Denken in oplossingingen en goede service

In het voortraject is goed meegedacht over de meest efficiënte opstelling van de panelen. Het proces om elders gekochte panelen op dezelfde app te krijgen goed begeleid. Nette en veilige plaatsing van panelen. Van liander compliment voor nette nieuw geplaatste meterkast.

Heel erg tevreden. Vakmensen!

Goede uitleg, afspraken werden nagekomen en echt vakwerk van de monteurs. Bedankt mannen!

Zeer oplossings gericht

Buitendienst jongens dachten erg goed mee toen bleek dat het oude dakraam toch net in de weg zat. Deze samen kunnen verweideren. Erg behulpsaam egt een aanrader

Vakkundig is de oude meterkast vervangen en zijn de zonnepanelen slim en netjes geplaatst.

Na een goed gesprek met de vertegenwoordiger is er een net ontwerp opgesteld. De meterkast is volledig vervangen. Hierbij is al rekening gehouden met een toekomstige laadpaal. De installateurs konden het oorspronkelijke plan voor het plaatsen van de zonnepanelen niet uitvoeren. In gezamenlijk overleg met de uitvoerder is er, volgens mij, een nog beter plan uitgekomen. De installateur heeft me uitgelegd hoe de nieuwe meterkast en de controlelampjes van de zonnepanelen werken. Alle sporen van de operatie zijn door de installateurs keurig opgeruimd en de zonnepanelen doen hun werk. Beter Duurzaam heeft prima werk afgeleverd!!

Afspraken volledig nagekomen + begeleiding door medewerkers is top.

Beter Duurzaam was deskundig en transparant in het advies. Na opvragen van een offerte besloten met hen in zee te gaan. Bij installatie van de panelen werd de offerte -zoals het hoort- volledig nagekomen: omdat de werkzaamheden in de praktijk mee bleken te vallen was er zelfs een meevaller van € 500,-. Zeer tevreden. Niet alleen over het nakomen van de afspraken, maar ook over de manier waarop medewerkers zich opstelden: regelmatig overleg over zaken waar zij tegenaan liepen, zaken netjes achter gelaten (zelfs een gebroken dakpan meegenomen), erg vriendelijk. En, zoals het hoort, gebruik makend van de nodige veiligheidsmaatregelen.

Alle lof voor dit topbedrijf!

We hebben 12 zonnepanelen laten plaatsen door Beter Duurzaam. Uiteraard vooraf diverse offertes opgevraagd en hoewel Beter Duurzaam niet de goedkoopste was toch heel bewust voor hen gekozen. De voorlichting was helder en duidelijk, geen mooie praatjes maar eerlijke voorlichting. Wat ook heel belangrijk was, is hun aandacht voor veiligheid. Toevallig kregen ze hier op het werk een audit betreffende het veiligheidscertificaat. Uiteraard "geslaagd", top hoe de monteurs te werk gingen. Hoe vaak zie je niet cowboys op het dak lopen zonder veiligheidslijn of andere valbescherming? Levensgevaarlijk! Maar niet bij Beter Duurzaam. Je kunt als klant wel denken: "Dat is hun eigen verantwoordelijkheid", maar je moet er toch niet aan denken dat je als klant 112 moet bellen omdat er een monteur van het dak is gevallen... Ook alle complimenten voor het electra-werk. Ben maar zelden werklieden tegengekomen die zó netjes werken. Voor de medewerkers van beter Duurzaam is dat echter gewoon! "Wij willen het graag afleveren zoals we het thuis ook zouden willen hebben!" Die instelling zouden meer mensen mogen hebben. Dus we zijn méér dan tevreden. Montagegroep 2 krijgt van ons 6 sterren!

Goede communicatie en meedenken met de klant

Terugkijkend na de plaatsing van de zonnepanelen…..tevreden! Er is goed gecommuniceerd, op vragen tijdens de plaatsing werd inhoudelijk goed op in gegaan.

Dit bedrijf komt al haar afspraken perfect na

Wij hadden slechte ervaringen met een andere leverancier die zich niet aan afspraken hield. Beterduurzaam benaderd, meteen een offerte ontvangen en levering exact op de afgesproken dag. Vlot gemonteerd, panelen wekken op zoals gespecificeerd. Samenvattend: uitstekende club.

professioneel en goed

Beter Duurzaam heeft de juiste inschatting en de passende indeling voor de zonnepanelen gemaakt. Er is snel een passende offerte aangeleverd. Na een zeer acceptabele levertijd is er door een professioneel team de installatie en in bedrijfstelling verzorgd. Zij werken goed samen, houden zich aan de veiligheidsvoorschriften en luisteren goed naar de wensen ter plekke. hartelijk dank!

Wees degelijk voorbereid en toon eigen initiatief bij dit welwillend bedrijf

Bij de aanschaf van zonnecellen en een warmtepomp ontmoetten we een enthousiast team. Op basis van ervaring geven we een aantal tips: 1. Zonnecellen: de installatie verliep vlot en naar behoren. Echter de wifi van de omvormer is standaard dermate zwak dat een kabelverbinding of een wifiversterker bijna altijd noodzakelijk is. Zo ook bij ons. Er worden extra kosten in rekening gebracht voor aanleg van een 20 m kabel. De klant dient ook zelf de verbinding met de modem te maken. Dit vraagt wel enig technisch inzicht. 2. Vraag goed door over het functioneren van de warmtepomp bij gebruik van radiatoren om teleurstelling te voorkomen. Als de bestaande kachel niet van hetzelfde merk is als de warmtepomp, werkt de kachel niet meer modulerend met als gevolg een temperatuursovershoot in de (huis)kamer. Grote kans dat ook de warmtepomp niet meer werkt bij temperaturen lager dan 5 °C. Eigen initiatief is noodzakelijk om het goed functioneren te bepalen. Bovendien is telefonische communicatie om afspraken te maken aan te bevelen om de inregeling en afstelling aan de thermostaat te doen. 3. Om binnen redelijk termijn antwoord te krijgen op vragen, wordt het versturen van een mail afgeraden. Met bellen is de responcetijd acceptabel. 4. Bij de installatie is een ongeluk gebeurd met daarbij de nodige schade aan het huis. Het duurde 2 maanden om de schade - een paar uur werk - te herstellen. Eigen intiatief om de reparatie in gang te zetten was noodzakelijk. 5. Het financiële systeem werkt zeer snel en punctueel.

Na een paar offertes beoordeeld te hebben wij besloten om met Beter Duurzaam verder te gaan. Zij leveren de beste en hoogste kwaliteit en dat sprak ons aan! (Glas/glas panelen van Sunpower met Enphase mini-omvormers) Gelukkig was dit bedrijf een zeer goede keus en de panelen zijn, ondanks een gecompliceerd dak met een bedekking van PVC, keurig, netjes en professioneel geplaatst, waarbij de bekabeling, etc, door hun electromonteur zeer netjes en bijna volledig uit het zicht is aangelegd. Zelf enkele voorbijgangers en buren vonden dat het dak er zo mooi en strak bij lag en beslist geen afbreuk aan het huis deed! Klopt volledig en ben er blij mee! Mijn complimenten gaan dan ook uit naar de uitvoerende teamleider Jeffrey en zijn collega’s en electromonteur Tobias, verkoper Tom van Vlooten.en mede ook de dakdekkers van Elro,

Zeer professioneel bedrijf .

Een prettige samen werking tussen de Bondt en de Firma Duurzaam. Hele nette werknemers waar we geen enkele hinder van hadden. Geen half werk top opgeleverd waar voor onze dank. Gr Marc .