Snelle en betaalbare verduurzaming.

Erg blij met BEVO, snelle reactie, snelle offerte, en een betaalbare verduurzaming. Zowel vertegenwoordiger als uitvoerende zijn aardig en correct. TIM die bij mij kwam voor het aanbrengen van de spouw isolatie weet wat hij doet. Zeer goede kennis en kunde. Ben erg tevreden en alles goed en netjes achtergelaten. Bedankt.

Gewoon een topbedrijf qua werk en afspraken

Het begon al met een keurige uitleg van de adviseur. Een goede planning en vervolgens is er geweldig werk geleverd. Zeer vakkundig/vriendelijk en correct personeel Na uitvoer werkzaamheden heeft de adviseur ons geholpen met de subsidie aanvraag (kosteloos). Al met al top ,ik zou iedereen aan raden om voor BEVO te kiezen.

Uitmuntend en servicegericht en vriendelijk personeel

Vloer laten isoleren. Via offertevergelijker vrijblijvende offerte aangevraagd. Verkoper Peter is hiervoor langsgekomen en heeft direct een offerte gemaakt. Goed voorgelicht. Binnen 2 week is klus afgehandeld. Bevo was scherp met offerte. Anderen zaten er boven. Daarnaast is Bevo ook gecertificeerd. Personeel welke de klus hebben geklaard waren vriendelijk en correct. Bij isolatieklussen Bevo nemen.

Van aanvraag tot en met realisering van de vloerisolatie top!

Op aanraden van een vriend, die ook energiecoach is, heb ik telefonisch contact opgenomen met BEVO om onze vloer te laten isoleren. Het gesprek verliep heel plezierig: op korte termijn zou iemand langskomen voor een vloerinspectie en een offerte. Zo gezegd, zo gedaan. Dat bezoek aan huis verliep naar volle tevredenheid. De dag daarop hadden we via e-mail de offerte al in huis. Naar ons idee een prima prijs-kwaliteitverhouding. Daarom kreeg BEVO de opdracht voor de vloerisolatie. Een aantal weken later - het was herfst - kwamen twee werknemers om de klus te klaren. Een van beiden kroop met spuit en alle andere toebehoren onder de vloer, maar meldde na enige tijd dat in het achterste gedeelte van de kruipruimte zo'n tien centimeter water stond en dat het daarom niet mogelijk was het werk uit te voeren. Dat was natuurlijk een tegenvaller, maar geen onvertogen woord van beide mannen. Na een kop koffie vertrokken ze 'gewoon' naar een volgende afspraak. Toen heb ik BEVO gebeld met deze bevinding en gevraagd of ik weer contact kon opnemen, zodra volgens mij het water verdwenen was - maar dan was het waarschijnlijk al wel zomer. Prima, was het antwoord. Geen probleem. Eind juni hebben wijzelf er met een dompelpomp voor gezorgd dat er nog maar een centimeter water in het achterste gedeelte stond. Dat bleek geen bezwaar op te leveren, toen ik dat meldde bij BEVO. Een paar dagen later is de klus alsnog uitgevoerd tot onze volle tevredenheid door twee andere mannen. Prima kerels ook! Plezierig in de omgang. Ik was zo tevreden over de hele gang van zaken dat ik daarvoor speciaal BEVO heb opgebeld met de nodige complimenten. Ook schrijf ik met plezier deze review.

Informatie en uitvoering zeer prettig

De prijs en uitvoering van de werkzaamheden waren prima. Zowel het gesprek met de adviseur als de uitvoeringswerkzaamheden van firma BEVO waren prima. De adviseur was zeer deskundig en ook meedenkend, is zelfs voor de isolatiewerkzaamheden nog komen controleren op eventueel te veel vocht. Ook zijn ze tussendoor nog even ventilatiegaten wezen boren. De werknemers die de klus uitvoerden deden dit op een snelle en nette/prettige manier. Kortom wij zijn zeer tevreden over BEVO.

Slecht wat een zooi

Spouwmuurisolatie. Slechte communicatie, slecht geholpen. Em na tijd zit ik met de zooi.

Snel en vakkundig

Alles naar behoren geïsoleerd op de afgesproken dag en tijd.

Snel en vakkundig

Alles naar behoren geïsoleerd op de afgesproken dag en tijd.

Goed en net bedrijf

Wij hebben hier een offerte van gekregen en ondanks dat de datum al was verlopen en de prijzen de lucht in stegen. Hebben ze geen verhoging door gevoerd . Alle Andre afspraken zijn ze netjes na gekomen.

Snel en niet duur

Spontaan snel geregeld en niet duur gewoon eerlijk.

De personeel werken netjes en zijn fatsoenlijk

Slechte ervaring met Richard Massing, de opnemer en planner

Richard Massing had "vergeten" om mijn mail te bekijken, daardoor was de bestelling er niet en daarna te laat. Kortom slechte service van Richard Massing en onbereikbaar voor overleg. De twee mannen die de spouwmuur isolatie hebben uitgevoerd waren geweldig. Ze hebben de zaak zeer netje gedaan en uitgevoerd. Hulde voor deze twee heren .

Goede contacten en uitvoering

Zeer goede telefonische informatie en afhandeling. Uitvoering van het werk één minpuntje: Let op dat de slangen het voordeurkozijn niet beschadigen. Bij mij moest dit nog geverfd worden dus was dit geen probleem.

Bekwame vakmensen.

Bekwame vakmensen. Aardig en attent. Werken netjes.

Ervaring met dit bedrijf was prima

Alles keurig volgende afspraak. En na de werkzaamheden alles netjes achter gelaten.

snel en vakkundig

Het isolatieproces gaat snel en vakkundig. Het materiaal komt door kieren naar buiten en dat is goed.

Positief

Alles is volgens afspraak en netjes uitgevoerd.

Uitstekend werk geleverd en prima service

Prima werk en prima service

Zeer vakkundig, snel en goed werk

Netjes , vriendelijk

n.v.t

De prijs en uitvoering van de werkzaamheden waren prima

Zowel het gesprek met de adviseur als de uitvoerwerkzaamheden van firma BEVO waren prima. De adviseur was zeer deskundig en ook meedenkend. De werknemers die de klus uitvoerden deden dit op een snelle en nette manier. Kortom wij zijn uiterst tevreden over BEVO.

Goed werk verricht!

De jongens hebben goed werk verricht buiten en binnen alleen vind ik wel dat er iets beter uitgelegd moet worden over afplakken van de wanden wat je het beste kunt gebruiken of dat bevo zelf spullen verkoopt dat mensen het kunnen afplakken zoals bevo het zou doen

Ik heb hier heel veel spijt van dat we dit gedaan hebben.

De plekken die tochten die zijn niet gebeurd. Ik koop maar spuitbussen om dit probleem op te lossen.

Prima bedrijf. Is aan te bevelen.

Prima bedrijf.

Goede ervaring.