Very nice daycare! Our child loves it!

Very nice, clean, safe place for your child.

Persoonlijk, creatief en warm

Bij Minerva Kids worden de kinderen op een warme, fijne, gezellige en veilige manier opgevangen. Er is persoonlijke aandacht voor elk kind en ook voor alle ouders. De ontwikkeling wordt voor alle leeftijden gestimuleerd met leuke thema weken en daar bij passende opdrachten. Personeel is vriendelijk en een fijne communicatie.

• Veiligheid

Erg fijne en gastvriendelijke kinderopvang!

Minerva Kids is een heel fijne opvang. We worden altijd zeer welkom ontvangen bij het wegbrengen van de kinderen. Zo heel af en toe krijgen we eens wat licht ongevraagd advies, wat als ouder zijnde wat vervelend over kan komen, maar hier mag niet te zwaar aan gewogen worden. Maar dat is de verklaring voor de 4.5 sterren. Een super opvang met oog voor kind én ouder. Je laat je kind met goed gevoel achter. Het is een warm thuis.

• Veiligheid

Mijn kind komt altijd opgewekt en vrolijk terug. Verteld gelijk wat ze allemaal gedaan heeft. Ze is ook blij de leidsters te zien. Denk dat dit voldoende is om te kunnen zeggen dat het een goede opvang is. Er wordt regelmatig bij de ouders gecheckt hoe het ervoor staat en of er nog wensen zijn. Ze werken dus vraaggericht. Ondanks dat mijn dochter niet regelmatig komt en niet vaker dan twee dagen in de week, lijken de leidsters goed door te hebben wat ze nodig heeft en wat haar karakter is.

Fantastische familie

Het voelt als thuis komen. De leidsters zijn kundig en heel lief.

• Veiligheid

Zeer goed kinderdagverblijf met vele leuke en lieve leidsters

Kleine groepen waardoor de kinderen ook echt de aandacht krijgen die ze nodig hebben. Wensen van ouders worden nageleefd. Ze gebruiken leuke thema's en houden de ontwikkeling van de kinderen goed in de gaten. Zeker aan te raden om hier naar toe te gaan!!!

• Veiligheid

Heel fijn kinderdagverblijf met professionele medewerkers

Heel fijn kinderdagverblijf . Onze kindjes gaan er meer plezier heen.

Zeer betrokken en fijne kdv

Voor onze zoon bij Minerva Kids terrecht gekomen. En wat een fijne kinderopvang is dit. De leidsters zijn professioneel maar ook super leuk/lief met de kinderen. Ze nemen de tijd bij het wegbrengen en ophalen. Ook al zit je kindje niet in de groep, de andere leidsters kennen je ook, het is een betrokken en klein team. Elke dag krijg je een kleine update van de dag en regelmatig krijgen we super leuke fotos doorgestuurd. Onze zoon gaat met veel plezier elke dag naar de opvang. Ook de service dat je kindje mee kan eten is ideaal. Het enige nadeel is misschien de locatie. Hierdoor zie je niet gelijk wat voor fijne plek het is, maar laat je hier door niet tegenhouden! Helaas moeten we wegens een verhuizing een andere opvang zoeken. Dit vinden wij als ouders heel erg jammer! Toppers van Minerva Kids ga zo door!

• Veiligheid

Kind komt altijd vrolijk terug

• Veiligheid

Kind komt altijd vrolijk terug van een dagje opvang

Zeer betrokken en fijne kdv

Voor onze zoon bij Minerva Kids terrecht gekomen. En wat een fijne kinderopvang is dit. De leidsters zijn professioneel maar ook super leuk/lief met de kinderen. Ze nemen de tijd bij het wegbrengen en ophalen. Ook al zit je kindje niet in de groep, de andere leidsters kennen je ook, het is een betrokken en klein team. Elke dag krijg je een kleine update van de dag en regelmatig krijgen we super leuke fotos doorgestuurd. Onze zoon gaat met veel plezier elke dag naar de opvang. Ook de service dat je kindje mee kan eten is ideaal. Het enige nadeel is misschien de locatie. Hierdoor zie je niet gelijk wat voor fijne plek het is. Helaas moeten we wegens een verhuizing een andere opvang zoeken. Dit vinden wij als ouders heel erg jammer! Toppers van Minerva Kids ga zo door!

• Veiligheid

Kind altijd vrolijk terug van een dagje opvang

Fantastisch team

Deskundigen leidsters. Kleinschalig. Super fijne leidsters. Echt een familie gevoel

• Veiligheid

Altijd een vrolijk kind na een dag opvang

Over het algemeen veilig en positief

Ben erg tevreden over de opvang bij jullie merkte wel het laatste half jaar dat er veel personeels wisseling plaats heeft gevonden waardoor de kwaliteit niet altijd meer constant hoog is en je merkt dat de controle en inzicht soms minder is, wel afhankelijk van wie er op de groep staan natuurlijk.. Qua combi zou je natuurlijk voor een ervaren en een nieuw personeelslid per groep kunnen kiezen.. Verder is echt alles top, zijn jullie enthousiast, lief voor de kinderen en open voor feedback.. Wij zijn heel erg blij dat jullie voor onze kinderen zorgen als wij aan het werk zijn en geeft ons een veilig gevoel

Over het algemeen veilig en positief

Het is een geweldige opvang waar mijn kinderen met veel plezier naar toe gaan.

Ze zijn erg klantvriendelijk en super lief voor de kinderen. Het is kleinschalig waardoor ze alle kinderen persoonlijk kennen.

Fantastisch familie gevoel

Klein schallig. Top medewerkers. Gewoon fantastisch. Ik gun elk kind en ouders dit.