Beetje matig

Sport hier al een jaar, het bevalt prima. Alleen het gebrek aan equipment stoort mij, er zijn bijna geen calhestenics mogelijkheden, geen hacksquat, geen goede machines. Er zijn bijvoorbeeld heel veel nutteloze machines voor je rug spieren, maar geen machines voor je side delts of een goede shoulderpress machine. Haal al die cardio machines weg en plaats qualiteit machines

Betrokken trainers, goede sfeer

Betrokken trainers

Ik ben blij en tevreden. Raak steeds meer gemotiveerd.

Vind het fijn om te sporten in een kleinschalige sportschool met persoonlijke aandacht. De medewerkers zijn vriendelijk, belangstellend en zijn altijd bereid om je vragen te beantwoorden.

Betrokken

Betrokken, maar soms wel een tikje commercieel.

Voel mij op mijn gemak

Iedereen is aardig en goede begeleiding bij het X-fittt programma.

Prettige en gastvrije omgeving om te sporten

Vanaf het begin voel ik mij erg prettig bij Movado. Fijne mensen en de egym bevalt mij ontzettend goed!

Altijd open voor vragen

Duidelijk afspraken systeem en altijd goed contact

wordt goed begeleid

als je vragen hebt of extra begeleiding dan wordt je direct daarin geholpen of een afspraak ingepland

uitstekende begeleiding

ontvangst , inschrijving en de vervolg afspraken met de invulling van de training schemas en opdrachten... perfect..!!

Gezellige, persoonlijke sportschool

Professioneel advies van het personeel, die je allemaal zien staan. Ze herkennen je als je binnenkomt en maken graag een klein praatje met iedereen.

Prettige en bekwame begeleiding

Lekker sporten in een prettige omgeving met leuke en goede begeleiding.

Het is prettig bij jullie sporten.

Mijn ervaring is dat je welkom bent en goed geholpen wordt

Vriendelijk en behulpzaam personeel en ruime openingstijden

Goed opgevangen bij eerste contact en eerste komst. Personeel besteedt aandacht aan sporters, maar bieden ooo ruimte. Wil je hulp, dat kan. Liever alleen sporten, ook alle ruimte. Ruime openingstijden zijn ideaal. Sportzaal is niet groot, wel compact met- voor mij - voldoende toestellen en mogelijkheden.

Fijne en duidelijke persoonlijke hulp

Ik heb nogal wat medische mankementen en vind het zeer positief dat ik daar hulp bij krijg om meeom te gaan in de sportschool

top sportschool

tuurlijk elke sportschool heeft wel iets. Dit heb ik hier nog niet kunnen ontdekken. Je word vriendelijk begroet, er worden tips gegeven maar ook ontvangen. Je bent er geen nummer maar een persoon. Een lach en serieus ligt zeer dit bij elkaar. De apparaten kennen ze ook goed en kunnen je verder naar helpen naar het volgende niveau.

Very good

Fill very good

Fijne sportclub

Heb even een paar weken moeten wennen, maar nu vind ik het heerlijk om er naartoe te gaan. Personeel is super vriendelijk. Ze hebben ook goed apparatuur voor metingen echt top. Heb dan ook mijn lidmaatschap verlengd.

Gezellige club, goede begeleiding

Het is klein, soort van ons kent ons. Ik ben goed opgenomen, voel.mij geaccepteerd. Er is aandacht voor ieder individu. Voor vragen staat men open, deze kan ik altijd stellen. Echt fijn!

Sporten wanneer je wilt.

Sporten op elk tijdstip, dat is top. Goede parkeergelegenheid en een duidelijke digitale instructie.

Een gezellige sportclub met een prima begeleiding

Het sporten op de 8 e-gym apparaten bevalt mij uitstekend en ik kan de resultaten al goed voelen. Onvoorstelbaar dat ik na 77 jaar nog in beweging gekomen ben. Dat zegt ook iets over jullie.

Ruim voldoende en geef nooit gelijk een 10 overal is verbeteringpunten te vinden Enige is het os wel erg duur misschien een idee dat er voor minima mensen een potje komt zodat je voor de helft al kan sporten En ik wil heel graag blijven sporten maar is voor mij niet te betalen liefst betaal ik alles zelf maar dit betaald een goeie vriend vor mij die net wat meer kan missen dan ik maar ja zou mooi zijn als er voor mensen met heel klein budget ook een speciaal tarief is is maar een idee maar juist de minder bedeelde eten vaak minder geOnd en kan sporten wel degelijk een toe voeding zijn op het dagelijks leven en voor een enkeling ook nog eens misschien opstap naar een beter leven ook financieel maar een idee

Vriendelijk, schoon en genoeg.

Prettige sfeer, zeer vriendelijke medewerkers, schone ruimte en materia intact. Wat wil n mens nog meer!

Goede, fijne apparaten E gym

Ongezellig personeel, totaal geen belangstelling, persoonlijke telefoon is heel belangrijk.