zit zelf ook in de kleine evenementen. Ik boek Pascal nu met regelmaat gewoon via jullie ik waardeer jullie transparantie en ik heb ontzettend goed contact altijd met Chiel !! Ook bij het uitvragen van artiesten die niet bij jullie zitten mag ik dit gewoon bij jullie neerleggen .. Echt heel fijn . Ik hoop op nog een lange samenwerking.

Bedankt voor deze fantastische review Rick!! Tot snel.

Fantastisch!

De Rozen Sisters waren niet alleen ontzettend lief en beelschoon, maar ook nog eens steengoed! Wisten de sfeer heel goed aan te voelen en hierop in te spelen en hebben de sfeer er nog meer in weten te krijgen. Alleen maar complimenten. Waren ook super flexibel, evenals hun management waar ik veel mee heb geschakeld. Super tevreden. :)

Wat super, dankjewel voor deze mooie woorden Josje!

Joel borrelli maakte ons feest compleet. !

Fijn om te horen, bedankt Joris!

Erg tevreden, goed advies, snelle reactie

Dankjewel Nicole voor deze top beoordeling!

gewoon goed

gewoon goed duidelijk en vertrouwd .

Bedankt voor deze fijne review, Alexander.

Goed en snel geregeld!

Wij hebben René Karst geboekt via Bas van Benz Boekingen. Na een persoonlijke kennismaking met Bas kregen we een goed beeld van de organisatie, het is een fijn informeel bedrijf met korte lijnen. Ze hebben veel connecties in de artiestenwereld daardoor is eigenlijk alles mogelijk. De boeking is ook vlot en professioneel verlopen. Tevens krijgen we nog een leuke groene bril als gadget en deze hebben we tijdens de avond gebruikt. Dik tevreden over de samenwerking!

Wat een mooie woorden, dankjewel Peter! Tot de volgende.

Goede ervaring

We hebben voor ons jubileumfeest een band ingehuurd en zij hebben het weer fantastisch goed gedaan. De communicatie met BENZ Agency verliep goed en we konden snel schakelen.

Heel fijn om te horen Leon, bedankt voor je recensie!

Prettig contact en fijne show

BENZ Agency is een prettig boekingskantoor om mee te werken. Band gaf een fijne show voor een enthousiast publiek. In de pre-productie ging er iets mis en dit passend opgelost.

Dankjewel voor je review, Wia! Fijn dat de show geslaagd was en dat alles opgelost is.

Lekker bezig!

Technisch gezien heb ik nog helemaal niets bij jullie geboekt. Deze show stond nog van de vorige programmeur. Maar wel lekker uitverkocht en volgens mij hadden onze bezoekers een leuke avond, dus mooi!

Goed om te horen. Bedankt dat je een review wilde schrijven Thijs, tot de volgende!

Tof collegabedrijf

Altijd leuk contact met o.a. Bas en Chiel!

Top Hans, dankjewel voor deze leuke beoordeling!

Goede communicatie fijne artiesten en crew

Bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie Wim!

Prima contactpersoon bij bemiddeling boeking trio 'Roept u maar'

Eerste ervaring met Benz agency. Prima verlopen. Als onervaren artiestboeker was ik blij met de snelle reactie op mijn eerste vragen. Later verliep het contact minder snel/soepel maar uiteindelijk is alles goed verlopen. Eind goed al goed.

Fijn dat het allemaal goed is verlopen, dankjewel Ellen.

Geweldige band op ons Oud en Nieuw Party.

Het was echt een feestje! Onze gasten vonden het een heerlijk feest. Deze formatie is echt aan te raden. Dit past heel erg goed bij de wens van onze gasten. Ze komen aankomend jaar weer :)

Wat leuk dat het voor herhaling vatbaar was Joyce, bedankt!

Fijne ervaring!

Wij hebben voor ons bedrijfsfeest een band en een dj geboekt via Benz. Hele fijne communicatie, snelle service!

Fijn om te horen Esther, dankjewel!

Onvergetelijk!

Als je event onvergetelijk moet zijn dan is de juiste muziek de meest lastige keuze. Bij BENZ ben je gegarandeerd van de beste der besten.

Wow daar doen we het voor Maureen, bedankt!

Good vibes & Great energy

Ze maakten er een geweldig feest van. Goede energie en zeer enthousiast.

Dankjewel voor deze mooie beoordeling Nathalie!

Danspaleis van Kooten was een mooie aanvulling op ons festival programma. Met een energieke, sterke show wisten ze de zaal aan het dansen te krijgen. Kasper is een geweldige frontman die het publiek met een knipoog benaderd en tegelijkertijd enthousiasmeert.

Dankjewel Frank voor deze fijne, uitgebreide review!

Het was een feestje!

Elske DeWall kon natuurlijk niet ontbreken op het Frysk Winter Festival! De voetjes zijn van de vloer gegaan.

Blij om te horen dat het een feest was met Elske, dankjewel Lisette!

Fantastischt optreden van La Fuente en alles perfect georganiseerd!!

Alle oké

Dankjewel voor deze mooie recensie Peter!!

Over BENZ Agency B.V.

BENZ Agency is een full service artiestenbureau voor het topsegment van Nederlandse artiesten en bands. Naast dat wij het exclusieve boekingskantoor zijn voor diverse Nederlandse artiesten en bands, kijken we ook breder zodat artiesten en events hun beoogde doelen kunnen bereiken. Ons toegewijde team gelooft dat verder denken dan traditionele kaders, in het belang van artiesten en events, het verschil kan maken.