O sala cu multe dotari si perdonal amabil,

Gemoedelijk, gezellig

Je voelt je welkom. Enthousiaste groep. Gezellig

Een hele enthousiaste club.

Ik ben enthousiast ontvangen en met veel "drive" is mij uitgelegd wat de mogelijkheden zijn.

Goede begeleiding en tijd voor de sporter.

Zeer goed.

Super sportschool met een effectieve manier van fitness en goede begeleiding.

De begeleiding is erg goed, er wordt veel aandacht geschonken aan wat je doel is en het trainingsprogramma wordt er op ingesteld. Minpuntje vind ik wel de vrij hoge contributie.

Kan lekker mijn eigen gang gaan.

Heerlijk relaxed sporten met muziek op de achter grond.

Elkaar vervangen kan beter.

Als ik een vraag stel of er een wijziging doorgevoerd moet worden is er maar 1 persoon die dit kan beantwoorden of uitvoeren. Waarom kan men geen taken van elkaar overnemen of waarom is men niet bekend met elkaars werk. Dit wijst volgens mij op een gebrek aan procedures of beschrijvingen hoe zaken geregeld (moeten) worden.

Behulpzaam goede begeleiding.

Sporten wanneer ik wil, niet te druk, genoeg materiaal

Sfeer is prettig. Bij binnenkomst wordt je gezien en leden onderling ook gezellig. Mensen laten elkaar met rust maar helpen wanneer nodig. Ruim aanbod ook van lessen, zelfs virtueel 24/7

Erg goede hulp

Erg fijne plek om te sporten, fijn dat je op elk moment van de dag kan sporten en de hulp van de medewerkers is erg goed. Niks slechts te zeggen

Super goede sportschool

Goede begeleiding, niet te druk, E-gym als pluspunt en altijd geopend.

Fijne sportschool

Er hangt een goede sfeer. Bij vragen kun je altijd bij de medewerkers terecht en je wordt gelijk geholpen. Er is een ruime keuze en de E-gym beveel ik iedereen aan het stimuleert je om te sporten.

Super leuk, sport alleen in zomer, 3 maanden.

Goede sfeer, goede begeleiding, gezellige medesporters .

Gezellig

Gezellige sportclub. Leuke groepslessen.alleen te vaak buikspierkwartier per week .zou leuker zijn meer afwisseling. Fijne begeleiding Gemoedelijke sfeer.De gratis koffie en thee past prima bij de hoge contributie .graag de handdoekservice terug want dat zat bij het abonnement inbegrepen.en is er afgehaald.dat vind ik niet juist. Vreemd dat er geen kleedruimte is,dit moet op het toilet gebeuren. Als laatste wil ik een serieus punt aanhalen en dat gaat over hygiëne. Ik vind het er ronduit vies.De eGym wordt amper schoongemaakt tijdens de openingstijden.je pakt de bezwete handvaten vast van degene die voor je is. Al enkele malen aangegeven.maar er wordt niks mee gedaan. De matjes zijn groezelig.de losse gewichten...noem maar op...er wordt niks schoongemaakt. Dat vind ik kwalijk Wel zijn er nu doekjes om de cardio schoon te maken na gebruik.ik heb daar om gevraagd en toen was dat ook vlot voor elkaar.Wel vreemd dat ik daar expliciet om moest vragen.......

Fijne omgeving om te sporten

Het is een fijne en goeie omgeving om te sporten. Het personeel wil je graag helpen en je kunt er fijn je eigen ding doen.

Sportschool voor iedereen

Goede begeleiding, veel keuze aan activiteiten, groepslessen, toestellen. 24/7 geopend. De egym is geweldig

Ik wordt goed begeleid, maar ik mis de vriendelijkheid bij binnenkomst en vertrek. Dit was voor een jaar geleden veel beter. Daarom ben ik weer opnieuw begonnen bij jullie. Toen mocht ik ook eerst een maand uitproberen voor dat ik een contract kreeg. Nu had ik die mogelijkheid niet. Dit vond ik erg jammer.

Vind het leuk maar zwaar

Ik had gedacht mezelf meer te kunnen motiveren maar helaas, vind het heel zwaar. Had gedacht dat ik meer in groepsverband zou doen. Maar ben echt op mezelf aan gewezen en dat valt me zwaar.

Zeer laag drempelig

Dat ik het gevoel heb ,dat ik er toe doe

Ze maken het sporten laagdrempelig!

Zonder te veel te pushen stimuleren ze bij Movado mij te blijven sporten en daarbij de lat zelf steeds wat hoger te leggen.

Ben tevreden met de sportschool.Ze helpen je goed als je vragen hebt.

Ben tevreden met de sportschool,maar vind het wel jammer dat er niet meer groepslessen zijn voor de x-fitt. We hebben daardoor veel steun aan elkaar en kunnen ideeën uitwisselen.

Zie hieronder

Wat is als vervelend ervaar is de volume van het muziek. Ik kom niet alleen voor mijn conditie maar ook voor de ontspanning..Na een dag werken vind ik het vervelend dat de volumeknop enorm hoog staat.

Heel fijn

Goede begeleiding en vriendelijke mede sporters

Alles is ok

Ja wat moet ik hier op schrijven.het is allemaal wel goed geregeld denk ik .ik kom ook niet voor de gezelligheid die vindt je niet in een sportschool.maar het is ok

Ik train sinds eind februari bij Movado. Ik doe daar de X-fitt GLI en ik vind de begeleiding heel prettig. Personeel is heel toegankelijk en vriendelijk. Nooit gedacht van mezelf maar ik ga met plezier!