Very good

Fill very good

Fijne sportclub

Heb even een paar weken moeten wennen, maar nu vind ik het heerlijk om er naartoe te gaan. Personeel is super vriendelijk. Ze hebben ook goed apparatuur voor metingen echt top. Heb dan ook mijn lidmaatschap verlengd.

Gezellige club, goede begeleiding

Het is klein, soort van ons kent ons. Ik ben goed opgenomen, voel.mij geaccepteerd. Er is aandacht voor ieder individu. Voor vragen staat men open, deze kan ik altijd stellen. Echt fijn!

Sporten wanneer je wilt.

Sporten op elk tijdstip, dat is top. Goede parkeergelegenheid en een duidelijke digitale instructie.

Een gezellige sportclub met een prima begeleiding

Het sporten op de 8 e-gym apparaten bevalt mij uitstekend en ik kan de resultaten al goed voelen. Onvoorstelbaar dat ik na 77 jaar nog in beweging gekomen ben. Dat zegt ook iets over jullie.

Ruim voldoende en geef nooit gelijk een 10 overal is verbeteringpunten te vinden Enige is het os wel erg duur misschien een idee dat er voor minima mensen een potje komt zodat je voor de helft al kan sporten En ik wil heel graag blijven sporten maar is voor mij niet te betalen liefst betaal ik alles zelf maar dit betaald een goeie vriend vor mij die net wat meer kan missen dan ik maar ja zou mooi zijn als er voor mensen met heel klein budget ook een speciaal tarief is is maar een idee maar juist de minder bedeelde eten vaak minder geOnd en kan sporten wel degelijk een toe voeding zijn op het dagelijks leven en voor een enkeling ook nog eens misschien opstap naar een beter leven ook financieel maar een idee

Vriendelijk, schoon en genoeg.

Prettige sfeer, zeer vriendelijke medewerkers, schone ruimte en materia intact. Wat wil n mens nog meer!

Goede, fijne apparaten E gym

Ongezellig personeel, totaal geen belangstelling, persoonlijke telefoon is heel belangrijk.

Welkom voelen

Ik voel me welkom en de sfeer is heel laag drempelig.

Vriendelijk personeel . Trainen niet moeilijk met de EGym. Je voelt je welkom. Je hebt het gevoel dat je goed bezig bent . Elke maand controle ( wegen ) Je kunt op veel tijden oefenen en trainen .

Vriendelijk personeel

Ik kom er graag. Er is een vrolijke sfeer en je wordt altijd goed geholpen.

Geweldig mooi team met de juiste begeleiding

Een sportschool die je motiveert, fijne mensen. Geïnteresseerd en luisterend oor.

Vriendelijk

Behulpzaam en geduldig

Heerlijk sporten

Ik vind het allemaal Top Als jullie zaterdagmiddag ook nog open gaan in bathmen krijgen jullie een 10

prima sportschool

prima sportschool,goede begeleiding,aardige vriendelijke medewerkers! prachtige toestellen om mee te werken,enigste minpunt wat ik op zou kunnen noemen is dat alles niet wordt geregistreerd op de app door een storing,aan de andere kant weet ik dat er hard aan gewerkt wordt om het te verhelpen!

Ik voel me beter met de sport

Een goede sportschool geeft goed advies gezellig ze letten of je het goed doet en krijgt goede begeleiding. De instructeurs zijn goed en vriendelijk heel gezellig ga met plezier er heen

Vriendelijk, toegankelijk en professioneel

Ik volg nu al enige weken met veel enthousiasme PT lessen. Een absolute aanrader als je lange tijd niet gesport hebt en weer jezelf op de rit moet krijgen :-)

Over het algemeen dik tevreden.

Bijna alles is top geregeld. Het enige wat ik minder vind is dat je de egym niet op vrijdagavond kunt doen en ook niet op zaterdag na 12 uur. Dat vind ik wel echt een minpunt.

Vriendelijk, toegankelijk, schoon, benieuwd naar jullie interventies als het nog drukker gaat worden

Zie boven.

Geweldige ervaring

Wat een fantastische begeleiding het motiveert mij om te sporten

fijne sportomgeving

Mooie kleine en persoonlijke sportclub. Groepslessen in kleine groepen, waarbij er goed gelet wordt op de juiste houding.

Kan de training op eigen tempo doen

Het doel kan d.m.v. inzet coach prettig op eigen tempo uitvoeren

Hele aardige actieve sportschool

Ik ben heel blij dat ik bij movado ben gaan sporten er werkt heel aardig personeel ze zijn ook heel begaan met de mensen in de sportschool en je hebt best ruime keuze aan toestellen

Grotestraat 10

7471 BP Goor