• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Snelle service!!

Gister avond brak mijn sleutel af en heb ik de auto moeten laten staan. Gelukkig heb ik deze vakmeester nog kunne bereiken en het sleutel kasje nog kunnen afgeven. Smorgens is de auto op gehaald en smidags kreeg ik al telefoon met de diagnose en in overleg toch maar 2 nieuwe sleutels laten maken 1.5 uur later kreeg ik al bericht dat ik de auto kon op halen. Echt supper service ik was al bang dat ik de auto een paar dagen moest missen.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Afgelopen week zijn wij gaan kijken naar een nieuwe tweedehands auto bij Autovakmeester Segers. Door gebrek aan vervoer niet in de mogelijkheid om direct te komen kijken naar een populaire auto, maar deze werd (op uitzondering) vastgehouden voor ons. Uiteindelijk, twee dagen later, hebben we de auto in zeer nette staat kunnen komen ophalen. Al met al dus een heel prettige ervaring gehad!

Geen poespas, maar oplossingen

Ondertussen kom ik iets langer dan een jaartje bij Jelle en ik heb niks anders dan goede dingen te zeggen. Ongeacht de vraag of het probleem zal hijzelf of zijn collega's je vol enthousiasme te woord staan. Er wordt altijd eerlijk gezorgd dat je weet waar je aan toen bent. - Problemen worden altijd bij de wortel aangepakt - Geen onverwachte kosten zonder duidelijke afspraken - Gezellige sfeer in de werkplaats Kortom, topservice!

Perfect!

Ik was op zoek naar een andere auto. Hier een auto gekocht voor een eerlijke prijs, goede service en betrouwbaar.

Deugedelijk advies,

Snelle en deugdelijke diagnose,

Vakman

Vakwerk!!

Prima service, snel en goede prijs kwaliteit verhouding...aanrader.

Gewoon top!

Fijne autogarage

Prima service.

Autovakmeester Segers levert top service!

Wij hebben recent bij Autovakmeester Segers een nieuwe auto gekocht en zijn uiterst tevreden over de geboden service! Het team verleende top service en deskundig advies. Ze namen ruim de tijd voor een heldere uitleg over de details van de auto en toonden zich zeer behulpzaam bij al onze vragen en wensen. Voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe auto met de bijbehorende uitstekende service is Autovakmeester Segers zeker een aanrader!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

In een woord “vakmannen” Ze leveren top service! Ze hebben kennis van jonge en oude auto’s, niets is hun teveel gevraagd. En heb je een probleem of stukken wordt er gelijk actie ondernomen. +punt: Leen auto(s) aanwezig Ik ben al jaren een tevreden klant. Een grote aanrader!!

Snel gereageerd

Probleem opgelost

Snel gefixt

Apk gehad, kleine dingen die vervangen moesten worden waren snel gedaan. Top.

Goede service met kennis van zaken

Goede service met goed technische advies!

Fantastische service

Vriendelijke en meer dan goede service . Jammergenoeg woon ik verder weg,anders zou dit zeker mijn vaste garage zijn.

in een woord : geweldig

ik kan mij in de verste verte geen betere vakman wensen. ben 100 % Tevreden

AMAZING!!

Via via ben ik bij dhr. Segers terecht gekomen. Ik moest een APK keuring en grote beurt hebben voor de auto. De grote beurt bleek drastisch nodig en dhr. belde eerst alvorens hij mijn auto onder handen ging nemen. Dit ervaarde ik als enorm prettig. Eerst overleggen, zodat ook ik kon kijken wat er financieel mogelijk was. Hij is transparant, duidelijk en adviserend. Laat daarbij ook de autonomie bij de klant liggen. Hij had op één dag tijd mijn auto gemaakt en het was alsof ik een compleet nieuwe auto had. Ik voel me nog veiliger, dan toen ik de auto kocht. Erg tevreden met de service en daarnaast ook de huiselijke sfeer. Heer Segers (en team) ik ben een erg tevreden klant en zal in de toekomst u blijven benaderen!

werkzaamheden uitgevoerd volgens afspraak

werk volgens afspraak uitgevoerd, extra werkzaamheden duidelijk van te voren dooegegeven

Zeer goede service

Prima, tevreden

Top service!

Gebeld dat ik problemen had met de accu en binnen een half uur had ik een nieuwe accu erin zitten!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Prima ervaring

Ik was op zoek naar iemand die passie heeft voor zijn werk en ook weet waar hij het over heeft. Dat is hier zeker het geval! Mijn auto rijdt, na de beurt, APK en verschillende reparaties, weer als nieuw. Geeft goed advies; denkt mee en komt afspraken na! Zeker een aanrader!!

Over Autovakmeester