Prettige en vriendelijke sportaccommodatie

Bij Movado is het fijn sporten. De diversiteit aan sportattributen is zeer groot. Personeel is klantvriendelijk en helpt je, indien mogelijk, direct. Wel mag het onderhoud van het materiaal iets meer aandacht krijgen.

Goede sportschool

Leuke sportschool Goede begeleiding Alleen te warm,moeten altijd vragen of de airco aan mag,met hoge temperaturen moet hij eigenlijk gewoon aan staan

Prima systeem met goeie apparatuur!

Goeie sfeer, goeie begeleiding zn

Prima begeleiding en sfeer

Ik sport nu 2 maanden bij Movado. Deels voor algemene fitheid en deels vanwege een blessure. Op beide onderwerpen wordt een passend trainingsprogramma aangeboden. De verlengde openstellingstijden maken het helemaal prettig voor mij.

Fijne plek

Super fijne sportschool , Leuke lessen en fijn personeel. Ik vind het alleen jammer dat sommige mensen soms heel lang op apparaten zitten niks te doen.

Fijne sfeer

Goed op weg geholpen en vriendelijk personeel

Blij dat ik voor Movado Sports gekozen heb.

Vind het heerlijk om zelf mijn tijd te kunnen bepalen wanneer ik kom sporten en de aandacht en controles zijn mooi op maat. Alleen de zender 538 vind ik minder vooral met het grote aantal “ouderen” die er in de ochtend zijn.

Genoeg mogelijkheden en aardig personeel

Na een fijn eerste gesprek een abonnement aangenomen en met een persoonlijk schema van start gegaan. Er wordt met regelmaat even gepeild of het schema nog naar wens is en anders is er ook ruimte om zelf iemand aan te spreken voor wijzigingen. Al het personeel is vriendelijk, echter de een wel iets enthousiaster/geïnteresseerder dan de ander. Er is voor mij als beginner genoeg apparatuur om spieren en conditie op te bouwen en daarnaast is er aanbod van groepslessen. De ruimte is niet overal even strak: hier een daar mogen de muren wat gaten en krassen gevuld krijgen en een nieuw likje verf zou ook niet misstaan. Maar dat heeft geen invloed op de sportprestaties. Alles wat daar wel invloed op heeft is naar mijn mening prima in orde.

Je wordt goed begeleid en als er wat gezegd wordt of uitgelegd is het duidelijk

Beetje matig

Sport hier al een jaar, het bevalt prima. Alleen het gebrek aan equipment stoort mij, er zijn bijna geen calhestenics mogelijkheden, geen hacksquat, geen goede machines. Er zijn bijvoorbeeld heel veel nutteloze machines voor je rug spieren, maar geen machines voor je side delts of een goede shoulderpress machine. Haal al die cardio machines weg en plaats qualiteit machines

Betrokken trainers, goede sfeer

Betrokken trainers

Ik ben blij en tevreden. Raak steeds meer gemotiveerd.

Vind het fijn om te sporten in een kleinschalige sportschool met persoonlijke aandacht. De medewerkers zijn vriendelijk, belangstellend en zijn altijd bereid om je vragen te beantwoorden.

Betrokken

Betrokken, maar soms wel een tikje commercieel.

Voel mij op mijn gemak

Iedereen is aardig en goede begeleiding bij het X-fittt programma.

Prettige en gastvrije omgeving om te sporten

Vanaf het begin voel ik mij erg prettig bij Movado. Fijne mensen en de egym bevalt mij ontzettend goed!

Altijd open voor vragen

Duidelijk afspraken systeem en altijd goed contact

wordt goed begeleid

als je vragen hebt of extra begeleiding dan wordt je direct daarin geholpen of een afspraak ingepland

uitstekende begeleiding

ontvangst , inschrijving en de vervolg afspraken met de invulling van de training schemas en opdrachten... perfect..!!

Gezellige, persoonlijke sportschool

Professioneel advies van het personeel, die je allemaal zien staan. Ze herkennen je als je binnenkomt en maken graag een klein praatje met iedereen.

Prettige en bekwame begeleiding

Lekker sporten in een prettige omgeving met leuke en goede begeleiding.

Het is prettig bij jullie sporten.

Mijn ervaring is dat je welkom bent en goed geholpen wordt

Vriendelijk en behulpzaam personeel en ruime openingstijden

Goed opgevangen bij eerste contact en eerste komst. Personeel besteedt aandacht aan sporters, maar bieden ooo ruimte. Wil je hulp, dat kan. Liever alleen sporten, ook alle ruimte. Ruime openingstijden zijn ideaal. Sportzaal is niet groot, wel compact met- voor mij - voldoende toestellen en mogelijkheden.

Fijne en duidelijke persoonlijke hulp

Ik heb nogal wat medische mankementen en vind het zeer positief dat ik daar hulp bij krijg om meeom te gaan in de sportschool

top sportschool

tuurlijk elke sportschool heeft wel iets. Dit heb ik hier nog niet kunnen ontdekken. Je word vriendelijk begroet, er worden tips gegeven maar ook ontvangen. Je bent er geen nummer maar een persoon. Een lach en serieus ligt zeer dit bij elkaar. De apparaten kennen ze ook goed en kunnen je verder naar helpen naar het volgende niveau.

Grotestraat 10

7471 BP Goor