gewoon goed

gewoon goed duidelijk en vertrouwd .

Bedankt voor deze fijne review, Alexander.

Goed en snel geregeld!

Wij hebben René Karst geboekt via Bas van Benz Boekingen. Na een persoonlijke kennismaking met Bas kregen we een goed beeld van de organisatie, het is een fijn informeel bedrijf met korte lijnen. Ze hebben veel connecties in de artiestenwereld daardoor is eigenlijk alles mogelijk. De boeking is ook vlot en professioneel verlopen. Tevens krijgen we nog een leuke groene bril als gadget en deze hebben we tijdens de avond gebruikt. Dik tevreden over de samenwerking!

Wat een mooie woorden, dankjewel Peter! Tot de volgende.

Goede ervaring

We hebben voor ons jubileumfeest een band ingehuurd en zij hebben het weer fantastisch goed gedaan. De communicatie met BENZ Agency verliep goed en we konden snel schakelen.

Heel fijn om te horen Leon, bedankt voor je recensie!

Prettig contact en fijne show

BENZ Agency is een prettig boekingskantoor om mee te werken. Band gaf een fijne show voor een enthousiast publiek. In de pre-productie ging er iets mis en dit passend opgelost.

Dankjewel voor je review, Wia! Fijn dat de show geslaagd was en dat alles opgelost is.

Lekker bezig!

Technisch gezien heb ik nog helemaal niets bij jullie geboekt. Deze show stond nog van de vorige programmeur. Maar wel lekker uitverkocht en volgens mij hadden onze bezoekers een leuke avond, dus mooi!

Goed om te horen. Bedankt dat je een review wilde schrijven Thijs, tot de volgende!

Tof collegabedrijf

Altijd leuk contact met o.a. Bas en Chiel!

Top Hans, dankjewel voor deze leuke beoordeling!

Goede communicatie fijne artiesten en crew

Bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie Wim!

Prima contactpersoon bij bemiddeling boeking trio 'Roept u maar'

Eerste ervaring met Benz agency. Prima verlopen. Als onervaren artiestboeker was ik blij met de snelle reactie op mijn eerste vragen. Later verliep het contact minder snel/soepel maar uiteindelijk is alles goed verlopen. Eind goed al goed.

Fijn dat het allemaal goed is verlopen, dankjewel Ellen.

Geweldige band op ons Oud en Nieuw Party.

Het was echt een feestje! Onze gasten vonden het een heerlijk feest. Deze formatie is echt aan te raden. Dit past heel erg goed bij de wens van onze gasten. Ze komen aankomend jaar weer :)

Wat leuk dat het voor herhaling vatbaar was Joyce, bedankt!

Fijne ervaring!

Wij hebben voor ons bedrijfsfeest een band en een dj geboekt via Benz. Hele fijne communicatie, snelle service!

Fijn om te horen Esther, dankjewel!

Onvergetelijk!

Als je event onvergetelijk moet zijn dan is de juiste muziek de meest lastige keuze. Bij BENZ ben je gegarandeerd van de beste der besten.

Wow daar doen we het voor Maureen, bedankt!

Good vibes & Great energy

Ze maakten er een geweldig feest van. Goede energie en zeer enthousiast.

Dankjewel voor deze mooie beoordeling Nathalie!

Danspaleis van Kooten was een mooie aanvulling op ons festival programma. Met een energieke, sterke show wisten ze de zaal aan het dansen te krijgen. Kasper is een geweldige frontman die het publiek met een knipoog benaderd en tegelijkertijd enthousiasmeert.

Dankjewel Frank voor deze fijne, uitgebreide review!

Het was een feestje!

Elske DeWall kon natuurlijk niet ontbreken op het Frysk Winter Festival! De voetjes zijn van de vloer gegaan.

Blij om te horen dat het een feest was met Elske, dankjewel Lisette!

Fantastischt optreden van La Fuente en alles perfect georganiseerd!!

Alle oké

Dankjewel voor deze mooie recensie Peter!!

Goed advies, snelle reactie, alles volgens afspraak.

Trio Roept u Maar.. kwam optreden na een kerstdiner bij ons thuis. Ontzettend gaaf, goede energie en een super toevoeging aan onze avond. Wij hebben genoten

Fijn om te horen, dankjewel voor je review Bart-Jan!

Degelijke eerlijke club!

Benz is een prima artiestenbureau wat de menselijke maat goed in het oog houdt. En dat is anno 2023 heel wat waard!

Wat een mooie woorden, ontzettend bedankt Han!

DJ Yorit was een verrijking van deze avond.

Yorit heeft uitstekend ingespeeld op de wensen en behoeften van de doelgroep. Met deze DJ hebben we het thema 'Après-ski' nog meer lading kunnen geven!

Dankjewel voor je review Fleur, fijn dat DJ Yorit in de smaak viel!

Fantastisch feest gehad met de The Originals!

Vanwege het 100 jarig bestaan van onze vereniging hebben wij besloten om de The Originals te vragen voor ons eeuwfeest. Het was geweldig, alleen maar positieve reacties ontvangen. Het enige smetje was dat we hadden doorgegeven dat wij 2 x 16 ampere ter beschikking hadden ipv 32 ampere. Er is helaas vergeten door te geven dat er een verdeler moest worden meegenomen. Gelukkig hebben wij handige mensen in de vereniging die het snel konden verhelpen. Maar wat was het waanzinnig, een feest om nooit te vergeten! Hartelijk dank.

Bedankt Kim! Fijn dat The Originals er een mooi feest van hebben gemaakt en gelukkig dat het probleem met de stroom opgelost kon worden. Geniet nog lekker na!

alles top geregeld

Contact met Bas liep prima, was goed bereikbaar als ik vragen had. En "Roept u maar" staat natuurlijk garant voor een echt feestje. Was weer geweldig!

Goed om te horen Tonja, dankjewel voor de review!

Duidelijk, snel, betrouwbaar, goed geregeld

Precies wat ik zeg. Duidelijk, snel, betrouwbaar, goed geregeld. Op naar de volgende keren.

Dankjewel voor deze mooie recensie François, tot de volgende!

Familie de Bruyn wist zelfs een kleine groep los te laten gaan!

Een vrolijke band, met een bizar breed repertoire die 3 sets lang ervoor gezorgd hebben dat onze groep heeft genoten, gedanst en gezongen.

Heel fijn dat Familie de Bruyn zo in de smaak viel, bedankt Marloes!

top!

fantastisch wat jullie weer bij ons in Venlo hebben gepresteerd! Grote dank voor de bijdrage aan ons feest! Groetjes Peggy en Bart

Super om te horen, dankjewel voor deze mooi recensie Peggy en Bart!

Super geregeld! Snelle en makkelijke communicatie en goede invulling van onze wensen..

Fijn dat je tevreden bent Simon, bedankt!

Het is iedere keer een feestje om Trio Roept U Maar in te zetten.

Dankjewel voor je review Herman.

Over BENZ Agency B.V.

BENZ Agency is een full service artiestenbureau voor het topsegment van Nederlandse artiesten en bands. Naast dat wij het exclusieve boekingskantoor zijn voor diverse Nederlandse artiesten en bands, kijken we ook breder zodat artiesten en events hun beoogde doelen kunnen bereiken. Ons toegewijde team gelooft dat verder denken dan traditionele kaders, in het belang van artiesten en events, het verschil kan maken.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.